Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 245
  • 6 884

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos tuote on kiinnostava ja haluan siitä maksaa, niin en näe myöskään mitään ongelmaa paikan vaihtamisessa. Vaihtuuhan hallitkin aikojen saatossa.
Ei voi pitää paikkaansa! Vittu jos mun penkin vievät niin ikinä enää en tuu, en Hämeensanomien urheilusivuja enää lue, enkä varmana tilaa edes kanavapakettia, pärkele! Onneksi mulla ei sitä istumapaikkaa ole. Vaimokkeenkin kanssa meinasi mennä sukset ristiin ja lusikat jakoon kun halusi sohvan paikkaa siirtää ja vittu ei muuten siirrä. Miten sitä voisi enää telkkaria katsella kun joutuisi siirtymään 3 metriä väärään paikkaan.

On se muuten rankkaa olla seisomakatsomossa kun voi joutua katseleen joka erän eri portaalta, jos vaikka kahvijonossa käy.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jos tuote on kiinnostava ja haluan siitä maksaa, niin en näe myöskään mitään ongelmaa paikan vaihtamisessa. Vaihtuuhan hallitkin aikojen saatossa.

Ei minullakaan, mutta usko vaan, että jollain on. Yhtä hävinnyttä istumakausikorttilaista pitäisi löytyä 5 uutta fanikatsomolaista.

Jos ei 40 ihmistä löydä hallista uutta paikkaa, niin saisivatkin jäädä kotiin.

Hieno asenne. Rahaa kai nämäkin Kerholle tuovat.

Olisihan se ihan kauheaa siirtyä D2 katsomosta D3 katsomoon, tai päin vastoin. Siinä katsomossa on noin 280 paikkaa. Siis D3 katsomossa, mikä on ihan siinä D2 vieressä. Jos siellä on nyt 80 kausikorttilaista niin vielä on 200 paikkaa vapaana niille 40 sinne siirtyä. Aivan päästä vedetty ongelma sinulla tuo.

Minä väitän että sieltä ei yksikään näistä sinun päästäsi keksimistä "pikkusieluisista" jää kotiin sen takia että kannattajakatsomo siirtyy, ennemminkin on pikkusieluista edes alkaa moisesta muutoksesta tekemään jotain numeroa. ja keksimään päästään näitä juttuja kotiinjäämisistä.

Sopii vilkaista tuota katsomoa vaikka helmikuun Jukurit-matsiin. Tuo 80 oli silloinen lukema. Tällä hetkellä oikeastaan vasta rivillä 5 alkaa olla muitakin kuin yksittäisiä hajapaikkoja tarjolla. Katsomossa on siis 14 riviä. Ja sinä saat väittää mitä haluat. Niinhän olet aina tehnyt ja usein miten yhtä onnettomalla lopputuloksella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hieno asenne. Rahaa kai nämäkin Kerholle tuovat.
Olenko väittänyt etteivät tuo? Melkoinen tuo sinun asenteesi tuputtaa omia kuvitelmiasi jonain faktoina.
Sopii vilkaista tuota katsomoa vaikka helmikuun Jukurit-matsiin. Tuo 80 oli silloinen lukema. Tällä hetkellä oikeastaan vasta rivillä 5 alkaa olla muitakin kuin yksittäisiä hajapaikkoja tarjolla. Katsomossa on siis 14 riviä. Ja sinä saat väittää mitä haluat. Niinhän olet aina tehnyt ja usein miten yhtä onnettomalla lopputuloksella.
Sopii vilkaista sitä D2 katsomoa kuule vaikka seuraavaan KooKoo peliin niin näet monenko tarvitsee tehdä se hurja siirtymä siihen 20m päähän sinne D3 katsomoon, tai ihan nykyisen paikan viereen sinne Kannattajakatsomon penkeille.

Sinä olet täällä se joka on melskannut ja mekastanut ihmisten käyttäytymisestä ja siitä ettei varmana enää just sun kaverit tuu hallille jos niiden perse joutuu siirtyy 5 metriä. Taisit olla myös sinä joka aiemmin huuteli 600€ paikoista ja miten paljon tärkeämpiä noi on kun muutama paska kannattaja. Ei toki noilla sanoilla, mutta hyvin on tullut sinun ajatusmaailmasi selväksi.

Minä todella toivon että siellä toimistolla ei tälläisten vastarannankiiskien ja muutosvastarintaisten valittajien ääntä kuunnella pätkän vertaa. Kuten ei pitäisi kuunnella ukkoutuneita C5 läisiäkään siitä että mitä penkitetään ja mitä ei. Saati että sinä olet se joka täällä on tullut kertomaan miten ei ne kannattajat edes halua siirtyä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Sinä olet täällä se joka on melskannut ja mekastanut ihmisten käyttäytymisestä ja siitä ettei varmana enää just sun kaverit tuu hallille jos niiden perse joutuu siirtyy 5 metriä. Taisit olla myös sinä joka aiemmin huuteli 600€ paikoista ja miten paljon tärkeämpiä noi on kun muutama paska kannattaja. Ei toki noilla sanoilla, mutta hyvin on tullut sinun ajatusmaailmasi selväksi.

Tiedoksesi, että katson pelit D1:stä halvimmilla kausikorteilla kannattajaryhmän jäsenenä. Joka tapauksessa on jokaisen Kerho-fanin etu, että peliin tulee myös niitä, jotka maksaa enemmän kuin minä. Silloin minä ainakin hyväksyn, että he ovat myös oikeutettuja 589 eurolla saamaan hallista paremman paikan kuin minä 139 eurolla? Eikö ole aika loogista?

Minä todella toivon että siellä toimistolla ei tälläisten vastarannankiiskien ja muutosvastarintaisten valittajien ääntä kuunnella pätkän vertaa. Kuten ei pitäisi kuunnella ukkoutuneita C5 läisiäkään siitä että mitä penkitetään ja mitä ei. Saati että sinä olet se joka täällä on tullut kertomaan miten ei ne kannattajat edes halua siirtyä.

No kerro nyt missä se ongelma tässä aiheessa on? Onko HPK kannattajat peräänkuuluttanut halukkuutta siirtyä tuohon keskelle vai onko tämä enemmänkin parin kolmen etäfanin munanmittailukilpailu, kun noilla muillakin on, niin meilläkin olisi hienoa?

Ensimmäinen kommettini tänään tähän aiheeseen oli, että jos ja kun joku pystyy menemään perustelemaan toimistolle, että tämä muutos kannattaa tehdä, jotta saadaan lisää tuloa, niin eiköhän se muutos tehtäisi heti. Tällä hetkellä perustelut tuohon ovat "parantunut tunnelma" ja "parempi tv- näkyvyys", jotka jotenkin omilla onnetomilla oletuksilla muuttuvat lisätuloiksi???
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Onko HPK kannattajat peräänkuuluttanut halukkuutta siirtyä tuohon keskelle vai onko tämä enemmänkin parin kolmen etäfanin munanmittailukilpailu, kun noilla muillakin on, niin meilläkin olisi hienoa?

Jos minuun viittaat yhtenä näistä parista kolmesta etäfanista niin saat sen kuulostamaan jotenkin negatiiviselta ottaen huomioon että taas huomenna katsellaan peliä samasta katsomosta. Minä en tiedä onko kukaan virallisia teitä tuota ehdottanut, mutta minusta kuuluva ja näkyvä kannattajakatsomo on yksi parhaita markkinointikeinoja joita seura voi hyödyntää. Henkilökohtaisesti minulla ei ole ongelmaa olla nykyisessä paikassa, kunhan vaan herätän keskustelua aiheesta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tiedoksesi, että katson pelit D1:stä halvimmilla kausikorteilla kannattajaryhmän jäsenenä. Joka tapauksessa on jokaisen Kerho-fanin etu, että peliin tulee myös niitä, jotka maksaa enemmän kuin minä. Silloin minä ainakin hyväksyn, että he ovat myös oikeutettuja 589 eurolla saamaan hallista paremman paikan kuin minä 139 eurolla? Eikö ole aika loogista?
Puhutko sinä nyt koko kannatusyhdistyksen suulla vai omana itsenäsi? Niinpä niin. Niin ja ketään ei edelleenkään olla kieltämässä tulemasta jäähalliin ja maksamasta siitä haluamaansa hintaa. Pitäisi vain siirtyä muutama metri, mikä sinulle ei tunnu kelpaavan.

No kerro nyt missä se ongelma tässä aiheessa on? Onko HPK kannattajat peräänkuuluttanut halukkuutta siirtyä tuohon keskelle vai onko tämä enemmänkin parin kolmen etäfanin munanmittailukilpailu, kun noilla muillakin on, niin meilläkin olisi hienoa?

Ensimmäinen kommettini tänään tähän aiheeseen oli, että jos ja kun joku pystyy menemään perustelemaan toimistolle, että tämä muutos kannattaa tehdä, jotta saadaan lisää tuloa, niin eiköhän se muutos tehtäisi heti. Tällä hetkellä perustelut tuohon ovat "parantunut tunnelma" ja "parempi tv- näkyvyys", jotka jotenkin omilla onnetomilla oletuksilla muuttuvat lisätuloiksi???
Jaha vai oikein etäfanien munanmittauskilpailu, onko tämä nyt siis kannattajayhdistyksen virallinen kanta? Ihan tiedoksesi niin minua ei kiinnosta vittujakaan että missä päin jäähallia sinä henk. koht. istut ja minkä hintaisella pääsylipulla. Minua kiinnostaa se tuote ja sen kannatavuus. Siinä näkyvyys, tuote ja sen tarjoama elämys näyttelee pääosaa, koska ne näkyy sitten taas siellä kukkarossa ja täten parempana joukkueena ja tuotteena.

Se että sinä et ymmärrä mikä yhteys tunnelmalla on elämykseen ja rahavirtoihin ei ole minun ongelmani. Niitä asioita opetetaan tuolla kouluissa sellasille jotka sitten niitä numeroita sitten pyörittelee. Minä en Kerhon numeroita väitä omaavani, mutta väitän edelleen että jos tuota touhua tehdään joka helvetin paikassa, missä isot rahat pyörii, niin siihen on joku syy ja se ei ole se etteikö voitaisi niitä samoja paikkoja myydä vitusti kalliimmalla jollekkin bisnesmiehille ja pistää ne fanit piippuhyllylle ja piiloon.

Niin ja kyllä minä olen nähnyt kannattajien kannanottoja asian puolesta, on siitä paikasta jopa Kerhon kanssa neuvoteltu, niin kai sille nyt jotain halua kuitenkin on.

Mutta onneksi sinä tiedät tässäkin asiassa kaiken meitä paremmin. Olet pyöritellyt toimiston kanssa (joita et muka tunne) numeroita, tiedät mikä olematon vaikutus tunnelmalla on elämyspalveluiden myynnissä, tiedät että ne kaverisi, jotka muka tuolla istuu, ei enää koskaan kävisi peleissä jos pitäisi vähän siirtyä ja että tappiolle jäätäisiin. Ai niin ja voit linjata koko kannattajaporukan puolesta ettei tuolle ole edes halua. Melkoisen vahvaa suorittamista, vaikka itse sanonkin.
 
Viimeksi muokattu:

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Jääkiekko-ottelu on elämystuote. Tunnelma hallissa on niitä juttuja, jota ihmisille voidaan myydä paikalle tulemisen syyksi, niitä mitä ei kotisohvalle saa. Itse pelinhän näkee kotoa paremmin. Kun meteliä pitävällä kannatusporukalla on akustiikaltaan ja näyttävyydeltään hyvä paikka hallissa, antaa se paljon vierustoilla oleville ja muistutuksen kotisohvalaisille siitä miksi hallilla kannattaa käydä.

Voidaan mitata pippeleitä huomenna D1-katsomossa. Olisit ilmoittanut halukkuutesi aiemmin niin oltaisiin voitu ottaa vaikka joka kotipelissä uusi kisa.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos halliin saadaan tunnelmaa fanikatsomoa siirtämällä niin se on ihan se ja sama kuinka monta vaki kausaripaikkaa lähtee pois.. hyvä tunnelma kyllä tuo uudet tilalle jos muka osa jättäisi tämän takia kausarin kokonaan ostamatta.
Pelin viihdyttävyys ja tunnelma, siinä kaksi asiaa jotka toimiessaan riittäisi täyttämään hallin..
Kaiholla muistelen aikoja kun Rinkelinmäki oli oikeasti tunnelmaltaan liigan jos ei paras niin parhaimpia ja useat pelaajat kysyttäessä tätä sanoivat.
Pikkupoikana joutui oikeasti tulemaan jonottamaan yli tuntia ennen oville jotta kerkesi ekana juoksemaan seisomakatsomosta hyvän paikan.

Mutta joo se siitä muistelosta..

Kyllä se fanikatsomon siirto keskelle päätyä taitaisi olla paras mahdollisuuksien rajoissa oleva vaihtoehto..
Paras olisi tietty koko pääty seisomakatsomoksi :)
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
No jos homma on pelkästään näkyvyydestä tai kannustuksen kuulumisesta kiinni, niin eikö silloin olisi kannattanut jäädä G-kulmaan? Juu ja entis aikaan oli meteliä juu.... Ja oli myös vähemmän katsojia, kausikorttilaisia ja lipputuloja, kun ei ollut tarpeeksi hyviä istumapaikkoja myytäväksi.

Olettamus siitä että fanikatsomon siirrolla pariakymmentä metriä, niin lipputulot kasvaa, ei perustu mihinkään faktaan. Enemmän ihmiset tulevat halliin, jos on hyviä paikkoja myytäväksi.
 
Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On myös ihmisiä jotka ei halua lähellekään fanikatsomoa. Kaikkia löytyy, itse olen sitä mieltä että kannustusta hallissa pitää olla, mutta olen sen liiton miehiä jolle tuollainen fanikulman tyyppinen kannustus ei kyllä uppoa yhtään. Taputukset, kerho huudot, vastustajalle huudot ja vihellykset sekä jonkun huutamat hyvät jutut lämmittävät sata kertaa enemmän kun fanikulman keksimät huudot. Lasten kanssa päädyssä "joutuu" olemaan kun he ovat mukana, koska perhelippu. Muuten menen aina mahdollisimman kauas. On aika turhaa nostaa fanikulmaa jalustalle tunnelmasta, tuo sitä muutkin, mutta se on erilaista. Joku arvostaa toisenlaista pelikokemusta ja joku erilaista kun se toinen. Kai me silti samaan halliin mahdutaan?

Talouspuolesta olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että jos fanikulmassa on halvimmat seisomapaikat, ne ei voi olla hallin parhailta paikoilta. Jos fanit haluaa keskelle D-katsomoa, maksakoon sen 500-600€ per fani. Tai sitten se C5 pidetään oikeasti hallin ainoana seisomakatsomona ja siellä on sitten ne ketä haluaa, sulassa sovussa. Ei se nyt voi vittu niinkään olla että pari yli 50v sikaa sanoo ei ja pöö, niin kakskymppiset fanit ei voi olla yhdessä ja samassa paikassa. Kai sinnekin mahtuu erilaista kannustamista. Ja jos ärsyttää, niin onhan hallissa edelleen muuallakin tilaa. C5 on paras paikka kannustaa omia ja vittuilla vastustajan penkille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Saisiko erien alkua edeltävän "supidupin" tilalle ihan minkä vain muun kappaleen, kiitos.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saisiko erien alkua edeltävän "supidupin" tilalle ihan minkä vain muun kappaleen, kiitos.
Minä olen luullut tuon olevan joku maksettu mainos mitä en vaan ymmärrä, on niin helvetin rasittava.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Hah, enpä olisi uskonut odottaneeni FlossCamia, mutta eilen se tapahtui. Aattelin kun paljon muksuja katsomossa niin voi tulla hauskat jamit. ei tullu, harmi.
 

Ralph

Jäsen
Onko mun kranttutaso laskenut vai onko HPK:lla lähes jokainen cheerleader uskomattovan hyvännäköinen?

Cheerleadereiden Instagram-tililtä poimittu kommentti: "Hpkn tanssitytöt on kyllä aika seksikkäitä mut paha sanoo mut panisin varmaa Tapparan tanssityttöjä". Kommentoija kertoo profiilisivullaan olevansa 2002-syntynyt.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Onko mun kranttutaso laskenut vai onko HPK:lla lähes jokainen cheerleader uskomattovan hyvännäköinen?

Cheerleadereiden Instagram-tililtä poimittu kommentti: "Hpkn tanssitytöt on kyllä aika seksikkäitä mut paha sanoo mut panisin varmaa Tapparan tanssityttöjä". Kommentoija kertoo profiilisivullaan olevansa 2002-syntynyt.

Näyttää ulkoisesti hyvinkin päteviltä!
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävivät vkl jäällä ja Sunnuntaina kenttämiehet jättivät jään siihen kuntoon, että Kerho pääsee jäälle Tiistaina. Tänään oli joukkueella käsittääkseni vapaapäivä.

Eikös myös Tiistaina ole voimassa ehdoton jäähallien käyttökielto? Koskee toimintaa jäällä, kopeissa ja käytävillä. Parkkipaikalla ilmeisesti saa käydä kääntymässä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Olikohan kukaan kartalla miten Kerho hoitaa tänään ja huomenna harjoittelun, ovatko vaan oheisten varassa? JHL:n lakon johdosta tänään ja huomenna tiistaina Hämeenlinnan Jäähallit kiinni. http://www.hmlliikuntahallit.fi/471-jhl-n-lakon-22-23-10-2018-vaikutukset
JHL:n lakko muutti jääkiekkoilijoiden harjoitussuunnitelmia – HPK:n edustusjoukkue pääsee jäälle tiistaina, muut eivät – Hämeen Sanomat Hämeen Sanomat valaisee, tiistaina siis päästään jäälle.

Hienoa kyllä ja oikein ay-liikemäistä, että tällaisesta vitun haisevasta, täyisn turhasta ääntenkalastelumukalakosta kärsivät jälleen eniten kaikkeen maailman pahaan syylliset lätkäjunnut ja tosta touhusta itsensä jo muutenkin kipeäksi maksavat junnujen vanhemmat. Aivan käsittämätöntä perseilyä ja vittu Suomessa! Kylläei ole mitään järkeä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
JHL:n lakko muutti jääkiekkoilijoiden harjoitussuunnitelmia – HPK:n edustusjoukkue pääsee jäälle tiistaina, muut eivät – Hämeen Sanomat Hämeen Sanomat valaisee, tiistaina siis päästään jäälle.

Hienoa kyllä ja oikein ay-liikemäistä, että tällaisesta vitun haisevasta, täyisn turhasta ääntenkalastelumukalakosta kärsivät jälleen eniten kaikkeen maailman pahaan syylliset lätkäjunnut ja tosta touhusta itsensä jo muutenkin kipeäksi maksavat junnujen vanhemmat. Aivan käsittämätöntä perseilyä ja vittu Suomessa! Kylläei ole mitään järkeä.
Menee nyt jo ohi aiheesta, mutta kyllä se hallitus voi katsoa ihan itse peiliin. Minä ainakin syytä Sipilää siitä ettei junnut pääse treenaamaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JHLHienoa kyllä ja oikein ay-liikemäistä, että tällaisesta vitun haisevasta, täyisn turhasta ääntenkalastelumukalakosta kärsivät jälleen eniten kaikkeen maailman pahaan syylliset lätkäjunnut ja tosta touhusta itsensä jo muutenkin kipeäksi maksavat junnujen vanhemmat. Aivan käsittämätöntä perseilyä ja vittu Suomessa! Kylläei ole mitään järkeä.
Voi hertsileijaa sentään. Kyllä taas kärsitään niin, että verenpaine vaan päähän kohisee. Joku toinen taas voi olla vaikka ihan tyytyväinen, että voi tehdä jotain muuta kuin jääharjoitella. En jaksa uskoa, että kaatuu pariin jäävuoroon tämä kausi yhdeltäkään joukkueelta tai pelaajalta. Tämähän pitää ottaa jojo- ja valmennuspuolella mahdollisuutena.

Eiku kärsitään vaan tuskaa vittuperkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös