Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Vittu samaa paskaa kaudesta toiseen. Toisessa erässä alkoi puskuroimaan ja ny ei meinaa näkyä mitään.
Itse olin juuri tulossa kysymään teiltä palstaveljiltä, että pystyykö enää valitsemaan tuota lähetyksen maksimilaatua, kun meikäläiseltä se palkki katosi kokonaan Ruudun mediasoittimesta. Ilmeisesti ei siis? Kuriositeettina todettakoon, että minä pystyin vaihtamaan lähetyksen laatua, mutta sen jälkeen pamahti ruudulle joku helvetin Motocross-kisa.Pelin alussa pystyi valitsemaan lähetyksen maksimilaadun. Ainut vaan että valitsemalla jonkun muun kuin korkeimman ei peliä näkynyt ollenkaan vaan joku infoteksti "ohjelmatiedot jostakin" tjsp siinä näkyi. Kun muuttivat tuohon automaattiseen kuvanlaadunvalintaan niin alkoi erroreita puskea ja jatkuvaa bufferointia.
Mistä kohtaa? Itselläni oli sellainen kohta tuossa Ruudun soittimessa "Live"-kohdan vieressä, mutta se katosi ensimmäisen erän aikana johonkin?Tosiaan, sieltä pystyy valitsemaan itse joko 720p, 480p tai 360p
Täällä ei kyllä toimi edelleenkään, teitkö jotain kikkoja?
Jos tulkitsen oikein edellisiä sivuja, niin ongelmia on ollut vähän sillä sun tällä laitteella, mutta ruudun nettipalvelu kuitenkin toiminut paremmin, kuin nämä Soneran koti-tv:t jne?
Mistä kohtaa? Itselläni oli sellainen kohta tuossa Ruudun soittimessa "Live"-kohdan vieressä, mutta se katosi ensimmäisen erän aikana johonkin?
Oorait, yo. tekstien mukaan muillakin on myös kadonnut tuo palkki soittimistaan, ihmeellistä! Onko lähetyksesi muuten pelittänyt normaalisti Lunatico?Siitäpä juuri. Itsellä on se edelleen näkyvissä vaikka valitsin 720p, niin pystyn kyllä muuttamaan sen vaikka puolta huonommaksi edelleen.
Juhuu, Elisallekkin saatiin SD kuva LPRstä.
Millä helekatin filterin läpi tuo kuva tulee, kun molemmissa reunoissa on selkeästi vaaleampi alue kuin muualla kuvassa
Bufferointi ja Type error katosivat välittömästi, kun klikkasin aikapalkkia siten, etten katso peliä aivan livenä vaan minuutin pari jäljessä.
Näissä tulee olevaan suuria eroja hallien välillä, kun kaikkien joukkueiden halleihin ei kuituja mene.
Näissä tulee olevaan suuria eroja hallien välillä, kun kaikkien joukkueiden halleihin ei kuituja mene.