Mun on myönnettävä että tämä on ensimmäinen BB jossa mun mielenkiinto on käytännössä kuollut vaikka mun suosikkini on edelleen talossa. Tämä kausi on ollut todella paha pettymys vaikka mitään odotuksiakaan ei ollut. Olisi vain pitänyt uskoa jo viime vuoden BB:ssä Johannan tiputtua itseäni ja jättää tämä kausi suosiolla väliin, mitään en oikeastaan olisi menettänyt. Toisekseen viimeisenä kolmena kautena voittaja on ollut sellainen oksennus että ilmeisesti olen vieraantunut täysin siitä mistä kohdeyleisö pitää. Viimeiset kolme voittajaa: Hunksiainen, Janica ja Terttu on sellaisia että hyi helvetti! Ennen voittaja, vaikkei olisi ollut edes suosikkieni joukossa, on olleet hyviä tyyppejä nämä kolme viimeistä on ihan mustaa paskaa ja todennäköisesti tän kauden voittava Jori on aivan samaa paskaa hieman eri paperissa.
Jos ihmeitä ei tapahdu ja tämä tuotantotiimi ei lähde vaihtoon on hyvin epätodennäköistä että jaksaisin tämän ideariihen ideoimaa kautta enää yhtään lisää. Tämä saa olla viimeinen viestini tämän kauden BB-ketjuun, hiljaista täällä tosin on ollut muutenkin. Tää oli hauskaa vielä Kätlinin kaudella, sen jälkeen ollaan tultu aikamoista syöksykierrettä alas. Tää kausi on ollut tylsä, Sara (ja hieman Anne-Marikin) on kauden ainoa valopilkku tosin ei kovin viihdyttävä sellainen edes Saran osalta. Näyttää vahvasti siltä että en koskaan saanut tän ohjelman osalta tuuletella suosikkini voittoa, no elämä on.