Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 608 746
  • 13 598

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nythän tästä on tullut Selänne-ketju! Ei tässä montaa vuotta mene ennen kuin Teukka alkaa hätyyttelemään mitalisijoja vuoden turhin julkkis -äänestyksessä.
 
Nyt hei ihan oikeesti joku k̶ä̶s̶i̶a̶l̶a̶t̶u̶t̶k̶i̶j̶a̶ kielentutkija hommiin. Luulis nyt jonkun tahon olevan kiinnostunut tällaisesta skuupista. Kielentutkijalle siivu ja nauraen pankkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei kai Teukka kerkee kaikkee tehdä, kun aika menee perheenisänä oloon ja hyväntekeväisyyteen Ronald McDonald Housessa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Valavuori - Sihvonen - battle on kyllä mitä parhainta viihdettä. Eihän tuo vääntö voinut jäädä siihen kuuluisaan ylen doping-iltaan, jossa Aleksi ilmoitti olleensa 30 vuotta huippu-urheilussa mukana, eikä se jäänytkään. Milloin näemme Valavuoren Yle Puheella Sihvosen juttusilla?
 
Valavuori - Sihvonen - battle on kyllä mitä parhainta viihdettä. Eihän tuo vääntö voinut jäädä siihen kuuluisaan ylen doping-iltaan, jossa Aleksi ilmoitti olleensa 30 vuotta huippu-urheilussa mukana, eikä se jäänytkään. Milloin näemme Valavuoren Yle Puheella Sihvosen juttusilla?
Olisi kyllä hassua, jos tämä battle jatkuu Valavuoren osalta myös Selänteen nimellä. Selänne itse tuskin edes on kuullutkaan Petteri Sihvosesta. Varmaan kähissyt puhelimessa Valavuorelle, että vastaa nyt jotakin tuolle helvetin Sihvoselle, niin päästään tästä. Tai ainakin laittanut Valavuoren muokkaamaan tekstinsä.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Ihmetytti myös se, kun Teukkis ihmetteli vuodatuksensa loppussa, miksi Petteri ei valmenna, kun tuntuu tietävän kaikesta kaiken.

Niin, kyllähän teoriatason valmentaminen on eri asia kuin sen saaminen käytäntöön mutta ei se silti tee Petteristä tietämätöntä. Hänellä ei vain ole niitä ominaisuuksia miten homma toteutetaan käytännön tasolla - jos näin olisikin helppoa, olisi jokainen ex-pelaaja valmentaja. Helvetin tyhmä ja katkera loppuheitto Teukalta tai hänen nimissään kirjoitettu.

Alkaa mennä suuresta ja ihaillusta urheilijasta maku.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jännästi entinen Some-ummikko Selänne käyttää samaa "screenshotti tekstinkäsittelyohjelmasta" menetelmää pitkien tekstien jakoon kuin Valavuori. Vieläpä ilmeisesti samaa fonttia ja sommittelua kuvan kokoon nähden. Kvaak kvaak.
 
Futisfoorumin puoleltahan löytyi lyömätön kommentti:
"Godfather oli ihan hauska juttu, mut alkoi jo omasta mielestäni olla aika väsynyt. Mukavampi ottaa jatkossa kantaa ihan omalla nimelläni, kuten oon aina tykännyt."
- Aleksi Valavuori
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valavuori tarjoaa nyt näköjään "ilmaisia vetovihjeitä". Unohti mainita, että kyseessä siis jatkuva tilaus, jonka ensimmäinen vihje siis vain ilmainen (no nyt toinenkin, kun ekat vihjeet menivät niin vituiksi).
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Helvetin tyhmä ja katkera loppuheitto Teukalta tai hänen nimissään kirjoitettu.

Alkaa mennä suuresta ja ihaillusta urheilijasta maku.
Tämä. Onhan tuo #t88mun päivitys nyt aika helvetin nolo. Äijä provosoituu jonkun Sihvosen heitoista niin paljon että joutuu kirjoittamaan jonkun pitkän avautumisen. Ja siinäkin tuollaista katkeraa ulinaa missä keskitytään vain haukkumaan Sihvosta. Olisi nyt edes ottanut kantaa siihen kuka tuota Teemun profiilia päivittää. Ei, piti vetää itsensä tammismaisesti jalustalle, ja lähteä vielä haukkumaan Sihvosta.

Mulla on Teukasta menny maku jo Sel8nne-leffan julkaisusta asti. Tosin melko yksin tunnun olevan mielipiteeni kanssa, tuokin iltalehden kommenttipalsta on täynnä kommentteja miten Teemu nöyryytti muita tässä kohussa. Minun mielestäni Teemu nimenomaan hävisi, olisi ollut edes hiljaa niin olisi ollut parempi lopputulos.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Oikeaa Selännettä kiinnostaa varmasti ihan vitusti vääntää jonkun toimittajan kanssa Twitterissä siitä, onko hänellä objektiivista vai subjektiivista kokemusta jääkiekosta.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
T88m8. Suuri suomalainen ja täysi torvi. Valitettavasti. Ennen suht tyylikkäänä pidetty hahmo on vajonnut täysin b-julkkisten tasolle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En usko edelleenkään, että Selänne oikeasti olisi kirjoittanut itse tuon viestin Sihvoselle. Mahdollisesti sanonut okei, kun Allu kysellyt, että voikos tällaisen lähettää.

Mielestäni viestistä oikein henkii se allumainen mukafiksuus ja besserwisseröinti. Teemu ei ole skarppi kaveri, mutta kuitenkin todella sydämellinen ihminen eikä kirjoittaisi tuollaista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuka uskoo, että Teukka olisi itse kirjoittanut noin paskaisen loppukuitin Sihvoselle? En minä ainakaan usko. Toki jos paljastuu, että on Teemu, niin mainehan siinä Teukalta menee mukavana jätkänä.

En kyllä ymmärrä, miksi Suomen yksi isoimmista urheilutähdistä antaa näiden "ammattilaisten" hoitaa asioitaan, menee brändi ja menee maine.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka uskoo, että Teukka olisi itse kirjoittanut noin paskaisen loppukuitin Sihvoselle? En minä ainakaan usko. Toki jos paljastuu, että on Teemu, niin mainehan siinä Teukalta menee mukavana jätkänä.

En kyllä ymmärrä, miksi Suomen yksi isoimmista urheilutähdistä antaa näiden "ammattilaisten" hoitaa asioitaan, menee brändi ja menee maine.

Tähän sama. Tai onhan tuo mahdollista, mutta sitten laskee kyllä Teemun pisteet rajusti. Ei voi käsittää miten tuon tason statuksen omaava jätkä voi tehdä itsestään "turhan julkkiksen" kuin vettä vain uransa päätyttyä. Mistä tarve tällaiseen?

Täysi vitsi tuo Teemun "tiimi". Kuinka surkea ja amatöörimäinen taso pitää olla, että vastaavaa jälkeä tuottavia kavereita voi kutsua koviksi ammattilaisiksi? Jostain Aalto-yliopistosta löytyisi varmaan ekoilta vuosikursseilta parempia brändääjiä ja someosaajia, mutta ilmeisesti tarkka erotteluprosessi on johtanut Valavuoren kaltaisten osaajien rekrytointiin.

En oikein osaa edes suhtautua tuohon kun Valavuori hehkuttaa tiimin ammattimaisuutta, ja kuinka Teemulla on ammattilaisia taustalla. Tulee varsin sekava fiilis väitteestä, kun se on niin totaalisen epäuskottava ja hölmö. Vähän kuin joku reilusti ylipainoinen väittäisi baarissa pokkana kilpailevansa kestävyysjuoksussa kovalla tasolla, tai finanssialan ammattilaisena esiintyvä kaveri kehuisi lukevansa sijoitusvinkit Kauppalehdestä. Eipä siinä voisi kuin hymyillä kiusaantuneena ja yrittää vaihtaa puheenaihetta, jos ei eroonkaan pääsisi.
 

Lucic

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole kielentutkija, mutta eiköhän tämä "T88MUN" tekstin loppukaneetti:

"Suomalainen jääkiekko kun varmasti kaipaisi osaajia ja ennen kaikkea tekijoitä."

kerro lähes 100% varmuudella kuka ton tekstin on kirjoittanut. Tekijöitä tarvitaan. TEKIJÄ. DOER. DOERS DO JNE.

Jumalauta mikä myötähäpeä. Soittakaa nyt joku jo Teemulle ja kertokaa mitä internetissä tapahtuu hänen nimellään ja naamallaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ari Mennander on Sihvosen mukaan osa tätä kuviota. Sihvonen sanoi Facebookissa, että oli saanut Mennanderilta tekstarin, joka selvensi tilannetta Selänteen Somen takana. Sisältöä hän ei paljastanut, mutten jaksa uskoa Sihvosen kusettavan, sillä se olisi aivan absurdia ottaen huomioon, että hänellä itsellään on todistustaakka (tavallaan).

Selänne on kunnostautunut visuaalisemman Instagramin kanssa, joku muu vetelee Twitter-naruista. Tämä siis mun veikkaukseni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö Teemu ole aina ollut vähän tuollaisessa maineessa? Mä muistan kun jo peruskoulussa 90-luvulla Teemua haukuttiin maitopojaksi ja muutenkin oli vähän noloa fanittaa sitä, vaikka parashan se tietenkin oli. Tosin osittain toi saattoi johtua siitäkin kun meidän luokalla enemmistö kannatti IFK:ta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö Teemu ole aina ollut vähän tuollaisessa maineessa? Mä muistan kun jo peruskoulussa 90-luvulla Teemua haukuttiin maitopojaksi ja muutenkin oli vähän noloa fanittaa sitä, vaikka parashan se tietenkin oli. Tosin osittain toi saattoi johtua siitäkin kun meidän luokalla enemmistö kannatti IFK:ta.

Tuskin sillä oli maitopoika-termin kanssa mitään tekemistä, että hän oli 90-luvun alussa Valion maitomainoksessa mannekiinina.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onhan tämä nyt saatanan surullista katsottavaa.

Ei olisi ikinä uskonut (ja okei, ei vieläkään tunnu realismilta), mutta sekin on mahdollista, että Suomen kautta aikain kenties suosituin huippu-urheilija oikeasti onnistuu kuluttamaan loppuun aineettoman "brändipääomansa" jollain aikavälillä.

Joku sanoi yllä hyvin, että mikäli jotain some-taitureita jne taustajoukkoihin halutaan (ja tämä on kyllä ihan fiksu veto nykypäivänä), niin eikö parempia sellaisia nyt löytyisi vaikka jostain kauppiksen vuosikursseilta tms.
 

julle-jr

Jäsen
Entä jos Teemua ei vain kiinnosta oma brändinsä? Onhan hänellä edelleen ne Porschet ja Ferrarit ja muut ja varmaan ihan tyydyttävä elämä muutenkin Kaliforniassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Entä jos Teemua ei vain kiinnosta oma brändinsä? Onhan hänellä edelleen ne Porschet ja Ferrarit ja muut ja varmaan ihan tyydyttävä elämä muutenkin Kaliforniassa.

Tuossa on paradoksi jo itsessään: mikäli brändi ei kiinnosta, niin miksi mennä twitteriin, instaan, perustaa nettisivut jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös