Netflix Suomi

  • 1 094 478
  • 3 646

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meikäläisen mielestä tämä Disenchantment oli melkoisen mitäänsanomaton B-luokan pökäle verrattuna Futuramaan tai Simpsoneihin (jopa uudempiinkin kausiin).
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Uunituoretta animaatiota Paraside PD:tä on tullut nyt katsottua ensimmäiset neljä jaksoa ja kaikesta köyhästä pippelikakka huumorista huolimatta huomaan kokoajan nauravan tälle. Ei mikään laatu ohjelma, mutta on näitä huonompiakin nähty monesti. Voisin suositella aivot narikkaan teemailtaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Blade Runnerista on tullut Netflixiin se alkuperäinen versio. Tämä on aika mielenkiintoista sillä en ole ikinä aiemmin nähnyt tätä versio.
 

Zohan

Jäsen
Ozarkistakin tuli toinen kausi Netflixiin viime viikolla. Itse oon tykänny tästä enemmän kuin ensimmäisestä. Roy Petty ehdottomasti sarjan mielenkiintoisin ja paras hahmo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ozarkistakin tuli toinen kausi Netflixiin viime viikolla. Itse oon tykänny tästä enemmän kuin ensimmäisestä. Roy Petty ehdottomasti sarjan mielenkiintoisin ja paras hahmo.
Juuri katsoin ekan osan ja ihan mukava kauden avaus. Mä jostain syystä tykkään myös tästä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli tuo Disenchantment vihdoin katseltua loppuun ekan kauden osalta. Eka Netflixin sarja, jonka katsoin ja ylipäänsä ensimmäinen jonka sieltä kokonaan katsoin. Family guyta olen vain aiemmin katsellut, kun ei nuo sarjat hirveästi iske ja koko Netflix nyt on vain lasten takia.

Vaikea oikein keksiä tuosta mitään sanottavaa. Suurena Futurama-fanina tämä nyt tuli katseltua kun jossain iltaroskassa oli joku juttu että tämä uusi sarja on Netflixin hyvitys Futurama faneille kun ne ovat poistuneet sieltä (en ole ikinä nänhyt Futuramaa Netflixissä joten en tiedä milloin lie tapahtunut). Mutta vaikka tuottajat, käsikirjoittajat, ohjaajat ja ääninäyttelijät ovatkin suoraan Futuramasta niin tuo jäi jotenkin piippuun. Potentiaalia on, muttta ei irronnut ainakaan ensimmäisellä kaudella. Tietysti sanomattakin selvää että päihittää Simpsonit, joka sekin päihittää lähes kaiken nykyisen TV-tarjonnan.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Yllätyksekseni huomasin Netflixin facebookista, että House of Cards saa kuin saakin viimeisen kautensa. Ilmeisesti vahvasti uudelleenkirjoitettuna, Spaceyn sekoiluiden vuoksi. Tästä pääsee katsomaan teaserin, joka paljastaa ainakin jotain: Jos haluat nähdä sisällön, kirjaudu sisään tai rekisteröidy (linkki vie facebookkiin, Netflixin sivulle).
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Marvelin Iron Fististä tullut toinen kausi Netflixiin. Tuli meikäläiseltä ainakin piilossa.

Ihan hyvää höttöä nuo ovat olleet, vaikka DD:n settiin, Jonesin ykköskauteen ja Luke Cagen ensimmäisen kauden alkupuoliskoon on matkaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ozarkistakin tuli toinen kausi Netflixiin viime viikolla. Itse oon tykänny tästä enemmän kuin ensimmäisestä. Roy Petty ehdottomasti sarjan mielenkiintoisin ja paras hahmo.

Jep, kakkoskausi oli kova. Eka tuotantokausi oli ihan ok ja vähän ehkä jäätiin odottamaankin jatkoa, mutta ei mitenkään erityisen wau. Mutta tällä tokalla kaudella nostettiin kyllä kierroksia ihan kunnolla; jotain s/m-henkisiä kiksejä siitä kai sai, kun katsoi päähenkilöiden nousevan kerta toisensa jälkeen suonsilmäkkeestä vain upotakseen syvemmälle.

Harvinainen sarja myös siinä mielessä, että siihen ei ole kirjoitettu oikeastaan yhtään sellaista hahmoa, jota kohtaan katsoja tuntisi myötätuntoa. Ainakin minun mielestäni kaikki ovat vain pahoja, psykopaatteja, idiootteja tai hommanneet itsensä vaikeuksiin esimerkiksi ahneuden johdosta. Muutama tyydyttävä poisto tällä tokalla kaudella jo nähtiinkin, mutta kolmoskaudellekin riittää viikatemiehelle töitä, ilman että kukaan jää suremaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Daredevil next season coming soon, ilmoittavat. Mikähän tuo ajankohta mahtaa olla?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Daredevil next season coming soon, ilmoittavat. Mikähän tuo ajankohta mahtaa olla?
Ihan arvalla heittäisin että kuukausi tai pari tässä vielä menee Ehkä loka-marraskuun vaihteessa jos pitäisi vähän tarkempaa arvausta heittää.

Odottamisen arvoinen loppuvuosi tulossa kun sekä DD:stä että Narcosista tulossa uudet kaudet.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ihan hyvin Netflix alkaa nostamaan profiiliaan syksyn aikana. Paul Greengrassin (mm. Bourne-leffoja, United 93) ohjaama Utøyan tapahtumia kuvaava 22 July, Coenin veljesten western The Ballad of Buster Scruggs sekä Alfonso Cuaronin (mm. Gravity, Children of Men) Roma tulevat kaikki vielä ennen joulua Netflixiin hyvin pian ensi-iltojensa jälkeen. Tai epäselvää kai vielä on, että tulevatko nuo ylipäänsä leffateatteriin meillä tuon Netflix-diilin takia. Suuntaus tulevaisuudessa lienee muutenkin enemmän tähän suuntaan, mikä on tietenkin vähän kaksipiippuinen juttu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan arvalla heittäisin että kuukausi tai pari tässä vielä menee Ehkä loka-marraskuun vaihteessa jos pitäisi vähän tarkempaa arvausta heittää.

Jossain oli arvioitu julkaisuajankohdaksi "winter 2018-2019" eli voi mennä myös vuodenvaihteeseen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Crossing Lines.
Rikoshommia ympäri eurooppaa. Meni pitkän aikaa ennenku sain ekan jakson katottua mutta tämähän on loistavaa rikosdraamaa Euroopasta.
Täysin jenkkisarjoista poikeava ja vaan paranee loppua kohti vaikkakin sarjassa nähdään muutama näyttelijä sieltäkin.
Suosittelen genren ystäville.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ozarkin uusi kausi katsottu ja olihan kyllä melkoista tykitystä alusta loppuun. Omaan makuun turhankin paljon tapahtumia, hitaampi rakentelu olisi mielestäni toiminut paremmin, nyt tuntuu että melkein joka jaksoon oli tiivistetty yhden kauden verran tapahtumia. Edelleen ihan katsottava sarja kuitenkin, vaikka taso mielestäni laski ensimmäisestä kaudesta. Toivottavasti tälle ei käy samoin kuin Designated Survivorille, jossa toisen kauden kohdalla huomasi että ideat loppuivat täysin kesken ja käsikirjoitus oli melkoista hutilointia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rectify on myös erilainen draamasarja eikä tässä tule
ruumiita
.
Tämä oli erinomainen suositus vaikka sisälsikin spoilerin. Toinen kausi menossa ja olen aivan koukussa. Laadukasta työtä kaikin puolin ja pidän sarjan hitaahkosta tahdista.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tämä oli erinomainen suositus vaikka sisälsikin spoilerin. Toinen kausi menossa ja olen aivan koukussa. Laadukasta työtä kaikin puolin ja pidän sarjan hitaahkosta tahdista.

Ah, ei ollut tarkoitettu spoileriksi. Lähinnä viittaus siihen, että sarja on rauhallinen eikä toiminnallinen. Suositusta hakeva taisi nimen omaan hakea sellaista sarjaa, jossa joka jakso ei pyöri jonkun uuden kuolintapauksen ympärillä.
 
Brooklyn 99 neljäs kausi vihdoin Netflixissä! Pitkän odotuksen jälkeen tuo tulee katsottua muutamassa päivässä ja sitten saa taas odotella seuraavaa kautta vuoden tai pari :D Tai no USA:ssa on jo 6. kausi menossa, joten voisihan sen vitosenkin jostain kaivaa esiin, mutta kivempi näin..
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vihdoinkin Netflix laittoi odotetun tiedon: Daredevil season 3 ulos 19.10. Kovat ovat odotukset.
Todellakin, kovat ovat odotukset.

Olen kyllä yllättynyt että näinkin lähellä se kolmoskausi on, kun vasta yksi teaser/trailer ennen tätä on nähty, eikähän siitä pitkä aika ole. Aikaisemmin näiden Marvelin sarjojen kohdalla tuli trailereita jo pitkä aika ennen sarjan julkaisua, esim Luke Cagen kohdalla oli vielä näin. Mutta parempi näin, ei tunnu aika niin pitkältä odotella.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Brooklyn 99 neljäs kausi vihdoin Netflixissä! Pitkän odotuksen jälkeen tuo tulee katsottua muutamassa päivässä ja sitten saa taas odotella seuraavaa kautta vuoden tai pari :D Tai no USA:ssa on jo 6. kausi menossa, joten voisihan sen vitosenkin jostain kaivaa esiin, mutta kivempi näin..

Jumalauta. Ei tätä olekkaan odotettu kuin pieni ikuisuus. Varmasti olisi mennyt ohi, jos et olisi kertonut täällä. En ainakaan itse huomannut mitään huomautusta Flixiltä.
 
Jumalauta. Ei tätä olekkaan odotettu kuin pieni ikuisuus. Varmasti olisi mennyt ohi, jos et olisi kertonut täällä. En ainakaan itse huomannut mitään huomautusta Flixiltä.
4. kausi on kyllä todellista tykitystä :D Ihan käsittämättömän hyvä sarja ainakin omaan makuuni ja siksi onkin erittäin hyvä juttu, että NBC pelasti sarjan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yllättävän hyvä on ollut tämä Iron Fistin toinen kausi. Tai ehkä odotukset ovat olleet sen verran matalat, että kaikki on plussaa, koska Dannyn hahmo oli niin vitun rasittava ekalla kaudella ja Defendersissä. Ei tämä nyt edelleenkään parasta Marvelia ole, mutta voittaa hiukan pettäneen Luke Cagen kakkoskauden ainakin. Ja onhan tuo Colleenin näyttelijä ihan kisu.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muutama jakso on tullut nyt katsottua tuota perjantaina lisättyä kauhusarjaa Haunting of Hill House ja olen ollut todella vakuuttunut. Erinomaisesti tehty sarja, suosittelen erittäin lämpimästi varsinkin kaikille horrorin ystäville.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös