Painokoneet seis! Mitään videota ei ole tulossa. Mikä pettymys. Tässä suora lainaus Axelin facebookista:
Pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt etten julkaise vastaus-videotani. Tässä on kaikki mitä minulla on sanottavaa tutkintaani liittyen.
Tulin julkisuuteen aiheesta viime viikolla. Tein virheen kun lähdin selittelemään tekojani videolla sen sijaan, että olisin vaan kantanut vastuuni. En toiminut järkevästi, kun julkaisin videon, jossa selittelin
tapahtunutta. Sanojani on tämän jälkeen väärinymmärretty ja tulkittu oman mielen mukaan ja tutkinnasta on erittäin paljon väärää infoa lehdissä ja somessa - mutta en aio kaataa lisää bensaa liekkeihin.
Otan täyden vastuun, en syyllistä ketään muuta mistään.
Olen pahoillani teoistani. Pyydän anteeksi asianomaisilta ja heidän läheisiltään, omalta perheeltäni ja läheisiltäni sekä kaikilta, joita asia on koskettanut. Pyydän anteeksi myös yhteistyökumppaneiltani, joille asian julkisuus on aiheuttanut harmia. Koko sydämeni pohjasta haluan sanoa: Anteeksi.
En tule antamaan medialle lausuntoja aiheesta vaan asioin ainoastaan poliisin kanssa tutkintaan liittyvissä kysymyksissä.
Suomi on oikeusvaltio. Annetaan poliisin hoitaa tämä tutkinta rauhassa loppuun ja kohdataan sitten lopputulos.
Tein virheen, myönnän sen ja pyydän anteeksi.
I’m out.