To 24.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 40 380
  • 409
Suosikkijoukkue
KK
Yllättävä
Kouvolassa 3413 katsojaa. Luulin että kaikki olisivat jääneet himaan koska eivät pääse pitkälle sivulle seisomakatsomoon.
Yllättävän paljon. Hienoa KooKoo. Tuossa olisi vielä viisi lisäkatsojaa vähintään, joa fasiliteetit olisi kunnossa.

Hyvää mökää pitää KKP! Iso käsi! Kuuluu mukavasti lähetyksestä. Ei tuota samasta katsomosta jaksaisi kuunnella koko peliä.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Mikäs saksia nyt ahdistaa?
Mä just muistin miks se 1999 finaalitappio otti mulla niin koville. Se johtui vastaavista kitisijöistä, jotka Turun Pallo Seuraa silloinkin kannatti.

Kyllä on näköjään turkulaisetkin päässeet Kaken ihon alle.......tuntuu pitkäaikaiselta kaunalta :)
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tähänkin pitää toki todeta, että Honkanen on vuoden nuorempi ja teki viime vuonna aika hyvää jälkeä pisteiden valossa U20-maajoukkuepaidassa niissä otteluissa, joissa pääsi kokoonpanoon.
Niinpä...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haisee jälleen kerran tasurilta
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Pikkusen korkealla mailalla taisi mennä tuo Kantolan ohjaus.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäs saksia nyt ahdistaa?
Mä just muistin miks se 1999 finaalitappio otti mulla niin koville. Se johtui vastaavista kitisijöistä, jotka Turun Pallo Seuraa silloinkin kannatti.

Vai johtuiko siitä että "iso paha edarijengi" ei pystynytkään vastaamaan fyysisyydessä pienikokoiselle ja heikolle Tepsille?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Grönmanilta loistavaa analyysiä: "Miksei Tappara pelaa noin koko ajan?"
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
KooKoolla taas pelin lopussa bensa loppu, kuten viimeksikin, kun heidän peliä vilkuilin, mutta ei onnistu Tapparakaan maalinteossa

Sportilla paremmat maalipaikat kolmanteen erään, mutta eihän noi osu ladon seinäänkään.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan pikkusen korkealla mailalla tehty. Eiks toi nyt oli aika selkee?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
KooKoo puolustaa hyvin omaa maalinedustaa, ei kovin montaa hyvää maalintekopaikkaa antanut. Savinaisella ehkä parhaat mutta tykki vielä vähän ruosteessa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joko se Nyholm syö hattunsa vai pitääkö pisteitä ottaa myös Kärpiltä. Veikkaan ettei rankkareita tänään nähdä. Jäteläjä on kova ukko olemaan kiekon tiellä
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Korkealla mailalla tehty ohjaus kahden metrin päästä maalista, ja selostaja sanoo että paha oli silti hörppäys Ahoselta. :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Huhheijaa, alan jo kyllästyä näihin jatkoaikoihin.

Tappara pelasi ihan lopussa hyvin, mutta muuten kyllä todella puuduttavan näköistä. Ei ihme, että jatkot taas kutsuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös