NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 592
  • 1 561

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mulle tulee noista pelkkää paskaa. En edes muista mikä on paras palkintopakkakortti, taitaa olla MOV Domi.
Kannatti avautua, eilen tuli hopeapakasta Stadium Series -sarjan Tatar (ovr. 88). Kyllähän sen voi helposti nelosen laitaan heittää normi-Tatarin tilalle.
 

oxymoron

Jäsen
Kyllä niitä persreikiä löytyy ympäri maailmaa, mutta Suomessa tuntuu vaan olevan oikein keskittymä noita.
Deal with it.
Oletko kiinnittänyt huomiota suomalaisten ja ulkomaalaisten pelaajien määriin? Tietenkään kaikkia nimimerkkejä ei voi sen nimen perusteella yhdistää edes suomalaisiksi, joten sumentanee hieman arviota, mutta kuvittelisin tun matchmakinging hakevan ensisijaisesti vastustajia läheltä.

Tästä johtuen pelaat todennäköisesti useammin suomalaisia vastaan kuin tiedätkään. Ne pahimmat kulmarunkkarit ym. sitten monesti ovat jo nimimerkiltäänkin lapsellisia, lapsia, jonneja tai ihan muuten vaan mulkkuja. Ne muistaakin helpommin.

Olen toki itsekin pistänyt merkille jotain samansuuntaista kuin sinä ja muutamat muutkin, mutta aika suuri osa nimimerkeistä jättää kansalaisuuden täysin arvailujen varaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oletko kiinnittänyt huomiota suomalaisten ja ulkomaalaisten pelaajien määriin? Tietenkään kaikkia nimimerkkejä ei voi sen nimen perusteella yhdistää edes suomalaisiksi, joten sumentanee hieman arviota, mutta kuvittelisin tun matchmakinging hakevan ensisijaisesti vastustajia läheltä.

Tästä johtuen pelaat todennäköisesti useammin suomalaisia vastaan kuin tiedätkään. Ne pahimmat kulmarunkkarit ym. sitten monesti ovat jo nimimerkiltäänkin lapsellisia, lapsia, jonneja tai ihan muuten vaan mulkkuja. Ne muistaakin helpommin.

Olen toki itsekin pistänyt merkille jotain samansuuntaista kuin sinä ja muutamat muutkin, mutta aika suuri osa nimimerkeistä jättää kansalaisuuden täysin arvailujen varaan.
Siis miten kiinnittänyt? Kyllä mä siitä joukkueennimestä/nikistä näen pääosin mistäpäin se on ja myös pelipaita/logo vihjaa välillä, jos nikki on se joku Xboxin keksimä random-nikki. Lisäksi jos vastustaja löytyy hetkessä, se on yleensä Suomesta, mutta tottakai ei aina. Tuo mielipide perustuu ihan tuohon mikä nikki/joukkueennimi siellä on ollut vastassa, niin Suomessa kuin noissa muissakin maissa. Mulkkuja löytyy ylipäätään nettipeleistä helvetisti kansalaisuuteen katsomatta, mutta NHL-peleissä mulla pahimmat kokemukset on aina olleet noista jotka tiedän olevan suomalaisia, ihan aina. Ja siksi noita nykyään skippailenkin aika suurella prosentilla. Mutta kyllä tiedän myös monta mukavaa vastusta, ihan HUT:ssakin vastaan tulleista. Eli en nyt tarkoita ihan koko pelaajakuntaa sentään. Osaa tullut jopa kiitettyä pelin jälkeen viestillä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jos sattuu olemaan samasta pelaajasta vaikka Movemberkortti, ja muitakin erikoiskortteja, niin voiko kaikki olla yhtäaikaa kokoonpanossa?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitos taas EA, cupissa 3-0 johto ja kaveri quittaa. En kuitenkaan saanut voittoa, enkä kolikoita. Muilla samaa ongelmaa?

EDIT: Ja tappiohan siellä toisella kierroksella tuli. Olisihan se voinut tulla myös kolmannella kierroksella ,mutta ihan periaatteesta vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaha, tänään taas tällainen päivä.

Kaksi peliä takana 4 divarissa. Yhteistulos 8-0 turpaan (6-0 ja 2-0). Laukaukset ekassa pelissä 16-15 (vastustaja siis laukoi 15 kertaa, teki 6 maalia), toisessa pelissä 31-16 (eli 16 vetoa, kaksi maalia). Itse en tolppia lähemmäksi pääse, veskari torjuu mahdottomatkin. Jos on tyhjä maali, veto menee tolppaan tai yli / ohi. Ehkä pitäisi ryhtyä vetelemään onetimer maaleja..

Jos lasketaan eilinen vika matsi mukaan, on yhteistulos 0-9 ja vedot eilen oli 41-15 tms.

Mahtavaa tämä EA:n tasoittelu.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Keräsin Columbuksen kasaan ja keräilypakoista napsahtaa MS-Jokinen & Erik Karlsson. Never lucky? Always lucky.
 

zägä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, Kärpät
Mitä meinaatte, millon kannattaa myydä MOV Kesler? Hommasin pari viikkoa sitte 160k, nyt on n.260k. Viikonloppuna tulee 800 peliä täyteen eli MS-kortti varmaan on tulossa. Mietin vaan, että onkohan Keslerillä mahdollisuus päästä tuohon EA:n valitsemaan Defensive team of the year? Et kannattaako myydä nyt vai pitää vielä?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kiitos @NiksuP & @zelro vastauksista, nyt ollaan taas viisaampia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä meinaatte, millon kannattaa myydä MOV Kesler? Hommasin pari viikkoa sitte 160k, nyt on n.260k. Viikonloppuna tulee 800 peliä täyteen eli MS-kortti varmaan on tulossa. Mietin vaan, että onkohan Keslerillä mahdollisuus päästä tuohon EA:n valitsemaan Defensive team of the year? Et kannattaako myydä nyt vai pitää vielä?
Ei yllättäisi vaikka EA julkaisi jotain World Cupin tähtiä ja Kesler olisi noissa mukana. Yleisesti tullut huomattua että ne MOV-kortit kannattaa myydä ennen sitä uutta korttia. E.Staalistakin sai parhaillaan 55k ja sitten kortin ilmestymisen jälkeen hinta putosi jonnekin 28k:hon. Nyt taitaa olla jossain 40k paikkeilla kaiketi.

Mutta riskiähän tuo on täysin. Eipä kukaan voi tietää mitä sieltä on tulossa ja mitä ei.
 
Viimeksi muokattu:

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olipas parasta.

Vastaan tuli Suomalainen ja aloitettiin peli. Herralla rosteri kohtalaisen hyvä, selvästi omaani parempi. Kumpikin puolusti hyvin ja kolmannen erän loppuun asti mentiin tasaisissa merkeissä, ilman maaleja. Toisaalta, omaa ylivoimaani en päässyt käyttämään kun kaveri meni istumaan, mielestäni raukkamaisesti oman maalinsa taakseni. Siellä se odotti koko oman alivoimansa kun itse en lähde riskeeraamaan koska pahimmassa tapauksessa kaveri pääsee ylivoimahyökkäykseen. Kaikki tietää sen, että miten helppoa pug ragging omalla alueella on. Kuitenkin, 47sek ennen peliajan loppua sain kiekon lopulta reppuun ja ajattelin voiton olevan varma. Paskat. 14sek ennen peliajan loppua kaveri saa pyörityksen päälle ja kiekon reppuun, tilanne 1-1.

Edettiin jatkoajalle, jossa sain pyörittää 4vs3 ylivoimaa kaksi minuuttia, maali jäi kuitenkin uupumaan. Lopulta mentiin rankkareille josta kairasin voiton kotiin. Tämän jälkeen privaan tulee viestiä että "tuuri voitto". Kiitin pelistä ja myhäilin hiljaa kun pääsin kaverin ihon alle, vaikka myös tuo AV pelleily hajotti melkein oman kasettini.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Olipas parasta.

Vastaan tuli Suomalainen ja aloitettiin peli. Herralla rosteri kohtalaisen hyvä, selvästi omaani parempi. Kumpikin puolusti hyvin ja kolmannen erän loppuun asti mentiin tasaisissa merkeissä, ilman maaleja. Toisaalta, omaa ylivoimaani en päässyt käyttämään kun kaveri meni istumaan, mielestäni raukkamaisesti oman maalinsa taakseni. Siellä se odotti koko oman alivoimansa kun itse en lähde riskeeraamaan koska pahimmassa tapauksessa kaveri pääsee ylivoimahyökkäykseen. Kaikki tietää sen, että miten helppoa pug ragging omalla alueella on. Kuitenkin, 47sek ennen peliajan loppua sain kiekon lopulta reppuun ja ajattelin voiton olevan varma. Paskat. 14sek ennen peliajan loppua kaveri saa pyörityksen päälle ja kiekon reppuun, tilanne 1-1.

Edettiin jatkoajalle, jossa sain pyörittää 4vs3 ylivoimaa kaksi minuuttia, maali jäi kuitenkin uupumaan. Lopulta mentiin rankkareille josta kairasin voiton kotiin. Tämän jälkeen privaan tulee viestiä että "tuuri voitto". Kiitin pelistä ja myhäilin hiljaa kun pääsin kaverin ihon alle, vaikka myös tuo AV pelleily hajotti melkein oman kasettini.
Itse kyllä aivan varmasti jään omalle siniselle ihmettelemään,että miksi vastustaja ei karvaa vaikka pelaa ylivoimalla. Eri asia jos olen tappiolla mutta onhan toi nyt naurettavaa ettei karvaa kiekkoa itse aktiivisesti jos pelaa ylivoimaa.

Ja ei,en siis pelannut sinua vastaan ;)
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse kyllä aivan varmasti jään omalle siniselle ihmettelemään,että miksi vastustaja ei karvaa vaikka pelaa ylivoimalla. Ei asia jos olen tappiolla mutta onhan toi nyt naurettavaa ettei karvaa kiekkoa itse aktiivisesti jos pelaa ylivoimaa.

Ja ei,en siis pelannut sinua vastaan ;)
Minäkin voisin jokaisen alivoiman pyöriä omalla alueella kiekkoa suojaten ja periaatteessa kaveri ei saisi kiekkoa pois jos en tekisi virhettä. Itse pyrin ainakin kunnioittamaan vastustajia sen verran, että heitän nöyrästi purkukiekon päätyyn. Itse näen asian niin, että jos kaveri harrastaa tuota niin riskit ylivoimahyökkäykseen on liian suuret, varsinkin jos tilanne on tasan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Minäkin voisin jokaisen alivoiman pyöriä omalla alueella kiekkoa suojaten ja periaatteessa kaveri ei saisi kiekkoa pois jos en tekisi virhettä. Itse pyrin ainakin kunnioittamaan vastustajia sen verran, että heitän nöyrästi purkukiekon päätyyn. Itse näen asian niin, että jos kaveri harrastaa tuota niin riskit ylivoimahyökkäykseen on liian suuret, varsinkin jos tilanne on tasan.
Kyllä mäkin kiekon pois heitän kunhan toinen edes karvaa mutta eihän siinä mitään järkeä ole antaa kiekkoa pois jos toinen jännä kakka housuissa odottaa jotain vasta hyökkäystä vaikka pelaa ylivoimalla. Tsiisus.

Toki taktiikka on kullakin omansa,itsellä aktiivinen ja voittoa hakeva,ei tappiota pelkäävä.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä mäkin kiekon pois heitän kunhan toinen edes karvaa mutta eihän siinä mitään järkeä ole antaa kiekkoa pois jos toinen jännä kakka housuissa odottaa jotain vasta hyökkäystä vaikka pelaa ylivoimalla. Tsiisus.

Toki taktiikka on kullakin omansa,itsellä aktiivinen.
Noh, itse pelaan muutenkin trappikiekkoa eli karvausta ei ole ollenkaan. Kahden maalin tappioasemassa sitten karvaus ja puolustuspaine täysille, sopii omaan pelityyliin hyvin.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kun puhutaan näistä pois lähtemisistä kesken pelin,niin kyllä itse lähden melko varmasti jos huomaan vastustajan pelaavan 1-4 taktiikalla ilman halua karvata. Oli peliä kuulunut alle tai yli minuutin. Peli ilon itselle juurikin tappaa kyseinen peruuttelu.


Mutta hei,onneks vastustajia riittää.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kun puhutaan näistä pois lähtemisistä kesken pelin,niin kyllä itse lähden melko varmasti jos huomaan vastustajan pelaavan 1-4 taktiikalla ilman halua karvata. Oli peliä kuulunut alle tai yli minuutin. Peli ilon itselle juurikin tappaa kyseinen peruuttelu.


Mutta hei,onneks vastustajia riittää.
Minä en peruuttele. Aina kun kun saan kiekon niin hyökkäykseen lähdetään mahdollisimman nopeasti. Tuon 1-4 taktiikan ja passiivisen karvauksen/puolustuspaineen perustelen täysin sillä, että en ole mielestäni tarpeeksi hyvä puolustamaan. 1-4 taktiikalla kaveri saa huomattavasti vähemmän ylivoimahyökkäyksiä ja vastaavasti itse en saa ikinä hyökkäyspään kiekonriistoja. Jos löisin karvausta kovemmalle niin omissa alkaisi soida kun hiemankaan osaavampi kaveri käyttäisi ylivoimahyökkäykset varmasti tehokkaasti hyväkseen.

Montaa eri taktiikkaa olen kokeillut ja tämä todettu parhaimmaksi ja omaan pelityyliin sopivaksi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Minä en peruuttele. Aina kun kun saan kiekon niin hyökkäykseen lähdetään mahdollisimman nopeasti. Tuon 1-4 taktiikan ja passiivisen karvauksen/puolustuspaineen perustelen täysin sillä, että en ole mielestäni tarpeeksi hyvä puolustamaan. 1-4 taktiikalla kaveri saa huomattavasti vähemmän ylivoimahyökkäyksiä ja vastaavasti itse en saa ikinä hyökkäyspään kiekonriistoja. Jos löisin karvausta kovemmalle niin omissa alkaisi soida kun hiemankaan osaavampi kaveri käyttäisi ylivoimahyökkäykset varmasti tehokkaasti hyväkseen.

Montaa eri taktiikkaa olen kokeillut ja tämä todettu parhaimmaksi ja omaan pelityyliin sopivaksi.

Eihän siinä mitään,mutta mielestäni et voi omalla pelityylilläsi arvostella toista kuka ei alivoimalla ilman paineen antamista luovu kiekosta.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Paras taktiikka on vaan mennä täysiä päälle. Nimimerkillä 30-40 taklausta joka pelissä.
Peukku tälle!

Itse en ihan noin napakoihin lukemiin pääse mutta taklaamatta en jätä. Monen monta kertaa on nämä b-piste rannari jampat rokottaneet kun kiukulla olen pommia siihen hakenut eikä ole osunut. Mutta kun osuu,niin aij että!
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eihän siinä mitään,mutta mielestäni et voi omalla pelityylilläsi arvostella toista kuka ei alivoimalla ilman paineen antamista luovu kiekosta.
Kyse on enemmänkin bugin hyväksikäyttämisestä kuin arvostelusta. Olen aivan 100% varma, etten olisi saanut kiekkoa kaverilta pois, vaikka olisin lyönyt karvauksen täysille. Omassa päässä pörrääminen on vain naurettavan helppoa.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyse on enemmänkin bugin hyväksikäyttämisestä kuin arvostelusta. Olen aivan 100% varma, etten olisi saanut kiekkoa kaverilta pois, vaikka olisin lyönyt karvauksen täysille. Omassa päässä pörrääminen on vain naurettavan helppoa.
Et ainakaan aikaisemmin kertonut (tai meni multa ohi) että se vastustaja olisi pyörinyt omalla alueella,vaan ainoastaan peruutti maalin taa.

Turha tästä tietysti vääntää,hyvä kun voitit.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Et ainakaan aikaisemmin kertonut (tai meni multa ohi) että se vastustaja olisi pyörinyt omalla alueella,vaan ainoastaan peruutti maalin taa.
Yhden kerran kävin hakemassa kiekkoa maalin takaa, kaveri kiersi maalin ja meni takaisin. Tuota voidaan toistaa vaikka koko erä ilman, että saan kiekkoa ryöstettyä. Jatkossa rupean itse harrastamaan samaa sillä jos se kelpaa minulle niin saa kelvata vastustajallekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös