Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 578 124
  • 11 775

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itse en kyllä bussijengejä jatkopeleihin toivo. Sen verta puuduttavaa katseltavaa ollut alkusarja
Juu, totta tuo. Lähinnä reagoin Neymaria kohtaan, mikä on tietysti harmi monen hienon brassipelaajan kannalta. Tai siis, aivan kuin se heihin vaikuttaisi, mutta kuitenkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lienee aika kullannut muistot, jos Rivaldo kelpaa jo roolimalliksi Neymarille. Vähintään yhtä suuri kusipää kentällä oli hän.

No Rivaldo oli filmaava kusipää, mutta noilla vanhan liiton brasseilla kesti sentään pää. Siitä lienemme samaa mieltä.

Tämä myös käyttäjälle VT.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Studiossa annettiin hyvää infoa, eli VARin kautta ei voi antaa korttia vaikka filmauksen kuudentoista sisällä voikin sieltä tarkistaa. Tämä myös tiedoksi @Kirjoittelija jos et sattunut katsomaan studio horinoita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä homma tämä on? Ei silti, ihan hyvä on Realin miesten mennä peiliin katsomaan. Itse asiassa se tekisi meille kaikille hyvää. Itse menen nyt.

Vissiiin tää ikuinen kina Real Madrid vs. Barcelona, joka ymmärrerrävästi eskaloituu maajoukkuepeleihinkin. Kävin muuten kusella ja katsoin peiliin. Vähän harjasin pääkarvojani. Voisi käydä nyt ulkona kauniissa pääkaupungissamme.
 
Studiossa annettiin hyvää infoa, eli VARin kautta ei voi antaa korttia vaikka filmauksen kuudentoista sisällä voikin sieltä tarkistaa. Tämä myös tiedoksi @Kirjoittelija jos et sattunut katsomaan studio horinoita.

Minun mielestäni ei olisi ollut väärin, vaikka tuosta olisi annettu Brasilialle pilkku ja Neymarille kortti filmaamisesta. Vähän kuten änärissäkin annetaan usein kakkonen kampituksesta ja kakkonen filmaamisesta samassa tilanteessa, kun kampattu kaatuu liian teatraalisesti.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vissiiin tää ikuinen kina Real Madrid vs. Barcelona, joka ymmärrerrävästi eskaloituu maajoukkuepeleihinkin. Kävin muuten kusella ja katsoin peiliin. Vähän harjasin pääkarvojani. Voisi käydä nyt ulkona kauniissa pääkaupungissamme.

Eikö toi kina ole pikku hiljaa ja umpikulunut?

Sitä paitsi Helsinki on omana itsenään, vaikka nimellisesti onkin pääkaupunkimme. Suomi on pääasiassa metsää ja järviä, joten jos haluaa todellinen suomalainen olla, niin sitten menee metsiin ja järvien äärelle. Joten maakunnat vs. Helsinki battle shall begin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö toi kina ole pikku hiljaa ja umpikulunut?

Sitä paitsi Helsinki on omana itsenään, vaikka nimellisesti onkin pääkaupunkimme. Suomi on pääasiassa metsää ja järviä, joten jos haluaa todellinen suomalainen olla, niin sitten menee metsiin ja järvien äärelle. Joten maakunnat vs. Helsinki battle shall begin.


Täällä Hipsterivillessä on nyt hiljaista, kun nuoriso on vanhempiensa mökeillä käyttämässä huumeita. Todellinen Suomi, me pyydämme anteeksi että joudutte kestämään tuota paskasakkia pari päivää.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minun mielestäni ei olisi ollut väärin, vaikka tuosta olisi annettu Brasilialle pilkku ja Neymarille kortti filmaamisesta. Vähän kuten änärissäkin annetaan usein kakkonen kampituksesta ja kakkonen filmaamisesta samassa tilanteessa, kun kampattu kaatuu liian teatraalisesti.

Mutta lätkässä kun molemmat saa kaksi minuuttisen, niin se on yhtä kova rangaistus molemmille. Tuossa tilanteessa jos toinen saisi keltaisen ja rankkarin, niin silloin toinen saisi isomman rangaistuksen rankkarin takia. Nyt jalkapallossa on niin, että jos toisen teko todetaan törkeämmäksi, niin se saa sen rangaistuksen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Täällä Hipsterivillessä on nyt hiljaista, kun nuoriso on vanhempiensa mökeillä käyttämässä huumeita. Todellinen Suomi, me pyydämme anteeksi että joudutte kestämään tuota paskasakkia pari päivää.

Ja me ollaan pahoillamme, kun joudutte kestämään tuota sakkia loput 362 päivää. Yhteen hiileen kun puhalletaan, niin saadaan suomi nousuun.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Täällä Hipsterivillessä on nyt hiljaista, kun nuoriso on vanhempiensa mökeillä käyttämässä huumeita. Todellinen Suomi, me pyydämme anteeksi että joudutte kestämään tuota paskasakkia pari päivää.
On niitä tänne Raumallekin tullut, kun Keekki on keikalla tuolla rannalla. Ukko Ylijumalakaan ei ilmeisesti tykkää tuosta sakista, koska heitti myrskyn tänne ja festarien avaamista siirretty. Joutuvat hipsterirukat värjöttelemään sateensuojassa, koska ovat tehty sokerista. Kunhan eivät olisi vallanneet minun kantabaariani, koska aion lähteä päiväkaljalle.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomi on pääasiassa metsää ja järviä, joten jos haluaa todellinen suomalainen olla, niin sitten menee metsiin ja järvien äärelle. Joten maakunnat vs. Helsinki battle shall begin.

Älä yliarvioi järviä. Viimeksi järvessä uimassa 1997 rynkyn kanssa Säkylän Pyhäjärvessä. Meri, joki ja altaat huomattavasti tutumpia.
 
On niitä tänne Raumallekin tullut, kun Keekki on keikalla tuolla rannalla. Ukko Ylijumalakaan ei ilmeisesti tykkää tuosta sakista, koska heitti myrskyn tänne ja festarien avaamista siirretty. Joutuvat hipsterirukat värjöttelemään sateensuojassa, koska ovat tehty sokerista. Kunhan eivät olisi vallanneet minun kantabaariani, koska aion lähteä päiväkaljalle.

Vaikka hipsterit ironian ystäviä ovatkin, en usko heidän venyvän tuossa lajissa ihan niin pitkälle, että lähtisivät jotain saatanan Cheekiä katselemaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hienoa oli muistella ensimmäisiä kisoja, joista jotain muistan. RRR oli huikea.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
......Sitä paitsi Helsinki on omana itsenään, vaikka nimellisesti onkin pääkaupunkimme. Suomi on pääasiassa metsää ja järviä, joten jos haluaa todellinen suomalainen olla, niin sitten menee metsiin ja järvien äärelle. Joten maakunnat vs. Helsinki battle shall begin.

Asiasta potkukelkkaan....

Eduskunnassa tätä maakuntien kapinaa on yritetty viimeiset kymmenen vuotta ja saatu kohta aikaan 18 loppusijoituspaikkaa kepujätteelle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kohta kehissä Islanti ja edelleenkään studio ei ymmärrä että ne menee vielä jatkoon tässä touhussa. Aliarvioidaan edelleen joukkuetta mikä pelaa vahvalla peli-identiteetillä ja omalla jutullaan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kohta kehissä Islanti ja edelleenkään studio ei ymmärrä että ne menee vielä jatkoon tässä touhussa. Aliarvioidaan edelleen joukkuetta mikä pelaa vahvalla peli-identiteetillä ja omalla jutullaan.
Olis hienoa jos Brassit jäis alkulohkoon, mulle käy tosin Nigeriankin jatko siinä missä Islanninkin.

E: nyt tais mennä alkulohkot sekasin, unohetaan tämä jookosta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olis hienoa jos Brassit jäis alkulohkoon, mulle käy tosin Nigeriankin jatko siinä missä Islanninkin.
Tuskin jää, mutta tuo Islanti on vaan helvetin kova. Venäjällä on peli kuosissa, Kroatialla on peli kuosissa, mutta Islanti sillä vasta onkin se peli kuosissa. Ne vetää niin joukkueena kuin joukkue voi, se on joukkue isolla J:llä. Todella vittumainen joukkue, minä tykkään vaikka se peli onkin paskaa ja tylsää yms.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuskin jää, mutta tuo Islanti on vaan helvetin kova. Venäjällä on peli kuosissa, Kroatialla on peli kuosissa, mutta Islanti sillä vasta onkin se peli kuosissa. Ne vetää niin joukkueena kuin joukkue voi, se on joukkue isolla J:llä. Todella vittumainen joukkue, minä tykkään vaikka se peli onkin paskaa ja tylsää yms.
Brassit voi hyvinkin jäädä, tänään on sen suhteen iso peli illalla tuo Sveitsi-Serbia. Islanti oli ihan hauska kuriosoteetti EM-kisoissa, mutta ainakaan mun osalta se hohto ei enää kanna.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyllä täältä itseltä ainaki löytyy sympatiaa bussi-islannille. Pitää pelata niillä korteilla mitä on jaettu. Ehkä sitten joskus Suomikin.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Nigeria voisi kyllä nyt kävellä tuon ällöttävän symppisbussin yli. Pelaamalla oikeasti jalkapalloa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös