TV:n voittopelit – näinkö se huijaus toimii?

  • 217 065
  • 353
Jos joku sattuisikin arvaamaan kirjekuoressa olevan vastauksen, niin eiköhän siellä ole varakuoria, joissa on vielä harvinaisempia vaihtoehtoja, joten kukaan ei oikeasti voita koskaan. Näin ainakin itse toteuttaisin tämän kusetuksen.
Ja kerran viikossa sitten joku Anna-Liisa Peräjärveltä voittaa tonnin pari..
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Missä vaiheessa varsinaisesti oli kyse todisteiden kaivamisesta sillä niitä kyllä löytää. Tarkoitus olisi ollut saada asialle julkisuutta, mutta näinhän näissä aina käy. Ensin melskataan aikansa ja sitten annetaan vain olla. Sen tietää myös vastustaja, että eihän tähän kukaan kuitenkaan jaksa puuttua.

Niin no eihän tässä ole mennyt kuin vasta pari päivää siitä, kun aloin tätä juttua seuraamaan ja nyt on viikonloppu vielä kaiken lisäksi. Että jos tolla viisaudellasi viittasit minuun niin pahasti metsään menit. Todisteilla tarkoitin sitä, että kun keksin ton vedätyksen karsintavaiheen osalta niin halusin vielä varmuuden sille parista lähetyksestä ja sen myös sain.

Tässä vaiheessa tapahtunutta täällä: palaute ja "ennakkoilmoitus" Voittostudion infoon, että olen antamassa asian käsittelyyn eteenpäin usealle sellaiselle taholle jotka varmasti saavat totuuden selville jos asian ottavat käsittelyyn. Tämä siksi, että jos vastapuoli kokee, että joku on nyt oikeasti jotain keksinyt ja se on vieläpä asian kanssa tosissaan, nopeita muutoksia voi tapahtua ja tämä on selvä merkki syyllisyydestä. MOT:hen laitoin viestiä (lienevät vielä kesälomalla heinäkuun), samoin Iltalehdelle, Ilta-Sanomille, Uudelle Suomelle ja Alibille. Somen puolella pistin muutaman kuvan jakoon lyhyen tekstin kera. Lisäksi teen Facebookin puolelle vielä ryhmän missä seurataan näiden kusetusten etenemistä ja kerätään ihmisten kokemuksia niiltä jotka näihin ovat osallistuneet. Google on käyty läpi tarkkaan, kaikki mahdollinen aineisto eri foorumeista ja medioista kerätty talteen ja lisäksi kaivettu näistä Juutisen firmoista kaikki mahdollinen saatavilla oleva tieto esiin.

Että jotain kuitenkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Että jotain kuitenkin.

Loistavaa, ei nyt ruveta raivoamaan. Sain vain sellaisen mielikuvan, että olet jo tyytyväinen. Tosiaan heinäkuu on vähän hankala aika tälläiselle, mutta toisaalta syksyn tullen saattaa olla sitten jotain muka tärkeämpääkin uutista. Fase-ryhmä on varsinkin hyvä idea, mutta taitaa olla sellainen aihe mikä vaatii melko paljon myös moderointia.

Mikähän Ruotsissa mahtaa olla tilanne näiden pelien suhteen?
 

motamoro

Jäsen
Edit. Tässä ohjelman kotisivuilta löydetty voittajalista. Mitä luulette jos joku viranomainen tsekkaisi onko nuo voittajat oikeita niin mikä olisi prosentti? Jännä homma, että tämän punatukkaisen kovasti mainostama Jorma, viime viikon autopelin voittaja, puuttuu listalta. Ja mitä noi parinkympin voitot on? Katsoin ohjelmatietoja ja tää ohjelma pyörii vain ja ainoastaan öisin ja aina on näitä tuhansien eurojen pelejä. Mistäköhän noi parit kympit on voitettu.

Heh, Ritva on voittanut Vaasan 44 voitosta 33 kappaletta ja lopuistakin mennyt yli puolet Ramille. N. 1500e on Ritva voittanut siis Voittostudiosta, ei huonosti!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sunnuntain autopelin oikea vastaus oli Mosquito.

Vihjeeksi annettiin se, että toinen kirjain on o.

Ja yllätys, yllätys - kukaan ei tiennyt oikeaa vastausta.

Googlettakaa itse. Tosin voin sen verran paljastaa, että ei kannata. Ei sieltä tule kuin itikoita tolla sanalla. Yhden blogin mukaan Mosquito on Fergusin automalli jostain 1900-luvun alkupuolelta. Ja ne tuolla lähetyksessä korostaa noin 100 kertaa yön aikana, että autoMERKKI, ei autoMALLI. Että tälläistä.

Ja tämä punatukkainen juontaja jolla tatuoitu käsivarsi, joka tällä viikolla niissä lähetyksissä mitä minä olen katsonut, on ollut se pahin paskanjauhaja, joka mm. allekirjoittaneen vittuilupuhelun jälkeen vetäisi sellaiset neljä valhetta 30 sekunnissa, on Julia Chiodo ja "oikealta ammatiltaan" oikein toimitusjohtaja. Firma on Bad Girl Entertainment ja yhteystiedot löytyy heidän kotisivuiltaan eli täältä.

Pitäisköhän maanantaina soitella ja kysellä kuulumisia. Että mitäs sä kerroitkaan mulle silloin suorassa lähetyksessä. Onko tuo kusetusrooli vain osa tuota Voittostudio työtäsi vai oletko toimitusjohtajanakin samanlainen ihmisten kusettaja?

Niin ja se "kilttiä ja rauhallista naapurintyttöä" esittävä juontaja on siis Terhi ja Facebookista hänet löytää nimellä Terhi Alwayslost. Laitoin sille viestillä kysymyksen, että miltä tuntuu juontaa Voittostudiota. Onks sun frendit ylpeitä sun yötyöstä?

Tämän nyt aamulla ruudussa olleen brunetin nimeä en tiedä, mutta kovasti tyttö jännittää noita lähetyksiä. Tai sitten se vaan tykkää omista hiuksistaan niin paljon, että niitä pitää haroa 10 sekunnin välein.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Niin ja se "kilttiä ja rauhallista naapurintyttöä" esittävä juontaja on siis Terhi ja Facebookista hänet löytää nimellä Terhi Alwayslost. Laitoin sille viestillä kysymyksen, että miltä tuntuu juontaa Voittostudiota. Onks sun frendit ylpeitä sun yötyöstä?...

Ei löydy tuollaista Facebook-profiilia ollenkaan...? Ainakaan enää tänä aamuna...

Miten muuten se punatukkainen reagoi, kun ehdit sanomaan lähetyksessä, että ohjelmaan ei kannata soittaa, kyseessä kusetus?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Miten muuten se punatukkainen reagoi, kun ehdit sanomaan lähetyksessä, että ohjelmaan ei kannata soittaa, kyseessä kusetus?

Tämä siis pe-la yönä, kun sain puhelun tulla mukaan suoraan lähetykseen kesken karsintapuheluni.

Minä: "Ai niin tää on se ohjelma missä kuoressa on järkyttävän vaikea vastaus. Älkää vaan soittako tähän ohjelmaan, ei kannata. Tästä ei kukaan voita yhtään mitään".

Sitten meni linjat kiinni.

Juontaja Julia: "Kyllä täältä ikävä kyllä... ikävä kyllä, kyllä täältä voittaa eli tuo ei ollut oikea vastaus. Me ei ystävä rakas oltais täällä ruudussa, tää on kolmas vuosi, kun me ollaan täällä joka ikinen yö. Me ollaan Suomessa eikä missään Ghettossa. Kyllä täältä ihan oikeasti jotain voittaa. Jos sä oisit katsonut aikaisempia lähetyksiä niin olisit huomannut, että viime kerran kun autopeliä pelattiin viime maanantaina niin täältä lähti 2500 euroa. Elikkä ihan oikeesti. Hyvä argumentti sinänsä, mutta mitä ihmettä tehtäisiin Maikkarilla ja Subilla joka ikinen... anteeksi kuusi yötä viikossa vuosien ajan jos täältä kukaan ei mitään voita. Eihän tossa argumentissa ole mitään järkeä! No mutta mielipiteensä kullakin. Hyvä, että tuhlasit kuitenkin rahaa ja tulit kertomaan meille mielipiteesi (taputtaa samalla käsiään)".

Lopuksi kauhea selitys siitä, että kuoressa on jotain vaikka sehän ei missään vaiheessa ollut edes mun epäilys. "Kuules herra, jääpä valvomaan ohjelmaan loppuun asti niin näet, että jos oikeaa vastausta ei löydy niin kuori avataan ja siellä oikeasti on jotain".

Tänä aamuna kun heräsin niin aamupalaa tehdessä pistin telkkarin ja Subin päälle. Mitäköhän olisi mennyt, vartti vähintään, jopa 20-25 minuuttia, kun yhtään puhelua ei tullut lähetykseen. Kertauksena, tämähän siis johtuu siitä, että uusia soittajia ei soita karsintalinjalle ja niitä jotka pommittaa siellä useita kertoja sen jälkeen, kun ovat lähetykseen kerran päässeet, näille ei enää soiteta. No otinpa puhelimen käteen, soitto tuttuun numeroon ja sieltähän se puhelu tuli studiosta kesken mun karsintapuhelun. Olen varmaan historian ainoa osallistuja joka on painanut punaista luuria niiden puheluun : ) Mietin pari sekuntia, että heittäiskö jotain läppää taas lähetykseen, mutta kun ei ollut valmiiksi mitään nerokasta mielessä niin jätin väliin. Mutta samalla tuli todettua se, että ei niillä ainakaan ole mitään estolistaa "ikävien soittajien" osalta käytössä.

Edit. Perkeles taas mä keksin hyvän jutun liian myöhään. Olisi pitänyt mennä mukaan lähetykseen ja kysyä juontajalta, että miten mä olin kierroksen nopein ja paras pelaaja, kun en ehtinyt edes vastata annettuun kysymykseen karsintalinjalla : )
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ensinnäkin hyvä ketjunavaus ja tähän ohjelmaan itsekin kiinnitin huomiota.

Joku kuukausi sitten tein hommia iltasella tietokoneella (lue: selasin Jatkoaikaa ja muuta turhaa) ja telkku oli päällä taustalla. Aikaisemmin tullut laadukas elokuva mallia Predator 2, Mega-Shark vs Roboshark tai Aliens 3 oli päässyt aivan huomaamatta loppumaan ja telkusta tuli juuri tätä roskaa. Aika selväksi alkoi tulemaan, että se haluttu auto jonka toinen kirjaus on O ei ollut Volvo eikä Porsse ja jossain vaiheeessa yötä puhelut loppuivat ja homma alkoi mielenkiintoiseksi eli kävi samoin kuin alla olevassa fredin lainauksessa:
Tässä nykyisessä voittopelissähän pyörii oikean vastauksen ratkaisutehtävä siinä ruudun alalaidan rullaavassa tekstissä. Ne on ihan parhaita arvoituksia:
''Ratkaise tehtävä näin: jaa luku 6973045560784932001 luvulla 777693020185443 ja kerro se numerolla 7. Käännä vastaus kirjaimiksi ASCII-koodijärjestelmässä ja saat oikean vastauksen.''

Äkkiä luulisi, että joku koodimies tahkoaisi hyvää tiliä näistä jutuista, eikä siihen tarvitsisi muuta kuin kourallisen prepaideja.
Tuollainen vinkki tosiaan tuli ja koska puheluita ei tullut, niin ajattelin että voin minä rahat ottaa pois kun tuo ihan tehtävältä vaikuttaa (mikäli siis oikean vastauksen takuuvarmaksi selvitän). Mihinkään arvailuihin en alkanut senttiäkään käyttämään.

Pistin excelin pystyyn ja muodostin nopasti kaavan, että mikä on Fibenaccion lukusarjan 83 luku, olkoon nyt esimerkin vuoksi vaikka 371292028403 ja lisäsin siihen ruudussa neuvotun 418362943426, jonka pilkoin ohjeiden mukaan kahden numeron sarjoihin ja aloin tuota UTF7-koodatuksi ASCII:ksi muuttamaan (tämä ulkomuistista). Tuosta siis olisi pitänyt tulla kuusi kirjainta ja tiesin että yhden niistä on oltava O eli ASCII koodiltaan 36 (tämä siis esimerkinomaisena heittona).

Ongelma vaan oli, että tuosta ei mitään järkevää tullut. Koitin kaikenlaisia pieniä muokkauksia tehdä kaavaan (jotkut esim aloittavan lukusarjan laskemisen nollasta ja jotkut ykkösestä), mutta aina kaikilla tavoin merkeiksi tuli pari-kolme erikoismerkkiä ja harvemassa tuntemassani automerkissä on puolipistettä tai ½ -merkkiä ja ilman noita kirjaimia olisi liian vähän. En siis oikeaa vastausta saanut ja jäihän tuo vaivaamaan. Tarkoitus oli nukkumaan mennessä laittaa kovelevytallentimelle ohjelman loppu tulemaan, että onko kyseessä Dolores vai jotain paljon eksoottisempaa. Jostain syystä se ei onnistunut (muistaakseni kaapelinverkon kanavapaikkoja oli päivitetty ja digiboksia ei ollut päivitetty).

Ajattelin jopa että katson joku toinen yökin tuota sen jälkeen kun vinkki on ruudussa, mutta ihan vielä ei ollut kiinnostanut tarpeeksi. Vieläkö tätä tulee?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dzei Hotti on näköjään ottanut sydämen asiakseen nää öiset paskavisailut. Kenellekään keskivertojärjellä varustetulla normi-ihmiselle ei pitäisi tulla yllätyksenä, että suurta kusetustahan nää kaikki visailut on, puhumattakaan jostain ennustajahömpistä. Eniten kuitenkin ihmetyttää se, että Suomestakin löytyy niin paljon idiootteja, jotka mahdollistavat tällaisten paskaohjelmien jatkuvuuden.

Joskus aamuisin, kun ennen töihin lähtöä kanavia selailen, niin eniten kiinnostaa juontajan hyvät tissit. Jos niitä ei näy, vaihtuu kanava normi kahdesta sekunnista sekuntiin. Onhan siellä joskus joku hintahtava jätkäkin tainnu olla toistelemassa latteuksia. Aivan käsittämätöntä paskaa nää.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tarkoitus olisi ollut saada asialle julkisuutta, mutta näinhän näissä aina käy. Ensin melskataan aikansa ja sitten annetaan vain olla. Sen tietää myös vastustaja, että eihän tähän kukaan kuitenkaan jaksa puuttua.

Dzei Hotti on näköjään ottanut sydämen asiakseen nää öiset paskavisailut.

Jäsen Reverant, etsi näistä kahdesta viestistä asiayhteys niin mä säästyn selittämisen vaivalta. Kiitos.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Dzei Hotti on näköjään ottanut sydämen asiakseen nää öiset paskavisailut. Kenellekään keskivertojärjellä varustetulla normi-ihmiselle ei pitäisi tulla yllätyksenä, että suurta kusetustahan nää kaikki visailut on, puhumattakaan jostain ennustajahömpistä. Eniten kuitenkin ihmetyttää se, että Suomestakin löytyy niin paljon idiootteja, jotka mahdollistavat tällaisten paskaohjelmien jatkuvuuden.

Minua ihmetyttää se vielä enemmän, että kun normaalisti Suomessa kielletään sukatkin jalasta, vaikka ei usein tarvitsisikaan niin sitten tälläistä pelkkää humalaisten ja/tai tyhmien ihmisten riistoa suvaitaan merkittäviltä tv-kanavilta. Johtuuko se sitten, että mediaan ei kosketa, koska se voi purra takaisin?

Ja nythän tässä on nähty se seuraava askel, eli nämä meediot - ihan puhdasta, kylmää huijausta ilman mitään ohjelmallista sisältöä...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jäsen Reverant, etsi näistä kahdesta viestistä asiayhteys niin mä säästyn selittämisen vaivalta. Kiitos.

En todellakaan tarkoittanut pahalla, veli J.Hotti. Hyvä pointti sulla on, mutta ihmetyttää se, kuinka paljon Suomessa näköjään on näitä vajakkeja, jotka mahdollistavat tällaisten kusetusjuttujen olemassaolon.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
En todellakaan tarkoittanut pahalla, veli J.Hotti.

Heh, en ottanutkaan pahalla. Noi kaksi lainausta vaan mätsäsi hyvin keskenään koska tosiaan Googlen kautta asiaa tutkimalla selviää, että vihaisia suomalaisia on helvetin paljon, mutta silti Juutinen porskuttaa vuodesta toiseen, kun kukaan ei asialle oikeasti tee mitään. Mä ainakin aion nyt yrittää koska toi nyt käytössä oleva malli on vaan niin törkeä.

Tämä ketju tulee olemaan mun kirjoitusten osalta aktiivinen myös jatkossa kahdesta syystä = kaksi kärpästä yhdellä iskulla: 1) tää toimii samalla erinomaisena päiväkirjana, täältä on helppo yhdistää materiaalia noihin viesteihin mitä eri tahoille lähetän ja 2) ehkä jokunen ihminen näitä lukee ja jakaa viestiä eteenpäin ja yksi ihminen kerrallaan tää viesti menisi eteenpäin.

Sosiaalinen media on vielä "valloittamatta" asian tiimoilta, siihen vaan pitää löytyä sellainen juttu mikä menee parissa päivässä helvetin pitkälle eli leviää laajasti. Pitäisköhän kysyä Valavuorelta jeesiä : )
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Dzei Hotti on näköjään ottanut sydämen asiakseen nää öiset paskavisailut. Kenellekään keskivertojärjellä varustetulla normi-ihmiselle ei pitäisi tulla yllätyksenä, että suurta kusetustahan nää kaikki visailut on, puhumattakaan jostain ennustajahömpistä. Eniten kuitenkin ihmetyttää se, että Suomestakin löytyy niin paljon idiootteja, jotka mahdollistavat tällaisten paskaohjelmien jatkuvuuden...

Minun täytyy sanoa, että mielestäni @J.Hotti :n ketjunavaus on yksi JA:n parhaimpia vähään aikaan, ennen kaikkea siksi - oletan nyt hänen selvitystensä pitävän paikkansa suurimmalta osin - että mukana on konkretiaa. Onhan tuo nyt ihan suoraa kusetusta, jos nämä tässä ketjussa kerrotut asiat pitävät paikkansa.

Tyhmiä ihmisiä näitä pelejä pelaamaan riittää aina, tosin voi ajatella myös niin, että moni pelaajista ei välttämättä ole edes niin tyhmä, kyseessä voi olla vanhoja, yksinäisiä ihmisiä samaten. Huomattavasti mielenkiintoisempaa on pohtia sitä, miten yksi Suomen isoimmista mediataloista antaa tällaisen paskan pyöriä kanavillaan, mielestäni aika samantekevää, vaikka kuinka pesisivät käsiään, jotta "emme ole vastuussa ohjelman sisällöstä".

Mikäli tästä aihepiiristä joskus tutkivaa journalismia tehdään, niin mielestäni jutun keihäänkärjen ei suinkaan tulisi olla epäselvät kysymykset ja pelitoiminta itsessään, vaan juurikin se näkökulma, että mitä tällainen ohjelma tekee Maikkarin kanavilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tyhmiä ihmisiä näitä pelejä pelaamaan riittää aina, tosin voi ajatella myös niin, että moni pelaajista ei välttämättä ole edes niin tyhmä, kyseessä voi olla vanhoja, yksinäisiä ihmisiä samaten.
Pitää paikkaansa, ainakin jollain tasolla. No okei, ihan varmaksi en osaa sanoa että soittaako yksinäiset ja vanhukset tuonne, mutta kuitenkin. Itse olen töissä eräällä teleoperaattorilla, ja tehtäviin kuuluu paljon myös nykyasiakkaiden kontaktointi ja sopimusten uusiminen. Yllättävän paljon tulee vastaan sellaisiakin tapauksia että joku vanhempi naisihminen on soitellut esim. 0700-linjoille ihan vaan sen vuoksi että on yksinäinen ja haluaa saada juttuseuraa näistä. Eräs nainen kertoi minulle ihan suoraan että tulee soittamaan sinne jatkossakin, koska siellä on niin fiksuja ja mukavia ihmisiä. Oli kuulemma saanut vinkkejä terveydenhoitoon ja muuhun vastaavaan.

Tokihan näillä 0700-linjoilla ja voittopotilla on eroa, mutta liippaa kuitenkin tarpeeksi läheltä ja ei ole hankala arvata että jos yksinäisenä ottaa tällaiseen paikkaan yhteyttä, niin ihan hyvin voi yhteyttä ottaa toiseenkin numeroon.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Minun täytyy sanoa, että mielestäni J.Hottin ketjunavaus on yksi JA:n parhaimpia vähään aikaan, ennen kaikkea siksi - oletan nyt hänen selvitystensä pitävän paikkansa suurimmalta osin - että mukana on konkretiaa.
Todella loistava ketju!

Mulla ei ole aiheeseen paljoakaan lisättävää, mutta ketjun kehittyminen on erittäin mielenkiintoista seurattavaa. Otetaan kusettajilta aika ja tila pois, niin tulee hemmetin ahdasta, mutta eipä ole kiire minnekään.

Yksi asia hämää: miksi näin hyvä ja asiallinen keskusteluketju piti avata tänne kaatopaikalle (lue: Kierrätyskeskus)? Jotenkin välittömästi alentaa aiheen arvoa, kun se löytyy joidenkin listausten ja muiden paskaketjujen joukosta. Moderaattorit varmasti voivat siirtää ketjun asiallisempaan osioon (Vapaa keskustelu), mutta mielelläni kuulisin ketjun avaajan (J.Hotti) omat kommentit: miksi tämä ketju piti avata Kierrätyskeskukseen?

Pernaveikko ihmetteli samaa asiaa jo eilen Moderaattori-ketjussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Asiallinen osio on niin tylsä, siellä on kaikenlaisia jankuttajia, joita kaatiksella ei niin paljon ole. Ehkäpä siksi tämä ketju on kaatiksella. En minä tiedä. Mutta mielestäni. Niin, joko on iltapaskan toimittaja käynyt kopipaskomassa tämän jutun omaan aviisiinsa? "Omaan", tuskinpa vakityöläinen on, potku-uhka perseen lähettyvillä jatkuvasti. Niin pannaan orjaan vauhtia!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Aivan mahtava ketju! @J.Hotti :lle isot pisteet tästä hiillostamisesta ja luen mielelläni tutkimusten edistymistä. Olen ihmetellyt näitä ohjelmia jo pitkään, mutta en kyllä voinut kuvitellakaan, että näin isosta kusetuksesta on kyse. Viimeksi kun tällaisia ohjelmia katsoin kanavasurffailun lomassa, kysymykset olivat mallia "Aleksis Kiven kirja: S******** Veljestä", mutta tästä on siis menty todella paljon huonompaan suuntaan. Kaikki julkisuus vain tälle asialle mitä voit vaan saada. Löytyisiköhän joku journalismia opiskeleva tekemään tästä vielä väitöskirjaa noiden kaikkien muiden keinojen lisäksi?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tämän yön "palautepuhelu" suoraan lähetykseen suoritettu. Ja taas mukaan linjoille ilman karsintakysymystä, hyvä toi koputuspalvelu kännykässä : )

Jos joku haluaa liittyä mukaan rintamaan ja on valmis uhraamaan kaksi euroa niin ei muuta kuin puhelua numeroon 0700 93 110. Kertokaa mielipiteenne suorassa lähetyksessä, mutta sanokaa nopeasti sillä linja menee poikki varsin vauhdikkaasti, kun huomaavat aikeenne.

Pitäkää linja asiallisena, itse sorruin äsken kirosanan käyttöön ja nyt hieman harmittaa : )

"Taasko se sama herra siellä häiriköi. Minä en ollut viime viikolla juontamassa, mutta peliohjaaja minulle kertoi, että autopeleistä jaettiin viime viikolla palkintorahaa yhteensä 15000 euroa".

Ps. Ja suuri kiitos kaikille noista kehuista ja palautteista. Mietin pitkään silloin taannoin, että avaanko tämän ketjun. Onneksi avasin. Ja syy miksi laitoin kierrätyskeskuksen puolelle, no syytä ei ole. Ihan spontaani ketjunavaus ja laitoin sen tänne, en oikein ymmärrä itsekään miksi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ai joo ja sellainen idea syntyi tuossa sunnuntain aikana, että alkuviikosta lähtee MTV3:lle sähköpostia kaikille niille työntekijöille joiden yhteystiedot löytyy Maikkarin verkkosivuilta. Avoin tiedustelu ei pelkästään kanavapomoille vaan kaikille sen työntekijöille, että miten pitkäaikainen ja arvostustakin kerännyt perinteinen suomalainen tv-kanava voi sallia tälläisen kansalaisten kusetuksen kanavillaan yöstä toiseen, vuodesta kolmanteen. Samalla mukaan ystävällinen ilmoitus, että mikäli tähän asiaan ei nyt vihdoin ja viimein reagoida jollain muotoa, seuraava askel projektissamme on olla yhteydessä kaikkiin mahdollisiin kanavallanne mainostaviin yrityksiin, että mitä sanoisitte jos pistäisimme tuotteidenne boikotoinnin pystyyn niin laajalta taholta kuin vain saamme internetin ihmeellisessä maailmassa mm. somen puolella kerättyä mukaan.

Haluaako MTV3 todellakin tälläistä huomiota tässä toivottavasti laajaa huomiota tulevina viikkoina keräävässä kampanjassa?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
oletan nyt hänen selvitystensä pitävän paikkansa suurimmalta osin - että mukana on konkretiaa. Onhan tuo nyt ihan suoraa kusetusta, jos nämä tässä ketjussa kerrotut asiat pitävät paikkansa.

Oletat 100 % oikein sillä tässä ketjussa mun viesteissä ei ole yhtään värikynää mukana vaan kaikki on täyttä totta. Antaa vastapuolen hoitaa toi kusetuspuoli ja asioiden vääristely.
 

Theone

Jäsen
Täytyy myöntää, että tämän ketjun ilmestyttyä on joka aamu tullut vilkaistua tuota peliä ja äsken se ihme sitten tapahtui, joku vastasi tuohon auto-kysymykseen oikein. Vastaushan oli niinkin helppo kuin Majola. Tonni lähti tai "lähti" sinne ja juontajalla sekä ohjaajalla meinasi mennä pasmat hieman sekaisin. Ei ole ilmeisesti ennen kesken yötä tarvinnut peliä vaihtaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ai, että mä kuolen kohta nauruun. Tää pelleily saa ihan uusia sfäärejä koko ajan. Mun yksi tuttu sattui kirjoittamaan yöllä protestimielellä Facebookissa tätä ohjelmaa kohtaan. No kävin kertomassa hänelle hieman faktoja ja laitoin tämän ketjun osoitteen mukaan. Kaveri oli avannut tuon viestin julkiseksi ja samat asiat kirjoittanut myös Voittostudion Facebook-ryhmään mihin oli tullut pari kirjoittajaa mukaan.

No seuraan tässä MLB:tä parhaillaan ja mainostauolla vilkaisin taas Subin puolelle. Oho, automerkkipeli päättynyt! Onko muka joku tiennyt oikean vastauksen? No tarkistetaas kovalevyltä minne nykyisin menee joka lähetys talteen. Ja näin se oli mennyt:

Juontaja: "Kierroksen paras pelaaja, kukas siellä".
Puhelimessa: "Minni" (hyvin varovaisella äänellä, sellainen vanhemman naisen oloinen ääni).
Juontaja: "Moikka moi kerropas oikea vastaus".
Puhelimessa: "Majola". (lukee hitaasti, tavu kerrallaan, ihan kuin paperista lukisi).
Juontaja: "Mitä, onko se oikea vastaus, se on oikea vastaus! Onneksi olkoon, Majola on oikea vastaus".


Fanfaarit kuului hiljaa taustalla, mutta kilpailijasta ei enää kuultu pihaustakaan. Ei esim. perinteistä kysymystä no miltä nyt tuntuu tai muuta. 1000 euroa voittaa, helvetin vaikea vastaus ja tossa oli muka ne fiilistelyt?

Sattuipas turhankin sopivasti tämä "voittaja" juuri tähän kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös