Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 366 444
  • 6 897

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Juu näin tuossa varsinkin Santsun aikaisemmista viesteistä muistelinkin, hienoa kyllä että Toimiston kanssa on saatu yhteistyö toimimaan. Studiokorokkeelle sitten vaan Jimmy Cola pe/la peleihin tekemään tunnelmaa!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
jos tuo Kannattajakatsomo on pullollaan porukkaa lähes joka pelissä niin penkit irtoavat ja samalla voidaan miettiä laajennusta muihin D-katsomoihin.

Harmi kun Jokerit on siellä KHL:ssä. Olis voinu ekaan Jokerit-peliin niitä vastaan lainata katsomonosaa niiden faneille ja olis saatu penkit ilmasiks irti. Tosin se ydinryhmä joka niitä viimeks irti repi, varmaan tässä tapauksessa vittuillakseen olis ruuvannu sinne tuplapenkit.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
... ei varmaan mikään ihan paras paikka studiolle ainakaan nykyisin kun tuo kannattajakatsomo on suoraan tämän takana.

Päinvastoin! Janne Niinimaan vierailua odotellessa. :D

Keväällä oli sivulauseessa puhetta jonkinlaisista kaiteista, mutta ei sitten kuitenkaan katsottu tarpeelliseksi. Jos porukkaa nyt alkaa pelistä toiseen lentämään, niin siinä vaiheessa varmasti parannetaan katsomon turvallisuutta jollain konstilla.

Iltaa odotellessa!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Youtubessa pyörii nyt uusi hittivideo "KAHEN EURON KAHVI", jossa pari hämeenlinnalaista jannua on katsomassa Kerhon peliä. Ihan hillitön video. Aikansa jonotettuaan toinen pääsee väsyttämään myyjää. Kun myyjältä irtoaa viimein kupponen kuumaa, alkaa jannu pomppia tiskin edustalla villisti. Tapahtumaa kuvaava kaveri alkaa kiljua "KAHEN EURON KAHVI, KAHEN EURON KAHVI!".
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Youtubessa pyörii nyt uusi hittivideo "KAHEN EURON KAHVI", jossa pari hämeenlinnalaista jannua on katsomassa Kerhon peliä. Ihan hillitön video. Aikansa jonotettuaan toinen pääsee väsyttämään myyjää. Kun myyjältä irtoaa viimein kupponen kuumaa, alkaa jannu pomppia tiskin edustalla villisti. Tapahtumaa kuvaava kaveri alkaa kiljua "KAHEN EURON KAHVI, KAHEN EURON KAHVI!".
Taisi olla todella hulvaton, kun et sitten edes linkkiä viitsinyt laittaa tähän "hulvattomaan" netti sensaatioon, kiitos tästä sisältöä tuovasta viestistäsi, siis tähän "Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut" ketjuun, et esim. median puolelle viitsinyt laittaa, mutta jokainen toki tyylillään.

Minua taas kiinnostaa enempi se, että onko niitä kivikylän makkaroita näkynyt, minä kun en niitä onnistunut löytämään?!? Etsinkö väärästä paikasta?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minua taas kiinnostaa enempi se, että onko niitä kivikylän makkaroita näkynyt, minä kun en niitä onnistunut löytämään?!? Etsinkö väärästä paikasta?
Kyllä mä ainakin löysin eteläpäädystä. Yksi grillimakkara ja limu maksoivat yhteensä 5,50€ eli ei ihan halpaa sekään, mutta kai niistä rahoista osa menee hyvään tarkoitukseen eli seuralle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä mä ainakin löysin eteläpäädystä. Yksi grillimakkara ja limu maksoivat yhteensä 5,50€ eli ei ihan halpaa sekään, mutta kai niistä rahoista osa menee hyvään tarkoitukseen eli seuralle.
Oliko kyseessä oikein "grillimagara" vai siis "grilli"makkara? En kai vain tajunnut että niitä myydään muuallakin, kuin siellä parvekkeella suoraan grillistä ja grillattuina, ne kun osu ja upposi talvella. Tyhmä minä, väärin ymmärretty höyrynakki, grillimakkaraksi ;) Vaikka onhan tuo huilari hyvää höyrytettynäkin, jotenkin vain en sitten osannut etsiä sitä sieltä kahvikojusta. Olen sitten ensikerralla taas hieman viisaampi, kiitos tästä.

Ja kyllä mä edelleen maksan siitä A-luokan makkarasta (kun kerran pakko on inflaatio ja kaikkea) sen 2,5€ kuin että maksasin vehnäjauhosta (en ees siitä sunnuntain 2kg paketista) 2€, molemmat ihan karmeeta kiskontaa, mutta toisessa on ees vähän lihaa siellä kuoren ympäröimänä.
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
No niin, nyt HPK satsaa ja alkushow tulee muuttumaan täysin. Jo vuosia vanha alku tullaan päivittämään 2015-luvulle. Saadaan kattoon ainakin muutamia liikkuvia ja jäätäkin olis tarkoitus värjätä valoilla oranssiksi. Paljon muutakin uudestuksia valopuolelle ja efekteihin on tulossa, mutta ne selviää vasta kauden kynnyksellä. Kauden avauksessa kuitenkin kaiken pitäisi olla jo käytössä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jahas, eli siis alkushow muuttuu taas(?) toisenlaiseksi. Hyvähän näitä on muokkailla aika ajoin, niin kaavoihin ei kangistuta. Mahtaako musiikit muuttua? Viime vuodet on ollut ainakin tuo Five Finger Death Punchin Under and over it sisääntulomusiikkina. Oranssi jää ainakin kuulostaa hauskalta.
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
Jahas, eli siis alkushow muuttuu taas(?) toisenlaiseksi. Hyvähän näitä on muokkailla aika ajoin, niin kaavoihin ei kangistuta. Mahtaako musiikit muuttua? Viime vuodet on ollut ainakin tuo Five Finger Death Punchin Under and over it sisääntulomusiikkina. Oranssi jää ainakin kuulostaa hauskalta.


Uusi sisääntulobiisi on Jimmy Colan käsialaa ja biisiä työstetään parasta aikaa. Kiire tulee, että Liiga avaukseen valmistuu.
 

Ralph

Jäsen
Kuinka paljon mahtaa maksaa liikaa käyttää jotain maineikkaan bändin musiikkia sisääntulobiisinä? Se, että sinne joku paikallinen kitarisankari vääntää jonkun tylsän biisin, joka ei sovi sisääntulomusiikiksi, on ilmeisesti budjeitoitu ratkaisu?

Nightwish - Planet Hell (pitkä alkumusiikki)
Metallica - Wherever I May Roam (keskipitkä alkumusiikki) (oli käytössä hopeakaudella)
Rammstein - Du Hast (lyhyt alkumusiikki)

Suosisin kotimaista eli Nightwishiä. Tuon "ha, haha, haha" -huudahduksien kanssa samaan tahtiin vilkkumaan valot. Rytmin muuttuessa ensi kerran, ajassa 0:29 jotain erikoisshowta ja ajassa 0:58 pelaajat jäälle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo Metallican kipale on tainnut ollakin joskus Rinkelinmäellä alkumusiikkina. Tuo Nightwish mahdollisesti ollut joko Oulussa tai Jyväskylässä? Rammstein nyt toimii aina, mutta entäpä jos takaisin tulisikin Fanfare for the common man ja siihen sitten muuta viritelmää? Omaan makuun tuo FFDP toimi erinomaisesti, joten sääli kun vaihtuu, mutta eiköhän sieltä nyt jotain ihan hyvää tule tilallekin. Odotukset siihen on kovat.

Enkä tiedä onko sillä väliä jos sisääntulomusiikki on ennenkin ollut käytössä jossain muualla, eipä kai. Omissa toiveissa olisi Sabatonia yhdistelmänä:

Ensin tämä Dominium Maris Baltici (English Version) - YouTube ja siihen heti perään tämä: The Lion from the North (English Version) - YouTube
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Miksi helvetissä pitää mennä vaihtamaan lähtölaskenta ja Under and Over It johonkin helvetin Jimmy Colan säälittävään räpellykseen?! Kuulematta paskaa-osastoa nämä.

Jos jokin ei ole rikki, ei sitä tarvitse korjata. Hopeakaudella käytetty Metallican biisi oli myös erittäin hyvä. Kyllä minä nyt mieleni pahoitan tästä. Näin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Miksi helvetissä pitää mennä vaihtamaan lähtölaskenta ja Under and Over It johonkin helvetin Jimmy Colan säälittävään räpellykseen?! Kuulematta paskaa-osastoa nämä.

Jos jokin ei ole rikki, ei sitä tarvitse korjata. Hopeakaudella käytetty Metallican biisi oli myös erittäin hyvä. Kyllä minä nyt mieleni pahoitan tästä. Näin.
Itse en ole biisiä kuullut, mutta en kyllä tuomitse vielä. Ja itse olen toimiston väen puheista ymmärtänyt, että tuo pelaajaesittelyn aikana soiva biisi olisi tuo JimmyColan biisi.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
No pelaajaesittelyn aikana voi toimiakin, menihän Finlandiakin ihan mukavasti. Sisääntuloon ei tarvitsisi kauheasti em. seikkojen osalta puuttua, lisää valoja ja oranssi jää kuulostavat sen sijaan mainioilta lisiltä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toivottavasti on sitten jotain kunnon mötinää. Tämä Jimmy Cola noin muuten on aika tuntematon veijari ja mitä nettisivuja tutkin, niin ei nyt ensimmäinen mielleyhtymä tule raskaammasta rokista mikä ajatuksena taas jääkiekkoon liittyy. Tai sitten ihan huumorilla joku Ismo Leikolan mitä jos me silti voitetaan tyyppinen ratkaisu.

No, en silti vielä "lopullisesti" tuomitse kunnes itse näen.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Toivottavasti on sitten jotain kunnon mötinää. Tämä Jimmy Cola noin muuten on aika tuntematon veijari ja mitä nettisivuja tutkin, niin ei nyt ensimmäinen mielleyhtymä tule raskaammasta rokista mikä ajatuksena taas jääkiekkoon liittyy. Tai sitten ihan huumorilla joku Ismo Leikolan mitä jos me silti voitetaan tyyppinen ratkaisu.

No, en silti vielä "lopullisesti" tuomitse kunnes itse näen.
Jytinään en usko, koska jos en väärin muista niin Vexi Salmi oli mukana sanoittamassa kyseistä biisiä ja tässä ilmeisesti koitetaan saada Laamasen vision mukaan jonkin sortin yhteislaulua kuten Porissa oli muutama vuosi sitten pleijareissa. Silloin kun itse kuulin ensimmäisen kerran tästä totesin, että jos Hämäläisen yleisön kanssa koitat yhteislauluja niin ei voi muuta kuin mennä metsään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Silloin kun itse kuulin ensimmäisen kerran tästä totesin, että jos Hämäläisen yleisön kanssa koitat yhteislauluja niin ei voi muuta kuin mennä metsään.

Toi on kyllä paha. Plus kotona mietitään etten saatana mene sinne enää toiste kun on pakko laulaa. En varmasti mene, juon kaljaa himassa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jytinään en usko, koska jos en väärin muista niin Vexi Salmi oli mukana sanoittamassa kyseistä biisiä ja tässä ilmeisesti koitetaan saada Laamasen vision mukaan jonkin sortin yhteislaulua kuten Porissa oli muutama vuosi sitten pleijareissa. Silloin kun itse kuulin ensimmäisen kerran tästä totesin, että jos Hämäläisen yleisön kanssa koitat yhteislauluja niin ei voi muuta kuin mennä metsään.

No nyt kyllä... Siinä varmasti riemulla rajaa kun hallissa on KalPaa vastaan sen 3100 naamaa ja sitten pitäisi ennen ottelua laulaa porukassa. No, G-kulman porukalle lauluvihot käteen ja esilaulua, ehkä muutama voi tulla mukaan, mutta tiedä nyt sitten. Mahtaako se henkeä nostattaa ennen peliä, kun ei nyt missään bundesliigassa olla kuitenkaan.

Toivottavasti onkin jotakin huikeaa.
 

M10

Jäsen
Sikarock - YouTube

"Huuda molke on seula
Huuda seepra on nuija
Huuda reilusti buu
Nyt lähtee sikajengi rokkaamaan"


Tätä biisiä pitäisi soittaa maalimusiikiina, ennen peliä, ennen toista erää, pelin aikana sekä pelin jälkeen. Mitään muuta ei tarvita.

"Huuda nastaa on lätkä
Huuda jätkä on ämmä
Huuda Kerho on jees
Nyt lähtee sikajengi rokkaamaan"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös