Neitimari kyynerpäällä niskaan. Toinen keltuainen, mutta ei.
Costa Rican mies teki siinä tilanteessa rikkeen ja vapari Brasseille. Nyt joku roti näihin kommentteihin.
Neitimari kyynerpäällä niskaan. Toinen keltuainen, mutta ei.
Tuli. Vitun brassisiat.Tulikohan Navakselle kariusmainen aivotärähdys?
Minun käsittääkseni filmaamisesta ei voi antaa vaparia antamatta samalla keltaista korttia. Sellaista ei tuossa tilanteessa annettu, vaan Neymar sai omansa vasta hieman myöhemmin kiukuttelustaan.
Jaaha. Hyvin on huonompi Ronaldo opettanut seurakaverinsa filmaamaan.
Minun käsittääkseni filmaamisesta ei voi antaa vaparia antamatta samalla keltaista korttia. Sellaista ei tuossa tilanteessa annettu, vaan Neymar sai omansa vasta hieman myöhemmin kiukuttelustaan.
Mutta eihän videotarkastuksesta voi antaa keltaista korttia vaan ainoastaan punaisen?Minun käsittääkseni filmaamisesta ei voi antaa vaparia antamatta samalla keltaista korttia. Sellaista ei tuossa tilanteessa annettu, vaan Neymar sai omansa vasta hieman myöhemmin kiukuttelustaan.
Itse en kyllä bussijengejä jatkopeleihin toivo. Sen verta puuduttavaa katseltavaa ollut alkusarjaHarmi
En nyt muista W. Ronaldosta montaa viestiä kirjoittaneeni näiden kisojen aikana.Tyyppi kitisi eilen kuinka lapsellista seurajoukkuepippelimiekkailu on näissä ketjuissa ja sitten nyssyttää joka välissä Ronaldosta. Tajuatko kuinka lapsellista se sitten on? Tuskin tajuat.
Sama. Aussien jatkonpääsyä tosin toivon, pelaavat iloista hyökkäyspeliä.Itse en kyllä bussijengejä jatkopeleihin toivo. Sen verta puuduttavaa katseltavaa ollut alkusarja