TV-sarjaketju

  • 2 229 637
  • 9 857

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei taida olla Netflixissä mitään HBO:n sarjoja?

Luulisin, että HBO Nordicista näkisi? Se ei taida olla kovinkaan kallis paketti ja taatusti löytyy kaikkea hyvää katseltavaa, jos on sarjoja missannut muutenkin.

HBO Nordic tosiaan näyttää ja kymppi kuussa ei ole paha tuosta määrästä sarjoja. Ja onhan siellä pari leffaakin, tosin yhtään katsottavaa en keksinyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
HBO Nordic on ihan hyvä paketti tuohon kympin hintaan, sarja-arkisto on kuitenkin aika kattava. Kympillä kuukaudeksi riittää katseltavaa ja saa HD-laatuisena.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, HBO Nordic on ihan jees, mutta tekniseltä toteutukseltaan Netflixiä perässä aika roimasti. Varsinkin katselu älytelkkarin kautta on tehty tragikoomisen vaikeaksi, tai sitten en vaan osaa. Joku koodi piti syöttää, muttei toimi silti. Mikäköhän järki tuossa koodilinkityssysteemissä muutenkaan on, vrt esim netflix ja miljoona muuta palvelua joihin kirjaudutaan päätelaitteesta riippumatta samoilla tunnuksilla.
Sisältöä kun silmäili, niin monta "perkele, onko tämäkin HBO:n sarja"-hetkeä tuli. Paljon laadukasta shittiä. Otin ihan TD:tä varten, kesken vielä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joo, HBO Nordic on ihan jees, mutta tekniseltä toteutukseltaan Netflixiä perässä aika roimasti. Varsinkin katselu älytelkkarin kautta on tehty tragikoomisen vaikeaksi, tai sitten en vaan osaa. Joku koodi piti syöttää, muttei toimi silti. Mikäköhän järki tuossa koodilinkityssysteemissä muutenkaan on, vrt esim netflix ja miljoona muuta palvelua joihin kirjaudutaan päätelaitteesta riippumatta samoilla tunnuksilla.
Sisältöä kun silmäili, niin monta "perkele, onko tämäkin HBO:n sarja"-hetkeä tuli. Paljon laadukasta shittiä. Otin ihan TD:tä varten, kesken vielä.

Mä sain tolla koodilla kyllä toimimaan, mutta muutenhan tuo on ihan perseestä. Joka helvetin kerta kun alan katsomaan Sopranosia, saan kelata sinne alas (sarjat -> kaikki sarjat -> aakkosjärjestys) asti ja hakea sen jakson joka olisi seuraavana vuorossa. Netflix on aivan ylivoimainen muistaessaan, mihin jaksoon olen jäänyt ja siihen pääsee käytännössä yhdellä klikkauksella. Varsinkin älytelkkarin kaukosäätimellä vittumainen operaatio suorittaa joka kerta. Lisäksi sarjoista ei ole mitään kuvausta, joten uusien tuttavuuksien löytäminen on tehty vähän haastavaksi, kun pitää käytännössä googlen kautta käydä aina etsimässä.

Eihän noi kaikki ole HBO:n sarjoja, vaan näyttävät tuolla myös muiden tekemiä sarjoja (ja leffoja). Mutta paljon hyvää siellä on kieltämättä, saahan siinä aikaa kulumaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä sain tolla koodilla kyllä toimimaan, mutta muutenhan tuo on ihan perseestä. Joka helvetin kerta kun alan katsomaan Sopranosia, saan kelata sinne alas (sarjat -> kaikki sarjat -> aakkosjärjestys) asti ja hakea sen jakson joka olisi seuraavana vuorossa.
Ei helvetti, luulin kyllä että tuo alkaisi toimimaan kuten netflixissä sitten kun vaan saan koodilinkityksen toimimaan. Uskomattoman kökköä.
Eihän noi kaikki ole HBO:n sarjoja, vaan näyttävät tuolla myös muiden tekemiä sarjoja
No ilmankos, hyvä minä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nelonen sitten pisti Criminal Minds sarjan 9.kauden jaksot aivan yllättäen tauolle ja tilalle saadaan toimintaleffoja. Ei hyvä, ei ollenkaan.
 

pozlod

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC
Joo, HBO Nordic on ihan jees, mutta tekniseltä toteutukseltaan Netflixiä perässä aika roimasti. Varsinkin katselu älytelkkarin kautta on tehty tragikoomisen vaikeaksi, tai sitten en vaan osaa. Joku koodi piti syöttää, muttei toimi silti. Mikäköhän järki tuossa koodilinkityssysteemissä muutenkaan on, vrt esim netflix ja miljoona muuta palvelua joihin kirjaudutaan päätelaitteesta riippumatta samoilla tunnuksilla.
Sisältöä kun silmäili, niin monta "perkele, onko tämäkin HBO:n sarja"-hetkeä tuli. Paljon laadukasta shittiä. Otin ihan TD:tä varten, kesken vielä.

Mä sain tolla koodilla kyllä toimimaan, mutta muutenhan tuo on ihan perseestä. Joka helvetin kerta kun alan katsomaan Sopranosia, saan kelata sinne alas (sarjat -> kaikki sarjat -> aakkosjärjestys) asti ja hakea sen jakson joka olisi seuraavana vuorossa. Netflix on aivan ylivoimainen muistaessaan, mihin jaksoon olen jäänyt ja siihen pääsee käytännössä yhdellä klikkauksella. Varsinkin älytelkkarin kaukosäätimellä vittumainen operaatio suorittaa joka kerta. Lisäksi sarjoista ei ole mitään kuvausta, joten uusien tuttavuuksien löytäminen on tehty vähän haastavaksi, kun pitää käytännössä googlen kautta käydä aina etsimässä.

Eihän noi kaikki ole HBO:n sarjoja, vaan näyttävät tuolla myös muiden tekemiä sarjoja (ja leffoja). Mutta paljon hyvää siellä on kieltämättä, saahan siinä aikaa kulumaan.

Kävin eilen HBO Nordicin sivuilla ja ja jäin laitesopivuustietojen pohjalta siihen uskoon, ettei näy PS3:lla? En omista smart tv:tä joten mennee siis ärsyttävään HDMI-johdon kanssa kikkailuun. Vaikka Netflixin sisältö alkaa olla aika koluttu, niin on annettava tunnustus mahtavasta teknisestä toteutuksesta. Sarjoja katsoessa se hyppää aina siihen jaksoon mikä on seuraavana vuorossa. Lisäksi jättää viimeaikoina katsotun sisällön´tyrkylle´.

Sen verran kuitenkin kuumottelee muutama sarja tuolla HBO:n puolella, että kärsin tämän lievän ohjelmistotakapakin ja otan vastedes taloushallinnon tunneille kuulokkeet mukaan;)
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
True Detectiven 1. kauden viimeinen jakso katsottu. Itse olisin lopettanut toisella tavalla mutta toimihan tuo noinkin. Erinomainen sarja, suosittelen lämpimästi.

-Tinke
 

Andrew

Jäsen
Rakkautta Berliinin muurin varjossa

Olen itse jäänyt vähän saksalaisiin sarjoihin kiinni, mutta rakkautta Berliinin muurin varjossa on jälleen hyvä saksalainen minisarja. Olen katsonut 5/6 jaksosta YLE areenasta.

Tässä sarjassa tulee jotenkin karmivalta tavalla DDR:n tunnelma omaan olohuoneeseen. Ihmisten ahdistus siitä, että rajan takana sijaitsee vapaus, niin lähellä, mutta niin kaukana ja vaikeasti tavoitettavissa.

Kaikki näyttevät ikään kuin jotain roolia, mutta tilaisuuden tullen loikkaisivat kyllä länteen, paitsi ne jotka kuuluvat "puolueeseen" ja ovat etuoikeutettuja.

Erittäin hyvät näyttelijät ja puolueen johtaja Kenraaliluutnantti voisi olla ihan mistä Varsovan liiton maasta tahansa. Erittäin uskottavasti toteutettu lavastuksista näyttelijöihin asti.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Saa täällä kai puhua vanhemmistakin sarjoista, jotka suurin osa varmaan on jo nähnyt?

Tulipa siis katsottua kaveriporukalla kahdella istumalla Studio Julmanhuvi. Olin toki aikoinaan pari jaksoa katsonut telkusta, ja sittemmin joitain sketseja youtubesta, mutta olihan tuo huikea sarja. Suomalainen komedia ei ole monesti minuun iskenyt, mutta tämän kanssa sai nauraa melkein joka sketsissä. Loppua kohti paransi vielä, kun "sarjoissa" tuli loppuhuipennukset. Yksittäisistä sketseistä jäi mieleen sarjan päättänyt "Orava - metsiemme työmyyrä" ja etenkin lyhytdokumentti "Viimeiset vaeltajat". Suosittelen.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
"Sä olet nymfi!". Eipä ole kuulunut töllöstä kuin 200 kertaa viimeisen viikon aikana. Ihan liikaa. Ärsytyskynnys ylitetty! Jää väliin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
True Detectiven 1. kauden viimeinen jakso katsottu.

Viisi ekaa jaksoa katsottu ja onhan tuo hyvä sarja mutta menee samaan koriin Shieldin, Miami Vicen ja Wiren kanssa. Kaikissa on omat loistavat puolensa enkä pysty nimeämään parasta. Tosin TD on vielä pahasti kesken. TD:n tunnelma on eteerisen mahtava. Tähän kun lisää näyttelijöiden karisman niin hyväähän tuosta tulee. McConaughey on roolissaan erittäin päräyttävä. Maaginen äijä.

Korostan vielä, että TD on jo parhaimpien etsiväsarjojen joukossa meikäläisen plakkarissa vaikka vasta viisi jaksoa on katsottuna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Taistelin TD:n loppuun, tauko teki oikein hyvää ja jaksoi ihan hyvin katsoa. Edelleen tuollainen epärealistinen taidepläjäys mikä ei kestä toista katsomiskertaa.

Mitenköhän tuo Low Winter Sun, sitä piti joskus alkaa katsoa, mutta se on jäänyt. Lupaavasti IMDB:ssa on 7.1 arvosanana eli tuostahan voisi johonkin ollakin.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
En nyt keksinyt muutakaan ketjua, joten laitan tähän. Cdon tarjoaa huomiseen klo. 11.00 asti Game Of Thronesin 3. kautta DVD:llä ja Blu-Ray:llä halvalla. Linkkiä en laita, kun en ole varma miten mainostamiseen suhtaudutaan. Itse tilasin, niin pääsee katselemaan ennen 4. kauden alkua.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En nyt keksinyt muutakaan ketjua, joten laitan tähän. Cdon tarjoaa huomiseen klo. 11.00 asti Game Of Thronesin 3. kautta DVD:llä ja Blu-Ray:llä halvalla. Linkkiä en laita, kun en ole varma miten mainostamiseen suhtaudutaan. Itse tilasin, niin pääsee katselemaan ennen 4. kauden alkua.

Hyvä kuitenkin, että mainitsit asiasta. Pistin bluray-boksin tilaukseen, samalla tuli kahdella eurolla toinen bluray pakettiin mukaan.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Jos jollakin on tietoa True Detectiven suomenkielisten tekstityksien latausmahdollisuuksista ja viitsii jakaa sitä Cream-paralle vaikka yksityisviestillä niin olen iloinen. Kolmosjaksosta alkaen.

Edit: Kiitoksia avustaneille, eiköhän näillä alkuun päästä.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Paljoa TV-sarjoja minulla ei ole johon olisin jäänyt koukkuun ja joita viitsii katsoa kauemminkin kuin muutaman jakson.

Näitä muutaman jakson sarjoja ovat olleet sellaiset kuin Grimm ja Supernatural. Näiden lisäksi sitten on tullut katsottua monia sarjoja joku 30-60min eikä ole iskenyt. Näihin sarjoihin kuuluu mm. The Walking Dead.

Kuten tekstistäni ehkä huomaakin minulle on tärkeää, että sarja pystyy vakuuttamaan alusta asti. Lempi TV-sarjojani ovat:

X-files
-yksinkertaisesti mahtava sarja. Paras scifi mitä on tehty!
V
-Harmillisesti loppui jo kahden tuotantokauden jälkeen. Suosittelen scifistä pitäville.

Spartacus-gladiaattori
-Toimintaa, pirullista juonittelua roomalaiseen tyyliin, ja hyvännäköisiä naisia. Tosin aika verinen, mutta sellaistahan antiikin aikaan olikin.

Pulmuset
-Paras sitcom mitä on koskaan tehty. Näyttelijät selvästi nauttivat roolistaan, ja eikä varsinkaan Alille voi olla nauramatta :D. Näkyy nykyään TV5:lla arkipäivisin klo 17:00.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vikingsin kakkoskausi on ollut kyllä erinomaista viihdettä.

Olen tykännyt kovasti. Jotenkin nyt on päästy kunnolla kiinni näihin eri teemoihin, jotka sivuavat myös niitä oikeita (ja harvoja) historiallisia faktoja, joita viikinkikulttuurista tiedämme.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
V
-Harmillisesti loppui jo kahden tuotantokauden jälkeen. Suosittelen scifistä pitäville.


Tarkoittanet tätä uusintaversiota? Alkuperäinen minisarja (2+3 leffaa) 80 -luvun alusta oli myös mainio, sen jatko TVsarja aivan hirveetä kuraa.

V:n uusi tuleminen kaatu ison tarinan liian hitaaseen liikuttamiseen ja päättyi juuri kun 80 -luvun sankari (Marc Singer) astui kehiin myös tässä uudessa V:ssä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tarkoittanet tätä uusintaversiota? Alkuperäinen minisarja (2+3 leffaa) 80 -luvun alusta oli myös mainio, sen jatko TVsarja aivan hirveetä kuraa.

V:n uusi tuleminen kaatu ison tarinan liian hitaaseen liikuttamiseen ja päättyi juuri kun 80 -luvun sankari (Marc Singer) astui kehiin myös tässä uudessa V:ssä.

Jep. Omasta mielestäni juoni eteni sopivalla temmolla, ja muutenkin oli erittäin hyvin toteutettu, mutta mielipideasioitahan nämä ovat. Itse olen kuullut, että sarja ei kerännyt tarpeeksi katsojia ja siksi lopetettiin.
 
Nyt tarttis kehittää uutta katottavaa.

Aika pirullisen paljon on sarjoja tullu katottua läpi ja tässä alla nyt osa niistä mainittuna, jotta pääsette kärryille mistä tykkään, jotta joku ehkä osaa jotain suositella.

Parhaat

Jericho (vituttaa edelleen ettei sarjaa tehty loppuun)
Battlestar Galactica
Californication
Band of Brothers (minisarja)
Game Of thrones (kirjat tosin parempia, mutta sarja siitä huolimatta loistava)
The Wire
Firefly

Helvetin hyvät

Sherlock
Friday night lights
Rome
Fringe (viimeinen kausi kuuluu parhaisiin tosin)
Banshee
Walking Dead
HIMYM
24


Hyvät

Sopranos
West Wing
Black Sails
True Detective
Strike back (viimeisin kausi tosin ei ollut kovin erikoinen)
Justified
Spartacus (ekat jaksot kauheeta kuraa, onneksi kaverit kerto että muuttuu paljon paremmaksi)
True Blood
Vikings
Oz
House of Cards
Sons of Anarchy (tosin, en ole katsonut ihan viimeisimpää kautta)
Bron/Broen

-------------------

Nyt kun katoin ton listan läpi rupesin pohtimaan, että onkohan mulla elämää ollenkaan... Mutta niin, yleisesti tykkään sarjoista joissa on pääjuoni mitä seurataan, esim x-filesin tyyppinen tapa missä pääjuoni on vahvasti sivuosassa ei oikein innosta. Justified alkaa samalla tyylillä, mutta kääntyy sitten juonipainotteisemmaksi onneksi.

Joten, suositelkaas jottain!
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Aika hyvin menee mun arvottamat sarjat samalla tavalla kuin TweetyLeafillä, vaikken kaikkia noita olekaan katsonut. Ei nyt yksi yhteen, mutta kuitenkin. Niinpä suosittelen ainakin Breaking Badia ja Dexteriä (ainakin ekat 6 kautta). Lisäksi pari sivua sitten tässä ketjussa mainittu minisarja Black Mirror kannattaa myös tsekata. Sitcomeja ei listalla montaa ollut, mutta henk. koht. arvostan Arrested Developmenttia ja Modern Familyä selvästi HIMYM:n edelle. HIMYM ei vain parin jakson jälkeen kolahtanut minuun yhtään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös