Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 259 862
  • 919

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis sä, mitä vittua, ihan oikeasti haluat että Jokerit kuolee seurana?

Oho, kato kuka puhuu. Olet itse kylvänyt pelkästään negaa moneen ketjuun. Ymmärrän jos KHL ja Karalahti vituttavat, mutta kyllä ainakin itse iloitsen siitä että Hjalliksen haastiksen jälkeen meillä on taas edes jonkinlainen mahdollisuus sopuun.

Oli anteeksipyyntö opeteltu tai ei niin se ei yhtään vähennä eleen arvoa. Pallo on nyt faneilla.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, kato kuka puhuu. Olet itse kylvänyt pelkästään negaa moneen ketjuun. Ymmärrän jos KHL ja Karalahti vituttavat, mutta kyllä ainakin itse iloitsen siitä että Hjalliksen haastiksen jälkeen meillä on taas edes jonkinlainen mahdollisuus sopuun.

Oli anteeksipyyntö opeteltu tai ei niin se ei yhtään vähennä eleen arvoa. Pallo on nyt faneilla.

+1

Luulen että Hjalliksen tämänpäiväinen ele saa kuin saakin ne kaverit takaisin hallille, jotka on vielä pelastettavissa.
Jos KHL tai Karalahti on joillekin suurempi asia kun Jokerit niin pysyköön jatkossakin himassa.

Pari tuntia sitten fiilikset oli maassa fanitoiminnan suhteen, mutta nyt tuntuu jo paljon lupaavammalta. Kyllä tää tästä!
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Oho, kato kuka puhuu. Olet itse kylvänyt pelkästään negaa moneen ketjuun. Ymmärrän jos KHL ja Karalahti vituttavat, mutta kyllä ainakin itse iloitsen siitä että Hjalliksen haastiksen jälkeen meillä on taas edes jonkinlainen mahdollisuus sopuun.

Oli anteeksipyyntö opeteltu tai ei niin se ei yhtään vähennä eleen arvoa. Pallo on nyt faneilla.

Negatiivista tekstiä puskee tosiaan ulos negatiivisten fiilisten takia tällä hetkellä aika paljon, koska khl ja jere jne, mutta en todellakaan halua Jokereiden kuolemaa. Ja samaten täälläkin halutaan vanhaa Eteläpäätyä takaisin, mutta realistina epäilen, että tunnelma ei valitettavasti tule juuri miksikään muuttumaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Negatiivista tekstiä puskee tosiaan ulos negatiivisten fiilisten takia tällä hetkellä aika paljon, koska khl ja jere jne, mutta en todellakaan halua Jokereiden kuolemaa. Ja samaten täälläkin halutaan vanhaa Eteläpäätyä takaisin, mutta realistina epäilen, että tunnelma ei valitettavasti tule juuri miksikään muuttumaan.

No mitä vittua täällä sitten eka puhutaan, että käännöstä parempaan päin ei tapahdu, ennen kuin Hjallis tulee vähän vastaan. Sitten kun Hjallis ihan TV:ssä asti pyytää julkisesti anteeksi faneilta, niin sekään ei ole sitten hyvä. Toivo on menetetty.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor


Uuh. Olen todella mielelläni väärässä tässä asiassa, mutta mutulla vaan uskoisin, että sama meininki tulee jatkumaan vielä jonkin aikaa. Kun se kiima on kadonnut, niin sitä ei ole helppoa saada takaisin.

Hyvä veto Hjallikselta tulla tällä tavalla jengiä vastaan, riittääkö se, jää nähtäväksi. Jos olisin Hjalmari, niin kutsuisin nämä jannut vielä uudelleen kasvotusten selvittämään asiat halki, kertoisin tulevaisuuden suunnitelmat jne. But that's just me.

Samoja asioita tässä kuitenkin halutaan, toivottavasti ensi keskiviikon jälkeen positiivisemmissa merkeissä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On harmi että se vanhan hallin A-3 katsomossa Paven ja monen muun aikaan saama mahtava kannustus on tällä hetkellä vaisua. Itse päätin sen että, kun Jokerit tulee kotikaupunkiini pelamaan Saipaa vastaan minä menen kannustamaan Jokerit voittoon. Jos välimatka ja työ sallisi, niin olisin varmasti Areenalla kannustamasa Jokereita. Vetoankin teihin niin vanhat kuin uudetkin kannattajat tehkää areenasta omilla huudoillaan paha paikka vastustajille pelata.
Nyt on aika herätä kannustamaan kaikesta huolimatta Jokereita. Palautetaan Minä, Me , Jokerit henki takaisin.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Näköjään joidenkin pikku ego ja pippelinvenytys jatkuu 5 -vuotiaiden tasolla. Hjallis sanoi, että mokasi ja pyysi anteeksi. Mitä vielä, ilmaiset karkkipussit mielensä pahoittajille? Ensimmäinen iso askel tilanteen laukaisemiseksi tehty. Jos se ei joillekin kelpaa, niin pidätelkää ihan vapaasti vaan sitä hengitystänne jos haluatte. Virheiden tekeminen on sallittua, niiden tunnustaminen viisautta.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Hieman sama asia on tullut myös minulle mieleen teidän vastaavasta "En gång Alltid"-läpästä, koska muuan Kamrat 10 pelaa toisaalla.

No eihän pelaa. Boyko siirtyi 1996 Berlin Capitalsiin ja lopetti 1997 jonka jälkeen aloitti työt HHOF:ssa. Jääkiekkoleijona nro 180.

En kehu todellakaan meininkiä Nordiksella koska sellaista ei siellä enää ole, mutta on kyllä todella onnetonta meininki myös Jaffalassa. Olen kaksi kotipeliä teiltä nähnyt tällä kaudella ja sääliksi käy niitä jotka parin viime kauden menoon olivat tottuneet.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näköjään joidenkin pikku ego ja pippelinvenytys jatkuu 5 -vuotiaiden tasolla. Hjallis sanoi, että mokasi ja pyysi anteeksi. Mitä vielä, ilmaiset karkkipussit mielensä pahoittajille? Ensimmäinen iso askel tilanteen laukaisemiseksi tehty. Jos se ei joillekin kelpaa, niin pidätelkää ihan vapaasti vaan sitä hengitystänne jos haluatte. Virheiden tekeminen on sallittua, niiden tunnustaminen viisautta.
Ensimmäinen askel otettu ja hienoa, että Hjalliksella oli kanttia myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Seuraava askel on palaveri faniryhmien kanssa tai jotain, mutta tuskin kukaan kuvittelee, että homma vielä tällä ratkesi. Vaikken faniryhmiin kuulu enkä ole itse kokenut millään tavalla tulleen loukatuksi, niin kyllähän se vituttaa hallissa olla, kun tunnelmaa ei ole ja porukkaa yhä vähemmän paikalla. Jokereilta ja Hjallikselta odottaisin tässä vaiheessa aktiivista otetta, tapaamisen järjestämistä ja molempien osapuolien näkemyksen selvittämistä. Sen jälkeen on faniryhmän vuoro näyttää, että aikuisuutta löytyy.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltapulussa on homma uutisoitu, lueskelin sen nopiaa kaupassa. TV-lähetyksen jälkeisessä haastattelussa HH sanoo, että Lukko-matsissa oli hyvä tunnelma ja fani-asia käsitelty.

Pitäis nyt piip turpansa kiinni ja antais toimistolle _vapaat_kädet_ hoitaa tää keissi maaliin.

Tässä on aika lähellä, että minäkin liityn mielensäpahoittaneisiin. En KHL:n, en Jeren vaan tän puhtaan urpoilun ja hallissa valitsevan huonon tunnelman takia.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Näköjään joidenkin pikku ego ja pippelinvenytys jatkuu 5 -vuotiaiden tasolla. Hjallis sanoi, että mokasi ja pyysi anteeksi. Mitä vielä, ilmaiset karkkipussit mielensä pahoittajille? Ensimmäinen iso askel tilanteen laukaisemiseksi tehty. Jos se ei joillekin kelpaa, niin pidätelkää ihan vapaasti vaan sitä hengitystänne jos haluatte. Virheiden tekeminen on sallittua, niiden tunnustaminen viisautta.

Yksi anteeksipyyntö ja tällä nämä kesän ''pienet'' uutiset on kuitattu, niinkö? Vain Suomessa voidaan olla näin tyhmiä, että uskotaan kaikki paska mitä omistaja puhuu ja kuitataan likaisella rahalla pyörivään muoviliigaan siirtyminen ja tähän päälle vielä fanien inhokin palkkaaminen olankohautuksella. Itse pystyn kyllä sietämään Kamalahden Jokereissa pelaamisen vaikka tuskin tulen hänestä koskaan pitämään mutta KHL on vain liikaa. Se voi tuntua myös purjehtijan lompakossa, kun pelataan 4000 katsojalle ja otetaan suurimassa osassa matseja dunkkuun. Kentällä pyörivä muukalaislegioona vetää vielä helpot massit pois kaupan päälle. Saako tästä jo pahoittaa mielensä?

Virheiden tekeminen kuuluu jokaisen elämään mutta Hjalliksen kesällä tekemät virheet eivät ole hyväksyttäviä eikä sellaisia saa tehdä.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Yksi anteeksipyyntö ja tällä nämä kesän ''pienet'' uutiset on kuitattu, niinkö? Vain Suomessa voidaan olla näin tyhmiä, että uskotaan kaikki paska mitä omistaja puhuu ja kuitataan likaisella rahalla pyörivään muoviliigaan siirtyminen ja tähän päälle vielä fanien inhokin palkkaaminen olankohautuksella. Itse pystyn kyllä sietämään Kamalahden Jokereissa pelaamisen vaikka tuskin tulen hänestä koskaan pitämään mutta KHL on vain liikaa. Se voi tuntua myös purjehtijan lompakossa, kun pelataan 4000 katsojalle ja otetaan suurimassa osassa matseja dunkkuun. Kentällä pyörivä muukalaislegioona vetää vielä helpot massit pois kaupan päälle. Saako tästä jo pahoittaa mielensä?

Joukkueen siirtäminen toiseen liigaan todellakin on iso asia ja ymmärrän, jos joku ei sen mielipahan takia hallille tällä hetkellä vaivaudu. Mutta jos tosiaan yksikin fani on sen takia poissa, että joukkueeseen hankittiin pelaaja joka on pelannut joskus aikaisemmin jossain toisessa suomalaisessa jääkiekkoseurassa, tai sen takia, että Hjallis ei ole tarpeeksi nöyrä tätä hankintaa pahoittelemaan, niin mielestäni sellaiset "fanit" saakin pysyä hallilta poissa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Yksi anteeksipyyntö ja tällä nämä kesän ''pienet'' uutiset on kuitattu, niinkö? Vain Suomessa voidaan olla näin tyhmiä, että uskotaan kaikki paska mitä omistaja puhuu ja kuitataan likaisella rahalla pyörivään muoviliigaan siirtyminen ja tähän päälle vielä fanien inhokin palkkaaminen olankohautuksella. Itse pystyn kyllä sietämään Kamalahden Jokereissa pelaamisen vaikka tuskin tulen hänestä koskaan pitämään mutta KHL on vain liikaa. Se voi tuntua myös purjehtijan lompakossa, kun pelataan 4000 katsojalle ja otetaan suurimassa osassa matseja dunkkuun. Kentällä pyörivä muukalaislegioona vetää vielä helpot massit pois kaupan päälle. Saako tästä jo pahoittaa mielensä?

Virheiden tekeminen kuuluu jokaisen elämään mutta Hjalliksen kesällä tekemät virheet eivät ole hyväksyttäviä eikä sellaisia saa tehdä.

Mua vaan ihan rehellisesti ihmetyttää se, että kun ensin vaaditaan vastaantulemista ja sitten kun sitä saadaan oikein julkisen anteeksipyynnön kera, se ei sitten olekaan tarpeeksi. Ei siis mitenkään sinulle Max Power. Lainasin viestiäsi, sillä olet kuitenkin ollut yksi suurimmista "protestifanien" äänistä tällä palstalla viime aikoina.

Osaat kuitenkin varmaan kertoa, että mitä vielä nyt sitten vaadittaisiin, jotta hommat saataisiin jätettyä unholaan ja EP palaisi vanhalle paikalleen Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei muuta tilannetta millään tavalla.

Muuttaa selvästi, ensimmäinen askel on nyt otettu, toivottavasti niitä otetaan molemmin puolin lisää jatkossa ja tämä tulehtunut tilanne saadaan korjatuksi ja tunnelma palautetuksi paremmaksi. Kuten sanoin jo aiemmin tän hetken tilanteessa ei ole kuin häviäjiä. Laihakin sovinto on aina parempi kuin lihava riita. Mielestäni hyvä ja oikeansuuntainen vastaantulo Hjallikselta, toivon että kulisseissa saadaan nyt tehdyksi tarvittavat toimenpiteet ja saadaan capot vielä takaisin Areenalle. Pienin askelin kohti sovintoa.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mua vaan ihan rehellisesti ihmetyttää se, että kun ensin vaaditaan vastaantulemista ja sitten kun sitä saadaan oikein julkisen anteeksipyynnön kera, se ei sitten olekaan tarpeeksi. Ei siis mitenkään sinulle Max Power. Lainasin viestiäsi, sillä olet kuitenkin ollut yksi suurimmista "protestifanien" äänistä tällä palstalla viime aikoina.

Osaat kuitenkin varmaan kertoa, että mitä vielä nyt sitten vaadittaisiin, jotta hommat saataisiin jätettyä unholaan ja EP palaisi vanhalle paikalleen Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi?

KHL ja Jere pois ja joku ammattimies puikkoihin niin, että Hjallis ymmärtää pysyä taustalla. Eli käytännössä aikamatka puoli vuotta taaksepäin. Tämä on tosin vain oma näkemyksen, capoilla ja muilla homman pyörittäjillä voi tietenkin olla muunkinlaisia ajatuksia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joukkueen siirtäminen toiseen liigaan todellakin on iso asia ja ymmärrän, jos joku ei sen mielipahan takia hallille tällä hetkellä vaivaudu. Mutta jos tosiaan yksikin fani on sen takia poissa, että joukkueeseen hankittiin pelaaja joka on pelannut joskus aikaisemmin jossain toisessa suomalaisessa jääkiekkoseurassa, tai sen takia, että Hjallis ei ole tarpeeksi nöyrä tätä hankintaa pahoittelemaan, niin mielestäni sellaiset "fanit" saakin pysyä hallilta poissa.

Kävin tossa pitkät keskustelut erään Jokerifanin kanssa, joka on myös fanitoiminnassa mukana. Hän sanoi ihan suoraan, että vituttaa kun nämä asiat sekoitetaan johonkin "mielensä pahoittamiseen". Kyse ei ole sellaisesta, vaan siitä, että ensi syksystä lähtien Jokereiden kulttuuri myös kannattamisessa tulee muuttumaan sellaiseen suuntaan, mitä suurin osa faneista ei halua. Ja se KHL-keissi lienee isoin syy hallikuolemaan juuri nyt.

Sanoi myös että tuo Karalahti oli piste i:n päälle, koska 350.000€:lla olisi varmasti voinut saada jonkun muun vahvistuksen kun Jokereita pilkanneen IFK-ikonin takalinjoilleen.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kävin tossa pitkät keskustelut erään Jokerifanin kanssa, joka on myös fanitoiminnassa mukana. Hän sanoi ihan suoraan, että vituttaa kun nämä asiat sekoitetaan johonkin "mielensä pahoittamiseen". Kyse ei ole sellaisesta, vaan siitä, että ensi syksystä lähtien Jokereiden kulttuuri myös kannattamisessa tulee muuttumaan sellaiseen suuntaan, mitä suurin osa faneista ei halua. Ja se KHL-keissi lienee isoin syy hallikuolemaan juuri nyt.

Sanoi myös että tuo Karalahti oli piste i:n päälle, koska 350.000€:lla olisi varmasti voinut saada jonkun muun vahvistuksen kun Jokereita pilkanneen IFK-ikonin takalinjoilleen.

No nyt! Miten voi olla mahdollista, että jopa jullit tajuavat tämän asian paremmin kuin omat? Tuossa oli aika hyvin päällisin puolin se mikä itseäni harmittaa tässä tilanteessa.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mua vaan ihan rehellisesti ihmetyttää se, että kun ensin vaaditaan vastaantulemista ja sitten kun sitä saadaan oikein julkisen anteeksipyynnön kera, se ei sitten olekaan tarpeeksi. Ei siis mitenkään sinulle Max Power. Lainasin viestiäsi, sillä olet kuitenkin ollut yksi suurimmista "protestifanien" äänistä tällä palstalla viime aikoina.

Osaat kuitenkin varmaan kertoa, että mitä vielä nyt sitten vaadittaisiin, jotta hommat saataisiin jätettyä unholaan ja EP palaisi vanhalle paikalleen Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi?

Kyllähän tässä vääjämättä on tapahtunut ja tapahtuu myös muutosta, joita toiset sulattelevat pidempään ja toiset eivät sulata koskaan. Lähinnä tarkoitan suurinta muutosta elikä KHL:n siirtymistä. Kaiken muun urpoilun esim. Hjalliksen suunnalta aika parantaa, kysymys on enenmmänkin tästä muutoksesta. Jotenkin uskon, että Jokereiden kannattaja/kannustaminenkin elpyy tämän kauden aikana se mille tasolle se jää, jää nähtäväksi. Jos, esim. nyt nämä entiset ja ansioituneet Capot ja muut pysyvästi mielensä pahoittaneet poistuvat vahvuudesta sille me tällä jatkoajassa emme voi mitään, eikä myöskään Hjallis. Aika parantaa haavat, ja osa nyt mielensä pahoittaneista palaa osa kenties ei.

Lukko pelissä mieltäni alkoi lämmittämään chanttien tulo takaisin, vaikkakin vielä hieman hiljaisemmin kuin aikaisemmin. Mutta tästä se lähtee, hatun otan päästä kaikille kannattamaan ryhtyneille, myös itse avasin äänijänteitäni jo hieman enemmän ja jatkossa yhä enemmän.

Meillä on kyllä katsomassa riittävästi tarvittavaa potentiaalia myös äänekkäämmälle kannattamiselle kaikki vain rohkeasti mukaan ainakin näihin yksinkertaisimpiin kannatuksiin. "Teräväisen paita päällä" keskisektorissa seisovalle kaverille nostan hattua ja kummarran syvään, siinä hieno esimerkki mistä tämä homma lähtee uudestaan paranemaan.

Hjallis ei voi paljoa enempää enää käytännössä tehdä, mutta toivotaan, että tekee vielä sen mikä tehtävissä on elikä järkkää jonkun sopupalverin asianomaisten kanssa.

Tästä se lähtee, ei kun äänijänteitä avamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs mies sinä olet? Mestiksen mediaseksikkäin. Kun juttujasi lukee, ei ainakaan välity mielikuva, että kannattaisit Jokereita. Niinpä kysyn ihan mielenkiinnosta, että mitä jengiä kannatat ja mikä on motiivisi osallistua tähän keskusteluun?

Olen vain seurannut Jokereita heidän hienon fanikatsomon takia ja ymmärrän täysin syyt miksi capot ym. ovat poissa kehistä. Ymmärrän miten heitä on loukattu. Täällä ihmetellään, kun ensin tapetaan kannattajien intohimo täysin ja sen jälkeen odotetaan, että joku kun pyytelee anteeksi Maikkarilla, että homma on sillä selvä.

En missään nimessä toivo, että EP kuolee, mutta kaikki tekijäthän jo ennen kautta siihen oli. Itseenihän ei vaikuta millään tavoin tällä hetkellä mikä meininki Eteläpäädyssä on, ei mitään henkilökohtaista. Lähinnä olen pettynyt seuran tapoihin tehdä asioita ja käsitellä sen kannattajia jo tämän takia on ymmärettävää miksi homma ei toimi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Meikäläinen ostaa tällä hetkellä kausarin 30/70 mahdollisuudella ensi kaudella. Matseissa tulen kyllä käymään, mutta valikoidusti. Ja mielelläni lähden Pietariin ja vaikka Moskovaan vierasreissulle. Suurin osa KHL-jengeistä on kuitenkin mulle täysin yhdentekeviä. Ei vaan nappaa. En silti aivan täysin ymmärrä miksi nyt pitää jättäytyä katsomosta pois tai lopettaa kannustus tämän takia. Hjallikseen on minullakin luotto mennyt jo aikoja sitten eikä Karalahtea olisi tarvinnut hankkia sekottamaan vielä lisää kuvioita. Kummankin kohdalla pyrin kuitenkin hallissa olemaan ignore-vaihde päällä tämän viimeisen liigakauden.Toinen vaihtoehto on jäädä himaan ja se ei oikein tunnu järkevältä.

Vituttaahan tämä meno ja Hjalliksen touhut. Ensi kautta ja siitä eteenpäin en uskalla edes oikein ajatella.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Meikäläinen ostaa tällä hetkellä kausarin 30/70 mahdollisuudella ensi kaudella. Matseissa tulen kyllä käymään, mutta valikoidusti. Ja mielelläni lähden Pietariin ja vaikka Moskovaan vierasreissulle. Suurin osa KHL-jengeistä on kuitenkin mulle täysin yhdentekeviä. Ei vaan nappaa. En silti aivan täysin ymmärrä miksi nyt pitää jättäytyä katsomosta pois tai lopettaa kannustus tämän takia. Hjallikseen on minullakin luotto mennyt jo aikoja sitten eikä Karalahtea olisi tarvinnut hankkia sekottamaan vielä lisää kuvioita. Kummankin kohdalla pyrin kuitenkin hallissa olemaan ignore-vaihde päällä tämän viimeisen liigakauden.Toinen vaihtoehto on jäädä himaan ja se ei oikein tunnu järkevältä.

Vituttaahan tämä meno ja Hjalliksen touhut. Ensi kautta ja siitä eteenpäin en uskalla edes oikein ajatella.

Juuri näin toiset elävät hetkessä ja ottavat kaiken siitä irti, toiset eivät ja tuskailevat tulevaisuutta enenmmän kuin eläisivät kiinni hetkessä. Me olemme vain erilaisia ja kaikilla on siihen oma oikeus.

Ja muutos prosessi on kaikista vaikein, mutta työelämästä opittuna ne jotka tarttuvat muutoksiin ja mahdollisuukin pärjäävät parhaiten. Ne jotka jäävät surkuttelemaan ovat vaikeuksissa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti rekisteröityä palstalle, kun on tätä Kekäläisen ajan nousua ja sitä seurannutta syöksykierrettä on tässä sekavin tuntein tullut seurattua. Seuraan Jokereita aktiivisesti ja olen omalla panoksellani mukana fanitoiminnassa ja silloin tällöin myös vierasmatkoilla. Jokerit on minulle elämäntapa.

Itse en näe eroa vastustajan sytyttävyydessä KHL:ään siirryttäessä. Uskon, että tulevat ulkomaiset vastustajat tulevat sytyttämään jopa paremmin kuin valtaosa liigajengeistä. Mielelläni näkisin ”vierasmatkafiiliksen” siirtyvän himamatseihin. Jotenkin se vierasmatkoilla esiintyvä yhteisöllisyys pitäisi saada siirrettyä Areenalle ensi kaudesta alkaen. En oikeen keksi ratkaisua, miten tämän saisi toteutettua, kun jengi saapuu arkena hallille suoraan himasta tai duunista. Viikonloppumatseista voisi yrittää rakentaa ottelun ympärille yhteisöllisen tapahtuman, jonka huipentumana olisi itse ottelu ja sen jälkeiset jatkot viime kauden Namu –jäsentilaisuuksien malliin.

Hjalliksen eilinen tv-esiintyminen yllätti positiivisesti. Anteeksipyyntö tuli ja myönsi virheensä koskien twitterviestejä.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vain Suomessa voidaan olla näin tyhmiä, että uskotaan kaikki paska mitä omistaja puhuu ja kuitataan likaisella rahalla pyörivään muoviliigaan siirtyminen ja tähän päälle vielä fanien inhokin palkkaaminen olankohautuksella.

Toisille seura on isompi kuin pelaaja. Toivottavasti monet ovat kanssani samaa mieltä ja se näkyisi edes jonkinlaisena kehityksenä ensi keskiviikkona.

Ja mitä tohon KHL:ään tulee, niin olen ihan varma, että siihenkin tottuu. Nää liigan touhut ja silmään kusemiset ovat olleet jo jonkin aikaa sillä tasolla, että oon vain ilonen, että lähetään vittuu täältä.

KHL ja Jere pois ja joku ammattimies puikkoihin niin, että Hjallis ymmärtää pysyä taustalla.

Ok, sua ei varmaan tulla näkemään areenalla enää koskaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Toisille seura on isompi kuin pelaaja. Toivottavasti monet ovat kanssani samaa mieltä ja se näkyisi edes jonkinlaisena kehityksenä ensi keskiviikkona.

Ja mitä tohon KHL:ään tulee, niin olen ihan varma, että siihenkin tottuu. Nää liigan touhut ja silmään kusemiset ovat olleet jo jonkin aikaa sillä tasolla, että oon vain ilonen, että lähetään vittuu täältä.



Ok, sua ei varmaan tulla näkemään areenalla enää koskaan.

Areenalla tullaan varmasti näkemään mutta harvemmin, koska kausari jää todennäköisesti uusimatta. Onhan tässä toki vielä aikaa jossa tilanne ja mielipide voi muuttua. Se kuitenkin, että kaltaisesi vammaiset alkavat pätemään siitä, että seura on isompi kuin yksi pelaaja jne ja kuinka se ei haittaa yhtään, että Jokereiden uskottavuus, perinteet ja seuraikonit vedetään samalla kertaa pöntöstä alas, ärsyttää todella paljon. Seura on kuitenkin myös isompi kuin yksi omistaja, toimintaa pyörittävä osakeyhtiö tai joukkue. Voi olla, että tulevaisuudessa nähdään JHC Helsinki Suomen kiekkokartalla.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Areenalla tullaan varmasti näkemään mutta harvemmin, koska kausari jää todennäköisesti uusimatta. Onhan tässä toki vielä aikaa jossa tilanne ja mielipide voi muuttua. Se kuitenkin, että kaltaisesi vammaiset alkavat pätemään siitä, että seura on isompi kuin yksi pelaaja jne ja kuinka se ei haittaa yhtään, että Jokereiden uskottavuus, perinteet ja seuraikonit vedetään samalla kertaa pöntöstä alas, ärsyttää todella paljon. Seura on kuitenkin myös isompi kuin yksi omistaja, toimintaa pyörittävä osakeyhtiö tai joukkue. Voi olla, että tulevaisuudessa nähdään JHC Helsinki Suomen kiekkokartalla.

Ohittaisin nämä känkkäränkät olan kohautuksella mikäli kirjoittaja olisi oikeasti teini-ikäinen kuten tekstistä saatta lukea. Nyt harmittaa lähinnä se, että tätä paskaa täytyy toistella kaiketi hamaan tappiin asti. Sinua ei nyt kiinnosta Jokerit joten seuraa vaikka HIFK:n pelejä. Voit tehdä niin jatkossakin, koska tuollainen kylvämäsi ilmapiiri vain myrkyttää sitä orastavaa toimintaa jota sinne on nyt känkkäränkkien jäljiltä syntymässä. Täytyykö sekin tuhota?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös