Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2018–2019

  • 15 924
  • 70
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Ensinmäisenä tietyn pelaajan napannut sen saa. Ei tietenkään kaksi voi samaa pelaajaa ottaa, vaan ensimmäisenä valinneelle menee.

Hattutemppu veto:

@Sergei Fedorov Ville Vainikainen
@FutureHockey Miro-Pekka Saarelainen
@sorza Matias Lainio
@HOOLIGAN_ Janne Kumpulainen
@Linnankundi Niclas Lucenius
@stemme Aku Kestilä
@Mc Potkukelkka Samuel Salonen
@Deivid Santeri Vuoti

Tänään alkaa, eli klo 18.25 saakka on mahdollisuus osallistua vielä, jos joku mukaan haluaa. 20e panos, ja kuka ensimmäisenä tekee sen kolme maalia korjaa potin.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Ja jos joku tulee vetoon mukaan, niin lisätköön päivitetyn listan ja tägätköön muut. Ei tarvitse meikäläisen kokoajan kytätä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Monto on kauden avaus hattutempun tekijä, mutta ei ollut kenelläkään vedossa eli jatkettaneen vielä kisaa @Sergei Fedorov .
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Saatanan Saarelainen ku syöttämään ruppes vaiks ittekki ois voinu tehrä! Noh, ehkä ens pelissä sitten.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Ei tainnut ratketa veto vielä tänään. Kestilä pisti lopussa hyökkäyssiniseltä tyhjistä ohi, kun Peliitat haki loppukiriä ilman maalivahtia...Likellä oli!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
@FutureHockey taas rahakasan syrjässä kiinni. Saarelainen tehnyt kaksi maalia. Omalla ratsulla menee loistavasti 0+0 tehoilla.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ja veto on ratkennut. Miro-Pekka Saarelainen naulaa hatun.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Ja veto on ratkennut. Miro-Pekka Saarelainen naulaa hatun.

Jahas. KeuPa-ukot vaan jyrää. Eipä tee yhtään kipeetä. Mitenkäs maksu hoituu?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
Täällä on moni innostunut Kooveesta - ja syystäkin. Mutta haluaako joku lähteä vetoon aiheesra? Minä väitän, että Koovee ei pääse pudotuspeleihin, sinä väität että pääsee. Panos vaikka 20e
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Mukana. Pitäähän kauteen jotain jännitystä saada mehukannun lisäksi. Valitsen joukkueeksi SaPKon.

Veto ok? Runkosarjan loputtua maksu.
Vitun Ketterä meni tänään häviämään rankkareilla SapKolle ja siksi minä hävisin vedon. Lähetä Jonne privenä pankkitilin numerosi niin saat rahasi.

Minä puolestani haluan rahani takaisin. Löytyykö täältä ketään, joka uskoo SapKon voittavan TuTon pleijareissa. Panos 40 euroa ja minä väitän TuTon voittavan.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Vitun Ketterä meni tänään häviämään rankkareilla SapKolle ja siksi minä hävisin vedon. Lähetä Jonne privenä pankkitilin numerosi niin saat rahasi.

Hetken meinasi kaukosäädin lähteä ikkunasta pihalle, kun SaPKon 4-2 johto suli ja samalla TuTon peli oli selvä....ai ei Mestis herätä tunteita? :)

Laittelen tietoja tulemaan.
 

Pakki-pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kun tässä Ketterää on pidetty ennakkosuosikkina finaalikarkeloissa, niin olisiko joku innostunut vedonlyöntiin? Voisin yhden kanssa esimerkiksi sellaisen vedon lyödä: KeuPa voittaa kannun, minulle maksetaan 40e. Ketterä voittaa kannun, minä maksan 20e.

Lyötyykö kellään luottoa Ketterään noin paljoa? Voi ehdottaa myös muita vetoja.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös