Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 259 939
  • 919

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hjallis Twitterissä: "Olen tänään illalla enbusken ja linnanahteen vieraana maikkarilla klo 22.35. Puhumme muun muassa faniasioista."

Saa nähdä onko jo nöyryyttä ilmassa, vai jatkuuko vittuilu.

Tänään on siis hieno mahdollisuus lähteä parantumisen tielle tai suistaa koko Jokerijuna viimeistään rotkoon. Toivottavasti Väänänen on käynyt kertomassa omistajalle kuinka kivaa hengettömässä hallissa pelaaminen on.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän siellä vaan kysellä tuosta haista vittu-lakanasta ja purjehtija kertoo kyynel silmässä kuinka se loukkasi. Tunnelmaa Areenalla ei varmaan sivuta ollenkaan. Eihän siitä juurikaan Jatkoajan ulkopuolella ole edes puhuttu(?). Jos puhutaan niin Hjallis jatkanee ihmettelyä, kun on niin kalliin ja hienon joukkueen koonnut, mutta kukaan ei arvosta ja kaikki on kimpussa. Olen erittäin mielelläni väärässä.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Olen erittäin mielelläni väärässä.

Eiköhän sieltä tule sovinnontynkää. Gennadi on sanonut, että Hjallis, minun hjallissa ei käy ihmiset. Tee jotain.

Niin tai näin, minä-me-läppä on osoittautunut juuri niin keinotekoiseksi mainoslauseeksi, kuin se onkin. Nostan hattua heille, jotka ovat pystyneet tässä sopassa ajattelemaan omilla aivoillaan ja pitämään kiinni tarkeäksi kokemistaan arvoista.
 
Niin tai näin, minä-me-läppä on osoittautunut juuri niin keinotekoiseksi mainoslauseeksi, kuin se onkin. Nostan hattua heille, jotka ovat pystyneet tässä sopassa ajattelemaan omilla aivoillaan ja pitämään kiinni tarkeäksi kokemistaan arvoista.

Juuri näin. Minä ja me, mutta ketkä me?

Olen täysin näiden mielensäpahoittajien puolella, joilla näemmä sentään jonkunlainen moraali on. Itse en tiedä mitä tekisin, jos organisaatio kusisi näin pahasti fanien päälle. Ehkäpä seuraavaksi olisi näiden ihmisten vuoro suunnata esim. futiskatsomoihin ja luoda aladivareissa kunnon meteliä, ilman sitä pelkoa, että ensi viikolla pelataankin Unkarin vitosta.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyväpuoli tässä, että Hjallis on yleensä parempi median edessä studiossa kuin esim. näppäimistön ääressä twittaamassa tai neuvottelemassa,

Minä epäilen, että viesti on suunnattu suurelle yleisölle. Piip faneista.

Hjallis taisi kolme kertaa poistua.

Ei HH voi istua samassa pöydässä, missä keskustellaan hänen tekemästä tarjouksesta/harkitaan vastatarjousta. Vaikka HH itse haluaisi, niin muut ei siihen suostu.

Kyllähän Hjalliksen on nyt ymmärrettävä tilanne, ja harkita tarkasti mitä sanoo. Uskon, että näin myös tapahtuu. Hulluhan se olisi jos se bensaa vielä heittäisi liekkeihin...uskon että saadan yksi steppi oikeaan suuntaan.

Toivottavasti tulee se steppi ja sen jälkeen myös lisää steppejä. Jos jää yhteen TV:n hyväksikäyttöön, niin tulehdus pahenee.

Minä, me Jokerit -konsepti lienee tämän saagan myötä historiaa. Jos seura ei sitä kunnioita, niin miksi pitäis fanienkaan?
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin tai näin, minä-me-läppä on osoittautunut juuri niin keinotekoiseksi mainoslauseeksi...

Huono provo.

Hieman sama asia on tullut myös minulle mieleen teidän vastaavasta "En gång Alltid"-läpästä, koska muuan Kamrat 10 pelaa toisaalla. Ja kohtuu heikkoa on tuo fanitoimintakin jos vierasmatkoille kävijämäärät jäävät n. 30 hlöön.
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske
Minkäslaista meininkiä Hartwallilla on? Ainakin radion kautta kajahti äsken komeasti Minä, Me, JOKERIT. Jospa se tästä pikku hiljaa..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Miksei voi huutaa ihan perus "Jokerit, Jokerit"-huutoja, ei luulisi olevan hirveän vaikeaa?

Hah, vuoden paras :D Se tuntuu olevan erittäin vaikeaa. Joka kerta se menee ihan vituiksi ja rytmi on mitä sattuu. Se on kyllä parantunut hieman viime aikoina, mutta aina saa hävetä kun iso porukka sitä yrittää hoilata. En ymmärrä, miten sitä on niin vaikea huutaa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Miksei voi huutaa ihan perus "Jokerit, Jokerit"-huutoja, ei luulisi olevan hirveän vaikeaa?
En tänään Areenalla ollut, mutta ainakin tiistaina niitä perushuutoja siellä huudeltiin. Huutajia vain on katsomossa nyt sen verran vähän, että eihän ne mihinkään kuulu. Joku "Minä, me, Jokerit" kuuluu paremmin kun "normaaliaikoinakin" se on helpoin huutaa kovimmalla voimakkuudella.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kyllä kun ostin ensimmäisen kausarin juuri tälle kaudelle. Jokerit ei enää kehtaa ilmoittaa katsojamääriäkään jumbolla, hyvällä tuurilla tänään meni 5000 rikki. Kannustuskin tuntuu tänä vuonna lähinnä kornilta, kun muutama Jurrinen ukko ja akka huutelee siellä täällä omia huutojaan.

Tuntuu vähän samalta kun olisi sortunut mäkkärin hampurilaismainokseen: päältä päin (viime ja toissakausi) meno näytti todella isolta ja upealta, mutta nyt kun on vihdoin ostanut kausarin ja on itse paikan päällä, niin tunnelma on aivan perseestä.

En tosiaan tiedä ketä tässä syyttää kun yksityiskohtia en tiedä, mutta joku ratkaisu tähän kannattaisi keksiä ja pian. Venäläisetkään ei varmaan tykkää näistä katsojamääristä.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
...Kannustuskin tuntuu tänä vuonna lähinnä kornilta, kun muutama Jurrinen ukko ja akka huutelee siellä täällä omia huutojaan.
Iso peukku näille kännisille ukoille ja akoille! Kaikille muille isot lampaan perseet. Mites itte, olitko vain tarkkailijana?
 
Iso peukku näille kännisille ukoille ja akoille! Kaikille muille isot lampaan perseet. Mites itte, olitko vain tarkkailijana?
Itse ainakin tarvitsen sytykkeen omalle kannattamiselle, eikä jurriset tädit ja sedät aiheuta mitään kipinää. Tänäänkin oli pelkkää tuskaa. Meitä on moneksi - helvetin hyvä jos pystyy heittäytymään yksin hommaan.

Myönnän myös, että kynnys kannattaa äänekkäästi kasvaa, koska lehterit ovat niin tyhjät. Ei sytytä, ei millään.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Iso peukku näille kännisille ukoille ja akoille! Kaikille muille isot lampaan perseet. Mites itte, olitko vain tarkkailijana?

Sama. Jos ei itse edesauta Areenan tunnelmaan millään tavalla voi pitää sen turpansa kiinni. Varmaan tuntuu hyvältä näistä jätkistä ketkä siellä yritti kannustaa, kun toiset haukkuu sitten pelin jälkeen netissä jurrisiksi ukoiksi ja akoiksi. Idiootti.

Nummelinilta kommenttia tunnelmasta iltalehdessä.
 
Viimeksi muokattu:

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iso peukku näille kännisille ukoille ja akoille! Kaikille muille isot lampaan perseet. Mites itte, olitko vain tarkkailijana?

Kyllä sitä allekirjoittanutkin yrittää aina lähteä huutoihin mukaan kun niitä on tarjolla. Sen vaan valitettavasti huomaa kun tuo muutaman sadan henkilön ydinporukka puuttuu, jotka pitää normaalisti eniten mekkalaa. Toivon lätkäsydämeni pohjasta että kyseinen porukka palaa vielä takaisin areenalle.
 

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Ei tunnelmaa tänään voinut millään ilveellä kutsua hyväksi, mutta kyllä tiistain HPK-peliin verrattuna oli ihan jees! Fanit kannustivat jo paljon enemmän sekä omaan korvaani myös äänekkäämmin. Halli oli aika tyhjä ja EP:n puolella sielläkin useampi harva penkkirivi, mutta olin muutamaan kannatuschanttiin tai -huutoon jopa ihan tyytyväinen ja intouduin huutelemaan mukana. Tutut olivat olleet eilen Blues-Ilves pelissä ja naureskelivat, että on tämä kuitenkin jo ihan toisen tasoista hommaa kuin siellä. Ei ehkä paras vertauskohta mutta ehkä se tästä lähtee?
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iso peukku näille kännisille ukoille ja akoille! Kaikille muille isot lampaan perseet. Mites itte, olitko vain tarkkailijana?

Peukkua täältäkin! Siinä oli muutaman kaverin ryhmä paikattomassa, jotka käynniativät pääosin kaikki chantit/laulut ja jaksoivat niitä aina jonkun aikaa laulaakin. Isoin ongelma on tällä hetkellä se, ettei paikattomassa ole "tiivistetty" kuten edelliskausina, kun on ollut joissain peleissä vähemmän jengiä. Homma pitäisi organisoida siten, että porukka kasaantuisi tietystä penkkirivistä lähtien niin että jokainen rivi täytettäisiin loppuun asti. On aina helpompi huutaa, kun vieressä, edessä ja takana joku muu tekee samaa.

Jokerit tap-tap-tap -huudosta jännä huomio, että jopa yksi Eteläpääty ry:n aktiivi huusi chanttia jotenkin tähän malliin "JOUKKER tap-tap-tap". Muutenkin jengillä hirveä kiire siihen alkuun, ensimmäistä tavua painotetaan ihan luonnottomasti ja taputuksiin on kiire. JOO-Kke-rit, jotenkin tohon malliin jengi sitä haluaa huutaa, vaikka luonnolliselta tuntuisi huutaa tähän tapaan: JO - KE - RIT - TAUKO - TAP - TAP - TAP - TAUKO.

Pienin askelin eteenpäin, kaikkia tarvitaan nyt! Jokainen päätyläinen mukaan ainakin kaikkiin helppoihin "Taistele Jokerit" -tyyppisiin helppoihin huutoihin, niin saadaan edes kohtalainen meininki aikaan.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peukkua täältäkin! Siinä oli muutaman kaverin ryhmä paikattomassa, jotka käynniativät pääosin kaikki chantit/laulut ja jaksoivat niitä aina jonkun aikaa laulaakin. Isoin ongelma on tällä hetkellä se, ettei paikattomassa ole "tiivistetty" kuten edelliskausina, kun on ollut joissain peleissä vähemmän jengiä. Homma pitäisi organisoida siten, että porukka kasaantuisi tietystä penkkirivistä lähtien niin että jokainen rivi täytettäisiin loppuun asti. On aina helpompi huutaa, kun vieressä, edessä ja takana joku muu tekee samaa.
.

Joo, esim. 103 katsomon oikealle puolelle missä istun, ei kuulunut valitettavasti yhtään huutoja paikattomasta (en vittuile). Yleensä kävi niin että paikaton aloitti, sitten keskisektorista muutama kaveri tuli mukaan, ja sitten 103-102 jne.. Ongelmana tässä vaan on tuo rytmi, joka menee ihan puuroksi kun kannustus etenee tälläisenä rikkinäisenä puhelimena katsomosta katsomoon.

Sen paikattomankin voisi nykyiset istujat (kuten minä) tulevissa peleissä valloittaa, niin tunnelmaa saisi varmasti kohotettua.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, esim. 103 katsomon oikealle puolelle missä istun, ei kuulunut valitettavasti yhtään huutoja paikattomasta (en vittuile). Yleensä kävi niin että paikaton aloitti, sitten keskisektorista muutama kaveri tuli mukaan, ja sitten 103-102 jne.. Ongelmana tässä vaan on tuo rytmi, joka menee ihan puuroksi kun kannustus etenee tälläisenä rikkinäisenä puhelimena katsomosta katsomoon.

Joo siis eihän siitä vielä mitään varsinaisesti tullut, mutta helkkarin hienoa nähdä, että joillain on halua ja munaa laittaa käyntiin ihan kunnon laulujakin, vaikka tosin skaala oli todella yksipuolinen. Siitä se kuitenkin lähtee, pienin askelin askel kerrallaan - ehkä meillä kevään puolella on jo tunnelma takaisin Areenalla!
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hjalllis pyysi anteeksi tekojaan ja pahoitteli ylimielistä käytöstään faneja kohtaan Enbuske & Linnanahde Crew'ssä. Ehkä tämä tästä vähitellen kääntyy paremmaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös