Mietin, että postaanko tuon jutun tähän ketjuun, mutta jostain syystä (säälistä?) jätin sen tekemättä. En halunnut olla leimaamassa ko. paria. ABC:hen lienee syynsä, joita meille ei kerrottu.
Siinä jutussa mainittiin, että häät olivat pienimuotoiset ja ne piti alunperin pitää kotona. Tuo mesta sitten järjestyi halvalla hinnalla työnantajan kautta. Kai se voi kivalta tuntua? Minä en ainakaan koe olevani niin hyvä ihminen, että olisi hirveästi varaa muiden elämän ankeutta arvostella. Sanoisin jopa, että sellainen on aika junttia.Kuinka ankeaa elämän pitää olla, että häiden järjestäminen ABC:lla on noin iso juttu?
Minä en ainakaan koe olevani niin hyvä ihminen, että olisi hirveästi varaa muiden elämän ankeutta arvostella.
Suurin osa hääperinteistä on muutenkin ihan perseestä. Aina pitäisi pitää mahdollisimman paljon parin itsensä näköiset juhlat. Minusta vaikuttaa siltä, että tässä kohden siinä onnistuttiin hyvin.
@euron kolikko mihin sinä sitä ABCtä tarvitset?
:) Me kävimme Ravintola Demo | ”Mieleenpainuvia hetkiä, uskomattomien makujen keskellä”Mä haluan hyvää ruokaa!
Enemmän ja halvemmalla, toki. Jos teet parempaa - saanko tulla syömään? ABC tms on boikotissa. Teen itse parempaa.Just tota mä tarkoitin. Joku Lönkan pintaliitomesta. Moottoritienvarrella saan parempaa, enemmän ja halvemmalla. Ja ennenkaikkea MINUN näköiset safkat.
Kiinnosta vittuakaan mennä mihinkään michelinravintoloihin. Teen itse paljon parempaa ruokaa.
Jos teet parempaa - saanko tulla syömään?
No en ole. Sääli, hyvä safka ois maistunut.Jos olet nainen.
Radiopää, mentiin vainajan toiveiden mukaan ja saatiin hyvät kinkerit. Tuli yksi avioliittokin loppupeleissä.
Radiopää, en ala väittelemään mutta jos liki elinikänen tuttavasi toivoo jotain, niin aika kyyninen pitää olla, ettei kunnioita toivomusta.Miksi tekisit erilailla?
Joku uskovainen ihminen saattaa olla eri mieltä tästä. Ei varmaksi, mutta ainakin tuota kyseenalaistaen.Ei menty. Mentiin elävän ihmisen toiveen mukaan. Vainaja kun ei kinkereitä tiedosta.
Päinvastoin, onpahan hiukan väriä Linnan juhlissa. Itselläni ei pokeri moiseen riittäisi, mutta hattua nostan niille keillä riittää.Tekee muuten jonkin verran pahaa katsoa linnanjuhlia, kun sinne jotkut menevät "oman tyylinsä mukaisesti" Velttovirtaismaisesti tms. pukeutuneena. Kuvottavaa.