Ke 2.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 1. välierät

  • 142 374
  • 819
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Markkaselle meni nyt helppo, mutta kyllähän nuo kaksi muuta ovat olleet ihan tehtyjä maaleja eikä tuo kolmaskaan mikään suurimurointi ollut.
Niin kolmannessa maalissahan Aaltonen sai täysin vapaasti kävellä siihen maalintekosektorille. Rystylaukaus nyt oli vähän löysä, mutta ei se nyt täysin Markkasen piikkiin mene.

Hyvää peliä molemmilta mielestäni.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos Tampereen tuomariraporteista. Mä ainakin uskon psychodadin neutraaliin näkemykseen kuin puolueelliseen Tikkasen!
 
Tampereella ihan lupaavaa tökkimistä.

Tapparalle toiseen erään kymmenen jäähyä kiitos, niin loppuu poraaminen tuomareista.

Sitten voitaisiin taas katsella peliä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nieminen haluaa tapella. Toivottavasti hanskaa suu kiinni, jottei nyrkki mene nieluun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkää ei tuomita:

jos pitkän tilanteessa maalivahti poistuu maalialueelta ja liikkuu kiekkoa kohden tai kun pitkän tilanteessa maalivahti on jo maalialueen ulkopuolella ja liikkuu kiekkoa kohden.

En tiedä onko tämä sitten taas jo jotain vanhentunutta :D tämmönen ainakin mulla on tallessa...

Onko tämä jääkiekkoliiton vai liigan sääntö? Taitaa olla joitain eroja.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Hyvä erä SaiPalta, paikoin jopa hallittiin 5-5 -peliä mutta Kärpät viimeisteli tehokkaasti. Kunhan pysyttäisiin pois boksista eikä jäädä ihailemaan Aaltosen kiemuroita niin saumat ryöstöön on vielä. Harmi että Jussi ei ole ihan 100% kunnossa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kiitos Tampereen tuomariraporteista. Mä ainakin uskon psychodadin neutraaliin näkemykseen kuin puolueelliseen Tikkasen!

Katsoisit pelia niin ei tarttis kenenkaan nakemyksia miettia. Ei mulla ole mitaan ongelmaa Mikkolan jaahyn kanssa, selva kiinnipitaminen siina oli. Kaikki muu onkin ollu sitten ihan paskaa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tampereen tuomarit, huutonaurua. :--D
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Metsolan teatteri. Voi vittu mitka tuomarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös