To 11.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 26 773
  • 338

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Veini ollut aika iskussa koko alkukauden.. oliko toinen 0-1 voitto Kärpille tällä kaudella.
 

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Kiitos IFK:lle tunteen syttymisestä jo etukäteen tuloksesta riippumatta. Ihan eri asia katsoa näitä perinteisten joukkueiden välien selvittelyitä verrattuna kabinettijoukkue- tai muihin HMV-vastustajamatseihin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Entistä joukkuetta vastaan ei tuuleteta, vai mitä Wayne?
Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Joo, kun ensin jäi viheltämättä korkea maila Tyrväisen naamaan.
Myönnetään että työkalu kopsahti leukaperiin ja pillipiiparit ei tätä huomanneet. Vaan kauanko voidaan katsoa tilanteen vaikuttaneen peliin ? Pitkässä juoksussa nämäkin taitavat mennä tasan. Katsotaan peli nyt kuitenkin loppuun.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Helsingissä jännitetään että onko Levosella kakkonen pitkävedossa vai riittääkö tämä risti....
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Millä tavalla sairaan? Huumeidenkäyttäjä tai ex-sellainen, itse pilannut tietääkseni asiansa, eikä kukaan muu. Sellaista en hyssyttele jos ei taustalla ole oikeasti jotain hänestä riippumatonta tekijää. Jos on, kerro vaikka YV:llä lisää jos et täällä kehtaa.

Jos sulla on keuhkosyöpä tai joku muu vaikea sairaus, olisko kiva, että sitä vitsillä heiteltäis julkisesti, sun omalla nimellä?
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.
Kyllä sitä on tapana ainakin runkosarjassa ottaa melko rauhallisesti. Toki pelaajia on moneen lähtöön.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kovin on Danforthia kehuttu, mutta pirun vaisu tuo on jo pitkään ollut. Tänään ihan paska.
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvä vieraspeli kärpiltä ja 7. perättäinen 3 pisteen voitto. Veiniltä sellaista maalivahtipeliä, mitä voi edelliskauden mestarilta odottaakkin. Tänään oli kyllä tuurikin puolella! Ihan hyvä matsi Jypiltä ja nousua on kyllä odotettavissa. Voittaminen tuntuu olevan vaikeaa nyt ja pientä apinaa ehkä selässä. Mutta kovalla työllä niitä palkintojakin alkaa tulemaan.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Hieman erikoinen sanavalinta Waheebilta, jos vähän kaksimielisesti ajattelee: "Piskula tarjoaa tavaraa takaapäin".
 
Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.
Jotain tuommoista kai. Ja kai tuo koskee enemmän semmoisia entisen seuran kulttipelaajia vrt. vaikka JMA pari kautta takaperin.

Mutta joo, ihan läpällä heitin kun pisti vähän silmään. Aivan loistavan matsin pelasi Väne jälleen, kauden parhaansa mielestäni. Nyt sai oikeasti tehdä duunia nollansa eteen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä sitä on tapana ainakin runkosarjassa ottaa melko rauhallisesti. Toki pelaajia on moneen lähtöön.
Nojoo näinkin. Toki siitä on jo melko paljon aikaa kun Veiniläinen on viimeksi JYPissä pelannut, joten eiköhän tuon voi antaa anteeksi.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Upea seitsemäs peräkkäinen kolmen pisteen voitto! :D Ja homma jatkuu lauantaina Raksilassa, kun Sport saapuu vierailulle.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Nyt kuului kilahdus telia -streamista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös