www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 198
  • 6 774

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän on hetkisen pituus kello on 23 eikä peliä edelleenkään näy. Puskuroidaan...

Näinpä...onhan tämä ihan syvältä. No, laitoin palautetta Neloselle, katsotaan mitä sieltä tällä kertaa vastataan. Nyt haluaisin itse maksamani 29,95€ takaisin, koska en tahdo olla enää maksava testikäyttäjä.
Eilen ei pystynyt katsomaan Tappara-Kärpät peliä, ja nyt heti seuraavana päivänä tämä ongelma. Eihän tällaisesta kuuluisi mitään maksaa...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eikös noissa päälähetyksenä olleiden pelien jälkilähetyksissä ole koko ajan ollut aikamoista viivettä? Muistelen, että siihen oli joku selityskin olemassa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Vitun Ruutu! Lähti mainokset pyörimään kesken pelin. Peli siis käynnissä. Ei Vittu!
Odottaisivat nyt vittu edes pelikatkoja.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kahta ilman kolmatta, jatkan tästä palvelusta valittamista nyt kolmantena päivänä peräkkäin. Kuinkakohan monta minuuttia pelin Pelicans-HIFK ottelun alusta jää näkemättä kun tuo TPS-Lukko peli vielä kestää, eikä ennen sen loppumista siirrytä Lahteen.
Joo, ymmärrän ehdottomasti, että TPS ja Lukko fanien kuuluu nähdä ottelu loppuun, mutta paskaako se mua lohduttaa maksavana asiakkaana haluaisin nähdä oman suosikkijoukkueeni pelin alusta alkaen.

E. Noniin, maalihan siellä Lahdessa jo tehty.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ei kahta ilman kolmatta, jatkan tästä palvelusta valittamista nyt kolmantena päivänä peräkkäin. Kuinkakohan monta minuuttia pelin Pelicans-HIFK ottelun alusta jää näkemättä kun tuo TPS-Lukko peli vielä kestää, eikä ennen sen loppumista siirrytä Lahteen.
Joo, ymmärrän ehdottomasti, että TPS ja Lukko fanien kuuluu nähdä ottelu loppuun, mutta paskaako se mua lohduttaa maksavana asiakkaana haluaisin nähdä oman suosikkijoukkueeni pelin alusta alkaen.

E. Noniin, maalihan siellä Lahdessa jo tehty.

Tä? Eikö siis Ruutu palvelussa muka näkynyt tuo peli alusta asti? Kyllä mä tvn vielä ymmärrän mutta tätä en....
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tä? Eikö siis Ruutu palvelussa muka näkynyt tuo peli alusta asti? Kyllä mä tvn vielä ymmärrän mutta tätä en....

Juu ei näkynyt. Pelicans-HIFK striimissä pyöri Tepsin peli niin kauan kunnes loppui...Kyllä mäkin nykyaikana ajattelen, että netissä olisi kaikki pelit oikeasti katsottavissa.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsoisin mielelläni Ruudusta uusintana Lukon pelin mutta sehän ei onnistu, ainakaan alusta asti. Livenä näkyy Pelicans-HIFK ja kun kelaa tallenteen alkuun, menee se TPS-Lukko -pelin 1. erän loppuun.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Katselin tanaan Lukko-TPS pelin ja oli kylla helvetin paljon menty eteenpain edellisista kausista. Peli streamasi ilman pienintakaan yskimista ja kuvanlaatu oli suurimman osan pelista loistava.

Edellisina vuosina ei ollut oikein toivoakaan katsoa matseja kanadassa, se oli jatkuvaa patkimista ja pikselimossoa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Vitun Ruutu! Lähti mainokset pyörimään kesken pelin. Peli siis käynnissä. Ei Vittu!
Odottaisivat nyt vittu edes pelikatkoja.

Mulla oli tietty sama juttu, kun samaa TPS-Lukko peliä katottiin. Aivan tökeröä toimintaa. Palautetta lähtee.
 

Vesku

Jäsen
Ja auttaako se palautteen anto teitä?

Alkaa vituttaa - maksan täyttä hintaa (29,95 EUR/kk), mutta saan vastineeksi vitutuksen, kun en saa oikeutetusti katsoa suosikkilajiani.

Otan kiinni esimerkiksi tähän ongelmaan:

Mutta eilen oli kyllä ihan karmeaa koko ottelun ajan (Tappara-Kärpät). Diashow, joka kaiken lisäksi pysähtyi aina 40 sekunnin välein. Kaiken lisäksi vielä siten, että ääni otti aina seuraavan dian kiinni.

Valitin täsmälleen samasta asiasta ja ottelusta. Itsellä speksit on omalla tietokoneella kunnossa ja osoituksena laitoin Nelosen laitetestistä ruudunkaappauksen palautteeseeni. Ruudun koulutettu apina vastaa:

"Millä laitteella katsot ohjelmaa?" (!!!!???!!!!!)

Onko teille löytynyt mitään ymmärrystä vai sysäävätkö he nämä ongelmat teidän laitteenne viaksi?

Tällä sivulla yllä joku sanoi hyvin - sama vapaasti lainattuna:

"En jaksa olla enää maksamassa testikäytöstä. Alkaa riittää."
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt voi olla tyytyväinen Ruutu.fi palveluun.
Itse olin kaksi palautetta tällä viikolla sinne laittanut (Tappara-Kärpät peli) ja sitten tuo yllä oleva ongelma siitä, että kun katsoin Jokerit-Hifk peliä vähän perästä, niin loppu jäi näkemättä kun livelähetys loppui ja ilmeisesti tallenteen tekeminen alkoi.

Vastaukseksi sain sen, että livelähetys on reaaliaikainen ja ottelutallenne on katsottavissa viimeistään ottelua seuraavan päivänä.
Ei helvetti voi olla niin, että jos pistän ottelun paussille jossain vaiheessa(alussa tai vaikka ottelun aikana) ja sitten kun alan katsoa ottelua, niin voin katsoa sitä juuri niin kauan kuin livelähetys on menossa. Sitten kun livelähetys loppuu, niin loppuu minunkin lähetys ja loput voin katsoa seuraavana päivänä. HALOO!?!?! Ei Saatana!

Sitten sain lisäksi kommentin (ilmeisesti Tappara-Kärpät peliin liittyen), että pitäis testata omat laitteistot ja nettiyhteydet. Voi elämä, että nyt saa Nelonen verenpaineen nousemaan. Samalla kokoonpanolla olen katsonut ne onnistuneetkin illat noita pelejä.

Ja ei, mitään hyvitystä sieltä ei herunut.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei nyt voi olla tyytyväinen Ruutu.fi palveluun.
Itse olin kaksi palautetta tällä viikolla sinne laittanut (Tappara-Kärpät peli) ja sitten tuo yllä oleva ongelma siitä, että kun katsoin Jokerit-Hifk peliä vähän perästä, niin loppu jäi näkemättä kun livelähetys loppui ja ilmeisesti tallenteen tekeminen alkoi.

Vastaukseksi sain sen, että livelähetys on reaaliaikainen ja ottelutallenne on katsottavissa viimeistään ottelua seuraavan päivänä.
Ei helvetti voi olla niin, että jos pistän ottelun paussille jossain vaiheessa(alussa tai vaikka ottelun aikana) ja sitten kun alan katsoa ottelua, niin voin katsoa sitä juuri niin kauan kuin livelähetys on menossa. Sitten kun livelähetys loppuu, niin loppuu minunkin lähetys ja loput voin katsoa seuraavana päivänä. HALOO!?!?! Ei Saatana!
Se viivästetty katselu tosiaan tuntuu katkeavan, kun livelähetys loppuu. Itse olen tähän asti onnistunut käynnistämään saman lähetyksen samantien uudelleen ja kelaamaan takaisin siihen kohtaan, missä oma katselu katkesi. Ei siis pitäisi olla tarvetta odotella seuraavaa päivää. Tosin taitaa olla jo muutama viikko, kun viimeksi viivästettynä katselin, joten en tiedä onko siellä jokin muuttunut viime aikoina.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä ole palautteeseeni/reklamaatiooni tullut vastausta.
28.11.2013 ~klo1845 Ruutu+ sivujen kautta sitä laitoin, koskien siis Tappara - Kärpät peliä.

Juuri laitoin naamakirjan kautta uudelleen, saas nähdä kuuluuko mitään. Ja jos kuuluu niin mitä. Edelleen rahani aion vaatia takaisin toimimattomasta tuotteesta ja ilmaiskoodia en hyväksy.
 
Emailiin tuli joku ruudun tarjous. Postin lopussa on:

*Superviikot-tarjouksen ehdot
Ruutu+ Pro -palvelun 45 päivän tilaus 10€. Myynnissä 2.12.- 5.12.2013 ja koskee vain uusia tilauksia. Kampanja-ajan jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana tilauksena hinnaston mukaisella hinnalla (29,95€/kk). Toistaiseksi voimassa olevan tilauksen voi peruuttaa milloin vain. Tilaus pitää sisällään myös Ruutu+ Viihde sisällöt (arvo 5,95€/kk).
Pitääkö tuo lukea nyt siis, että kampanja-ajan jälkeen on pakko maksaa vielä vähintään yhdestä normihintaisesta kuukaudesta ennen kuin voi peruuttaa?!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Emailiin tuli joku ruudun tarjous. Postin lopussa on:


Pitääkö tuo lukea nyt siis, että kampanja-ajan jälkeen on pakko maksaa vielä vähintään yhdestä normihintaisesta kuukaudesta ennen kuin voi peruuttaa?!
Onko tuo pelkästään henkilökohtainen tarjous? Onko esim. linkkiä tms. antaa?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Emailiin tuli joku ruudun tarjous.
. . .

Onko tuo pelkästään henkilökohtainen tarjous? Onko esim. linkkiä tms. antaa?
Aikanaan lokakuussa sain minäkin sähköpostiini jonkinlaisen ruutu.fi-tarjouksen. Ainakin silloin se oli henkilökohtainen ja tarjouksen sai hyväkseen vain omassa sähköposti-ilmoituksessa olleen linkin kautta.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Kyllä tuo on kai ihan kaikille tarkoitettu tarjous.
Itse tilasin tuolta Ruudun sivuilta äsken omani ja taustalla pyörii peli jo.
Ei ole tullut sähköpostiin mitään tarjousta mulle ainakaan.

Pitäisköhän laittaa jo huomenna tilaus poikki, ihan varmuuden vuoksi? [hymiö]
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mitenköhän toi nyt menee. Minulla on kuukauden sopimus, joka päättyy 10.12. Jos tartun uuteen tarjoukseen, niin häviääkö maksamani kahdeksan päivää ja uusi sopimus tulee voimaan samantien?

Ei sillä, että tässä nyt mistään suurista rahasummista puhutaan mutta olisi se mukava saada täydet päivät, joista on maksanut.

Mielenkiintoista, että Ruudulta on alkanut näitä tarjouksia tulla nyt, kun enemmän ja enemmän ihmiset on tilauksia peruneet ja valittaneet palvelun tasosta. Taitaa siellää jonkinlainen huoli olla päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös