Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 041
  • 66 863

Ralph

Jäsen
Lauantain JYP-SaiPa-ottelussa molemmista joukkueista pelaaja saa suihkukomennuksen epäpuhtaasta taklauksesta. Ja Jatkoajan keskustelupalstalla puolueettomat fanit jakavat tasapuolisia näkemyksiä:

JYP-fanit:
- Pihlman ei näe Järvistä, eikä edes yritä taklata
- Taipalus hyppää ja selvästi kohdistaa taklauksen Sundin päähän

SaiPa-fanit:
- Pihlman tulee kolmantena miehenä tilanteeseen ja hakee selvästi kontaktia Järviseen
- Taipalus ei hyppää ja ei nosta käsiä, mutta Sund tulee matalassa asennossa ja siksi sattuu
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mäkin rupesin kasvissyöjäksi. Pakastin on täynnä Fazerin juuresleipää kun tänäänkin jakoivat niitä pusseja keskustassa. En kerro monta hain.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomiseen asti pitäs jaksaa. Jaksanhan minä.

Minulla on vähän vastaava tilanne. 44 tunnin päästä asiat ovat aivan helvetisti paremmin kuin nyt. Jaksanhan minä ja pari kaljaakin taitaa olla. Olen kyllä erittäin tietoinen, että suunnilleen samaan aikaan on Islanti-tappio tekemättä yhtään maalia, mutta joskus muut asiat menevät arvokisapaikan edelle.

Mutta oli minulla muutakin asiaa. Tuossa kun taas joutui AdBlockin hetkeksi pysäyttää ja erehtyi lataamaan Jatkiksen. Tämä mainospaskahan on aivan kammottavaa ja lähtemässä tai lähtenyt täysin käsistä.

Suomen laki ei tietenkään taivu mihinkään rahankeräyksiin, mutta eikö mitään ole tehtävissä? Palvelinmaksut eivät ole varmaankaan ihan pieniä ja jos palstan muuttaisi lailliseksi jäsenmaksulliseksi, niin sehän tietäisi palstan nopeaa kuolemaa.

Melkoisen oudossa nettimaailmassa sitä elellään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lieneeköhän joku sotaharjoitus päällä kun jysähtelee siihen malliin? Noh siiryin ulkoa baariin kun tuli paskahätä. Kohta approille --->
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Uutiset Yhdysvaltojen varapresidenttiehdokkaiden vaalitentistä kuulostaa vähän samalta kuin Studio Julmahuvin urheilu-uutisten aiheet.

No, meillä on hieman tietoa siitä, kuinka Formula 3000 -luokan harjoitukset ovat Silverstonessa käynnistyneet...
 

Ralph

Jäsen
Iltasanomissa oli listattu noloja tilaneita ja miten selvitä niistä.

1. Katseen suunta hississä
Jos katsot kattoon, näytät epätoivoiselta. Jos katsot lattiaan, toinen luulee, että arvostelet kenkiä. Jos katsot kasvoihin, olet tunkeileva. Siinä välimaastossa taas sitten on esimerkiksi rinnat ja haarovälit, joihin ei voi katsoa vahingossakaan.

Ratkaisu: pyörittelet silmiä koko pitkän hissimatkan ajan seinältä toiselle, jolloin näytän täysin normaalilta.

Olisiko helpompi ratkaisu tuijottaa vaikka sitä ovea koko matkan ajan?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Iltasanomissa oli listattu noloja tilaneita ja miten selvitä niistä.



Olisiko helpompi ratkaisu tuijottaa vaikka sitä ovea koko matkan ajan?
Tai sitten ei vain välitä tuon taivaallista siitä, mitä muut hississä olijat ajattelee tai jos vaivaa, niin voi käyttää portaita, jotta se läskiperse saa samalla hyötyliikuntaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maasta löysin tuollaisen Roosanauhan. Tarkoittaako tää että mä pelastin just maailman. Oujee meitsi on Kapteeni Planeetta. Saaks tällä pillua. Tytöt katsokaa mä olen herkkä poika ja mä välitän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto pakko ottaa vielä toinenkin kalja ennen duunia. Ja Mynthonia Alepasta.

Asiakaspastillit ei kyllä varsinaisesti toimi. Enemmän niistä voi olla ehkä jopa haittaakin, kun sitten on sellainen uuden ja vanhan viinan ja makean sekoitus.
 

sinikettu

Jäsen
Viinan juonti on lopulta aika perseestä. Viikonlopun ruuhkaisissa baareissa voi tähdellisesti aistia, kuinka ihmiset yrittävät epätoivoisesti löytää ongelmiinsa ja kurjuuksinsa ratkaisuja syvältä pullon pohjasta. En ole vielä huomannut kenenkään sellaista löytäneen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Dokaaminen kieltämättä on ärsyttävää. Denahan se minäkin. Tosin en juo. Enää. Toivottavasti en enää milloinkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka muka uskaltaa selvin päin Linnanmäelle ja niihin laitteisiin? No en tiedä nykyajan teineistä. Hitto pakko oli vetää kun päivällä oli niin hirveä krapula että bussimatkakin olis ollut vuoristorataa.

Joo tänään Lintsillä, pari päivää sitten Korkeasaaressa ja ylihuomenna Särkänniemeen tai no Näsinneulaan vaan. Mitähän seuraavaksi. Puuhamaahan tai Muumimaailmaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei muuta kun kokeilemaan. Voi vaan olla, että moderaattorisedät eivät tykkää. Onko säännöissä erillistä kohtaa laittomista allekirjoituksista, jolla matka banaanisaarille on taattu?

Varmaan laittomuudet ainakin, tyyliin "minä tykkään kovasti Jere Karalahden tykkäämistä miesyhteisöistä". Tai ei kai toi oo laitonta, siis Suomen lain mukaan, mutta palstasäännöstö tietenkin voi olla nihkeähkö.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidan katua pitkään, että en ole tällä hetkellä Curen keikalla. Eikä asiaa helpota sekään, että @Moto kirjoittaa huomenna keikkaraportin.
Vittu. Paineita.

Varsinainen setti 19 biisiä, encore 16. Robert osaa. Ajatella niitä, jotka lähtivät ruuhkan välttääkseen ennen encorea.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi täällä tai missään edes pitää olla noita "allekirjoituksia". Ei ole ikinä tullut mieleenkään että pitäiskö sinne kirjoittaa jotain. Kohta oon 13 vuotta ollut palstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös