Ässähuhut ja mutut

  • 6 081 496
  • 29 092

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti toimitusjohtaja on hereillä, Vänttisen sopimus tyhjentäisi seisomakatsomon lopullisesti, kun Takalinja poistuisi, @karhu ja kaverit ovat jo lähteneet
Meinaatko oikeasti etten mä jäisi huutelemaan Vänttiselle. Ostin muuten jo playoffkausarinkin vaikken uskokaan että päätyyn asti mennään. On sitten pesämunaa ens kaudeksikin, jos Vänttinen tulee (tai joku muu saunakaveri).

@Blade80 pistikin kovaa faktaa. Onneks oon parempien puolella :D
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meinaatko oikeasti etten mä jäisi huutelemaan Vänttiselle. Ostin muuten jo playoffkausarinkin vaikken uskokaan että päätyyn asti mennään. On sitten pesämunaa ens kaudeksikin, jos Vänttinen tulee (tai joku muu saunakaveri).

@Blade80 pistikin kovaa faktaa. Onneks oon parempien puolella :D

Aina on niitä, jotka eivät pysty muuttamaan tapoja...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Toivottavasti toimitusjohtaja on hereillä, Vänttisen sopimus tyhjentäisi seisomakatsomon lopullisesti, kun Takalinja poistuisi, @karhu ja kaverit ovat jo lähteneet

Ihan sama, että onko hereillä vai nukkuuko, koska Ässissä UTJ Korpisalo hoitaa pelaajasopimukset ja TJ ei näihin puutu. Näin olet itse täällä paasannut kyllästymiseen asti. Perttulalle kuuluu sitten nämä synergiajutskat ja sen semmoiset.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan sama, että onko hereillä vai nukkuuko, koska Ässissä UTJ Korpisalo hoitaa pelaajasopimukset ja TJ ei näihin puutu. Näin olet itse täällä paasannut kyllästymiseen asti. Perttulalle kuuluu sitten nämä synergiajutskat ja sen semmoiset.

Toimitusjohtaja on UTJ:n esimies ja hän toivottavasti korostaa Vänttisen mahdollisen palkkaamisen katastrofaalisuutta, seura kaatuu jos Takalinja jää kotiin @karhu n kavereiden tavoin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pitäisköhän TosiFaninkin kokeilla joskus kuiskata ruma sana hallilla, tai keskustella ystävän kanssa joka on jo kauan lukenut psykologiaa.

Vänttinen voi haistaa pitkän synnyttimen mun puolestani, menkööt Ilvekseen jos ei Vaasaan enää kelpaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisköhän TosiFaninkin kokeilla joskus kuiskata ruma sana hallilla, tai keskustella ystävän kanssa joka on jo kauan lukenut psykologiaa.

Vänttinen voi haistaa pitkän synnyttimen mun puolestani, menkööt Ilvekseen jos ei Vaasaan enää kelpaa.

Ei pitäisi, maailma romahtaisi.

Jokainen saa kannustaa haluamallaan tavalla ja jokainen saa olla Vänttisestä ihan mitä mieltä tahansa.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ässät taistelee kuudennesta sijasta ja täällä hirveä sota Tuomas Vänttisestä jonka kanssa Aho on radio rockin ohjelmassa sanonut viestitelleensä.
Syynä voisi olla vaikka ystävyys ja ystävillä saattaa olla tapana pitää yhteyttä. Niin no seuraavaksi tietenkin Ahokin on ollut Vänttisen kanssa mukana juonessa haukkumassa Ässiä, varmaan on käskyttänyt sanomaan niin.

Sanotaan vielä että Vänttinen olisi kyllä helvetin hyvä lisä tohon nippuun...
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eihän Marko Luomalankaan pitänyt ikinä tulla takaisin kun lähti junnuikäisenä pois.
Tuli kuitenkin ja Mave ja Niemi syöttivät 27 maalia.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielestäni Vänttinen puhui "jääkiekkoilijan helvetistä" viitaten Ässiin monen muun solvauksen ohella.

Itse en tällaista kaveria Ässiin kaipaa. Olen toki myös lapsellinen ja sen monesti toki myöntänytkin, mutta minulle tärkeää seuraa kun kerran kunnolla varsinkin ilman mitään kontekstiä solvaat niin se on peli sillä selvä.

Juuri näin!

Mitään Vänttisiä ikinä Pataan! Oma todella lapsellinen mutta huumorintajuinen Patasydän ainakin muistaa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Toimitusjohtaja on UTJ:n esimies ja hän toivottavasti korostaa Vänttisen mahdollisen palkkaamisen katastrofaalisuutta, seura kaatuu jos Takalinja jää kotiin @karhu n kavereiden tavoin.

Onpas täällä hauska olla näin suosittu. Sanotaan siis omakin mielipide asiasta.
Itse en Vänttistä tänne kaipaa. En vaikka ei olisi tuollaisia laukonutkaan, ja tuon jälkeen vielä vähemmän.
Itselle muutenkin tuo jypikiekko on myrkkyä, joten voitaisiin jo lopettaa tai ainakin rajoittaa tätä invaasiota.
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka olinkin katselemassa vuoden -78 pleijareita polvenkorkuisena, niin en olis kuvitellut että osa jengistä jää asenteineen kyseiselle vuosikymmenelle. Ukkojahan on viime vuodet treidattu ees sun taas... Eiks sitä Vänttistä vaikka voitais porilaisittain ensin lyödä turpaan siinä hallin takana ja sitten sopia että pelaamaan...?!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teidät on nähty:

Tuomas Vänttinen voisi lätkäuransa tultua tiensä päähän laittaa kyselyjä tiskiin stand up- iltamien organisoijille mahdollisesta pestistä ammattilaisroastaajana. Meriittejä jos kysellään voisi vain copypasteta muutaman viimeisimmän sivun "Ässähuhut ja mutut" ketjusta.

Olisihan tämän voinut laittaa "itkeä vaiko nauraa" ketjuunkin: kuuden parhaan joukkoon menossa tivolijoukkueella, jossa Jussi vitun Makkonen ykkössena, ylivoiman mastermind Slovakian liigasta ongittu ryssähurri ja kauden ykköshankinta pörrää tehottomasti patonki perseessä. Silti playoffkevään alkaessa itketään, kun koutsi mainitsi radiohaastattelussa jonkun, joka heitti kymmenen vuotta sitten läppää haastattelussa. Nauttikaa porilaiset nyt kun voi, me laitetaan taas ensi kaudella rahaa haisemaan ja sillä taktiikalla ei voi jäädä puolivälieristä pihalle kuin... no, kerran puolessa vuosikymmenessä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Teidät on nähty:

Miksi linkität rasistisia kirjoituksia tänne?

Miten Ahon melko vaativaan ja sitoutumista vaalivaan systeemiin ja joukkuehenkeen sopii kaveri, joka näkee itkupainajaisia täällä pelaamisesta?

Jos pelaajalla on hartioita ja näyttöjä olla vähän kusipää, niin eipä haittaa. Mänttinen sen sijaan on niin välimallin jätkä kuin olla saattaa. Ikääkin jo 33, paljon kun puhutaan näistä nevahöördeistä. Ja painotus tässä kohtaa sille, että mitä kaukalossa tapahtuu.

Mänttinen on vähän kuin Antti Rinne, joka kerta kun avaa suunsa, sieltä tulee jotain sellaista, minkä kuuluisi tulla pyllystä. Mutta kyllähän se aikanaan ihanalta tuntui, kun suuresti inhoamani Matti Kaipainen iski finaalitasoituksen 2006. Joten enpä jaksa enää vanhoilla päivilläni näistä mulkkujen palkkaamisista hermostua.
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimitusjohtaja on UTJ:n esimies ja hän toivottavasti korostaa Vänttisen mahdollisen palkkaamisen katastrofaalisuutta, seura kaatuu jos Takalinja jää kotiin @karhu n kavereiden tavoin.

Sulla on kova tarve jakaa ihmisiä ryhmiin. Pidän tätä vähän omituisena.

Mikä on Takalinja ja keitä siihen kuuluu? Sitten on vielä nämä Karhun kaverit vai onko se juuri se Takalinja? Valaise minua.

Nyt vielä nykäistiin tämä "mitähän ne meistä ajattelee" -kortti pöytään. Mitä väliä sillä on, jos jonkun toisen joukkueen fani kokee asiakseen ihmetellä keskustelua Vänttisestä täällä? Itse näkisin suuret tunteet vahvuutena ja Vänttisen kollektiivisen lynkkaamisen ainoastaan voimavarana. Ihan kansanliikkeen paikka, jos tällainen kaveri alkaisi Ässäpaitaa päälleen vetämään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teidät on nähty:
Ei voisi ikinä uskoa julkisella palstalla, että joku on meidät nähnyt!

Ei siinä. Kyllä Aho saa kaveerata Vänttisen kanssa ihan rauhassa. Siinä olisi kyllä huhutulle Ilvekselle loistava pukukoppipelaaja. Taidanpa mennä Ilves-puolelle ehdottamaan kolehdin keräämistä, jotta Vänttinen saataisi Ipa-nuttuun. Se rahamäärä on varmasti vielä aika nopeasti kerätty.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
En usko että T.Vänttinen olisi tulossa Ahon valmentamaan joukkueeseen. Omien sanojensa mukaan alkaa olemaan kokolailla mitta täysi suomalaista pelikirjakiekkoa, jossa tärkeintä on estää vastustajan maalinteko. Ja juuri siihenhän Ahon (ja Dufvan) pelikäsitys nojaa koko painollaan. Vänttiselle on enemmän mieleen vähemmän taktinen coast-to-coast kiekko, jossa "hyökkääjät hyökkää ja puolustajat puolustaa".
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tuomas Vänttinen ei mahdu Ässiin.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Äijänsuon hallihuhuissa on myös pyörinyt tuo Pitkäsen meno Ässiin.

Lainattu "Liigan siirtohuhut kaudelle 2017-2018" ketjusta
Pitkänen on tommonen 20 pisteen ja alempien ketjujen mies.
En itse oikeen mieluinen oo tästä huhusta.
 

passenger

Jäsen
En usko että T.Vänttinen olisi tulossa Ahon valmentamaan joukkueeseen. Omien sanojensa mukaan alkaa olemaan kokolailla mitta täysi suomalaista pelikirjakiekkoa, jossa tärkeintä on estää vastustajan maalinteko. Ja juuri siihenhän Ahon (ja Dufvan) pelikäsitys nojaa koko painollaan. Vänttiselle on enemmän mieleen vähemmän taktinen coast-to-coast kiekko, jossa "hyökkääjät hyökkää ja puolustajat puolustaa".

Hulvatonta. Viime kauden haastatteluissa on naama kuin sillä naantalin auringolla ja Valtonen huippukoutsi. Raskas kausi ja varmaan turhautumista mukana noissa Vänän jutuissa. Viime kaudella ennätyspisteet ja tällä kaudella ei tullut edes hiki peleissä... :D

Ymmärrän kyllä kritiikin; träppi ja oman alueen tuplaukset ja jopa triplaukset puhumattakaan estopelistä tekee pelistä paikoin ihan paskaa katsottavaa. Ratkaisu ei tähän ole hyppy takaisin "luontoäidin lätkään", vaan nollatoleranssi koukkimiseen, roikkumiseen ja blokkipelaamiseen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Iltasanomien mukaan Viljanen siirtyy Ilvekseen kauden päätteeksi. Yllättyikö joku, että tästä uutisoidaan juuri pudotuspelien aikaan? O se roki kyl lapselline ukko, joka ei ainakaa mitää hyvää Ässille halua...
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Iltasanomien mukaan Viljanen siirtyy Ilvekseen kauden päätteeksi. Yllättyikö joku, että tästä uutisoidaan juuri pudotuspelien aikaan? O se roki kyl lapselline ukko, joka ei ainakaa mitää hyvää Ässille halua...
Jos edes jollakin tavalla vaikuttaa jonkun pelaamiseen, niin sitten saavatkin hävitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös