Bongaa julkkis!

  • 1 332 290
  • 4 572

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aa. :D Mieshän on muuten Stanley Cup-voittaja '96 jolleivät kaikki muista, ratkaisi nimenomaan itse sen kannun. ;)
Jep. Kyllä Krupp on sen verran suuri stara että pakko oli tässä ketjussa mainita. Samaisessa matsissa tuli bongattua mm. Timo Harakka mutta ei tommosen takia nyt jaksa tähän ketjuun tulla kirjoittelemaan. Varsinkin kun tod.näk Jyppi-fani. :D
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Kyllä Krupp on sen verran suuri stara että pakko oli tässä ketjussa mainita. Samaisessa matsissa tuli bongattua mm. Timo Harakka mutta ei tommosen takia nyt jaksa tähän ketjuun tulla kirjoittelemaan. Varsinkin kun tod.näk Jyppi-fani. :D

Samat bongaukset myös mulla lauantaina. Uwen nimeä ja naamaa en osannut heti yhdistää, mutta nyt kun autoitte niin sehän se. Ja olihan siellä jos jonkinlaista olympiapurjehtijaa ja Fyysistä Preesensiä.

Ja juu, ja eilen Lehterän Tero istuskeli viereisessä katsomossa ja ilmeisesti jotain väliaikahaastatteluakin antoi. Hokihemmot kuitenkin lätkäpeleissä aika vakiokasvoja, joten näitä tuskin kaikki tänne jaksavat listata. Stanley Cup -voittajat ovat toki asia erikseen :)
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuomas Tuokkola hetki sitten Ylöjärven S-Marketissa. Oli tyttärensä kanssa takanani kassajonossa. Tuopista siis tullut vissiin puutarhakaupunkilainen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuomas Tuokkola hetki sitten Ylöjärven S-Marketissa. Oli tyttärensä kanssa takanani kassajonossa. Tuopista siis tullut vissiin puutarhakaupunkilainen.

Selvästi Tapparan mies. Tapolalle kenkää?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Hanna Kullikseen oli tsekkailemassa nuoria miehiä Eläintarhan radalla.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Cheek, Sabina Särkkä ja TIS-Sebastian Kappelin avajaisissa.

God, että oli rataviikonloppu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Topi Sukari saman ravintolalaivan terassilla Aurajoella viime torstaina.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koneessa Nizzasta Helsinkiin Häkkisen Mika istui samassa koneessa. Myötähäpeää aiheutti eräs rouva joka meni käytävälle seisomaan ja kuvaamaan kun Mika Laittoi tavaroitaan hyllylle. Lunkin oloinen sälli tämä Häkkinen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onnistuinpa klikkaamaan huitaisten kiekkoilija-ketjua, mutta joo...

Leikin turistia kotikaupungissani Turussa, ja pienessä ajassa näki yhtä sun toista. Valavuoren Aleksi käveli perheen kanssa rentoa lenkkiä jokirannassa. Förissä lenkistä taukoa piti Kauko Röyhkä todella tuoreissa urheiluvaatteissa. Paikallinen ylpeys Olavi Mäenpää pyöräili vastaan lenkkini viimeisellä risteyksellä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joonas Saartamo paineli just herttasen tyttärensä kanssa Linnanmäelle. Eilen Kampin ostoskeskuksella Jussi69 tilaili salaattia ja rautatieasemalla (Helsinki, steissi) Vi#un puhelinmyyjien toimitusjohtaja (en muista nimee) pörräs kuvausryhmänsä kanssa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sunnuntaina Tuska-festareilla Jere Lehtinen. Isoveli bongasi ensin, sen jälkeen isoveljen kaveri teki saman näköhavainnon anniskelualueella. Minä en huomannut kummallakaan kerralla, joten Lehtisen Jerestä tuli allekirjoittaneelle vähän sellainen Kai Rautio -fiilis. Muut ovat näkevinään, mutta minä en onnistu spottaamaan. Moshpitissä ei tietääkseni ollut, eikä kyllä Pekka Poutaakaan näkynyt. Minäkään en semmoiseen tönimiseen ja juoksenteluun tohtisi lähteä.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Sunnuntaina Tuska-festareilla Jere Lehtinen. Isoveli bongasi ensin, sen jälkeen isoveljen kaveri teki saman näköhavainnon anniskelualueella. Minä en huomannut kummallakaan kerralla, joten Lehtisen Jerestä tuli allekirjoittaneelle vähän sellainen Kai Rautio -fiilis. Muut ovat näkevinään, mutta minä en onnistu spottaamaan. Moshpitissä ei tietääkseni ollut, eikä kyllä Pekka Poutaakaan näkynyt. Minäkään en semmoiseen tönimiseen ja juoksenteluun tohtisi lähteä.


Kai nyt kuitenkin onnistuit Jeren näkemään lavalla, kun oli Amorphista spiikkaamassa sisään?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kai nyt kuitenkin onnistuit Jeren näkemään lavalla, kun oli Amorphista spiikkaamassa sisään?

Olin Amorphisin keikalla yleisössä, mutta myöhästyin alusta, joten missasin spiikin. Itse keikasta en muista juuri mitään, olin sen verran humalassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juho Juntunen On The Rocksissa Los Bastardos Finlandesesin keikalla. Yllättävänkin lyhyt hemmo.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jussi Raittinen muutama päivä sitten Vallilassa. Lisäksi eilen illalla siinä yhdentoista aikoihin Popedan kiertuebussi ajeli edessäni Juvalta Mikkeliin. Luultavasti Pate oli kyydissä.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Heikki Lampela ja Kärpänen Imatralla katsomassa paikallista katusählyturnausta siinä noin klo 12 molemmin puolin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös