Näytätkö mulle missä capot ovat tästä tehneet minkäänlaista numeroa ja vaativat anteeksipyyntöjä sieltä ja täältä?
Näytätkö mulle tosta mun tekstistä kohdan missä mainitsin nimenomaan capot? Paikaton katsomo on puolityhjä niin kyllä siellä muutama muukin on jotka on mielensä pahoittaneet. Capot on se tuntuvin asia poissaolevista, mutta nyt en niitä erikseen maininnut.
Otetaan kuitenkin nyt yksi esimerkki, kun sitä pyydät (On pääty areenalla-blogista):
"Capojen & ydinryhmän puolelta korjaushaluja on ollut ja näihin on joukkueen sekä toimiston osalta suhtauduttu erittäin positiivisesti – kaikki haluavat viime vuosien tunnelman takaisin. Jokereiden päätöksien tekijä ei kuitenkaan kokonaisuutta ymmärrä eikä ole valmis tulemaan vastaan, joten tilanne on tällä hetkellä motissa."
Mikä on tämä vastaantuleminen? Anteeksipyyntö? Jotain muuta? Sitä tuskin koskaan saamme tietää, koska näyttää olevan julkinen salaisuus.
Myös tässä ketjussa on useamman kerran mainittu esimerkiksi capojen ja Hjalliksen tapaamisesta mistä Hjallis lähti pois kesken palaverin, jos olet sattunut huomaamaan?
Kyllä mä rehellisesti toivon, että asiat saataisiin kuntoon, capot takaisin ja paikaton täyteen. En vaan odota Hjallikselta minkäänlaista vastaantuloa nyt tai jatkossakaan asiassa, joten toivoisin EP:n/capojen/yleisön löytävän motivaationsa tulla takas Hjalliksesta huolimatta. Ei siellä Hjallista kuitenkaan kannusteta. Hyvä näpäytys Hjallikselle olisi esimerkiksi näyttävä sisääntulo peliin päädyltä capojen kanssa, kova meteli yhden tai kahden erän ajaksi (kenties joku iso tifokin) ja sen jälkeen KOKO eteläpäädyn katsomoiden ulosmarssi yhden erän ajaksi. Ei voisi jäädä edes Hjallikselta huomaamatta ja kenties sitä kautta voisi tulla lisää painetta Hjalliksen suuntaankin yrittää saada asioita kuntoon. Samalla myös joukkueelle pieni muistutus, ettei heitä ole unohdettu kotipelienkään osalta. Näissä protesteissa olisin itsekin varmasti mukana, eteläpäädyssä kun itsekin istun, ja antaisin tukeni, mutta millekään väkisin tehdyille huonoilla banderolleille (Rauma) en tukea anna. Joskus on faneillakin mahdollisuus näyttää olevansa luonteeltaan suurempia kuin yksi omistaja ja nyt on todellakin se hetki.