Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 611
  • 3 231

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saatiin tai saadaan ainakin yksi palkinto tämän mielenterveyskuntoutujien asuin-ja toimintayksikön jalkapallon MM-kisojen fudisveikkaukseen.

Olin aiemmin tänään yhteydessä erääseen lähikauppaan ja ne lupasi lahjoittaa jotain pientä ja kivaa palkinnoksi. Vaikka olisi kuinka pientä, niin ajatus lienee tärkein tässä tilanteessa. Ja se että löytyy vielä noinkin lämminhenkisiä yrityksiä ja ihmisiä. Se ilahdutti mieltä.
Joo rohkeasti vaan kannattaa olla yhteydessä firmoihin kun taustalla on kuitenkin tuollainen kuntoutujien keskus niin varmasti firmat jeesaa jos voi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo rohkeasti vaan kannattaa olla yhteydessä firmoihin kun taustalla on kuitenkin tuollainen kuntoutujien keskus niin varmasti firmat jeesaa jos voi.

No nyt on tullut oltua yhteydessä muutamaan firmaan. Osaan on soitettu, osassa käyty henk. koht. paikalla ja osaan lähetetty sähköpostia. Ja kyllä täytyy olla erittäin iloinen ja kiitollinen siitä kuinka paljon saatiin kasaan lahjoituksia. Tuli oikeastaan vain muutama kieltäytyminen ja sähköposteihin vain harvaan vastattiin. Toki se kovin lahjoitus tapahtui sitten kuitenkin sähköpostilla ensin kysymällä.

Nyt on kasassa fudisveikkaukseen hyvät palkinnot ja sehän pistää tietenkin mielen iloiseksi. Eniten ilostuttaa toki tuo kun eräästä paikallisesta ravintolasta saatiin lahjoituksena jopa 40 euron arvoinen lahjakortti. Siinä on ykköselle hieno palkinto.

Muita palkintoja on sitten Kotipizzan 10 euron lahjakortti ja lähikaupan tuotekassi sekä paikallisen leipomon leipomat kaksi rasiallista pipareita. Ja varastoonkin jää vielä kahden kirjakaupan lahjoittamaa palkintoa, odottamaan tulevia skaboja.

En vain sitten tiedä onko tällaisen veikkauksen pyörittäminen ihan laillista, mutta sen tiedusteleminen on toki toisten ketjujen asioita. Toki, eihän tässä veikkauksessa ole mitään osallistumismaksua tarvinnut maksaa ja suoranaisesta rahasta ei pelata.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jälleen veti iloiseksi kun puoliso ilmoitti, että on tilanut mulle uuden jonkin kalliin tabletin. No, vanha ipad onkin jo tullut tiensä päähän. Helvetin hyvin tämäkin on toiminut mutta yskii liikaa rajuimmilla sovelluksilla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jälleen veti iloiseksi kun puoliso ilmoitti, että on tilanut mulle uuden jonkin kalliin tabletin. No, vanha ipad onkin jo tullut tiensä päähän. Helvetin hyvin tämäkin on toiminut mutta yskii liikaa rajuimmilla sovelluksilla.

Itse olin mielestäni tilannut yhden kattovalaisimen mutta näköjään tilasin sitten kolme kerralla. Ei jaksa alkaa palauttelemaan. Mamma tykkää kun on uudet spottivalot varastossakin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
HitMix soi nykyään myös Lahdessa ja sieltä tulee hyvää musaa. 90-luku rules... Se hymyilyttää, hyvä musiikki. Muistot ehkä myös.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
HitMix soi nykyään myös Lahdessa ja sieltä tulee hyvää musaa. 90-luku rules... Se hymyilyttää, hyvä musiikki. Muistot ehkä myös.
HitMix | LiveTaajuus.fi

Etsin itse myös joskus hitmixiä ja löysin tämän nettisivun, mistä sitä voi kuunnella. En edes muistanut, että oli linkki tuossa selaimen yläreunassa, mutta rupesinpa heti kuuntelemaan kun asiasta mainitsit.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Etsin itse myös joskus hitmixiä ja löysin tämän nettisivun, mistä sitä voi kuunnella. En edes muistanut, että oli linkki tuossa selaimen yläreunassa, mutta rupesinpa heti kuuntelemaan kun asiasta mainitsit.
Hyviä kuunteluja sinne. Itse huomasin telkkarista mainoksen että hitmix kuuluu myös Lahdessa kun olin aiemmin harmitellut ettei kuulu. Voisihan sitä tietty kuunnella netissä mutta ei kuulu tapoihin...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyviä kuunteluja sinne. Itse huomasin telkkarista mainoksen että hitmix kuuluu myös Lahdessa kun olin aiemmin harmitellut ettei kuulu. Voisihan sitä tietty kuunnella netissä mutta ei kuulu tapoihin...
Minulla puolestaan radio tuolla kaukana sohvalta eli keittiössä, joten helpompaa pistää välilehteen nettiradio. "I like to move it...." Todella legendaarista oman nuoruuden musaa tulee kyllä tältä kanavalta.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
HitMixillä kun tajuaisivat jättää sen tolkuttoman pitkän biisipotpurin pois. Varmaan 20 kappaleen mainoskollaasi kanavan tarjonnasta ja kestoa helposti yli minuutin. Ei montaa kertaa jaksa kuunnella tuota samaa rallia läpi, joten kanava vaihtuu heti kun tuo mainospätkä alkaa pyöriä biisien välissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen reissussa. Tosin en nyt muuta kuin Porissa mutta vetäähän sekin jo mielen iloiseksi. Reissaaminen on yleensä aina hauskaa ja mukavaa.

Mielen iloiseksi veti myös se, että tänään ainakin täällä Porissa on ollut kehit kohdallaan. On koko päivän melkein paistanut aurinko. Hyvä, että reissussa on keli kohdallaan. Ainakin ensimmäisenä päivänä.

Tänään olen kierrellyt kolme porilaista museota ja siihen päälle vielä käynyt katsastamassa Keski-Porin kirkon. Huomenna sitten poikkean asuntomessuilla ja Kirjurinluodossa.

Täksi illaksi pitäisi jotain ohjelmaa vielä kehittää. Kun ei tule vielä fudiksen puolivälieriäkään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minusta tuli tänään tuplaeno, kun siskoni sai aamulla kaksoistytöt. Voikin illalla korkata kuoharin, jota olen säästellyt siihen asti että minusta tulee eno.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
abianos sä olet ÄIJÄ
Toi tämä viesti kyllä hymyn heti huulille
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Eksältä kysyin kesäkuulumisia ja kertoi saaneensa lapsen. Olen onnellinen hänen puolestaan. Omakohtaisemmin veti hymyä naamalle jo pari viikkoa sitten tullut kutsu päivittämään koulutustaso amk-inssistä maisteriksi syyskuusta alkaen.
 

scholl

Jäsen
Football's coming home. Eilen illalla se vihdoinkin koitti, mahdollisuus kaivaa levy esiin ja kuunnella tuo kappale ja siinä aikanaan ostamassani sinkussa kuuluva selostajien southgate-vaikerrus. Saukkosen sanoin olisin voinut sanoa: nyt teki höpöä.

Tähän ei kyllästy missään kisoissa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Siiliperhe(?) oli taas ilmeisesti käynyt hörppimässä vettä yöllä kun vein vesikupin takapihalle. Oli oikein selvä ajoura tehty nurmikkoon eli ilmeisesti koko suku on käyny tankkaamassa. Saattaa se olla siililläkin kuuma tämmösellä helteellä. Muistakaahan täyttää vesikupit :)

Edit. Lisäys
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Siiliperhe(?) oli taas ilmeisesti käynyt hörppimässä vettä yöllä kun vein vesikupin takapihalle. Oli oikein selvä ajoura tehty nurmikkoon eli ilmeisesti koko suku on käyny tankkaamassa. Saattaa se olla siililläkin kuuma tämmösellä helteellä. Muistakaahan täyttää vesikupit :)

Edit. Lisäys
Hyvin on täälläkin näköjään kippo vajunut kun maanantaina viimeksi käväisin kämpillä ja täytin pihan nurkan vesikupin. Kävin täyttämässä juomaveden jämillä mitä jäi tunnista tenniksenpeluuta, siili on kyllä siitä fiksumpi otus että tajuaa liikkua vasta auringon laskettua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hyvin on täälläkin näköjään kippo vajunut kun maanantaina viimeksi käväisin kämpillä ja täytin pihan nurkan vesikupin. Kävin täyttämässä juomaveden jämillä mitä jäi tunnista tenniksenpeluuta, siili on kyllä siitä fiksumpi otus että tajuaa liikkua vasta auringon laskettua.

Siilien "häppäri" on vasta aamuyöstä. Antaahan ne vielä bilettää ja pöytä on taas katettu.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Onko täällä muita jotka jo haikailee näiden helteiden keskellä tulevan lätkäkauden alkua? Itellä menny tää touhu jo monena iltana lätkävideoiden parissa. Tää kooste jaksaa yhä vetää ison hymyn naamalle, saatoin myös pienissä kaljoissa tuulettaa Oksasen osumaa ja kelata pari kertaa takasinpäin...

Saipa - Pelicans Game 3 2017-2018 - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Onko täällä muita jotka jo haikailee näiden helteiden keskellä tulevan lätkäkauden alkua? Itellä menny tää touhu jo monena iltana lätkävideoiden parissa. Tää kooste jaksaa yhä vetää ison hymyn naamalle, saatoin myös pienissä kaljoissa tuulettaa Oksasen osumaa ja kelata pari kertaa takasinpäin...

Saipa - Pelicans Game 3 2017-2018 - YouTube
Sellanen pieni kaipuu tässä on, kuitenkin huomattavasti keskivertokesää lievempi kiitos fudiksen MM-kisojen. Alle kolme viikkoa enää Pitsiturnaukseen, jolloin oman jengini harkkakausi lähtee käyntiin. Kyllä sitä pikkuhiljaa kohta alkaa laskemaan päiviä melkeen ku joulua odottas :)
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko täällä muita jotka jo haikailee näiden helteiden keskellä tulevan lätkäkauden alkua? Itellä menny tää touhu jo monena iltana lätkävideoiden parissa. Tää kooste jaksaa yhä vetää ison hymyn naamalle, saatoin myös pienissä kaljoissa tuulettaa Oksasen osumaa ja kelata pari kertaa takasinpäin...

Saipa - Pelicans Game 3 2017-2018 - YouTube

Onhan tässä kokoajan pieni kutina päällä. Liekkö helteestä johtuu ja nokitan tällä pätkällä.

Game Highlights: Latvia vs Finland May 6 2018 | #IIHFWorlds 2018 - YouTube
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onko täällä muita jotka jo haikailee näiden helteiden keskellä tulevan lätkäkauden alkua? Itellä menny tää touhu jo monena iltana lätkävideoiden parissa. Tää kooste jaksaa yhä vetää ison hymyn naamalle, saatoin myös pienissä kaljoissa tuulettaa Oksasen osumaa ja kelata pari kertaa takasinpäin...

Saipa - Pelicans Game 3 2017-2018 - YouTube

Muistan tämän ratkaisevan osuman kuin eilisen päivän. Peli oli 0-2 ja selitin pelin realiteettejä vanhemmalle tyttärelleni (9v) ja hän totesi etteihän se tappio nyt maailmanloppu ole, syyskuussa pääsee yrittämään uudestaan. Menimme silloin saunomaan. Itse kävin nopeasti ja peli olikin 2-2 ja kävin sen toki kylpeville tyttärille kertomassa. Tytöt tykkäävät kylpeä, mutta kun isi rupesi jatkoajan ratkettua huutamaan kuin hullu niin tulivat kyllä tähän olohuoneeseen minun kanssa tanssimaan ympyrää. Oli kyllä hieno hetki.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Muistan tämän ratkaisevan osuman kuin eilisen päivän. Peli oli 0-2 ja selitin pelin realiteettejä vanhemmalle tyttärelleni (9v) ja hän totesi etteihän se tappio nyt maailmanloppu ole, syyskuussa pääsee yrittämään uudestaan. Menimme silloin saunomaan. Itse kävin nopeasti ja peli olikin 2-2 ja kävin sen toki kylpeville tyttärille kertomassa. Tytöt tykkäävät kylpeä, mutta kun isi rupesi jatkoajan ratkettua huutamaan kuin hullu niin tulivat kyllä tähän olohuoneeseen minun kanssa tanssimaan ympyrää. Oli kyllä hieno hetki.

Pelkästään tää viesti toi hymyn huulille, eli oikeassa ketjussa ollaan. Taatusti hienoja hetkiä. Toivottavasti joskus noista hetkistä pääsee nauttimaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sisko soitti ja pyysi ns. kummiksi (kun eivät kuulu kirkkoon). Onneksi jotain positiivistakin tähän väliin. Olin itse asiassa viemässä kynttilää tuohon pihalle kun sisko soitti, mutta en toki sitä hänelle kertonut ("mitä kuluu" - "mikäs tässä").
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tuo paraurheilu saa jotenkin hyvälle mielelle. Olen joka ilta katsellut koosteen kisoista ja kyllä sinne on mahtunut kovin monenlaista suorittajaa. Minua on ihmettänyt ja myös ilostuttanut nuo juoksupyöräilijät, ihmiset vakavan CP-vamman kanssa. Välillä näyttää että osallistuja on ihan pakkoliikkeiden vanki mutta kun lähtö tulee niin alkaa matka sujua. Tietty suomalaisten mitalit tekee iloiseksi....
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tuo paraurheilu saa jotenkin hyvälle mielelle. Olen joka ilta katsellut koosteen kisoista ja kyllä sinne on mahtunut kovin monenlaista suorittajaa. Minua on ihmettänyt ja myös ilostuttanut nuo juoksupyöräilijät, ihmiset vakavan CP-vamman kanssa. Välillä näyttää että osallistuja on ihan pakkoliikkeiden vanki mutta kun lähtö tulee niin alkaa matka sujua. Tietty suomalaisten mitalit tekee iloiseksi....

Minulle tuli päinvastainen reaktio kun telkkarissa näytettiin jotain Leo-Pekka Tähden voittoa, ja miehen tuuletellessa radalla kamera kuvasi myös katsomoon. Siellä ei ollut yhtään katsojaa, ei yhden yhtä. Mahtaa olla siisti fiilis siellä käydä aivan totaalisen tyhjille stadioneille tekemässä oma parhaansa, ketään ei kiinnosta vaikka miten ylittäisit ittesi. Mikseiköhän paratyyppejä vois laittaa normaalien kisojen yhteyteen kisaamaan? Varmaan ihmiset katsoisi noitakin jos siellä jonkun 800 metrin ja kiekonheiton välissä kävis pyörätuolijengi ottamassa toisistaan mittaa. Vaatiiko noi sit niin paljon muka jotain järjestelyjä ettei onnistu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös