Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 148 204
  • 1 280

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kysellään vielä että löytyisikö tähän neljättä osanottajaa?

Jos ei löydy, niin lähteekö @Lico & @V-G- mukaan jos mennään perinteisillä viisikoilla?

Kuin myös. Laita yksityisviestiketju tulille, kun pistetään homma pyörimään.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
”Taisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.”

Näin olet itse kirjoittanut ja olet ollut vedon ylläpitäjänä ilmeisesti? Jos vedon ylläpitäjänä et ole tehnyt asioita tuon jälkeen selväksi tai ainakaan hakannut puuta pöytään suostumuksesi merkitsemiseksi, niin eikös se silloin mene aika selkeästi näin:

Voittaja on se käyttäjä, jonka valitsemalla joukkueella on eniten 20 maalin miehiä kauden lopussa joukkueessa. Namestnikov ei ole Tampassa, vaan Rangersissa.

Penguinsin valinnut käyttäjä voittaa ainakin näillä spekseillä. Mutta en minä tätä halua päättää.

EDIT: korjattu Penguins Toronton tilalle. Ajatuskatkos.
Niin silloin tilastojen mukaan se on silloin mun mielestä joko Tampa tai Toronto.
Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta täällä käydä joka päivä näitä katselemassa, joten anteeksi epäselvästä asettelusta. Täytyypi miettiä kaikki ensi kerralla valmiiksi. Mulle nää vedot on enemmän hupia. Mulle on aina helpointa mennä NHL:n tilastojen mukaan, en nähnyt sitä tarpeelliseksi todeta koska luulin, että riitaa ei voi syntyä. Joukkue joukkueelta käytynä siellä on kaksi joukkuetta, joissa on 6 pelaajaa tehnyt 20 maalia. Toronto ja Tampa (Namestnikovilla). Silloin Hedmanin maaleilla Tampa voittaisi. Ajattelin itse tuossa lisäselvitys vaiheessa, että voittaja on varmasti Tampa, koska en uskonut Nylanderin pääsevän 20 maaliin. Ymmärrän kyllä myös jos joku on sitä mieltä että Pens voittaa, koska piti katsoa monta 20 maalin miestä joukkueessa on.
Mutta päättäköön suuri konsensus vedonlyöjien kesken kuka vedon voittaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Niin silloin tilastojen mukaan se on silloin mun mielestä joko Tampa tai Toronto.
Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta täällä käydä joka päivä näitä katselemassa, joten anteeksi epäselvästä asettelusta. Täytyypi miettiä kaikki ensi kerralla valmiiksi. Mulle nää vedot on enemmän hupia. Mulle on aina helpointa mennä NHL:n tilastojen mukaan, en nähnyt sitä tarpeelliseksi todeta koska luulin, että riitaa ei voi syntyä. Joukkue joukkueelta käytynä siellä on kaksi joukkuetta, joissa on 6 pelaajaa tehnyt 20 maalia. Toronto ja Tampa (Namestnikovilla). Silloin Hedmanin maaleilla Tampa voittaisi. Ajattelin itse tuossa lisäselvitys vaiheessa, että voittaja on varmasti Tampa, koska en uskonut Nylanderin pääsevän 20 maaliin. Ymmärrän kyllä myös jos joku on sitä mieltä että Pens voittaa, koska piti katsoa monta 20 maalin miestä joukkueessa on.
Mutta päättäköön suuri konsensus vedonlyöjien kesken kuka vedon voittaa.

Hupia nämä tosiaan ovatkin, mutta sulla on vedon aloittajana ainakin mun mielestä oikeus sanoa se viimeinen sana. Lähinnä yritin nyt tulla vastaan ja analysoida sen perusteella mitä teidän viestejä olen lukenut. En tiedä veditkö nyt itseesi vai et, toivottavasti et. Ei ollut tarkoitus.

Ehkä tässä tapauksessa pitäisi call it even ja jakaa potti kolmen henkilön kanssa epäselvyyksien vuoksi? Tai kahden, en ma tieda.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Pakkipari-vedon varaukset on tehty. Tässä kisailijoiden parit.

V-G-
Subban - Carlson

@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien

@Lico
Burns - Jones

@viikst
Doughty - Krug

@LostHorizon
Letang - Rielly

Tsemppiä kaikille ja paras veikkaus voittakoon!

Asia kunnossa.

Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa.

Tämähän se kaikista selvin ja reiluin tapa kaikille olisi. Kyllähän se kuitenkin tilastojen mukaan on Namestnikov 20 maalin mies Tampa Bayssä tällä kaudella. Vähän jäävejä tässä on muutkin päätöksiä tekemään, joten loppupeleissä se on varmaan sinun vedon aloittajana kuitenkin tehtävä, jos tähän meinataan joskus selvyys saada.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ensimmäistä kertaa huomaan itse ongelmia näissä tulkinnoissa ja nyt on oikeasti ihan aiheellinenkin. Malkkisella on perusteet voittaa ja niin on myös Tampan valinneellakin. En ole nyt aivan varma lopputuloksista onko Leafsin valinneella, kai?

Call it a day ja potti jakoon. Ensi kaudella tarkemmilla säännöillä?

Mun ehdotus, mutta olen myös valmis äänestämään jos siihen mennään. Toivottavasti ei, koska en tiedä kuinka reilua se sitten on, että kaikki lähtevät tulkitsemaan itse mitä sovittiin.
 

Gemondo

Jäsen
Piste/peli-nelikko-pudotupeli-mittelöön lähdetään seuraavanlaisilla kokoonpanoilla:

Gemondo
Crosby - Giroux
Burns - Theodore

@Lico
Kucherov - Hall
Josi - Jones

@V-G-
Kopitar - Matthews
Carlson - Dumba

@H.J.Simpson
Marchand - Getzlaf
Barrie - Byfuglien
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lähtisikö joku meikäläistä vastaan 8 vs 8 skabaan? Eli siis vuorotellen yksi pelaaja joka jengistä, ja ainoastaan pisteet (G+A) ratkaisevat... 3 puolustajaa + 5 hyökkääjää... Panos voi olla mitä vaan väliltä 20-50€...

Ja siis loppuun asti mennään, eli jos vaikkapa konferenssifinaaleissa on sulta 4 pelaajaa, ja multa 0, niin se on mun kannalta voi voi...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähtisikö joku meikäläistä vastaan 8 vs 8 skabaan? Eli siis vuorotellen yksi pelaaja joka jengistä, ja ainoastaan pisteet (G+A) ratkaisevat... 3 puolustajaa + 5 hyökkääjää... Panos voi olla mitä vaan väliltä 20-50€...

Ja siis loppuun asti mennään, eli jos vaikkapa konferenssifinaaleissa on sulta 4 pelaajaa, ja multa 0, niin se on mun kannalta voi voi...

Voin lähteä, jos ei oo ongelma sulle, vaikka mulle velkaa ootkin!
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voin lähteä, jos ei oo ongelma sulle, vaikka mulle velkaa ootkin!

Joo, ei ole. Mielelläni voin hävitä sulle lisääkin... :D Laitetaan varmaan yv:llä tuo draftaus, niin ei tukita ketjua... Aloita vaan mun puolesta. Mennäänkö tutulla kaavalla A-B-B-A-A-B-B jne...?

(Btw. yöllä tulee liksa, niin hoidan vanhat velvoitteet alta pois aamulla...)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Olkoot viimeinen vetoni pudotuspeleihin. Arvailtiin kahdeksikkoja @Noppa10 :n kanssa viidenkympin edestä.

Noppa10:n kahdeksikko:

Sidney Crosby - Alexander Ovechkin - Auston Matthews - Filip Forsberg - Anze Kopitar
P.K Subban - Kris Letang - Drew Doughty

Licon kahdeksikko:

Evgeni Malkin - Nikita Kucherov - Mark Scheifele - Phil Kessel - Brad Marchand
Roman Josi - Brent Burns - Victor Hedman
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olkoot viimeinen vetoni pudotuspeleihin. Arvailtiin kahdeksikkoja @Noppa10 :n kanssa viidenkympin edestä.

Noppa10:n kahdeksikko:

Sidney Crosby - Alexander Ovechkin - Auston Matthews - Filip Forsberg - Anze Kopitar
P.K Subban - Kris Letang - Drew Doughty

Licon kahdeksikko:

Evgeni Malkin - Nikita Kucherov - Mark Scheifele - Phil Kessel - Brad Marchand
Roman Josi - Brent Burns - Victor Hedman

Mulla on vahva luotto Kingsiin ja Devilsiin tänä keväänä. Sen takia luottavaisin mielin mennään!
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Joo mun mielestä voi olla ihan
Ensimmäistä kertaa huomaan itse ongelmia näissä tulkinnoissa ja nyt on oikeasti ihan aiheellinenkin. Malkkisella on perusteet voittaa ja niin on myös Tampan valinneellakin. En ole nyt aivan varma lopputuloksista onko Leafsin valinneella, kai?

Call it a day ja potti jakoon. Ensi kaudella tarkemmilla säännöillä?

Mun ehdotus, mutta olen myös valmis äänestämään jos siihen mennään. Toivottavasti ei, koska en tiedä kuinka reilua se sitten on, että kaikki lähtevät tulkitsemaan itse mitä sovittiin.

potti jakoon munkin puolesta. Kyllähän tuo lopputuloksen tulkitseminen taisi jäädä aika avoimeksi ja voittaja on näkökannasta riippuvainen. En ainakaan löytänyt mitään ehdotonta totuutta kahlattuani ketjua hieman syksyltä läpi. Täytyy muotoilla paremmin tulevaisuudessa. Ensi vuonna uusi parempi yritys.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo mun mielestä voi olla ihan


potti jakoon munkin puolesta. Kyllähän tuo lopputuloksen tulkitseminen taisi jäädä aika avoimeksi ja voittaja on näkökannasta riippuvainen. En ainakaan löytänyt mitään ehdotonta totuutta kahlattuani ketjua hieman syksyltä läpi. Täytyy muotoilla paremmin tulevaisuudessa. Ensi vuonna uusi parempi yritys.
Ei tarvii kun kahlata sivulle 42 niin löytyy aika hyvät perustelut. Laitetaan potti jakoon, mutta kerros nyt sitten vielä että jaetaanko se Pensin ja Tampan kesken vai Pensin, Tampan ja Toronton? Vähän on nyt sellanen fiilis ku olis lämmintä ja väljähtynyttä kaljaa juonu
 

Nick Neim

Jäsen
Yksi massaveto vielä poffeihin, sitten riittää tältä erää. Nähdäkseni tätä ei vielä ole laitettu alulle, vaikka monia hyviä vaihtoehtoja löytyy, joten osallistujia toivottavasti lähtee hyvin mukaan.

Pakkien pistepörssiveto, 20e

Roman Josi
@Kari Runk
Seth Jones @cheap_shot
P.K. Subban @eeMule
Victor Hedman @Esoppi
John Carlson @SVSV
Brent Burns @Kultakarinkane
Torey Krug @Linnunpelätin
Kris Letang @Zohan
Ryan Ellis @Lico
Drew Doughty @viikst
Morgan Rielly @LostHorizon

Pakkien pistepörssivedossa tiebreakerina ensiksi maalit, maalienkin ollessa tasoissa katsotaan etu vähemmän pelanneen hyväksi. Jos tämäkin olisi tasan (heh), potti jakoon.

Panosta 20 euroa / heppa. Useammallakin saa siis osallistua jos haluaa, mutta rajoitetaan se kahteen per käyttäjä.
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Ottakaa nyt joku ilmaiset rahat pois tuosta pakkien pistepörssivedosta tulevalla Conn Smythe-voittaja Hedmanilla.
 

Ralph

Jäsen

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Lightningin sisäinen pistepörssi @ NHL.com.

Aika helppoahan tuota on lukea. NHL.com kertoo yksinkertaisesti montako pelaajaa teki Lightningin paidassa vähintään 20 maalia. Siitä vaan laskemaan. Kuusi niitä on, eikä siinä pitäisi olla mitään vaikeaa.
Samaa mieltä, itsehän kirjoitin että mun mielestä Tampa voitti, mutta ymmärrän jos joku on sitä mieltä että Pit voitti. Joten jakakoon mun puolesta potin. Koska ymmärrä että Nestarovin maaleja kaikki ei halua laskea mukaan, joten silloin taitaa Pit voittaa, ja Tampallakin silloin Millerillä taitaa olla se 20 maalia.
 

Ralph

Jäsen
Samaa mieltä, itsehän kirjoitin että mun mielestä Tampa voitti, mutta ymmärrän jos joku on sitä mieltä että Pit voitti.
Veto ei mulle kuulu, mutta itse en ymmärrä miten joku voi ajatella Penguinsin voittaneen. Tai siis ymmärrän, että Penguinsia veikannut varmaan tahtoo näin, mutta muutoin.

Penguinsin sisäinen pistepörssi @ NHL.com. Ja taas laskemaan montako vähintään 20 maalin miestä löytyy. Viisi. Ja montako Lightningilla oli? Kuusi. Onko kuusi vai viisi enemmän? Kuusi. Eli Lightning voittaa, ei tää niin vaikeaa voi olla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Veto ei mulle kuulu, mutta itse en ymmärrä miten joku voi ajatella Penguinsin voittaneen. Tai siis ymmärrän, että Penguinsia veikannut varmaan tahtoo näin, mutta muutoin.

Penguinsin sisäinen pistepörssi @ NHL.com. Ja taas laskemaan montako vähintään 20 maalin miestä löytyy. Viisi. Ja montako Lightningilla oli? Kuusi. Onko kuusi vai viisi enemmän? Kuusi. Eli Lightning voittaa, ei tää niin vaikeaa voi olla.

Pointtina tuossa koko ”riitelyssä” ja miten ne säännöt oli ilmaistu oli se kuinka monta 20 maalin miestä kauden lopussa joukkueesta löytyy. Missään ei mainittu, että ne kaikki maalit pitäisi kyseiselle joukkueelle tehdä eikä missään ilmeisesti mainittu mitä lähdettä käytetään.

Brassard 20:n maalin miehenä on Penguinsissa ja Namestnikov 20:n maalin miehenä Rangersissa. Namestnikov päätti kautensa Rangersissa, vaikka teki 20 maalia Tampassa.

Kenenkään puolelle en ole tässä asettumassa tosiaan, kunhan ymmärrän kaikkia osapuolia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös