Free Agent Frenzy 2015

  • 132 641
  • 564

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Hyvä että Burmistrov tulee takaisin, taitoa, asennetta ja terävyyttä. Winnipegille toivon menestystä myös ensi kaudella.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Oliko muuten sanaa, mihin Nättinen varattiin?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei voi olla kuin tyytyvainen, kun katsoo kanadan preerian jengien menoa. Oilers, Flames ja Jets, siella on positiivinen buusti joka puolella. Uff.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Burmistrov ei vakuuttanut ainakaan minua otteillaan Kazanissa. Saa nähdä pärjääkö kovemmalla tasolla.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Jees, korjasin itsekin alkuperäiseen viestiin, kun huomasin Fiedmanin korjauksen.
Ihmettelen, millainen jantteri noista feikkiuutisista saa tyydytystä – että näkee vaivaa perustaa feikkitwittertilin ja kaikkea. Todennäköisesti Semin menee kuitenkin tuollaisella "Richards"-sopparilla contenderiin.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kessel on ihan hyvä haku tuolla hinnalla, mutta näkisin kyllä jonkun lähtevän hyökkäyksestä, että saadaan lisää syvyyttä materiaaliin. Kapanen menetettiin, mutta itse en ole vukuuttunut Kapasen kyvyistä nousta NHL:n top6 hyökkääjäksi.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
8 hyökkääjää (Crosby, Malkin, Sutter, Kessel, Hörnqvist, Perron, Kunitz, Dupuis) 6 puolustajaa (Letang, Määttä, Cole, Poulliot, Scuderi, Lovejoy) 2 maalivahtia (Fleury, Zatkoff). Yhteensä 65,845 miljoonaa. Kyllähän sitä tilaa vielä on:) Mitäs sopimuksia sieltä Torontosta tuli Kesselin lisäksi?
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ck ei taida olla tyytyväinen Kesselistä saatuun vastineeseen. Hymiö.

Olen vielä ainakin tällä hetkellä, jo tonne Toronton puolelle kirjoitin. En vaan ole ihan mukana kun juuri tulin salilta. Itse olen tyytyväinen 3 hyvään palaseen ollut kokoajan.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kessel on ihan hyvä haku tuolla hinnalla, mutta näkisin kyllä jonkun lähtevän hyökkäyksestä, että saadaan lisää syvyyttä materiaaliin. Kapanen menetettiin, mutta itse en ole vukuuttunut Kapasen kyvyistä nousta NHL:n top6 hyökkääjäksi.
Nyt tuolla liikkuu ihan hulluja huhuja. Penguins olisi haluamassa 2016 pickejä takaisin valmistellessaan offer-sheettiä. En tiedä luotettavuudesta ja/tai todennäköisyydestä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Samaa mietin. Aika monta kertaa on tässä viikon sisään luettu mitä Toronton pitäisi saada Kesselistä. Ei sitten ollut lähelläkään sitä toivetta, jos nämä tiedot pitävät paikkansa.

Muistaakseni olen puhunut kolmesta palasesta, jos olen jostain muusta niin en muista, mutta mielestäni Kapanen, Harrington ja 1.pick ovat kolme hyvää palasta. Parempaakin olisi toivonut, mutta varsinkin Kapanen, eli lupaava suomalainen omassa jengissä tuntuu mukavalta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itsella on kuitenkin huono kutina Kessel kaupasta, molempien kannalta. Ensinnakin Toronto ei mitaan ihmeita saanut, Kapanen esimerkiksi haisee vahvalta bustilta, jos ei pelityyli muutu. Lisaksi Penguins sitoo enemman palkkaa karkeen ja ennenkin on nahty, etta jos kolmos ja nelosketju on taynna hamppareita niin ei silla cuppia voiteta. Lisaksi Kessel on mielestani kaveri, jolle tehdaan tilaa ja kaveri kuskaa. Mielestani Crosby on samanlainen ja han ei tarvitse huippupelaajia vierelle, vaan fiksuja duunareita. En usko etta heidan yhteistyo tule oleman niin ihanaa milta paperilla nayttaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Biggs ei sano mitään ja Erixson on joskus ollut lupaava puolustaja?
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Pensillä ja Leafsilla tavoitteena toteuttaa kaikkien aikojen isoin kauppa? Aina vaan tippuu lisää nimiä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Biggs ei sano mitään ja Erixson on joskus ollut lupaava puolustaja?

Erixon lupaava ehkä joskus kyllä, mutta monesko NHL-joukkue tämä nyt hänelle on muutamassa vuodessa? Viides vai kuudes jopa? Kertonee paljon.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Green lähellä menossa Bostoniin?
Text from source: "Bruins close to signing Mike Green." #StayTuned #BostonBruins
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös