Ke 2.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 1. välierät

  • 142 274
  • 819
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko Tampereella Jokereiden peli menossa? Sellaista itkua taas tuomareista.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No mutta Metsola sulaa? Lumiukko kaatuu jne..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Haha, ei helvetti tuota lukon touhua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aaltonen kun teki eka erään 1+2, niin tekee samalla tahdilla tänään 3+6. Se olisi jo ihan hyvä peli. Ei ois tullu tännää vähän vaan pellaamaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Zamboni hereillä

Mä olen kauden aikana antanut Aaltoselle ehkäpä enemmän paskaa kuin kukaan muu Kärppäkirjoittaja täällä. Nyt ei voi muuta kuin ottaa hatun päästä ja todeta, että on se kova. On.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tämä jääkiekkoliiton vai liigan sääntö? Taitaa olla joitain eroja.

En muista enää mistä poimein talteen. Olisi voinut silloin fiksumpana ottaa senkin ylös :D


Metsola filmaa, mutta MIKSI piti antaa mahdollisuus tuohon filmiin pienellä kontaktilla. HUOLELLISUUTTA LUKKO!
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä?!! Filmaako Tapparakin??! Oksettavaa kyllä on tämä. Hyi yäk! Vain Ari Vallin saa filmata.

Kaikki tehdään voiton eteen. Hyvä niin.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aluksi olin Tapparan puolella, ihan vain Tamperelaisuuden takia. Mutta kyllä nuo Metsolan filmit on jotain ihan liikaa. Ensin kaveri könyää ja vie Lukolta maalin ja sitten filmaa jäähyn.

Onneksi ei tullut tuosta Järvisen vedosta maalia, vaan meni sivuverkkoihin!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tulipahan paljon jäähyjä. Tuosta kun Järvinen olisi vielä pistänyt niin huhuh.
Kuumana käydään puolin ja toisin. Kunnon meininkiä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
No mutta Metsola sulaa? Lumiukko kaatuu jne..

No ei kai tassa nyt siita ole kyse etta onko Metsola pelannut maalivahtipelia hyvin....

Mutta han on nyt aiheuttanut filmaamisellaan yhden maalin hylkayksen, filmannut yhden jaahyn ja yrittanyt filmata myos Tukoselle jaahyn..
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
No, no vihellätte perjantaina sitten Raumalla Metsolalle niin perkeleesti, niin eiköhän se sula.
 

Finneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara New York Islanders
Mitä te raumalaiset itkette? Sipiläinen ajoi Metsolan jalkaa päin. Ei siinä oikee helppo pystyssä oo pysyy.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Kyllä täytyy kompata Kärppä-faneja täällä. Kärpät tuli rennosti peliin ja hallitsi suvereenisti ekaa erää. SaiPa oli täysin tuuliajolla ja vailla mahdollisuuksia. Olivathan ne tulleet bussilla kaukaa ja persepuutuneina. Täytyy onnitella Kärppiä tämän ottelusarjan viemisestä näytöstyyliin. Niin ja maalivahtipeli sekä puolustuspelaaminen oli erinomaista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mä olen kauden aikana antanut Aaltoselle ehkäpä enemmän paskaa kuin kukaan muu Kärppäkirjoittaja täällä. Nyt ei voi muuta kuin ottaa hatun päästä ja todeta, että on se kova. On.
Älä myönnä mitään. Zamponikuski ei ole kehunut Karhusta kertaakaan koko kaudella. HPK-sarjassa kävi ainakin kerran haukkumassa. Ja tänäänkin ehti jo kritisoida. VMP.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös