HIFK:n mediaketju

  • 1 485 590
  • 5 925

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausikorttilaisena kuulun kuulemma automaattisesti Bättre Folkiin, kun tavalliset maanmatoset joutuvat maksamaan siitä. Onkohan tämä yhtä onnistunut lanseeraus kuin taannoinen Taskupedo?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otsikko kertoo kaiken oleellisen:

Lähikuvassa legenda: Darren Boyko

Uskomattoman hieno persoona. Darrenin kokonaisvaltainen läsnäolo on hyvin hämmentävää, kun häntä vertaa nykypäivien ”puhuviin päihin”, jotka pyrkivät haastatteluissa antamaan lopulta mahdollisimman vähän itsestään ulospäin. Pohjoisamerikkalaisissa pelaajissa on edelleenkin tätä ”Boykon henkeä” melko usein ja siksi fanit heihin uskoakseni rakastuvatkin. Nykypelaajista Finleylla on sama tatsi ihmisiin ja se on tosi tärkeää.

Uskon, että Boykon lisäksi suurinta osaa HIFK-faneista harmittaa, ettei Darren saanut kruunua uralleen -voittamalla 98 mestaruutta. Hänelke, jos kenelle sen olisi suonut.

Itse haastattelussa ärsytti todella paljon Linnavallin toistuva ai-ef-kein käyttäminen vielä silloinkin, kun Boyko puhui ii-ef-koosta. Mielestäni jokaiselle seuraan tulevalle ulkkarille pitää heti alussa tehdä selväksi, että seuran nimi on IFK ja vain sitä käytetään. Kyllä ne oppii seuran nimen suomeksi muuallakin, miksei täälläkin. Vai onko esim. JYP ulkkareilleen zei-wai-pii? Itse en ainakaan ole moiseen huomiota.
 
Viimeksi muokattu:

Axo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskon, että Boykon lisäksi suurinta osaa HIFK-faneista harmittaa, että Darren saanut kruunua uralleen -voittamalla 98 mestaruutta. Hänelke, jos kenelle sen olisi suonut.

Minua ainakin. Tuli mieleen jo silloin mestaruuspäivänä ja on tavallaan kaivellut näihin päiviin asti. Hienoa nähdä että Darren on Helsingissä ja että elämä näyttäisi olevan mallillaan.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jäihän tuo mestaruus myös esim. Iiro Järveltä saavuttamatta HIFK:ssa. Onneksi sentään itävallan mestaruus tuli.


Ah! Tän mä muistan! Iiro Järvi! Itävallan mestari! Ja myös erään Saksa porukan, Juuukka Seeeppo!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei taida tulla punaista bisseä myyntiin, kun kyseinen twiitti on poistettu. Samainen ilmoitus oli HIFK:n facebookissa, mutta sieltäkin se on salaperäisesti poistettu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Melko vähän ollut sivuilla mitään haastatteluja tms. tässä syksyn aikana. Toki niitä on jokunen, mutta kyllä itse odottaisin lähes päivittäin jotain ja matsiraportti eilisestä matsista oli todella ponneton, ja kyllä kyseessä on vain harjoitusmatsi, mutta silti olisi kiva nähdä jotain videohaastattelua pelin jälkeen pelaajalta tai parilta (ja valmentajalta), että missä oikein mennään tällä hetkellä pelin suhteen ja miten nyt valmistaudutaan CHL-kiertueelle jne. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa ja liikaa pyydetty tänä päivänä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Olisko niin, että haastattelut yms, näkyvät vain liittymällä Bättre Folk klubiin. Klubin sivustolla mainostetaan haastattelut, videot ja muuta sisältöä, jota vain klubiin kuuluvat voivat nähdä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
En keksinyt parempakaan ketjua, mutta pitikö eilen tulla jotain ohjeta kausikorttilaisille Bättre folkiin liittymisestä? Minulle ei ainakaan ole tullut mitään. Mites muille?
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
En keksinyt parempakaan ketjua, mutta pitikö eilen tulla jotain ohjeta kausikorttilaisille Bättre folkiin liittymisestä? Minulle ei ainakaan ole tullut mitään. Mites muille?
Samaa mietin täällä. Kotisivulla luki jotain koodista mikä pitäisi tulla viestillä. Vielä ei siis mitään.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En keksinyt parempakaan ketjua, mutta pitikö eilen tulla jotain ohjeta kausikorttilaisille Bättre folkiin liittymisestä? Minulle ei ainakaan ole tullut mitään. Mites muille?

Samaa mietin täällä. Kotisivulla luki jotain koodista mikä pitäisi tulla viestillä. Vielä ei siis mitään.

Sama täällä. Ilmeisesti @VapaahetoisGM oli jo sinne päässyt kun osasi kertoa tulevasta pakista joka oli kerrottu sitä kautta.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Sama täällä. Ilmeisesti @VapaahetoisGM oli jo sinne päässyt kun osasi kertoa tulevasta pakista joka oli kerrottu sitä kautta.

Joo, itselleni tuli ainakin tekstiviestillä koodi, jolla tuo aktivoitiin. Ja nyt uusi sainaus pamahti ihan tekstiviestillä itselleni, Tobbarin allekirjoittamana.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole koodeja tullut tännekään, mutta tuo pelaajauutinen tuli sähköpostiin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Bättre folk on varmaan paperilla kiva idea, mutta tänään taas nähtiin ettei tuollainen toimi nykypäivänä. IS:ssä esim Salmelaisen haastattelu ennen kuin ifkn kotisivuilla uutista asiasta. Kiva idea, mutta ei jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös