Vedonlyönti

  • 3 965 846
  • 21 674

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
NBA trio OCT, Heat ja Bulls tuntuisi kohtuu hyvältä, 3.60 kertoimen saa suorilla voitoilla Nordicbetiltä. Siellä näytti muuten STL-PIT matsissa suora kotivoitto olevan 2.22, kun bet365:lla se on tippunut jo 2.04:ään. Kertoimien perässä Ducks -1.5 ja TB -1.5 lähtee kokeiluun. NJ-CAR kotivoittoa ja MTL-CBJ moneyline kakkosta. Näistä jotain virityksiä.

Hitto tänään oli kiekossa tosi lähellä kunnon voitot, mutta Pel-Lukko over 4.5 ja VÄxjö-Leksand 1 pettivät. Tai Lukon suora voitto. Nämä perkeles.. Jotain tuli kyllä mutta nyt on ilta painettu pää märkänä ja se ei yleensä tiedä hyvää.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
NBA trio OCT, Heat ja Bulls tuntuisi kohtuu hyvältä, 3.60 kertoimen saa suorilla voitoilla Nordicbetiltä.
Heh, juuri tuon triplan löin sisään. Mitään erityisiä tietoja ei ole matseista, mutta nuo tuntuisi kertoimien perusteella parhailta kohteilta. LIsäksi laitoin NHL:stä Anaheimin suoran voiton (1,90). Vähän heikolta näytti Ducksien peli Tampaa vastaan, mutta uskoisin silti, että materiaalietu tulee aika hyvin esille pelattaessa surkeaa Oilersia vastaan.

TPS ja Simon hoitivat molemmat leiviskänsä, joten huomenna voisi laittaa vähän isompaa vetoa tenniskohteisiin. Luvassa on ainakin Monfils-Simon -finaali Marseillessa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
TPS ja Simon hoitivat molemmat leiviskänsä, joten huomenna voisi laittaa vähän isompaa vetoa tenniskohteisiin. Luvassa on ainakin Monfils-Simon -finaali Marseillessa.

Mulla on Nadal-Fognini -matsissa kuumottavat oltavat, vaikka onkin omilla saletisti.. Ensin over 16.5 sisään Nadalin 5-0 ekan erän dominoinnin kohdilla. Toisessa erässä kun Fognini breikkasi Nadalin toistamiseen ja peli 2-2, niin oli jo pakko laittaa betsi Fogninille. Toiveissa oli että pitää edes pari syöttöä niin saa overin himaan. Noh, nyt mennän kolmatta erää Fognin syöttöön 5-5 tilanteessa.

E: tosiaan Simon olisi ollut livestä mukava poimia, mutta kiekkopeli vei voiton! Hyvin on sun tennis -tipsit kyllä kohdillaan.

E2: Durant on muuten pois, eli Thunder ei ihan niin vahvoilla ole, peli kun ei sinällään ole kovin vakuuttavaa mutta sukka viuhuu.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Olen hävinnyt tässä muutaman vuoden aikana n. 60.000 € urheiluvedonlyöntiin, joista viimeisen puolen vuoden aikana n. 7.000 €. Eilen ennen Lampisen Örebro -vihjettä olin 900 euron kuopassa viikon sisältä. Päätin vipata 400 € ja kiskaisin ne Örebrolle Leksandia vastaan kertoimella 2.35 (Unibet). Uhkapeli onnistui ja sitten kännipäissäni löin sekalaisia live-vetoja tenniksen seuraavasta pisteestä lentopallon "ensimmäisenä 5 pistettä" -arpoihin. Yhtäkkiä kasassa oli 2.000 € ja 200 euron slotti-kuoppausten jälkeen otin pois 1.700 € ja hoidin velvoitteeni. Pelitilille jäi 100 € ja sillä olen kikkaillut tänään siihen malliin, että menossa oleva naisten jalkapallon PSG - Lyon over 2.5 toisi 104 euroa eli omat pois tältä päivältä tai sitten kassan tyhjäksi. Nuo joukkueet ovat kärjessä ja pelanneet karmean runsasmaalisia pelejä, over 2.5 sai kuitenkin livessä 2.95 kertoimen kun muutama minuutti oli pelattu!!!!

Tuota.. En nyt tiedä, että ajanko nyt miinaan, ja kyseessä on joku viittaus edellisiin keskusteluihin, mutta jos näin ei ole niin on kyllä melko surullista. Jo tuo, että lainaa 400e vedonlyöntiin kertoo vakavasta ongelmasta. Hakeudu hyvä mies hoitoon!
 
Pari pitkäaikaisvetoa laitoin juuri William Hillille.

Kings voittaa Stanley Cupin, 5€, kerroin 29
Rangers voittaa itäisen konferenssin, 20€, kerroin 8,50

William Hillin listoilla Bruins on suurempi suosikki idän voittajaksi kuin Rangers tai Red Wings. Ei mene ihan minun jakeluuni.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tiikerit-LEKA kertoimet ihmetyttävät minua. Kotijoukkueelle järjestäen tarjotaan yli kahden kertoimia. Tiikerit sarja kakkonen voittaen viikolla sarja ykkösen VaLePan. LEKA on sarja kahdeksas. Onko Tiikereillä niin massiiviset poissaolot, joka selittää kertoimen?

Samalla, kun kirjoitin juttua. Tiikereiden kerroin tipahti Veikkauksella 2,15 alaspäin 1,73! Muutenkin Tiikereiden kertoimet lähtivät maailmalla rajuun laskuun. Hetki sitten sai korkeimmillaan 2,55.

Tuossa isoimman arbitraasin paikka minkä olen nähnyt. Tiikerit 2,55 Betin ja LEKA 2,97 Pinnacle.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä William Hillille yksi betsi.

Rangers voittaa Metropolitan-divisioonan, kerroin 3,75, panos 100 euroa.

edit. vähän rupes hirvittämään toi panos kun tarkemmin funtsi, joten vielä Islandersille 37, Penguinsille 20 ja Capsille 13 euroa muille firmoille. Ei haittaa kun on arbitraasikertoimet (Isles 2,75, Rangers 3,75, Pens 5,00 ja Caps 7,5).
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Vielä William Hillille yksi betsi.

Rangers voittaa Metropolitan-divisioonan, kerroin 3,75, panos 100 euroa.

edit. vähän rupes hirvittämään toi panos kun tarkemmin funtsi, joten vielä Islandersille 37, Penguinsille 20 ja Capsille 13 euroa muille firmoille. Ei haittaa kun on arbitraasikertoimet (Isles 2,75, Rangers 3,75, Pens 5,00 ja Caps 7,5).

Eli toisin sanoen Rangersilla teet parisataa voittoa, mutta muilla tulee 70 euroa takkiin. Ei kuulosta järin hyvältä arbitraasilta panoksien jaotteluiden suhteen.
 
Eli toisin sanoen Rangersilla teet parisataa voittoa, mutta muilla tulee 70 euroa takkiin. Ei kuulosta järin hyvältä arbitraasilta panoksien jaotteluiden suhteen.

Ei mun ole tarkoituskaan pelata arbitraasia. Pudotin panostani satasesta seitsemäänkymppiin, koska satanen rupesi tuntumaan vähän isolta satsaukselta, kun olin tutkinut Islandersin ja Penguinsin loppuohjelmaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Niin, tiputin panostani satasesta seitsemäänkymppiin, koska kertoimet sen näppärästi mahdollistivat.

Kerrotko vielä hölmölle mikä moisesta tekee arbitraasin? Tai sitten mä olen ymmärtänyt termin täysin väärin, koska tuossahan on edelleen riskinä ottaa 70 euroa takkiin.

E: Arbitraasikertoimet, ei suinkaan arbitraasi. Jeps, voisin tarkemmin lukea. Näemmä kerkesitkin jo muokata viestiäsi ennen tämän lähetystä.
 
Kerrotko vielä hölmölle mikä moisesta tekee arbitraasin? Tai sitten mä olen ymmärtänyt termin täysin väärin, koska tuossahan on edelleen riskinä ottaa 70 euroa takkiin.

E: Arbitraasikertoimet, ei suinkaan arbitraasi. Jeps, voisin tarkemmin lukea. Näemmä kerkesitkin jo muokata viestiäsi ennen tämän lähetystä.

Näin. Kun tätä taulukkoa katsoo, huomaa helposti, että WIlliam Hillillä on Rangersin ja Penguinsin voimasuhteet arvioitu ihan päin mäntyä, joten kyllä tuohon sen 70 euroa laittaa mielellään:
http://www.betbrain.com/ice-hockey/united-states/nhl-metropolitan-division/
 

Molkke

Jäsen
Hamburg- Möchengladbach 2 kertoimella 2,30 kiinnostaisi kovasti. Möchen sarjassa kolmantena, HSV sijalla 11. Möchengladbach tarvitsee voiton, jotta pysyy eurokilpailuissa mukana. Löytyykö palstan Bundesliiga-asiantuntijoilta tukea vai varoitusta tälle vedolle?
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Ei ole antaa tukea, eikä varoitusta, enkä ole varsinaisesti myöskään Bundesliiga-asiantuntija, mutta itse jätin pelaamatta koska kävi ottamassa 1-0 turpaan Sevillaa vastaan 19. pv Espanjassa ja 26. pv pitäisi sitten kotipelissä satsata ns. all in jos aikoo jatkoon Eurooppa-liigassa. BuLi on niin tasainen, että voi olla että tässä pelissä lepuutetaan osaa porukasta ja lähdetään sillä mentaliteetilla että pistekin olisi hyvä jatkoa silmälläpitäen. Tasurin vaara on mielestäni olemassa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Bratislava-SKA on 1-0 toisen erän alussa.. Slovan pelaa 3 ketjulla ja 5 pakilla, Pietarin pojat täydellä miehistöllä. Hakkasin liveen liki 3 kertoimella SKA -1.5 ja suoran voiton kahden kertoimella, ovat kyllä pettäneet moneen kertaan mutta pakko nyt kokeilla tuo.

Edit.. 28min ja peli on 2-0. Nyt on jo kerrointa tarjolla, tiedä sitten miten paljon Iljaa ja kumppaneita napostelee taistella voitosta.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Bratislava-SKA on 1-0 toisen erän alussa.. Slovan pelaa 3 ketjulla ja 5 pakilla, Pietarin pojat täydellä miehistöllä. Hakkasin liveen liki 3 kertoimella SKA -1.5 ja suoran voiton kahden kertoimella, ovat kyllä pettäneet moneen kertaan mutta pakko nyt kokeilla tuo.

Edit.. 28min ja peli on 2-0. Nyt on jo kerrointa tarjolla, tiedä sitten miten paljon Iljaa ja kumppaneita napostelee taistella voitosta.

Tein saman virheen. Nyt kun toista erää olen katsonut, niin tekisi melkein mieli lyödä jotain Slovan -3,5. Niin paskaa ja asennevammaista on SKAn pelailu tällä hetkellä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tein saman virheen. Nyt kun toista erää olen katsonut, niin tekisi melkein mieli lyödä jotain Slovan -3,5. Niin paskaa ja asennevammaista on SKAn pelailu tällä hetkellä.

Juuh, melkoista kuraa. Sinne tuli kuopattua päivän muita live -osumia isolla lapiolla, ei voi mittään. 20min ja 1-0 vaikutti kultakaivokselta mutta eipä tuossa tapahdu SKA:n osalta yhtään mitään. Mietin vielä jotain betsiä millä paikata edes hiukan mutta ehkä parempi jättää väliin jo..

Edit: Ihan pieni isku piti laittaa tasurille 3-0 tilanteessa ja nyt vajaa 4min ennen loppua SKA kaventaa 3-2:een.. vielä pieni mahis jäädä jopa plussalle tuosta kököstä.
 
Viimeksi muokattu:

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaus tarjoaa pitkävedossa Bluesille huomiseen otteluun kovia kertoimia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Veikkaus tarjoaa pitkävedossa Bluesille huomiseen otteluun kovia kertoimia.
Tuo Bluesin Moneylinekerroin (2,13) Veikkaukselta HPK:n vieraana on kyllä todella lähellä ylikerrointa.

Olen aika varma, että tuo tulee vielä alas huomisen aikana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Blues on ollut tänä vuonna sarjan paras lisäpistejoukkue. Tosin otanta on aika pieni, mutta tuo Bluesin saldo 10-3 antaa pientä osviittaa pienestä edusta mahdollisilla jatkoilla. Toki HPK:n 12-6 on myös sarjan TOP-3 lukema. Tuolla voi nyt saada kertoimeen ehkä alle 0,10 edun, mutta tuo pieni ero saattaa tehdä kohteesta juuri ja juuri pelattavan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Bet365:llä on Lukon mestaruuskerroin 13. Miksi sarjaneloselle tarjotaan noin isoa kerrointa?

Minusta olisi hauskaa tietää, miten TPS:n mestaruuskerroin oli tammikuun puolessa välissä 15 (paf), vaikka joukkue oli Liigan paskin, poff-mahdollisuudet käytännössä menneet, pelaajakaupat alkaneet ja sarjasijoitus 13 (saattoi olla jopa 14?).

Tarjosin reilusti parempia kertoimia voimasuhde-ketjussa, mutta kukaan ei tarttunut, vaikka kyseessä olisi varmasti ollut "ylikerroin" ;)
 
Minusta olisi hauskaa tietää, miten TPS:n mestaruuskerroin oli tammikuun puolessa välissä 15 (paf), vaikka joukkue oli Liigan paskin, poff-mahdollisuudet käytännössä menneet, pelaajakaupat alkaneet ja sarjasijoitus 13 (saattoi olla jopa 14?).

Tarjosin reilusti parempia kertoimia voimasuhde-ketjussa, mutta kukaan ei tarttunut, vaikka kyseessä olisi varmasti ollut "ylikerroin" ;)

Haluatko tarjota Lukon mestaruudesta selvästi isompaa kerrointa kuin 13? Minä voin ottaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Haluatko tarjota Lukon mestaruudesta selvästi isompaa kerrointa kuin 13? Minä voin ottaa.

En toki.

Kunhan vaan pallottelin noita asioita, TPS:n tuolloinen mestaruuskerroin oli mielestäni aivan liian alhainen ja nyt Lukon mestaruuskerroin tuntuu aika korkealta...arviot tuntuvat olevan vinksallaan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä jo huomioitu tuo Bluesin ylikerroin, mutta mitä mieltä muut ovat Pelicansin voittokertoimesta (5,30)? On mielestäni älytön ylikerroin, kun ottaa huomioon kummankin joukkueen viimeaikaiset otteet.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Täällä jo huomioitu tuo Bluesin ylikerroin, mutta mitä mieltä muut ovat Pelicansin voittokertoimesta (5,30)? On mielestäni älytön ylikerroin, kun ottaa huomioon kummankin joukkueen viimeaikaiset otteet.

Minä laitoin Pelicansin lapulle. Päivän paras pelikohde mielestäni MoDo:n ohella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös