Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 723 654
  • 33 945

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä diggasin tosta Kurt & Courtney -dokumentista, siihen taisin tossa joskus viitatakin. Parasta toki, ettei siinä oo Nirvanan musiikkia. Soaked in Bleach, perhana kun näkis. Edes jotain.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä diggasin tosta Kurt & Courtney -dokumentista, siihen taisin tossa joskus viitatakin. Parasta toki, ettei siinä oo Nirvanan musiikkia.

Kyllä ehdottomasti parasta olivat (dokumentin teon aikana kuolleen) El Ducen uskottavat todistajanlausunnot. Perustamansa yhtye The Mentors on muuten vieläkin toiminnassa ja käväisi jokunen vuosi sitten Suomessakin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä ehdottomasti parasta olivat (dokumentin teon aikana kuolleen) El Ducen uskottavat todistajanlausunnot. Perustamansa yhtye The Mentors on muuten vieläkin toiminnassa ja käväisi jokunen vuosi sitten Suomessakin.

Kyllä. Hän vaikutti muutenkin, miten sen sanoisi, mielenkiintoiselta ihmiseltä.

Totta. Nynnyt ei vaihda nimimerkkiä.

Mikä sun nimierkki oli ennen? Yritin keksiä jotain hupivastausta mutten keksinyt. Bart täältä jo löytyy. Mä oon hyytynyt. Ei oo luovuutta eikä inspistä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on tapaturmapäivä. Tällä kertaa keskiössä ovat miehet koska työikäisten miesten tapaturmakuolleisuus on korkeampi kuin naisten. ÄLÄ KIKKAILE!
Miehille sattuu liikaa – Kotitapaturma.fi
Niin ja sekin aukesi että on perjantai ja kolmastoista päivä.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo "uusi" Arvostele viinisi-ketju onkin lähes 2,5 vuotta vanha. Hidas käynnistyminen.

Avautui myös, että ennemmin tai myöhemmin joku hassuttelija menee kirjoittamaan sinne arvostelun nuolikotelosta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tänään on tapaturmapäivä. Tällä kertaa keskiössä ovat miehet koska työikäisten miesten tapaturmakuolleisuus on korkeampi kuin naisten. ÄLÄ KIKKAILE!
Miehille sattuu liikaa – Kotitapaturma.fi
Niin ja sekin aukesi että on perjantai ja kolmastoista päivä.

En kikkaillut, ei tullut tapaturmia. Polkupyörän hain kellarikopista, laitoin renkaisiin ilmaa, putsasin ja öljysin ketjut ja puhdistin runkon yms. osat vedellä, puhdistusaineella ja talouspaperilla. Nyt on taas sen verran kunnossa, että voin aloittaa pyöräilykauden eli pyöräillä keskimäärin kerran kuukaudessa johonkin lähikauppakeskukseen ja pistää pyörän sitten talviteloille syys-lokakuussa kelistä riippuen. Tänään otin varovasti ja ajoin pyörällä noin kilometrin verran kun testasin, toimivatko jarrut, vaihteet ynnä muut osat niin kuin pitää.

Avautui, etten ole koskaan nähnyt alkuperäistä Friday The 13th - kauhuleffaa, mutta olen nähnyt useita sen lukemattomista jatko-osista. Aika paskaahan ne ovat kaikki.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
6 minuuttia, niin perjantai 13 on ohi. Olen melkein selvinnyt. Melkein.... Juuh... Jason! Noooooooooooooo...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oletko nähnyt yhtään hyvää slasheriä?

Olen, mutta Jasonin seikkailut eivät niihin lukeudu. Huonosti tehtyä kaavamaista roskaa. Jason takes Manhattanissa oli sentään vähän vaihtelua maisemanvaihdoksen vuoksi. Halloween ja sen ensimmäinen jatko-osa ovat paljon parempia, sen jälkeen ei tuotakaan sarjaa olisi kannattanut katsella - vaikka katsoinkin, ja olen nähnytkin aina 2000-luvun ensimmäiseen remake-versioon asti. Siinä ryhdyttiin selittelemään liikaa hahmon lapsuudesta ja se kävi niin tylsäksi, että se loppui siihen.

Jo nuorena tuli pikkuserkun luona katsottua vino pino kuppaisella kuvanlaadulla varustettuja VHS-kopionkopio-kauhuleffoja ja myöhemminkin olen katsonut jos jonkinlaista slasher-, zombie- ja kannibaalileffaa, mutta 99% on lopultakin melko kelvotonta moskaa. Ei noita enää jaksa, I'm too old for this shit.

Elm Street -boksi on silti edelleen hyllyssä. Ykkönen on klassikko, kakkonen on homoeroottista kauhua ja kolmosesta eteenpäin sarja on kevyempää fantasiakauhua, kunnes viimeinen on sitten eräänlaista metakauhua.

Freddy vs. Jason oli tahattoman koominen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Shoots and scores. Pullakahvilipun lähettäisin heti, jos olisi osoite.

Haluaa kysyä, löytyikö vanha pölyttynyt c-kasetti vintiltä vai paperipokkariversio mökin ulkohuussin seinän välistä?

Voi kun haluaisin vastata C-kasetin tai naapurin mökin ulkohuussin seinänvälin, mutta nyt löytyi julkisen kirjahautaamon kokoelmista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt vasta tajusin että nimimerkki @AgiiL on väärinpäin luettuna LiigA. Tuo iso A tuossa tietenkin hämää siinä määrin että en ole aivan satavarma onko kyseinen nimimerkki tietoisesti luonut nimimerkkinsä siten, että se oikealta vasemmalle luettuna vääntyy Liigaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt vasta tajusin että nimimerkki @AgiiL on väärinpäin luettuna LiigA. Tuo iso A tuossa tietenkin hämää siinä määrin että en ole aivan satavarma onko kyseinen nimimerkki tietoisesti luonut nimimerkkinsä siten, että se oikealta vasemmalle luettuna vääntyy Liigaksi.
Juu, ja mutta oletkos huomannut kuka vanha kelvoton on naamioitunut nimimerkin @nataS taakse? Vittu ja nyt menin tägäämään. Toivottavasti ei tule kummittelemaan, saatana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt vasta tajusin että nimimerkki @AgiiL on väärinpäin luettuna LiigA. Tuo iso A tuossa tietenkin hämää siinä määrin että en ole aivan satavarma onko kyseinen nimimerkki tietoisesti luonut nimimerkkinsä siten, että se oikealta vasemmalle luettuna vääntyy Liigaksi.

Juu, ja mutta oletkos huomannut kuka vanha kelvoton on naamioitunut nimimerkin @nataS taakse? Vittu ja nyt menin tägäämään. Toivottavasti ei tule kummittelemaan, saatana.

Mitäs noista, heistä, mutta vielä on myös @Snacilep
 

sinikettu

Jäsen
Saatana. Mulla meni aivot ihan solmuun. What has been seen cannot be unseen.

Snacilep kuulostaa joltain japanilaiset sarjakuvan käärmehahmolta. Okkul joltain saatanalliselta kulttijohtajalta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kosmista.

Näitäkään ei välttämättä ensisilmäyksellä huomaisi. Ei taida mikään olla käytössä.

@Apias
@Trops
@Sevli
@Tässä

Arappat ja Tirukuj taitavat olla jokia Lähi-idässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos joskus rekisteröityy @Tissit, niin hoksaan sen ainaski het takaperinkin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
@SPT ja @ispeT tuskin lienevät vielä muonavahvuudessa? Ei ole myöskään @oTuT tai @tirevoT maisemissa.

@saippuapyllypillukauppiaS on myös vapaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös