Peliesitykset kaudella 2015–2016

  • 187 324
  • 987

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Mun mielestäni todella hieno juttu tämä kun Sundom Stå huutaa "the man of the match" takaisin kunniakierroksille voitetun matsin jälkeen.
Tuo vois olla ihan normi, aina kun Sportti voittaa, Sundom Stå "valitsevat" yks jätkä, joka on heidän mielestä "man of the match".

Se, että pelaaja huudetaan takaisin yleisön eteen, on poikkeuksellinen kunnianosoitus jota ei kannata kovin kevyein perustein harrastaa. Järä ja Vänä sen kieltämättä ansaitsivat, mutta jos aletaan pitämään normi käytäntönä joka voiton jälkeen, niin sen arvo katoaa aika nopeasti.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Se, että pelaaja huudetaan takaisin yleisön eteen, on poikkeuksellinen kunnianosoitus jota ei kannata kovin kevyein perustein harrastaa. Järä ja Vänä sen kieltämättä ansaitsivat, mutta jos aletaan pitämään normi käytäntönä joka voiton jälkeen, niin sen arvo katoaa aika nopeasti.
No jo, voi olla noinkin. Ehkä parempi sittten vaan kun joku en pelannut super-matsin.

Sportin peli on muuten nyt ollut aika "super". Kakkoserä eilen...aiai, että oli nättiä! Pata oli aivan kuseessa. Ei meillä ole mitään hätää jos jatkaa tolla tavalla.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä on nautinto katsoa tuota Sportin peliä kaukalossa tällä hetkellä. Eilenkin kavereista oikein huokui pelaamisen ilo. Upeita syöttöketjuja ja kiekkoa pidettiin pitkiä jaksoja joukkueen hallussa ilman suurempaa hätää. Ensi viikon peleistä (Blues, JYP, HPK) kun napataan vähintään 6 pistettä, niin voi olla tyytyväinen. Mahdollisuudet on toki parempaankin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ensi viikon kaikki vastukset ovatkin sarjataulukossa meidän takana, joten odotuksissa on, että kerätään yli 50% pisteistä. HPK kotipeli on varmasti se pääottelu, josta on ihan pakko ottaa kolme pistettä. Itse asetin näille tauon jälkeisille viidelle pelille tavoitteeksi 10 pistettä, mutta toki nälkä kasvaa syödessä ja neljä pistettä ensi viikolta olisi lievä pettymys, vaikka sillä tuo tavoite saavutettaisiinkin. Unelma olisi, että ensi viikon jälkeen oltaisiin jopa top-6, mutta ei nyt innostuta liikaa.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Koska noista tulevista otteluista voi hyvillä mielin odotella voittoja tai vähintäänkin tyydyttävästi pisteitä, niin kyllä tässä tulee käymään perinteiset ja seuraavat 3 matsia tulee turpaan sisältäen yhden "kuivana kakkoseen" -matsin. Vänttinenkin varmaan saa flunssan vilposista merituulista. Niinhän siinä käy aina kun alkaa näyttää valoisammalta.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Taas aivan loistavaa peliä Sportilta. Rentoa ja hyvää itseluottamusta kiekolla ja paineen alta helkkarin hyvin pois! Nyt on pojat hyvä meininki! Nautitaan ja toivotaan, että pojat pystyy pitään tän! pakolliset plussat ja miinukset:

+Järä!! taas!
+Tikka hyvää aktiivista ja röyhkeää
+Körkkö hyvällä pelipäällä 0-1 maali Körkön ansiota
+Newton! verisuonissa virtaa ice power (missä jatkopaffi?)
+Immonen niin-ikään kylmän viilee jätkä (missä jatkopaffi??)
+JOUKKUE JA PUHDAS PELI EI TURHIA BOXEJA (lukuunottamatta paria tuomarivirhettä)

-hmm.... Ei varsinaisia miinuksia. Joukkue pelaa nyt niin yhtenäistä ja hyvää kiekkoa, etten saa päähän mitään varsinaisia hasardeja. (Ei tarkoita, etteikö peliä voisi parantaa, mutta tyytyväinen pitää olla kun voittoja tulee!)
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Joo, kyllä nyt kannattaa nauttia tästä hetkestä ja olla ylpeä joukkueen tekemisen tasosta. Tänään kaikki kentät pelasivat hienosti. Paljon joukkueen tilanteesta kertoo se, että jopa Körkkö pelasi parhaan pelinsä Sportissa. Tuntuu hienolta huomata, että tämän hetkinen flow ei ollut ainoastaan suonenveto, vaan kova työ alkaa kantaa hedelmää. Pikemminkin voisi melkein kysyä, että nytkö jo!?... Mutta, kuten sanottua, niin nautitaan nyt tästä pitemmästä jaksosta ilman vaikeuksia ja pettymyksiä. Neljän voiton putki todella erinomaisella pelillä.
 

båbby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
+Immonen niin-ikään kylmän viilee jätkä (missä jatkopaffi??)

Tästäpä tulikin mieleeni.. luulenpa vaan että jarkko on vaihtamassa maisemaa ensi kaudeksi ja tämän takia Koskirannalle tehtiin se 2v soppari. Puhdasta spekulointia siis mutta kyllä ensi kauden kuviot alkaa olemaan jo selvillä
 

Tuima

Jäsen
Tästäpä tulikin mieleeni.. luulenpa vaan että jarkko on vaihtamassa maisemaa ensi kaudeksi ja tämän takia Koskirannalle tehtiin se 2v soppari. Puhdasta spekulointia siis mutta kyllä ensi kauden kuviot alkaa olemaan jo selvillä

Mistä repäisit Koskirannan 2v pahvin?
Mä olen ainakin edelleen sen tiedon varassa, että Tero pelaa loppukauden kestävällä lainapahvilla meillä.

Mulla on myös ollut sellanen kutina, että Jakea on kosiskeltu betonihelvettiin.
Toivoisin että jatkaa meillä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jakelle varmaan kelpaisi tässä vaiheessa uraa pidempikin sopimus. Hän on ollut tällä kaudella ihan ykkössentteritasoa, joten mielestäni Sport voisi varsin turvallisesti tarjota hyvää palkkaa parin-kolmen vuoden sopimukselle. Tietenkin riskejä on aina, mutta niitä on joskus otettava, kun joku pelaaja on oikeasti hyvä.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olipa kyllä eilen hieno voitto. On kyllä mukava huomata että joukkueemme ei kaadu yhden pelaajan poissaoloihin. Tänään taas kerran edessä iso ottelu ja tärkeät pojot jaossa. Toivotaan, että tyhjin käsin ei tarvitse rumpuviidakosta lähteä.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Ja sitten ihan toisenlainen peliesitys....lukuunottamatta kolmannen erän viimeistä viittä minuuttia siellä oli hiukan kuin mestis Sport kaukalossa.

Ei ole meillä heittää ketään vastustajan rauhoittajaa a`la Younkman jäälle.....heh....Sportin pelaajat kiersivät miehen kaukaa Rajalan selkäsaunan jälkeen.

No HPK nurin lauantaina ja taas ollaan mukana menossa.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eilinen erittäin kovatempoinen peli, joka venyi vl-kisaan asti, painoi selkeästi jaloissa. Kun Sport ei jaksa karvata sata lasissa, peli näyttää heti heikommalta. JYP oli myös hyvä pitkästä aikaa. Kuitenkin melko hyvä nousu 2-0:n jälkeen. Kolmannen alussa olin jo lyödä Ruudun kiinni. Parista hyvästä loppupyörityksestä olisi paremmalla tuurilla voinut laillinen tasoituskin tulla. Koskirantakin alkaa erottumaan. Brennan paransi eilisestä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei tätä kyllä eilisen pelin piikkiin voi pistää, sillä niin haluttoman näköistä tuo meno oli. Mitä järkeä edes vaivautua, jos pelaa vain viimeiset viisi minuuttia. Vastustaja olisi omalla pelillä ollut helposti voitettavissa ja olisi ollut tärkeä voitto sarjatilanteen kannalta, kun oltaisiin saatu karistettua JYP kannoilta. Lauantaina sitten pakolliset kolme pistettä.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mites porukka arvioi sporan peliä tänää?
Itse en nähny peliä paikanpäältä enkä ruudun kautta. Haluisin tietää painoko eilinen peli jaloissa? Tais olla joku hylätty maalikin?
 

Kostas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, KooKoo
Kyllä se eilinen peli omasta mielestä näkyi tänään. Lopussa oli hyvää painostusta ja tekemistä, mutta eipä natsannut.
Ei tästä nyt kuitenkaan kannata päätä laittaa pensaaseen, aina et voi voittaa. Peli on parantunut ihan helkutisti viimeaikoina ja ollaan 10 sakissa tällä hetkellä.
Tarvitseeko Sport mitään huru-ukkoa edes tuonne kentälle leipomaan vastustajia, eiköhän nekin roposet kannata sijoitaa jatkossakin pelaajaan/pelaajiin jotka saavat kentällä aikaankin jotain.
Ei minua ainakaan kiinnosta yhtään katsella jotain äijää joka ei saa mitään muutakuin jäähyjä aikaan ja sekoittamaan omaa peliä.
Lauantaina olisi tärkeät 3 pojoa jaossa taas ja eiköhän kotona homma hoideta pulkkaan.
Brennanin maali näytti tekevän hyvää sen verran antaumuksella siellä halailtiin porukassa.
 

Tuima

Jäsen
Rajalalle propsit ja hatunnosto. Harva uskaltaa lähteä edes koittamaan tuollaista goljattia vastaan.
Ja ei, ei me tarvita poliisia meidän jengiin. Ei niillä matseja voiteta.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Samaa mieltä, painoi eilinen jaloissa, eikä suotta! Blues oli kova eilen ja kun pelataan jatkot ja rankut, niin lepo jää vähemmälle. Ei voi olla vaikuttamatta, silti Jypille vaan niukka maalin voitto! Kyllä Sportin peli edelleen uomissaan on... Nää on näitä, mutta pikkasen paremmalla onnella olis ollu tasuri.

Muistakaa 1-0 maali ihan munkilla pomppi Jypiltä sisään, josta saivat energiaa ja alkoivat uskomaan omaan tekemiseensä ja taas vastaavasti Körkön keissi loppuminuutilla, jos ei olisi ollut sitä refleksiliikettä, olisi kiekko silti pompannut maaliin, mutta olisi todennäköisesti hyväksytty. Ja jatkot on lottoa, eli kyllä paskallakin jalalla pärjättiin Jypille melko hyvin heidän lanttuareenalla. Mielestäni oli näennäistä pyörimistä. En yhtään ihmettele, että ovat valahtaneet noin alas sarjataulukossa. Sportilla vaan oli väskä ja jalka ei liikkunut.

Nää on jossitteluja joo, mutta vitun pienestä se on kiinni kuitenkin! Yks käsivarren nitkautus erotti tänään pisteistä.
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Yllättävän paljon tihrustelua, että Sport muka pelasi vähän huonommin? Nyt kävi huono tuuri. Sportilla oli tässäkin pelissä voittavan joukkueen laukaisukartta, katsokaa vaikka. Vieraspeliin täysin tyydyttävä suoritus, Ritari vaan ehkä sai ihmiset luulemaan, että Sport oli jossain välissä lirissä, ei oikeastaan ollut. Muistelkaa vähän viime kautta...

Sport on yllättänyt minut rohkealla, fiksulla ja ihan riittävän yritteliäällä pelillä, nimenomaan älykkyyttä ja sellaista aitoa pelisilmää tullut Sportin haalarikiekkoon lisää. Sopusointu on löytynyt. 5vs5 pelissä Sport ei ole ollut tällä kaudella kenenkään jaloissa, melkein päinvastoin. Tästä on ihan hyvä jatkaa, olen turhankin luottavainen jo pleijaripaikkaan, koska Sport on vain parempi jääkiekkojoukkue, kuin KooKoo, Ässät, HPK ja Blues, enkä usko, että Sport jää viimeiseksi porukasta, johon kuuluu KalPa, Ipa, Pelsut, Jyppi ja SaiPa. Sportin Mutuprossat sijalle
1-7: 5%
8. 11%
9. 15%
10. 20%
11. 16%
12. 14%
13-15 :19%

Näinollen Sport pelaa pleijareissa 51% varmuudella.
 

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Rajalalle propsit ja hatunnosto. Harva uskaltaa lähteä edes koittamaan tuollaista goljattia vastaan.
Ja ei, ei me tarvita poliisia meidän jengiin. Ei niillä matseja voiteta.
Todellakin propsit siitä että ei lähtenyt karkuun taka-askelilla. Meidän mies!
Mun kaihisiin verkkokalvoihin jäi simmoinen kuva että Rajala veti ihan puhtaan näköisen kovan taklauksen. Huomasiko siinä vaiheessa että kohteena olikin Jönkmän joka siitä heti kraiveleihin kiinni tietysti, koska Seriffille ei vittuilla. En usko hetkeekään että Rajala tappelutarkoituksessa olisi lähtenyt taklaamaan, vaan se oli normaali pelitilanne ja vauhti päällä. Spontaanisti repesinkin täällä yksin suoraan huutoon siinä vaiheessa kun Rajalasta tehtiinkin aloittaja ja Sport alivoimalle. Korjatkaa ihmeessä jos olen täysin pihalla ja sokerihumalassa. Yllätys! Domareille uppos. Tasajäähy mun mielestä mutta ei näköjään ammattilaisten mielestä.
Ei, ei tosiaankaan pelejä yleensä voiteta näillä tappelukoirilla mutta oispa meilläkin joskus sellainen. Isossa kuvassa näin että tämä samainen norsu kävi yhdelle sun toiselle meidän kaverille kuiskimassa ja sillä ehkä päästen väsyneen joukkueen ihon alle ja siten kantoi kortensa tämän voiton kekoon. Palkanmaksaja kiittää ja niiaa. Voi olla että tällä oli pienen pieni osuus jypin kolmeen pisteeseen. Tällaisten pelaajien merkitys yleensä kasvaa, mitä lähemmäksi mennää kauden päätöstä. Hiukkasen olen kateellinen koska heillä on tuollainen, meillä ei.
Tästä eteenpäin ja jääpussia läskiin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Todellakin propsit siitä että ei lähtenyt karkuun taka-askelilla. Meidän mies!
Mun kaihisiin verkkokalvoihin jäi simmoinen kuva että Rajala veti ihan puhtaan näköisen kovan taklauksen. Huomasiko siinä vaiheessa että kohteena olikin Jönkmän joka siitä heti kraiveleihin kiinni tietysti, koska Seriffille ei vittuilla. En usko hetkeekään että Rajala tappelutarkoituksessa olisi lähtenyt taklaamaan, vaan se oli normaali pelitilanne ja vauhti päällä. Spontaanisti repesinkin täällä yksin suoraan huutoon siinä vaiheessa kun Rajalasta tehtiinkin aloittaja ja Sport alivoimalle. Korjatkaa ihmeessä jos olen täysin pihalla ja sokerihumalassa. Yllätys! Domareille uppos. Tasajäähy mun mielestä mutta ei näköjään ammattilaisten mielestä.
Kyllä mun mielestä Yonkman tönäisi taklauksen jälkeen, johon Rajala vastasi ja tämän jälkeen Yonkman aloitti hakkaamisen. Harmi, että Rajala horjahti välittömästi, niin hyvä tappelu meni ihan ohi. Olisin halunnut nähdä rehdin tappelun, jossa molemmilla on sama lähtökohta, mutta nyt toinen hakkasi puolustuskyvytöntä minkä kerkesi ja sai mukamas ylivoiman joukkueelleen. VMP, mutta arvostan todella paljon tällaisia pelaajia, jotka eivät pelkää mitään gooneja.
 

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
varmaan tuli Yonkmanin reaktio Rajalalle yllätyksenä. Tossa tilanteessa jos olet 0,2 sekuntia jäljessä niin kakkoseksi jäät.
Nyt kun näin tuon tilanteen uudelleen, niin entistä enemmän ihmettelen tuomiota.... Ai niin. Ne oli ne huippuälykkäät tuomarit puikoissa taas.
 

Tuima

Jäsen
Yönkman tiputtaa samantien hanskat ja repii Rajalalle paidan silmille. Muutama suckerpunch niskaan ja iltalehteen kommentoimaan "rehti tappelu".

No, vaikka silmäpussi aukesi ja jyväskyläläiset jyväjemmarit saavat hetken euforiaa, niin mun kunnioitus Rajalaa kohtaan kyllä nousi entisestään. Ei edes huomaa, että oli vasta kolmas ottelu liigassa.
 

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Unisoraa silmässä ja nukkumaankin jo ois mennä aika, mutta vilkaisin Iltalehden sivuille. Virhet!!! Leijonat ja lampaat osastolta suora kopio "Rajala, -Saa puhdasverisen rohkeusleijonan, kun haastoi 198-senttisen Nolan Yonkmanin tappeluun, joka kesti viisi sekuntia. Hävisi sen sata-nolla"
Siis mitvttua! HAASTOI!!
Jos mun nimi olis Ilkka Iltalehti niin antaisin aamulla fudut tälle nettisurffarille.
 

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Unisoraa silmässä ja nukkumaankin jo ois mennä aika, mutta vilkaisin Iltalehden sivuille. Virhet!!! Leijonat ja lampaat osastolta suora kopio "Rajala, -Saa puhdasverisen rohkeusleijonan, kun haastoi 198-senttisen Nolan Yonkmanin tappeluun, joka kesti viisi sekuntia. Hävisi sen sata-nolla"
Siis mitvttua! HAASTOI!!
Jos mun nimi olis Ilkka Iltalehti niin antaisin aamulla fudut tälle nettisurffarille.
Kirjoitin jo toiseen ryhmään tämän saman, mutta olin näkevinäni Rajalalta yhden tai kaksi hanska kädessä iskua Yonkmanin päähän ennenkuin mörkö heitti hanskat? Jollen nyt omiani nähnyt niin kyllä sen voi mielestäni haastosta ottaa.
Rohkea temppu Rajalalta ja alkoi tappelu miten vaan, on lopputulos tuossa parissa 100/100 täsmälleen sama. Enkä kirjoita tätä Rajalaa vähätellen vaan vastus nyt vaan oli snadisti eri kaliiberia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös