Poikamme maailmalla

  • 3 524 350
  • 14 233

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jaahas, rokotevastaisuus onkin nyt syvällistä ja fiksua ajattelua. Yleensä sitä on pidetty oikeamielisten keskuudessa hihhuleiden ja uskontohörhöjen touhuna.
 
Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai että kun osui arkaan paikkaan. Iso krokotiilin kyynel täältä täydellisen pelaajan muistolle. Ei kiinnosta sen enempää tämän ituhipin touhut kuin että tietyt valinnat kertovat siitä, että kaveri on melko sekaisin. Ei siinä, ettei syö lihaa eikä juo viina ja on löytänyt joogasta elämäntavan päin vastoin hieno juttu! Mutta edesvastuutonta touhua ovat nämä luomusynnytykset keskellä korpea ja rokotuksista kieltäytymiset. Näiden ja hallitsemattoman maahanmuuton seurauksena meille on tullut uusvanhoja vakavia sairauksia, jotka on olleet rokotusten sekä länsimaisen lääketieteen ansiosta kurissa. Nyt kun silmät kosteina ihailette tätä persoonallista valintaa niin tiedättekö paljonko Suomessa on kuollut äitejä ja lapsia silloin kun ei rokotettu ja synnytettiin saunoissa pitkin korpia? Siinä ei ole mitään tavoiteltavaa.

Miten tämä liittyy mitenkään Karri Takkoon jääkiekkoilijana? Sinä kommentoit menneisyyden jääkiekkoilija Karri Takkoa, yhden lehtijutun perusteella.

Minusta kotona synnyttäminen on hölmöä ja rokotevastaisuus idiotismia.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, rokotevastaisuus onkin nyt syvällistä ja fiksua ajattelua. Yleensä sitä on pidetty oikeamielisten keskuudessa hihhuleiden ja uskontohörhöjen touhuna.

Laitat nyt tämän ylös sinne mustaan muistikirjaasi, siihen Duban viereen, voit sitten sopivassa kohdassa läväyttää ässän pöytään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikuttaa onnelliselta ja tasa-painoiselta nuorelta mieheltä, joka on löytänyt sisäisen balanssin.

Keski-ikäinen.

Mitä itse tunnen ja tiedän Karria, niin ihan mukava sälli oli kouluikäisenä. Nykyisistä tekemisistä ei ole tietoa kuin tämä artikkeli ja Porilaisessa taannoin ollut juttu.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
On aina hienoa ja suorastaan kaunista kun ihminen löytää elämäänsä terveellä tavalla onnen ja tasapainon, se on sitten sivuseikka mistä hän sen löytää. Olen ehdottomasti tätä mieltä, vaikkakin Karri on näemmä vienyt oman hommansa jo aika pitkälle omaan makuuni: rokotevastaisuutta en hyväksy missään olosuhteissa, ja tokihan nuo puheet miten mikrouuni siirtää "matalat värähtelyt" ruuasta meihin itseemme menevät kiistatta jo överiksi..

Mutta muutoin siis jos miehellä on hyvä, niin se hänelle sallittakoon
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten tämä liittyy mitenkään Karri Takkoon jääkiekkoilijana? Sinä kommentoit menneisyyden jääkiekkoilija Karri Takkoa, yhden lehtijutun perusteella.

Minusta kotona synnyttäminen on hölmöä ja rokotevastaisuus idiotismia.

Ei sillä ole väliä, onko ihminen joogi, curlaaja, jodlaaja vai jääkiekkoilija jos hän on sekaisin. Kuten yllä ilmaisin tietyt valinnat kertoo kaverilla olevan matot rutssa vintillä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sillä ole väliä, onko ihminen joogi, curlaaja, jodlaaja vai jääkiekkoilija jos hän on sekaisin. Kuten yllä ilmaisin tietyt valinnat kertoo kaverilla olevan matot rutssa vintillä.

Sinä arvioit Karria jääkiekkoilijana, minä kerroin minkälainen hän oli luonteeltaan jääkiekkoilijana.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Jutussahan mainitaan Takon jättäneen kauppakorkeakoulun.
Ööh, luitko jutun?

"Kauppatiede ei vastannut Karri Takon odotuksia yliopistosta, jonne hän lähti sivitysihannetta ja totuutta etsien. Niitä ei kuitenkaan löytynyt.

Valmistumisen jälkeen
Takko jatkoi etsintöjään matkustelemalla ja opiskelemalla Venäjän kulttuuria ja kieltä. Kaksi vuotta töitä Pietarissa sai hänet lopulta siihen pisteeseen, että oli isomman muutoksen aika."
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Heh, tämä menee niin täydellisesti siihen kuuluisaan osastoon vain-Pori-jutut :D nimittäin vain Porissa katsotaan, että jokainen sellainen on "sekaisin", jonka elämäntavat poikkeavat millään tavalla juuri minun elämäntavoistani. Kuten sanoin edellä, minäkään en todellakaan allekirjoita kaikkea mitä Karri sanoo, sen verran radikaaleja näkemyksiä hänelle on kehittynyt. Mutta jos hän itse on löytänyt itselleen onnen ja tasapainon noin, niin sitä minä kyllä arvostan..

Edellä jo sanoinkin mistä olen eri mieltä, mutta lisään vielä, että tuollainen "ala seurata valovoimaisia ihmisiä" on minun kuvaraamattuni mukaan aivan äärimmäisen huono neuvo. Missään olosuhteissa ihminen ei voi/saa täysin sokeasti ja kritiikittömästi ripustautua johonkuhun toiseen, vaan ihmisen täytyy kyetä ajattelemaan omilla aivoillaan. Esimerkiksi nyt erilaiset uskontokunnat, poliittiset ääriliikkeet ja myös terroristiset tahot toimivat juuri tuolla periaatteella, tuollaisten "valovoimaisten" ihmisten kautta. Tämä koskee myös toki siis muita tahoja kuin yksittäisiä ihmisiä, esimerkiksi ihmisen täytyy kyetä itsenäisesti ajatelleen suhtautumaan kriittisesti esimerkiksi mediaan

Parhaita ohjeita jonka minä olen saanut onkin nimenomaan se, että kuuntele muita ihmisiä, mutta ajattele silti omilla aivoillasi ja tee itse omat ratkaisusi. Anteeksi nyt vain, Karri *hymiö*
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Valmistumisen jälkeen Takko jatkoi etsintöjään matkustelemalla ja opiskelemalla Venäjän kulttuuria ja kieltä. Kaksi vuotta töitä Pietarissa sai hänet lopulta siihen pisteeseen, että oli isomman muutoksen aika."

Ai, katos. Kukapa meistä ei tekisi elämässä outoja valintoja. Hyvähän se on, että jotkut pystyvät tekemään korjausliikkeitä ja löytävät elämäänsä sisältöä kilpaurheilusta ja kauppakoulusta huolimatta. Arvostan.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh, tämä menee niin täydellisesti siihen kuuluisaan osastoon vain-Pori-jutut :D nimittäin vain Porissa katsotaan, että jokainen sellainen on "sekaisin", jonka elämäntavat poikkeavat millään tavalla juuri minun elämäntavoistani. Kuten sanoin edellä, minäkään en todellakaan allekirjoita kaikkea mitä Karri sanoo, sen verran radikaaleja näkemyksiä hänelle on kehittynyt. Mutta jos hän itse on löytänyt itselleen onnen ja tasapainon noin, niin sitä minä kyllä arvostan..

Edellä jo sanoinkin mistä olen eri mieltä, mutta lisään vielä, että tuollainen "ala seurata valovoimaisia ihmisiä" on minun kuvaraamattuni mukaan aivan äärimmäisen huono neuvo. Missään olosuhteissa ihminen ei voi/saa täysin sokeasti ja kritiikittömästi ripustautua johonkuhun toiseen, vaan ihmisen täytyy kyetä ajattelemaan omilla aivoillaan. Esimerkiksi nyt erilaiset uskontokunnat, poliittiset ääriliikkeet ja myös terroristiset tahot toimivat juuri tuolla periaatteella, tuollaisten "valovoimaisten" ihmisten kautta. Tämä koskee myös toki siis muita tahoja kuin yksittäisiä ihmisiä, esimerkiksi ihmisen täytyy kyetä itsenäisesti ajatelleen suhtautumaan kriittisesti esimerkiksi mediaan

Parhaita ohjeita jonka minä olen saanut onkin nimenomaan se, että kuuntele muita ihmisiä, mutta ajattele silti omilla aivoillasi ja tee itse omat ratkaisusi. Anteeksi nyt vain, Karri *hymiö*
En nyt sanoisi että vain Porissa. Toivotaan ainakin. Kaveri on valmis uhraamaan vaimonsa ja lapsensa terveyden ja jopa hengen oman sisäisen puhtauden vuoksi. Kyllä mä tälläisestä voisin sanoa että sekaisin kuin seinäkello. Muuten voi toki puhdistua miten huvittaa mutta toisten hengellä leikkiminen ei ole mitään valaistumista, vaan sairautta. Pakkohoitoon kuuluisi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nyt sanoisi että vain Porissa. Toivotaan ainakin. Kaveri on valmis uhraamaan vaimonsa ja lapsensa terveyden ja jopa hengen oman sisäisen puhtauden vuoksi. Kyllä mä tälläisestä voisin sanoa että sekaisin kuin seinäkello. Muuten voi toki puhdistua miten huvittaa mutta toisten hengellä leikkiminen ei ole mitään valaistumista, vaan sairautta. Pakkohoitoon kuuluisi.

Ainoa, mihin yhteiskunnan tulisi puuttua, on lapsen terveys ja henki, aikuiset voivat tehdä omia ratkaisujaan. Moni aikuinen vannoo erilaisten ruokavalioiden ja lääketieteellisten näkemysten nimiin, eikä heitä passiteta hoitoon.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ottamatta sen syvemmin kantaa Karri Takon elämässään tekemiin valintoihin ja siihen onko hän päästään sekaisin vai ei, ovat tarinat erilaisista elämänvalinnoista ja siitä miten niihin on päädytty aina mielenkiintoisia.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainoa, mihin yhteiskunnan tulisi puuttua, on lapsen terveys ja henki, aikuiset voivat tehdä omia ratkaisujaan. Moni aikuinen vannoo erilaisten ruokavalioiden ja lääketieteellisten näkemysten nimiin, eikä heitä passiteta hoitoon.
Samaa mieltä. Jokainen voi omalla terveydellään ja hengellään tehdä mitä huvittaa, mutta tämä muiden hengellä leikkiminen on juuri se mitä en pysty hyväksymään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sulla ilmeisesti tarve kiistellä jostain, vaikkemme eri mieltä tainneet edes olla niin kysytään nyt että mistä tiedät?

Minulle jäi heiman epäselväksi, että olimmeko eri mieltä, tästä syystä tarkensin kantaani. Jos Karrin vaimo ei ole holhouksen alainen, hän tekee itse päätöksensä.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle jäi heiman epäselväksi, että olimmeko eri mieltä, tästä syystä tarkensin kantaani. Jos Karrin vaimo ei ole holhouksen alainen, hän tekee itse päätöksensä.
Niin jossain päin maailmaa. Jossain taas ei. Sitä minä tarkoitin. Sitä en tiedä miten heillä, kuten ei muutkaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ihan mielenkiintoinen tuo Karri Takon tarina, siitä taisi olla jo aiemmin jossain SK:n välilehdykässä, jokunen kuukausi sitten. Aina näissä mennään toki hieman harmaallekin alueelle ja äärimmäisyyksiin, enkä itsekään pysty ymmärtämään jotain kotoisia luonnollisia synnytyksiä.. Itse saisin käydä vähintään yhdellä haudalla näinä päivinä mikäli tuollaiseen olisi aikanaan lähdetty. Mutta joo, pidän kyllä hienona sitä kuinka jotkut löytää sen sisäisen rauhan ja tasapainon, on se sitten jooga, raamattu tai Lukon fanittaminen. Ja pidän ajatukset koskien Karri Takkoa ennemmin tuossa positiivisemmassa puolessa enkä takerru johonkin hullutuksiin. Sen verran erilaisia täällä kukin ollaan että kaikki tuskin kokevat edes mitään tarvetta puhdistumisiin tai sisäisiin rauhoihin, itse ammentaisin mielellään jotain työkaluja ja eväitä näistä opeista mistä Karri puhuu, mikä sitten olisikaan sopiva annostelu.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Minulle Karri on jäänyt mieleen esimerkkinä siitä, kuinka nuorena ja yllättäen kiekkoura voi päättyä. Muistan ihastelleeni Karrin peliä edustuksessa ja miettineeni, että hän on hetkessä maajoukkuetasolla. Mutta siihen hetkeen se ura sitten päättyikin. Aina, kun joku kirjoittaa nuorien lupaavien pelaajien hankkimisesta, omien junnujen pitkäjänteisestä kehittämisestä ja NHL:n kasvattajakorvauksista, tulee mieleen Karrin lupaavalta näyttänyt ura ja sen nopea päätös.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siellä se Ojamäki viilettää Tapparan nelosketjussa. Ei varmaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan urakehitys, kun Jukan joukkueeseen siirtyi. Kärki sentään ymmärsi tulla heti pois sieltä...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapparalla nuo ketjut on vaan numeroita, jos totta puhutaan. Materiaali on kuitenkin laaja ja kaikki ketjut pystyvät ainakin paperilla maalintekoon. Katse tosiaan vaan ajautuu sinne penkin taakse, saadaanko materiaalista kaikki revittyä irti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös