Kalsarikänniketju

  • 5 219 738
  • 66 665

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otetaas taas! Kippistä! Kai se täytyy pikku hiljaa alkaa tutustumaan tämän yön urheilutarjontaan.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Minä innostuin taasen tähän progen maailmaan. Turhan harvaan tullee nykyseltään kuunneltua. Tämän parissa sitä aikanaan kasvettiin mieheksi, ah.

En tohi linkitellä kun ette tykkää kuitenkaan. Otan siis oluen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Laita Mehumaija vaan linkkejä. Täällä on yllättävän komittoitunut progeyhteisö, aina Canterburysta metalliprogeen ja siltä väliltä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitokset oikeasti tarkennuksesta edellisen viestini lainaukseen.

Olen itse aikanani vetänyt dumarina useamman vuoden, joista muutaman viimeisen pääsääntöisesti päätuomarina liiton alaisissa sarjoissa - en nyt ihan liigatasolle asti kuitenkaan edennyt, kun reilu parikymppiä oli lopettaessani mittarissa - ja useamman kerran törmännyt pelaajan kanssa.

Onko tässä syy/yhteys. Jotenkin hauska mielikuva, "en nyt ihan liigatasolle asti edennyt" go figure. Tässäkin tapauksessa ura loppui nuorena koska pelaajiin tuli otettua liikaa kontaktia.

Ulkona olisi hieno kävelyilma, mutta ei kalsareissa hengailua moni asia voita.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Laitetaan tähän vielä yökyöpeleiden iloksi randomilla 10 viisua progea tavallisemmasta päästä. Hienoja artisteja kukin monin eri tavoin.

Frank Zappa -Black Napkins
Captain Beyond - Thousand Days of Yesterdays
Yes - Starship Trooper
Genesis -Firth of Fifth
King Crimson - Red
Gentle Giant - Proclamation
Camel - Lady Fantasy
Absoluuttinen Nollapiste - Aurinko Kaikennäkö
Jethro Tull - Minstrel In The Gallery
Wigwam - Freddie Are You Ready

Lopun yötä kuuntelen joka tapauksessa Grateful Deadia. Syvennyn taas All The Year Combine 14 dvd:n boxin ytimiin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tiedä täyttääkö tämä satsi täysin kalsarikänniketjunhengen mutta ajattelin tänään viihdyttää itseäni loistavalla brittiläisellä siiderillä merkkiä Old Rosie Cloudy Scrumpy ja sen jälkeen tartun irlantilaiseen - en kuitenkaan viskiin, jota sisuskaluni eivät kestä - vaan kermalikööriin, josta pidän todella paljon. Tutustuin Carolansiin useampi vuosi sitten Irlannissa Limerickin kaupungissa Shannon joen suulla ja likimain Atlantin rannikolla.

Tämän hetken aion aloittaa kuuntelemalla Martti Huuhaa Innasta ja minun henkeen liittyen laulukin on oivallisesti valittu: Saat multa kympillä kyrpää.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämän hetken aion aloittaa kuuntelemalla Martti Huuhaa Innasta ja minun henkeen liittyen laulukin on oivallisesti valittu: Saat multa kympillä kyrpää.
Tuon aikakauden Innanen ooli oivaltavan avointa, toki myös puhdasta ja kaunista kaikessa kyrpyydessään.

Huuhaa Innasen tarkoituksellisen tarkka artikulaatio on erityisen edukseen juuri näissä alapääralleissa. Kannattaa eritoten huomioida alkurepliikin selkeä ja hienosti painotettu kappaleen nimen lausuminen, "saat multa kym-pil-lä kyrpääh".
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuon aikakauden Innanen ooli oivaltavan avointa, toki myös puhdasta ja kaunista kaikessa kyrpyydessään.

Huuhaa Innasen tarkoituksellisen tarkka artikulaatio on erityisen edukseen juuri näissä alapääralleissa. Kannattaa eritoten huomioida alkurepliikin selkeä ja hienosti painotettu kappaleen nimen lausuminen, "saat multa kym-pil-lä kyrpääh".

Olen kuunnellut viimeaikoina todella paljon Martti Huuhaa Innasta ja olen huomannut hänen oivaltavuutensa sanoittajana ja lausujana. Vaikka hän onkin edukseen juuri näissä alapääralleissa niin koskettavuudessa ja tässä mielessä läheisin kappaleensa minulle on eittämättä Elsa, kohtalon lapsi.

Mutta odotan hetkeä jolloin tulee hänen kaltaisensa riimittelijä alapäänralleihin. Siinäpä saisi neekeriäiteekin kumipanaania oikein kunnolla pesr' rytkyen!

vlad.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kohta 2 tuntia viimeisestä viestistä, mitä vittua?

Tequila on hyvää. Oluit on hyvää.

Kaverit ei oo, kun eivät oo baarissa, ttu!
 

inchino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kotosalla ollaan, reippaasti on olutta kumottu ja näissä merkeissä jatketaan.

Päivällä hieman kuumotti kun kaveri uhkaili soittelevansa illalla meikäläistä baariseuraksi, mutta nyt kun kello lähestyy puolta yötä, uhka taitaa vähitellen olla ohi. Helpotus.

Täällä on todistetusti parasta seuraa, juomaa saa jonottamatta ja musiikkikin on juuri omaan makuun sopivaa.

Vielä on iltaa mukavasti jäljellä ja tunnelma nousujohteinen, joten tähän väliin sopii oikein sujuvasti Anthraxin Joe Jackson-cover Got The Time.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tässä pitkän työpäivän jälkeen tullut hiukan tissuteltua ja syöty iltapalaa, niin meni ihan ohi tuo äskeisen kakkosen länkkärin alku- ja lopputekstit.

Aina tykännyt länkkäreistä ja tuossakin oli tutun näköisiä naamoja mutta ei nyt saa päähänsä. Roistona hiukan Rami Summasen näköinen kaveri ja good guyna joku myös tuttu. Vankikuljetus Yumaan oli filmin idea.

Edit.
Haa, nyt löytyi. Russell Crowe pääosassa leffassa "klo 15:10 Yumaan". Melko hyvä raina. Mutta se rosmokin oli hyvä. Ja vanhaa kunnon länkkäriä, inkkareita ja loppuräiskimistä myöten.

Laulun sanoin, vielä on valkkaria jäljellä...
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Uuden kämpän tuparit ohi ja tässä pienet tissuttelut vielä menossa. Tein n. 4L mojitoa kannuun ja kaikki meni. Tein vieläpä maustettuun rommiin (etikettivirhe!). Hyvä vaihtoehto boolille vaikka tuo nyt ei toimikaan samalla tapaa kuin drinkkilasissa.

Tässä on aika sopiva noususuhdanne päällä mutta ei tässä mihinkään baariin enää lähdetä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Perkeleen mylly, ku prakas just kesken Panthers-Lightning jatkoajan. Vituttaa, pakko siis ottaa huikka.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt joka päivä olla selvin päin häh? Maanantaina selvin päin, tiistaina selvin päin, keskiviikkona selvin päin, joka hemmetin päivä vesiselvänä, raivoraittiina. Kuka jaksaa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joko täällä on Jatkoajan kuuluja juoppoja kallistelemassa mukia?

Päiväkännit! En muistanutkaan, mutta tämä on oikeasti ihana tunne. Kun lähtee kaupungille, ja katsoo tyyniä ihmisiä tuulipuvuissaan elämässä arkea... ja samaan aikaan itse (terveiset Evilille) elää sellaista vaihetta, että naama on lainassa Johnny Deppiltä ja vitsivarasto Pertti Jarlalta. Kun tietää, että jokainen nainen tulee nauramaan vähän huonommilekin jutuille. Kun tietää, että olet maailman hauskin ihminen. Tietää, että kaikki ihmiset ovat veljiä ja valmiita heittämään yläfemmat sun kanssa. Ja kaiken kaikkiaan maailma on jotenkin vaaleanpunaisempi ja pumpuliin kääritympi kun koskaan olet kuvitellutkaan.

Tätä kannattaa tällaisen minun kaltaisen umpitylsän virkamiehenkin joskus kokeilla... että dokaa isolla kädellä esimerkiksi sunnuntai ja aloittaa maanantain lonkerotölkillä. Se palkaton vapaa on oikeasti tämän arvoista. (joo, tiedän, nyt on perjantai).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös