TPS, media ja julkisuus

  • 2 989 544
  • 11 997

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
En olisi uskonut tätä tapahtuvan mutta tapahtuipa kuitenkin, laitoin juuri kausikorttini paperisilppuriin.

Ei sillä, että mulla olisi mitään asemaa nakittaa ketään mihinkään, mutta pyydänpähän kuitenkin mitä nöyrimmin, että teehän päivän hyvä työ ja lähetä ne kausarin silput kirjeessä Tepsin toimistolle vaikkapa Aallon, Österfuckin tai Ketosen nimellä. Palautteen pitää olla välitöntä ja suoraa, jotta olisi edes teoreettinen sauma saada ao. klovnit tajuamaan kuinka pahoin seuran sidosryhmät (ennen kaikkea kannattajat) voivat. Samat terveiset Mutkaan, by the way. Reagointia, kiitos.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei sillä, että mulla olisi mitään asemaa nakittaa ketään mihinkään, mutta pyydänpähän kuitenkin mitä nöyrimmin, että teehän päivän hyvä työ ja lähetä ne kausarin silput kirjeessä Tepsin toimistolle vaikkapa Aallon, Österfuckin tai Ketosen nimellä. Palautteen pitää olla välitöntä ja suoraa, jotta olisi edes teoreettinen sauma saada ao. klovnit tajuamaan kuinka pahoin seuran sidosryhmät (ennen kaikkea kannattajat) voivat. Samat terveiset Mutkaan, by the way. Reagointia, kiitos.

Tällaiset jätkät eivät ikinä nöyrry, olen muutamia vastaavia tavannut. Nämä selittävät itselleen, että ulkopuoliset eivät tajua kuinka kovia ja oikeassa he itse ovat. Mitään ajattelumaailman muutosta ei tule ja jatkavat hommissaan kunnes on pakko väistyä. Pakkoa ei näy missään. En usko, että kukaan em väistyisi vaikka loppukaudella kaikki laittaisivat kausarinsa silppuriin ja yleisömäärät romahtaisivat. TPS on kaikkien aikojen organisatorisessa kusessa juuri nyt.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ei sillä, että mulla olisi mitään asemaa nakittaa ketään mihinkään, mutta pyydänpähän kuitenkin mitä nöyrimmin, että teehän päivän hyvä työ ja lähetä ne kausarin silput kirjeessä Tepsin toimistolle vaikkapa Aallon, Österfuckin tai Ketosen nimellä.

Ei taida noita enää löytyä, mutta mitä jos lähetetään jokainen kirje OsteriÖsterille. Tulostetaan A4 seuraavan linkin kaltaisia kuvia ja laitetaan kuoreen. http://imgur.com/mnByU4e
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistakaamme kuitenkin isä-Koivun viikon takainen kommentti. Näitä negatiivisia keskusteluja ei tulisi jos peli sujuisi.

Koko tämä sekavuus ja kohellus on siis joukkueen syytä. Joukkue aiheuttaa nyt huonoa imagoa TPS:lle.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Muistakaamme kuitenkin isä-Koivun viikon takainen kommentti. Näitä negatiivisia keskusteluja ei tulisi jos peli sujuisi.

Koko tämä sekavuus ja kohellus on siis joukkueen syytä. Joukkue aiheuttaa nyt huonoa imagoa TPS:lle.

Mitä siitä nyt niin ihmeempää… Kärpillä menee hyvin kuitenkin, eikö?
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Big Daddykin on valitettavasti ollut todella kuutamolla jo kovin kauan aikaa, joten tuollainen lausunto ei ole ollenkaan ihme.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Olen ottanut tavaksi jo tämän TPS aiheisen mediaturbulenssin seurannan ja päivän poiminta tuleekin Parelta:

TPS:n johdon tekemisiä on arvosteltu koko syksy. Johdon tekemiset vaikuttavat myös pukukopissa, se pitäisi Turussakin muistaa.

- Olen kuullut erilaisia juttuja. En oikein tiedä mitä sanoisin, minä en voi kontrolloida johdon tekemisiä. Fanit ansaitsevat parempaa. Uskon täysin, että TPS alkaa voittaa pelejä.

Koko juttu:
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2013/12/1840089/porssihai-par-ihmettelee-tpsn-yhden-maalin-tappioita?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Lisäsipä kymppiuutiset ja Tamminenkin lusikkansa soppaan.

http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2013/12/1840117/tami-suomii-tps-johtoa-kovin-sanoin---osaaminen-puuttuu?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Tää on oikeesti helkutin huolestuttavaa. Täältä Espoosta kun tiirailee, niin TPS ei yleensä mediassa näy. Nyt näkyy lähes joka päivä uutisissa, iltasanomissa, hesarissa jne. ja ei ole posin kautta millä tää julkisuus tulee.

Sanoin jo silloin ekan ulostulon aikaan, että medialle kun lähtee valehtelemaan, niin pyörre on sellainen että kohta lähtee hiukset päästä. TPS:n johto voisi lopettaa sen shaibelin jauhamisen ja alkaa kertomaan totuuksia. Paren kohdallakin oltaisiin voitu sanoa, että "Maksoivat niin paljon että ei voinut olla kieltäytymättä".
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Lisäsipä kymppiuutiset ja Tamminenkin lusikkansa soppaan.

http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2013/12/1840117/tami-suomii-tps-johtoa-kovin-sanoin---osaaminen-puuttuu?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Tää on oikeesti helkutin huolestuttavaa. Täältä Espoosta kun tiirailee, niin TPS ei yleensä mediassa näy. Nyt näkyy lähes joka päivä uutisissa, iltasanomissa, hesarissa jne. ja ei ole posin kautta millä tää julkisuus tulee.

Sanoin jo silloin ekan ulostulon aikaan, että medialle kun lähtee valehtelemaan, niin pyörre on sellainen että kohta lähtee hiukset päästä. TPS:n johto voisi lopettaa sen shaibelin jauhamisen ja alkaa kertomaan totuuksia. Paren kohdallakin oltaisiin voitu sanoa, että "Maksoivat niin paljon että ei voinut olla kieltäytymättä".

Nyt voi sanoa että kerrankin Tami puhui asiaa, se vaan kun ei tuotakaan johtoporras tule ymmärtämään!

Mutta itse ovat itsensä paskaan ajaneet, putsakoon paskansa syylarista tuulettimeen ihan itse! HÄVETTÄÄ!

Media sais nyt alkaa löylyttää johtoa oikein huolella, aikaisemmin olin huolissani ja vitutti jos iltapulut kirjoitti negaa, nyt sitä toivon sydämestäni, tähän on valitettavasti tultu!

-stouni-
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Niin, tuo "toimittaja" tekee minun tietääkseni töitä myös TUTOlle. Sama korrekti toimittaja kirjoitti myös surullisen kuuluisan "Hostikka imi kuin vanha virolainen huora" -tekstin. Eli en pitäisi noita Veikkaajat.comin tietoja kovinkaan luotettavina. Tuo sama sivustohan kirjoitti aikoinaan artikkelin "Baltimore Ravens voitti Superbowlin", vaikka peli oli vielä kesken. Kirjoittajan tuolloin itse Aleksi Valavuori.

Linkki tuohon Superbowl-uutiseen => Baltimore Ravens voitti Super Bowlin | Veikkaajat.com
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Niin, tuo "toimittaja" tekee minun tietääkseni töitä myös TUTOlle. Sama korrekti toimittaja kirjoitti myös surullisen kuuluisan "Hostikka imi kuin vanha virolainen huora" -tekstin. Eli en pitäisi noita Veikkaajat.comin tietoja kovinkaan luotettavina...

Joo. Kyllä se on niin, että ainoastaan tps:stä palkkaa nostava toimittaja pystyisi kirjoittamaan rehellisen jutun noista asioista. Niissä tiedotustilaisuuksissahan on jo selvinnyt, että kaikki on hyvin, juuri niin kuin pitääkin. Kärpilläkin menee hyvin.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Chiquita, todella hienosti ymmärsit pointtini väärin. Ei niillä toimittajien sidossuhteilla tosiaankaan ole väliä. Uskotaan tietenkin kaikki, mitä toimittajat kirjoittavat... Ihan sama, vaikka kirjoittaisivat jutun aiheesta "Jaromir Jagr TPS:ään".
 
Viimeksi muokattu:

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistaakseni Veikkaajat.com/Valavuori lupasi keväämmällä, ettei uutisoi enää mitään HC TPS-aiheista uutista/juttua.

Liittyi kuvan käyttämiseen jutussa luvatta, josta TMA asiallisesti huomautti.

Nojoo, ihan sama. Kaikkea lukemaansa voi toki uskoa, mutta nyt ollaan semmoisen median äärellä, että Nikkolan blogin anonyymitkin tuntuvat uskottavimmilta.

Se, että poliisi Palmroth rankaisee hapettamalla huonosti harjoittelevia joukkuekavereitaan tuntuu nyt vähän..hassulta.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Juuri näin. Saas nähdä, milloin Chiquita ratsastaa paikalle ymmärtämään sarkasmini väärin. Jokainen saa toki uskoa mitä haluaa. Itse pyrin lukiessani noita juttuja pitämään yllä jonkin sortin medialukutaitoa.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Tuosta jutusta tulee väkisinkin mieleen todennäköinen skenaario Veikkaajat.comin toimituksessa: "Hei tepsin kriisi myy! Äkkiä joku raflaava juttu esille." Onko noi jutut keksittyjä vai ei, niin ei mulla ole mitään hajua. Kirjoittajan oma agenda vain paistaa läpi sen verran rankasti, ettei ainakaan minuun uponnut.
 
Veikkaajat.com on ikävä kyllä tässä asiassa oikeassa. Pitää paikkansa että ulkkarit on pitäneet oman saunailtansa, ja se myös pitää kutinsa että Suikkanen ja muutama ulkkari on ottanut yhteen treeneissä. Ilmeisesti ulkkarit eivät halua totella Suikkasen ajamaa pelitapaa ja tekevät kentällä mitä lystäävät (puollustus pelaaminen on heikkoa ja vetelevät ylipitkiä vaihtoja yms yms.) Tuossa jutussa käsitellyssä Norren kiukuttelusta minulla ei ainakaan ole sen enempää tietoa, mutta ei se nyt mikään hirveä yllätys olisi.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Harvemmin ne huonotkaan toimittajat ihan piruuttaan keksivät koko juttua päästään. Toki sellaistakin varmaan tapahtuu. Vahvasti värittyy jutut riippuen julkaisusta. Esimerkikisi: Ei ollut kovinkaan iso uutinen tps:n kultavuosina helsinkiläisen joukkueen häviäminen turkulaiselle, ainakaan kummassakaan iltapäivälehdessä.

Kuitenkin tämä veikkaajat.com kuranheitto-blogi on varmaan saanut alkusysäyksen jostain olemassaolevasta ongelmasta, joka on paisunut sitten lopulta tuollaiseen muotoon. Osa jutusta on varmasti totta, osa ei, mutta kyllä aikamoisia herkkupaloja artukaisista annetaan urheilua seuraavalle väelle lähes kerran viikossa...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tällainen tuli mieleen että onkohan tietoa jollan (-TMA-?) että
onko siitä TPS roastista tulossa jotain materiaalia joskus?

Koko kausi on ollut yhtä roastia johdon suunnalta kannattajille. Määritelmän mukaisesti satiiria, ironiaa, vulgäärejä väittämiä, törkeitä valheita jne - äärimmilleen kärjistettyä huumoria koko pläjäys. Jouko Turkan ohjaus, eturivin koomikot asialla.
 
Suosikkijoukkue
TPS
"Mielenkiintoisesti" taas on TPS-johto kadonnut jonnekkin ja mitään kommentteja ei ole tullut. Viimeisintä negatiivista uutistakin tosiaan kommentoi Suikkanen.

Mikäli tämä pursi vielä joskus kääntyy kohti parempaa uuden johdon kanssa, tässä olisi yksi kehitysidea viestintään, jotta avoimuus kohti sidosryhmiä paranisi:

Toimitusjohtajan kuukausikatsaus ( joka löytyisi esim. Omalta saitilta. )

Vakioteemoja olisivat:
- tj:n näkemys joukkuun tilasta kuluneen kuukauden aikana
- huhujen ampuminen alas / huhujen vahvistaminen
- johdon meneillään olevat hankkeet ja toimenpiteet, tulevaisuuden suunnitelmat

Luonnollisesti ei mitään liikesalaisuuksia kerrota, mutta yleisellä tasolla tekemisen tasosta. Lisäksi jos vaikka joukkue on viimeisenä, sidosryhmiä auttaa se, että johto noteeraa sen eikä ummista silmiään:
"Näin on. Nykyinen sijoitus vituttaa suunnattomasti ja yhtään kiveä ei jätetä kääntämättä, jotta tilanne paranisi. " tjsp.

Tämän suuntainen toimintapa olisi mielestäni toimiva urheiluorganisaatiossa, johon väistämättä vaikuttavat niin tunteet, huhut kuin jatkuva epävarmuus. Sidosryhmillä tarkoitetaan maksavaa yleisöä, sponsoreita, media sekä muita tahoja, jotka vaikuttavat organisaation toimintaan.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
http://kiekko.ts.fi/uutiset/tpslla-on-nyt-pari-kausikorttilaista-vahemman Kyllähän siellä nähtävästi muutama on tarjoukseen tarttunut. Sanokoot "oikeat kannattajat" mitä sanovat, niin mielestäni tämä oli TUTOlta hieno markkinointiveto ja aivan ansaitusti TPS tätä kautta muutaman kausikorttilaisen menetti. En kuitenkaan usko, että näidenkään kausikortin vaihtaneiden ihmisten vakaumukset olisivat mihinkään muuttuneet, vaan kyseessä oli vain kannanotto seuran toimintaa kohtaan. Eiköhän nuokin ihmiset saada takaisin HK-areenalle, kun seura alkaa hoitamaan asioitaan, niin kuin ammattilaisurheiluseuran kuuluu.

Itse hieman yllätyin, että nimenomaan Turun Sanomat oli tähän tarttunut ja tekivät asiasta jutun.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ja nuo samat kaverit olisivat vaatimassa kausikorttejaan takaisin, jos tapahtuisi maailman suurin ihme ja TPS menestyisi tällä joukkueella mennen keväällä pitkälle. Siinä olisi ihan sama, vaikka seurajohto puuhastelisi, jos joukkue menestyisi. Surullista.

Miksi tuollaisten ihmisten pitäisi palata TPS:n kotiotteluihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös