Pe 3.4.2015 Tappara - Lukko (1. välierä)

  • 21 952
  • 210
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ehkä raumalaisten kannattaisi tässä kohtaa vähän enemmän murehtia sitä, että miksi Lukko oli pelillisesti eilen vastaantulija. Minä ainakin murehdin, sillä en halua nähdä Tapparaa finaaleissa.

Helpompi keskittyä isossa kuvassa epäolennaisuuksiin. Ja itse tietysti haluan nähdä Tapparan finaaleissa, mutta jos olisin Lukkofani huomioni keskityisi pelin hitauteen ja (hetkittäiseen) näennäishallintaan. Lukolla ei montaa vaarallista paikkaa pelissä ollut. Mutta ei, farssihan tämä oli ja Lukko kaatui salaliittoon. Jatkakoot nillitystä, ketjuista voi vaan tulla raskasta luettavaa
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Helpompi keskittyä isossa kuvassa epäolennaisuuksiin. Ja itse tietysti haluan nähdä Tapparan finaaleissa, mutta jos olisin Lukkofani huomioni keskityisi pelin hitauteen ja (hetkittäiseen) näennäishallintaan. Lukolla ei montaa vaarallista paikkaa pelissä ollut. Mutta ei, farssihan tämä oli ja Lukko kaatui salaliittoon. Jatkakoot nillitystä, ketjuista voi vaan tulla raskasta luettavaa

Juurikin näin. Jatketaan samaan malliin. Suurin farssi liittyy lopulta Tapparan kannatustoimintaan niin livenä kuin täällä palstallakin.
 
Helpompi keskittyä isossa kuvassa epäolennaisuuksiin. Ja itse tietysti haluan nähdä Tapparan finaaleissa, mutta jos olisin Lukkofani huomioni keskityisi pelin hitauteen ja (hetkittäiseen) näennäishallintaan. Lukolla ei montaa vaarallista paikkaa pelissä ollut. Mutta ei, farssihan tämä oli ja Lukko kaatui salaliittoon. Jatkakoot nillitystä, ketjuista voi vaan tulla raskasta luettavaa

Kun otit hitauden puheeksi, niin mitäs Tappara-kannattajat olivat eilisestä Tapparan pakkien liikkeestä omassa päässä? Tuntuu, että se olisi se iskun paikka Lukon kannalta, kunhan eivät vaan pelaa kovalla karvauksella itseään ulos.
 

Boy Wonder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi Olympialaisissa
Käsi pystyyn, kuka hämmästyi, että Rauman tytöt ja pojat ovat Duffan johdolla itkemässä tuomareista, kun oma peli ei kulje, vaikka Lukko pelaisi täydet 60 minuuttia ylivoimalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kun otit hitauden puheeksi, niin mitäs Tappara-kannattajat olivat eilisestä Tapparan pakkien liikkeestä omassa päässä? Tuntuu, että se olisi se iskun paikka Lukon kannalta, kunhan eivät vaan pelaa kovalla karvauksella itseään ulos.

Ei Tapparan pakisti mikään maailman liukkain ole, Kanki ja Aalto varsinkaan eikä Saravo varsinaisesti lennä. Tömmernes, Elorinne ja Bonsaksen vähän paremmin. Ifk painosti pakkeja ja näistä tulikin virheitä. Pitkät painostusjaksot tuivat lyijyn nopeasti jalkoihin
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Käsi pystyyn, kuka hämmästyi, että Rauman tytöt ja pojat ovat Duffan johdolla itkemässä tuomareista, kun oma peli ei kulje, vaikka Lukko pelaisi täydet 60 minuuttia ylivoimalla.

Valto mikä sinnuu riivaa?

Onhan tuo maali ainakin sellainen kyseenalainen asia, josta pitää ja voi vääntää. Hyvä että on tunnetta.

Tänään toisin ja toinen itkee?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Emmää tiä, mut niin eilen kuin tänäänkin ainoastaan Tappara-huudot kuuluivat lähetyksestä.

Mitähän lähetystä mahdoit eilen katsoa, kun meikäläisen kotisohvalle kuului enimmäkseen RBn kannustus? Tänään olin hallilla ja kuulin molempia varsin mukavasti, toki kotijoukkueen kannustus oli valtaosan ajasta äänekkäämpää. Läpsyttimien läiske tänään tosin jäi uupumaan.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitähän lähetystä mahdoit eilen katsoa, kun meikäläisen kotisohvalle kuului enimmäkseen RBn kannustus? Tänään olin hallilla ja kuulin molempia varsin mukavasti, toki kotijoukkueen kannustus oli valtaosan ajasta äänekkäämpää. Läpsyttimien läiske tänään tosin jäi uupumaan.

Se mitä lähetyksessä kuuluu riippuu mikrofonien sijainnista ja suunnasta ja hallissa luonnollisesti eri kohdissa kuuluu eri tavalla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Se mitä lähetyksessä kuuluu riippuu mikrofonien sijainnista ja suunnasta ja hallissa luonnollisesti eri kohdissa kuuluu eri tavalla.

Lähinnä siksi kommentoin, kun nimenomaan telkkarista katsoin eilisen pelin, kuten myös nimimerkki @Väsyneet Kädet sanoi tehneensä. Lähetykseen kuului RBn chantit todella hyvin, vaikka hallissa olisivat läpsyttimetkin läiskyneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös