Free Agent Frenzy 2015

  • 132 681
  • 564

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Baldrick

Jäsen
Mitäs Kapasesta sanottiin?

Siitä, että pitää oppia pelaamaan Pohjois-Amerikan tapaan suoraviivaisemmin, eikä "itä-länsi"-akselin neppailua niin paljoa. Kritiikkiä sitten tuli jonkun verran siitä, että yrittää odotella maalipaikoilla, eikä aja maalille tai yritä muuttaa peliään normaaleilta sloteilta, jos maalinteko ei suju.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kyllä mun silmissä Torontolle kävi aika kylmät tässä kaupassa. 1,2milj. per vuosi seitsemän vuoden ajan syötynä. Kenenköhän idea oli ottaa Spaling tuolta myös ja heittää 2nd rounder Pensille? Kapasessa on kuitenkin aika iso bustin mahdollisuus mitä nyt itse on viimeisen kolmen vuoden aikana seurannut ja Harringtonin vaihtoarvo nyt ei karmean iso ole Pensin puolustusprospektien määrän (ja laadun) vuoksi.

Nyt kyllä vituttaa. Siis mitä vittua, Erixon ja Biggs annettiin myös??? What a fuck, mitä ne tekee siellä. Okei, ehkä noista ei tuu mitään, ehkä tulee, mutta kauppa oli mielestäni hilkulla hyvän/ok:n (olin kyllä alkuun erittäin tyytyväinen, mutta sitten vähän tietoa saatuani tippui ok tasolle, nyt ei sitäkään) välimaastossa, enemmänkin olisi voitu/pitänyt saada. Pitt saa siis Kesselin, Erixonin (edelleen on lupaava), Biggsin, 1,2 miljoonaa palkasta pois ja Toronto Kapanen, Harrington, Spaling (kertokaa mulle please että tää on hyvä pelaaja), sekä 1- ja 3 kiekan varaukset. Kyllä tässä nyt Toronto ryöstettiin, eniten en tajua, miksi vitussa piti antaa vielä jotain muuta kuin Kessel. Ei toi Harrington nyt sen lupaavampi jos edes on (siis mun mielestä pienellä otannalla) ole kuin Erixon ja/tai Biggs?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kapasen NHL-uran kannalta tämä oli kyllä suuri takaisku. Torontossa on puolen tusinaa prospectia miehen edellä, kun taas Pittsburghin laituri tilanne oli ennen Kessel treidiä surkuhupaisa.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Martin 4V, 4,85M Sharksiin.

Erittäin hyvä sopimus. Ja kun katsoo Martinin, Sekeran ja Beaucheminin sopimuksia, niin paljon parempia seurojen kannalta kuin viime kesänä, jolloin Boychuk, Orpik ja Niskanen rahastivat.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei sitten saanut Toronto ihan yhtä hyvää vastinetta Kesselistä, kuin Bruins aikanaan sai: Seguin, Hamilton ja Knight(32 pick).

Totta, tosin Boston kusi tän vielä pahemmin sillä ei ole enää Seguinia eikä Hamiltonia tai joudutaan vielä tulevaisuuteen katsomaan kumpi voitti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä tässä nyt Toronto ryöstettiin, eniten en tajua, miksi vitussa piti antaa vielä jotain muuta kuin Kessel. Ei toi Harrington nyt sen lupaavampi jos edes on (siis mun mielestä pienellä otannalla) ole kuin Erixon ja/tai Biggs?
50 sopimuksen maksimin takia, Torontolla on se kokoajan ihan rajassa kiinni. Biggs on ihan puhdas bust, josta tuskin tulee ikinä yhtään mitään. Erixon poimittiin waivereista ja on kiertänyt vissiin kuusi jengiä läpi. Tuskin siitäkään enää mitään tulee. Harringtonista sentään voi vielä NHL-pelaaja tulla, kuten Kapasestakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös