"Penailunne" saa koko ajan uusia ulottuvuuksia. Kilpailjanne Pena-Thorphyssä ovat jääneet kauas taakse. Kuopiossa ymmärrettiin taannoin se asia, että K. Kapasta ei enää päästetä kommentoimaan juuri mitään asiaa medialle. Tämä teidän Herra Ö. - voi hyvänen aika. Onko se edes tosissaan?
Voimia!
Se tässä se suurin ongelma onkin, että Össe on ihan tosissaan. Miettikääpä sitä!
SM-liiga: TPS:n pomon k - SM-liiga - uutiset, tulokset ja videot - Ilta-Sanomat
Linkki vie iltasanomien uutiseen.
Ehkä olisi ollut vain kaikille parasta, että herra olisi pysynyt vain hiljaa piilossa. Sen verran kamalia lausahduksia tulee tällä hetkellä.
Hhah ei jumalauta mitä lausuntoja :) teillähän on kunnon sirkustirehtööri toimarina. Harmittaa tosin fanien puolesta kun muutenkin vituttaa rankasti ja tämä eräs toffeli antaa sellaisia lausuntoja missä suunnilleen kielletään kaikki tosi ja vähätellään Paren tekemää työtä.
Vitutus on jo mennyt. Tää o huikeeta viihdettä :D
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2013/12/1840042/tps-johto-vakuuttaa-emme-ole-myymassa-kaikkia-ulkomaalaispelaajiamme
Melkoinen käsitys Ö:llä joukkueen rakentamisesta..
Ei kukaan voi olla noin ulkona todellisuudesta. Jengin paras pistemies ei heikennä joukkuetta ja mitään ei olla tehty väärin. Silti jumbosija ja 100 % uutisointi TPS:stä on negatiivista. Seurataan kaikki Kärppiä. Se on kivaa. Ne sentään osaa tehdä jotain oikein.
No huhhuh, jo on aikoihin eletty. En olisi uskonut tätä tapahtuvan mutta tapahtuipa kuitenkin, laitoin juuri kausikorttini paperisilppuriin. Jälkikäteen mietittynä tuli ehkä oltua hieman tyhmä mutta ei auta enää. En hirveästi Paren myynnistä raivostunut, ymmärrän tilanteen tavallaan. Hermot meni kuitenkin täysin tähän ulosantiin, jälleen kerran. Puhuin tilanteesta jo Willssien sopimuskoukeroiden yhteydessä, ei voi noin ylimielisesti puhutella maksavaa asiakaskantaa. Ensin ei puhuta mitään vaikka Venäjällä jo uutisoidaan. Sitten uutisoidaan ja puhutaan taas silkkaa paskaa, kannattajia ei arvosteta paskan vertaa. Minä en lakkaa seuraa kannattamasta, lippu se koristaa edelleen seinää. TPS on edelleen seurani, mutta nämä pellet johtoportaassa ei edusta minun näkemystäni tipan vertaa, minun rahani kantaminen kirstuun loppui tämän kauden osalta.
En olisi uskonut tätä tapahtuvan mutta tapahtuipa kuitenkin, laitoin juuri kausikorttini paperisilppuriin.