To 22.9.2016 Otteluseuranta

  • 75 812
  • 1 012
Tila
Viestiketju on suljettu.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään. Ja tietty se, säilyttääkö Lake Erie johtonsa loppuun asti.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Eipä tämä nyt erityisesti tunteita herätä, saisi loppua jo koko turnaus. Katsotaan sitten muutaman vuoden kuluttua uudestaan missä mennään ja kuka käskee.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
8 erää ja 1 maali. Hävettää.
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Ehkä meirän Pate on vähän liian aikaisin kovien poikien peliin työnnetty. Tuskin mikään muuttuisi jos Niinimaa ja Vatanen vaihtaisivat paikkoja?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sihvosen pikku adjutantit taas änkyttämässä :D Suomen noloimmalla kiekkotoimittajalla on muutama oppilapsi, mikä on tavallaan ihan söpöä.
Kerros nyt meille kaikille, että mitä pitäis tehdä, kun sä selvästi kakkitietävänä kiekkojumalana ja Sihvostakin suurempana pelin ymmärtäjänä tiedät. Ja selitykseksi ei kelpaa mikään "tarvii paremmat yksilöt" paskan jauhanta.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koivu ei saa edes syöttöjä kiinni tällä hetkellä. Aivan uskomattoman luokaton suoritus. No, samaa tasoa on 95% koko muusta joukkueesta. Menen nukkumaan.
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Silti pistää kiekkoa reppuun NHL:ssä samalla tahdilla kuin esim. Jussi Jokinen ja vitusti tehokkaammin kuin Granny. Mutta mitä sitä faktoihin tarttumaan.
Koivu on vaan riittämätön maailman parhaita vastaan ykkössentterinä, eikä ole esittänyt mitään koskaan näissä turnauksissa, toisun kuin veljensä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En mä sanoisi Suomen olevan mitenkään erityisen paska tässä turnauksessa. Oikeastaan mielestäni vaikuttaa siltä, että jokainen suomalainen pelaa ihan omalla tasollaan, ehkä jopa vähän sen yli. Meillä oli tuossa välissä liian monta ikäluokkaa joista ei oikein mitään tullut. Ei meillä ole tällä hetkellä ykköskorin äijiä muualle kun maaliin. Ensi kisoissa ehkä jo toisin?

Korpikosken olisin varmaan jättänyt kotiin ja ottanut vaikka Puljujärven tilalle. Haula olisi kyllä hoitanut vähintään Korpparin roolin, ja Pulju olisi saattanut saada edes jotain aikaan. Noh, Korpparin nyt olisi korvannut vaikka vittu Hartikaisen Teemu.
Aivan marginaalijuttuja Korpikoskia tai Puljujärvi. Tosiaan nuorennusleikkaushan tuossa on se syy, tai siis ei ole mitat täyttäviä NHL-sopimuksen omaavia puolustajia. Ja valmennus ei ole saanut hirveästi yli 100% pelaajamateriaalistaan irti omalla osaamisellaan. Silloin ollaan tässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun menneisyyteen näkevän kristallipallon mukaan toinen noista tapahtui jo.
Ette te keskisuomalaiset voi oikeesti olla näin juntteja ja tosikkoja. Tyhmempikin tajusi että tässä katsottiin nyt tulevaisuuteen. HÄPEÄISIT EDES MITÄ ISO ISÄSIKIN SANOISI!
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Onneksi osun mutelle "SANO SE!" -kohdassa useammin kuin yksikään Leijona tolppien väliin koko turnauksessa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään. Ja tietty se, säilyttääkö Lake Erie johtonsa loppuun asti.
Mä kyllä annan ääneni Lake Ontariolle. Jääkiekko on kanadalainen peli ja kisat on Torontossa niin ihan turha lähteä kikkailemaan mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös