Otteluseuranta 7.-8.4. (su-ilta/yö)

  • 25 011
  • 215

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
En kyllä allekirjoita Antti Mäkisen näkemystä siitä, että Red Wings - Blues olisi ollut hyvätasoinen. Keskinkertaista lätkyttelyä, joka ratkesi melkoiseen räkämaaliin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nämä iltapäiväpelit voitaisiin lopettaa kokonaan. Ei tälläkään kaudella ole yhtään mielenkiintoista tällaista nähty.

Sitten ainakin minulta loppuisi NHL:n katsominen tyystin, Kun en valvo öitäni änärilätkän parissa.
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Kenen kanssa Scott Gomez pelaa ja miten on esiintynyt tänä vuonna, itse olen nähnyt yhden erän Sharksia tällä kaudella. Vilpertti? Jaws?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kenen kanssa Scott Gomez pelaa ja miten on esiintynyt tänä vuonna, itse olen nähnyt yhden erän Sharksia tällä kaudella. Vilpertti? Jaws?

Gomez on pelannut melko vaihtelevasti eri ketjujen sentterinä, välillä mutta harvakseltaan on ollut myös laiturin tontilla. Viimeiset pelit ovat kuluneet nelosketjun sentterinä, kun Pavelski on ottanut kolmosketjun sentteröinnin hoitaakseen ja Handzus treidattiin Chicagoon. Ketjukavereina Gomezilla on siis ollut Burishia, Sheppardia, Galiardia, Desjardinsia ja välillä Wingelsiäkin.

Pelatessaan ylemmissä ketjuissa on kokeillut monen eri pelaajan kanssa. Saa välillä vastuuta ylivoimallakin. Minä olen ainakin ollut ihan tyytyväinen Gomezin otteisiin. Ihan mitään huikaisevaa dominointia ei ole nähty, mutta väläyksittäin sitä vanhaa Gomezia kyllä. Mitään ei odotettu, siitä kertoo kauden mittainen sainaus, taisi olla 700k caphitilla mikäli ulkomuistista oikein muistan.

Kyllähän Gomezista kuitenkin huomaa, että kunnostautuu enemmän syöttelijänä kuin viimeistelijänä. Ottanee tuon nelosketjun sentterin roolin loppukaudeksi, kun Thornton, Couture ja Pavelski ovat kolmen muun ketjun keskushyökkääjät.

Kohta on matsi alkamaisillaan, go Sharks!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Voi pikku Detroit-faneja kun joukkueensa ei osaa voittaa jos ottelu pelataan aikaisemmin.

Tuossa, ota nenäliina.

Äläs nyt taas ymmärrä tahallaan väärin. Päästiin täällä jo konsensukseen että iltapäiväpelit on viihdyttävyydeltään ja laadultaan aina paskaa. Vai muistuuko jotain huippumatsia mieleen?
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Gomez on pelannut melko vaihtelevasti eri ketjujen sentterinä, välillä mutta harvakseltaan on ollut myös laiturin tontilla. Viimeiset pelit ovat kuluneet nelosketjun sentterinä, kun Pavelski on ottanut kolmosketjun sentteröinnin hoitaakseen ja Handzus treidattiin Chicagoon. Ketjukavereina Gomezilla on siis ollut Burishia, Sheppardia, Galiardia, Desjardinsia ja välillä Wingelsiäkin.

Pelatessaan ylemmissä ketjuissa on kokeillut monen eri pelaajan kanssa. Saa välillä vastuuta ylivoimallakin. Minä olen ainakin ollut ihan tyytyväinen Gomezin otteisiin. Ihan mitään huikaisevaa dominointia ei ole nähty, mutta väläyksittäin sitä vanhaa Gomezia kyllä. Mitään ei odotettu, siitä kertoo kauden mittainen sainaus, taisi olla 700k caphitilla mikäli ulkomuistista oikein muistan.

Kyllähän Gomezista kuitenkin huomaa, että kunnostautuu enemmän syöttelijänä kuin viimeistelijänä. Ottanee tuon nelosketjun sentterin roolin loppukaudeksi, kun Thornton, Couture ja Pavelski ovat kolmen muun ketjun keskushyökkääjät.

Kohta on matsi alkamaisillaan, go Sharks!

Kiitos tästä brieffistä!
Pitääpä seurata tässä matsissa, että miten pelaa.

Niemi vs Lehtonen maalivahtikamppailu nähdään myös.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
No niin, tuon Detroit-Blues läpsyttelyn jälkeen unelmana kovavauhtinen kamppailu San Josen ja Dallasin välillä. Maalejakin saa tulla...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei Detroit sitä voittoa ainakaan ansainnut.

Ei todellakaan ansainnut!

Sen mitä minä ottelua näin (kaksi kokonaista erää ja ensimmäisestä lopun) joukkueen esitys oli pääsääntöisesti täydellisen munatonta pelailua. Jokunen pelaaja pelasi omalla tasollaan tai vähintäänkin tyydyttävästi mutta kokonaisuus oli luokatonta pelailua. Näennäisest paikkoja kyllä luotiin mutta siihen se sitten jäikin.

Jotenkin sellainen tuntu, että joukkue on mukavoitunut liikaa ja se on vaipunut "kevätuneen". Kenties sittenkin joukkueen herättämiseksi olisi kannattanut joku kauppa tehdä. Tai sitten pitää pistää seuraavaan peliin jokunen muu popparia popsimaan kuin näitä duunareita silläkin uhalla, että joukkue ottaa entistä enemmän nekkuun.

vlad.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kiitos tästä brieffistä!
Pitääpä seurata tässä matsissa, että miten pelaa.

Niemi vs Lehtonen maalivahtikamppailu nähdään myös.

My pleasure. Maalivahtien taistelu tosiaan kiintoisa, kaksi hyvin pelannutta suomalaista vastakkain. Niemi on ollut todella hyvä, toivottavasti jatkaa tänään samaan malliin!

No niin, tuon Detroit-Blues läpsyttelyn jälkeen unelmana kovavauhtinen kamppailu San Josen ja Dallasin välillä. Maalejakin saa tulla...

Olet väärän ottelun parissa, pahoin pelkään...
Veikkaan vähämaalista, ja hieman unettavaakin ottelua puolueettomalle seuraajalle, mutta olen mielelläni väärässä.

Sharks on kova kotonaan. Tästä kielii kotirekordi, jonka mukaan hait ovat vain kerran taipuneet kotonaan varsinaisella peliajalla. Seitsemän ottelun voittoputkessa mennään, ja kotietu playoffeihin on ensisijainen tavoite.

Kohta mennään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuten odotettua, aikamoista vääntöä heti alusta asti. Taklauksia, taistelua ja äsken nähdyn kaltaista kulmavääntöä, me likes! Burns on noissa todella vahva.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hieno kiekonriisto Couturelta maalin takana, ja KooKoo johtaa Starsia 1-0!

Loistava alku.
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Wingels vie Sharksin 1-0 johtoon. Tämä ottelu on ollut nyt jo viihdyttävämpi kuin WingsBlues kokonaisuudessaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hait ylivoimalle poikittaisesta mailasta, joka olisi takuulla jätetty viheltämättä Stanley Cup finaalien seitsemännen pelin jatkoerässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hait ylivoimalle poikittaisesta mailasta, joka olisi takuulla jätetty viheltämättä Stanley Cup finaalien seitsemännen pelin jatkoerässä.

No se oli kolmas rike 20 sekunnissa, tuli sellainen "jatkuva väärä pelitapa" salibandyjäähy.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Äläs nyt taas ymmärrä tahallaan väärin. Päästiin täällä jo konsensukseen että iltapäiväpelit on viihdyttävyydeltään ja laadultaan aina paskaa. Vai muistuuko jotain huippumatsia mieleen?
Konsensus taisi muodostua Detroit-fanien kyynelistä.

Ihan hyvää kiekkoa tämäkin SJ-DAL.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pitää kehaista tuota Starsin alivoimaa, hyvää työskentelyä nelikolta.

Tämä peli vaikuttaa juuri sellaiselta, että erikoistilanteissa peliä ei poikkeuksellisesti ratkaista. En yllättyisi, mikäli alempien ketjujen työmyyrät ja profiililtaan raatajat ratkaisisivat ottelun 5vs5-pelissä. Galiardi, Burish ja kumppanit, teidät on mainittu.
 
Viimeksi muokattu:

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Stars pelasi hyvää ylivoimaa ensimmäisen minuutin ylivoimastaan, mutta toisella minuutilla tekikin tiukkaa päästä edes alueelle, kun Sharks pelasi vuorostaan hyvää alivoimaa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Pasi Nurminen on näemmä opettanut Niemelle jotain uusia sirkustemppuja kun mies heiluu maalillaan vähän väliä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös