Xbox360: NHL13 GM Connected-liigan pelien analysoinnit ja jälkipelit. #2

  • 54 555
  • 899

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Eipä häävisti mennyt jakson avausmatsit. Tilastot maaleja lukuunottamatta näyttivät joka matsissa hyviltä (joskin joka matsissa enemmän tai vähemmän mairittelivat minua. Tosin Edmontonia vastaan hallintalukemat 1-13 eivät paljoa selittelyille sijaa anna), mutta tuo viimeistely kyllä on todellinen ongelma. Ongelma ei ole edes maalipaikkoihin pääsy, vaan se laukominen. Tähän suurimpana syynä on se, että en oikein vieläkään ole alitajuisesti ymmärtänyt, että tiettyjä ratkaisuja ei vain kannata tehdä tietyissä tilanteissa. Esimerkiksi on vain muutamat paikat, joissa kannattaa lämäriä käyttää, muissa aina ranne. Toinen on sitten nuo one-timerit maalinkulmalle, jotka maalivahti ottaa jäätävällä prosentilla.

Yksi asia vielä, jolla omaa pelaamista saisi uudelle tasolle, on tuo tatin käyttö (en tarkoita harhauttelua). En tiedä, minkä takia EA on päätynyt sellaiseen ratkaisuun, että kun tatin vie sivulle ja pelaajan liukumaan, niin tarkkuus sekä syötöissä että laukauksissa paranee. Eritoten laukauksissa (=rannareissa) tuota tattia täytyy ruveta opetella käyttämään, koska se on äärimmäisen tehokasta. Detroit hallitsee tämän hyvin meidän liigassa (näkyy tehdyissä maalimäärissä). Syötöissä sitten on se, että melkeinpä liutaan tatti sivussa ja viskotaan lättyjä. Se on haasteellista, enkä missään tapauksessa halua ketään dissata. Kuitenkin muutama pelaaja (menestyksekkäästi) käyttää tätä eli pelaajalla liu'utaan tatti sivulla ja lättyjä heitellen. Ainoa "ongelma" siinä on se, että se näyttää tosi naurettavalta. :D Tulee mieleen enemmän jääpallo kuin jääkiekko, mutta EA on kerta sitä mieltä, että se on kannattavaa, niin onhan se etu hallita tämän tyyli.

Täytyy ruveta olemaan jopa "ylpeä" pelityylistäni, sillä todella moni joukkue on ilmoittanut vaihtavansa pelityyliänsä pelkästään minua vastaan, heh. Kuitenkin täytyy ruveta keksimään uusia jippoja, että ei pääse vastustaja liikaa mukautumaan. :)
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ducksia vastaan taas hakkasin päätä seinään ja voittomaali tuli ajassa 25 sekuntia, tuo oli ihan normaali etukulman harhautus, mutta seuraava maali oli taas sitä itseään, kun kiekko kimposi jälleen omasta pakista maaliin.

Sen verran että olihan se kolmas maalikin läpiajo jossa skode tuli tolpasta ulos ja siitä seuraavan pelaajan perseen kautta takasin sisään. tjsp. Paljos meillä meni vedot tossa, jotain 17-21? Eka erä oli täysin sun ja sitten se tasaantu ihan kivasti mun mielestä kahteen vikaan erään.
 

janbo

Jäsen
Saisi pikkuhiljaa botit taas rauhoittua. Äskeisessä Islanders-pelissä Villemixin bottiäijät teloi Seguinin, Gerben ja Savardin pukukoppiin ennen kuin matsi oli ylittänyt edes puoliväliä. Näistä sekä Gerbe että Savard kiekottomia.. Lopputulemana onneksi vain Savard loukkaantuneena 18 peliä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Saisi pikkuhiljaa botit taas rauhoittua. Äskeisessä Islanders-pelissä Villemixin bottiäijät teloi Seguinin, Gerben ja Savardin pukukoppiin ennen kuin matsi oli ylittänyt edes puoliväliä. Näistä sekä Gerbe että Savard kiekottomia.. Lopputulemana onneksi vain Savard loukkaantuneena 18 peliä.

Chicago-matsissa itseltäkin lähti Del Zotto 21 otteluks telakalle, kun kiekottomana joku veteli. En huomannu kattoo oliko botti vai ihminen (jostain syystä uusinnat ei tuota taklausta taltioineet ollenkaan). Kieltämättä aika vitun perseestä, kun pienestä kiekottoman tuuppaisusta voi tulla kakkonen, mutta sitten kunnon pommista selkään ei tule mitään, jos kaveri loukkaantuu.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Edmontonilla alkanu jakso ihan mukavasti 3-1-0, nääs. Ja ainoa tappio tuli vain 1-0 lukemin Coloradolle, nääs. Vähämaalisia under pelejä ollu kun 4 matsiin maalit mulle 5-3.

Kauttakin jäljellä hieman alle puolet. Meidän konffissa edelleen pirun tasasta eli ristiinpelaamisia tulee paljon. Kunnon voittoputki tohon niin on Edmontonkin taas mukana play-off-runissa!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onhan tää taas täyttä paskaa. Hallitse 10-4 30 kudilla ja häviä. Siihen perään vielä toinen samanlainen pienemmällä hallinnalla. Vittu mikä peli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olipas kiva peli Kingsiä vastaan. On se nyt saatana vissiin niin vaan, että mä olen oppinut vihdoin pelaamaan tätä.

1-0 voitto 27sek ennen loppua, kerrankin se olin MINÄ joka tekee voittomaalin ihan lopussa, enkä päästä tuota kyseistä maalia.

Landeskog pääsi koittamaan loistopelin pelannutta Quickia vastaan, johon hakkasin 2,5 erää päätä ties miten hyvillä tilanteilla (vittu muuten totaaliperseestä nuo suoraan syötöstä vetojen onnistumisprosentit, kun niitä tykkään hakea jääräpäisesti).

Lopussa Kings pääsi turhan hyvin peliin mukaan ja vei kyllä kolmoserän ja toisen lopun itselleen. Hyvin puolustin kyllä muuten ja hyvin pelasi myös Kings. Harding ollut jäätävän hyvä, eikä tulisi mieleenkään treidata uutta ykkösvahtia kehiin.

Kiitos Kuningaskuntaan pelistä.
 

janbo

Jäsen
Alkaa kyllä ihmetyttämään tämä pelimuoto. Nyt minulta on hävinnyt jo yhteensä kaksi pelaajaa, ja tilalle on ilmestynyt yhteensä 3 ukkoa. Kaikki uudet ovat sysipaskoja pelaajia minimipotentiaalilla ja vuoden mittaisella sopimuksella. Capissa on tilaa loukkaantumisesten takia 5+ miljoonaa, mutta en voi signata ketään. Kolme hyökkääjää sivussa, joten 3. ja 4. ketjut muodostuvat yhdestä NHL-hyökkääjästä, kolmesta AHL-hyökkääjästä ja yhdestä AHL-pakista.. Mihin noita äijiä häviää ja mistä nuo tilalle tulleet tupsahtivat?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joku palkkajuttu/pelaajien liiallinen määrä tuon on pakko olla.

Montrealista varmaan hävisi Halpern sen takia, kun se vitun botti signasi sinne ne miljoona turhaketta yhdensuunnan soppareilla.

Sulla varmaan palkkajutut kyseessä, mutta ohan tää nyt saatana perseestä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Alkaa kyllä ihmetyttämään tämä pelimuoto. Nyt minulta on hävinnyt jo yhteensä kaksi pelaajaa, ja tilalle on ilmestynyt yhteensä 3 ukkoa. Kaikki uudet ovat sysipaskoja pelaajia minimipotentiaalilla ja vuoden mittaisella sopimuksella. Capissa on tilaa loukkaantumisesten takia 5+ miljoonaa, mutta en voi signata ketään. Kolme hyökkääjää sivussa, joten 3. ja 4. ketjut muodostuvat yhdestä NHL-hyökkääjästä, kolmesta AHL-hyökkääjästä ja yhdestä AHL-pakista.. Mihin noita äijiä häviää ja mistä nuo tilalle tulleet tupsahtivat?

Nuo uudet janarit eivät siis olleet seurassa sopimuksettomia vaan pärähtivät ylipäänsä listoille tyhjästä? Entä minkä verran oli farmissa pelaajia sen jälkeen kun loukkaantumiset tapahtuivat? Ettei peli siis tehnyt jotain tuollaista "tasoittaakseen" jonkun epäsuhdan capin/pelaajamäärän osalta?
 

janbo

Jäsen
Nuo uudet janarit eivät siis olleet seurassa sopimuksettomia vaan pärähtivät ylipäänsä listoille tyhjästä? Entä minkä verran oli farmissa pelaajia sen jälkeen kun loukkaantumiset tapahtuivat? Ettei peli siis tehnyt jotain tuollaista "tasoittaakseen" jonkun epäsuhdan capin/pelaajamäärän osalta?

Tarkalleen en tiedä missä vaiheessa nuo uudet pelaajat tulivat, ei kuitenkaan hetki sitten, vaan jossain syksymmällä. Rosterissa on ollut koko ajan 1-3 healthy scratchia. Täyden nhl-rosterin (18+2) jälkeen farmissa oli parhaimmillaan 9 kenttäpelaajaa ja maalivahti. Sittemmin on hävinnyt kaksi ja tullut kolme tilalle. Sen lisäksi yksi jannu lähti treidissä Winnipegiin, mutta kolme ilmestyivät jo ennen treidiä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgaryn jakso paketissa. Tulipahan pelattua vittumaisesti St. Louisia vastaan. Tilanne 2-1 Calgarylle, minuutti peliaikaa jäljellä ja St. Louis ylivoimalle. Calgarylle aloitusvoitto kierto maalin takaa ja pienillä syötöillä hiljalleen lähdin hyökkäämään ja n. 20 sek myöhemmin olin hyökkäysalueella ja pelasin aikaa pois syöttelemällä kulmissa. Periaatteessa siis pelasin aikaa, ei näin! Muuten pelistä, olipahan huvittava maali St. Louisilla, Puolittainen läpiajo, rysty-kämmen harhautus ja tilanne ajautui miinuskulmaan josta veto lopulta lähti ja Hillerin perseen kautta maaliin. Peli päättyi 2-1 Calgarylle.

Välitön ja ansaittu kuitti tuli Petrolta pelin päätyttyä ja hieno tajuta oma teko jälkikäteen. Pahoittelut sinne suuntaan!

Tähän lopun pelityylini vaikutti kaksi asiaa, olen huomannut, että osa vastustajista on tehnyt samaa asiaa itselle ja tiedostamaton "kosto" tuli nyt väärälle managerillä ja VÄÄRÄÄN AIKAAN. Yleensä kyllä alivoimalla puran kiekon välittömästi pois omalta puolustusalueelta, mutta nyt tuli tehtyä tuo turhan ratkaisevallla hetkellä -> viittaan siis pelitilanteeseen ja jäljellä olevaan peliaikaan. Lisäksi takaraivossa oli juuri aikaisemmin pelattu peli Phoenixiä vastaan, jossa johdin kahden erän jälkeen 3-0, ja meinasin viimeisellä minuutilla ryssiä omalla ylivoimalla johtoni. Phoenixiä vastaan peli päättyi 3-2 Calgarylle
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Hyi_vittu

On tää pelimuoto niin vitun nättiä taas että hoosianna ja aasilla Betlehemiin!!

Ensin voittoputki katkeaa Winnipegille 3-2 tappioon. Hallinta (Toronto ensin) 10-3, laukaukset 20-14. Peruspaskaa, todettiin, ja jatkettiin matkaa.

Sitten päästiin taas jännän äärelle. Carolina vastassa ja pisteitä pitäisi raapia. No raavittiinko? Ei. Ensimmäinen erä: hallinta Torontolle 3-1:30, kudit 7-9 ja 0-6 taululla!! Mitä vittua Reimer?? Tais mennä neljä ekaa sisään ja sit patjatorjunta väliin ja taas heiluu! Meni lämärit ja ranteet, ylös ja alas. Välillä livahti puikoista, välillä siniviivakuti räpylän kautta. Muutama kikkakin nähtiin. Kinnostus nollille ja suht tasasen (kenttätapahtumissa) pelin jälkee 9-0 turpaan kun kaveriakin alko vissiin naurattaa ja kokeili aina vetää. Saa korjata jos olen väärässä.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä - Boston vastaan kotihallissa. Eka erä niukasti Torontolle 3-2 hallinnalla ja 6-5 laukauksilla ja erätauolle 1-0 johdossa rumalla ronkkimismaalilla. Toisessa ja kolmannessa erässä edelleen tasaista peliä, vaikkakin kolmannessa alettiin puolustaa johtoa ja laskea karvausta. Kädetys pakilla keskialueella, Boston läpi ja 1-1. Tyhmä virhe, tyhmä jätkä. Piti alkaa taas pelaamaan ja pelattiinkin mutta hokkuspokkus ja 14 sek ennen erän loppua suorasta hyökkäyksestä heti sinisen jälkeen ranteella kiekko reppuun ohi torjuntavastuun carolinakatastrofin jälkeen saaneen Niemen. Ei maskia - entäs sitten, kysyi Niemi. Jokunen suoni räjähti - taas. Siitä siis 2-1 turpaan hallinnan ollessa sekunnilleen sama 7.58 molemmilla ja laukaukset bostonille 16-20.

Kuuppa jumissa myllyttämään vielä hakson päättävä peli Carolinan konetta vastaan ja sieltäkin 2-1 turpaan Crosbyn ratkaistessa ohjurilla. Statseja en viitsi edes tähän laittaa, kaikki tietää millaista peli konetta vastaan on.

On tää vitun nättiä, jeejee. Luulin jo koneen pelattua katastrofijaksonsa (jota ennen samanlaista molarien ratkaisemista) päässeeni tästä paskanryöpyttämisestä eroon, mutta kun ei niin ei!! Kentällä tasaista, tilanteita molempiin päihin ja tiivistä viisikkopeliä. Niillä tee paskan vertaa kun koko homma kaatuu ottelu ottelulta maalivahtien käsittämättömyyteen. Pelaa tässä nyt sitten! Kohokohtia on mukava kertailla puhelimelta, EAlle en ole jaksanut koittaa ladata.

Vittuako tätäkään vuodatusta tänne kirjoitin, näitä pitkiä viestejä kukaan kuitenkaan jaksa lukea. Eikö Toronto vaan saa voittoo, EA? Alan ymmärtää edellisen GMn ratkaisua jättää lähes koko kausi pelaamatta, jos sama touhuilu on sieltä saakka periytynyt - ei tällaista kestä kukaan..

P.S. #vittumikäpeli
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Calgaryn jakso paketissa. Tulipahan pelattua vittumaisesti St. Louisia vastaan. Tilanne 2-1 Calgarylle, minuutti peliaikaa jäljellä ja St. Louis ylivoimalle. Calgarylle aloitusvoitto kierto maalin takaa ja pienillä syötöillä hiljalleen lähdin hyökkäämään ja n. 20 sek myöhemmin olin hyökkäysalueella ja pelasin aikaa pois syöttelemällä kulmissa. Periaatteessa siis pelasin aikaa, ei näin!

Eipä tässä mitään, ollutta ja mennyttä. Muuten on aina kaikki pelit olleet loistavia! Itse tiedän myös tässä liigassa pari, jotka tuosta ajan pelaamisesta nauttivat enemmän tai vähemmän.

Muuten täällä tulee turpaan dominointiin tai ei.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Eipä tässä mitään, ollutta ja mennyttä. Muuten on aina kaikki pelit olleet loistavia! Itse tiedän myös tässä liigassa pari, jotka tuosta ajan pelaamisesta nauttivat enemmän tai vähemmän.

Muuten täällä tulee turpaan dominointiin tai ei.

Hyvä homma, että välit ovat vielä kunnossa siihen suuntaan. On ollut kyllä kaikki pelit meidän välillä hyviä ja tasasia vääntöjä. Pieniin asioihin nuo ovat ratkenneet aina. Harmi vaan kun tällä kertaa pelin ratkaisu tuli mun aivopierusta :(
Oli meinaan ensimmäinen ja viimeinen kerta...

Omatuntoa kolkuttaa tuollainen, tuo ei ole se tyyli jolla niitä pisteitä halutaan raapia. Nyt jäi sellanen fiilis, että pisteitä ei ansaittu tällä kertaa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Hyvä homma, että välit ovat vielä kunnossa siihen suuntaan. On ollut kyllä kaikki pelit meidän välillä hyviä ja tasasia vääntöjä. Pieniin asioihin nuo ovat ratkenneet aina. Harmi vaan kun tällä kertaa pelin ratkaisu tuli mun aivopierusta :(
Oli meinaan ensimmäinen ja viimeinen kerta...

Omatuntoa kolkuttaa tuollainen, tuo ei ole se tyyli jolla niitä pisteitä halutaan raapia. Nyt jäi sellanen fiilis, että pisteitä ei ansaittu tällä kertaa.

No ei tuota nyt enää tarvitse harmitella! Kaikki ihan ok täältä suunnalta:)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Calgaryn jakso paketissa. Tulipahan pelattua vittumaisesti St. Louisia vastaan. Tilanne 2-1 Calgarylle, minuutti peliaikaa jäljellä ja St. Louis ylivoimalle. Calgarylle aloitusvoitto kierto maalin takaa ja pienillä syötöillä hiljalleen lähdin hyökkäämään ja n. 20 sek myöhemmin olin hyökkäysalueella ja pelasin aikaa pois syöttelemällä kulmissa.

Tuohon kyllä tosiaan vaikuttaa hyvin paljon se, että ylivoimalla pelaavan joukkueen pelaajat ovat jostain syystä uskomattoman passiivisia muualla kuin hyökkäysalueelle. En tiedä, mitä tuossa tarkalleen tapahtui, mutta äkkiseltään kuulostaa hankalalta pelata alivoimalla aikaa hyökkäyspäädyssä, kuitenkin tuo eka lauseeni selittänee tätä?

Noin muuten olen itse ruvennut alivoimilla vain heittämään kiekkoa päätyyn, vaikka uskomattoman helposti pääsee alivoimilla hyökkäämään. Tai oikeastaan juuri sen takia. Toki toisinaan myös hyökkään. Itselläni vielä olisi laittaa tuonne alivoimahyökkääjiksi sellaisia pelaajia, jotka ovat äärimmäisen vittumaisia pideltäviä. Kuitenkin peluutan alivoimilla kolmos- ja neloskentän jätkiä
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Kieltämättä tuo alivoimalla hyökkääminen on tehty tässäkin versiossa epärealistisen helpoksi. Vaarallisimmat paikat usein tulevatkin vastustajalle omalla ylivoimalla. :)

NHL12:ssa yhdessä liigassa oli sääntönä, että alivoimalla ei saa hyökätä! Pitää vaan heittää kiekkoa herrasmiesmäisesti päätyyn. Paitsi pelin lopussa, jos oli tappioasemassa. Voisihan sitä tässäkin liigassa kokeilla, jos kannatusta tulee ? (Tässä versiossa tosin ei ole niin ''helppo'' pelata AV:ta, kuin edellisessä versiossa uusittujen taktiikoiden avulla)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Taas vaihteeksi tuli turpaan, jotenkin on liigassa oma peli tukossa. Kuitenkin taas aika kovaa vitutusta tuottaa nuo satunnaiset puuroveivailut ja osalla vittumaiseksi muotoutunut pelitapa (tämä ei kenellekkään suoraan), koska on pakko voittaa. Nyt tämän huomaa taas paremmin kun on kaverin kanssa sellaiset 30 peliä pienen ajan sisään takana, mikä ihan oikeasti muistuttaa oikeaa jääkiekkoa ja on ihan mukavaa vaikka häviäisikin.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas vaihteeksi tuli turpaan, jotenkin on liigassa oma peli tukossa. Kuitenkin taas aika kovaa vitutusta tuottaa nuo satunnaiset puuroveivailut ja osalla vittumaiseksi muotoutunut pelitapa (tämä ei kenellekkään suoraan), koska on pakko voittaa. Nyt tämän huomaa taas paremmin kun on kaverin kanssa sellaiset 30 peliä pienen ajan sisään takana, mikä ihan oikeasti muistuttaa oikeaa jääkiekkoa ja on ihan mukavaa vaikka häviäisikin.

Jos mun pelityyliin tässä viittaat, niin ei paljon vaihtoehtoja ole kuin pokecheckata vitusti ja hakea ranteita. On niin hidas joukkue tää Columbus + taklaaminen on jostain syystä tässä liigassa ihan vitusti vaikeampaa kuin ykkösliigassa, että pakko käyttää tota pokecheckiä ihan helvetisti. Ja olen huomannut, että kyllä sitä aika moni muukin tässä liigassa rämpyttää. Alkaa olemaan motivaatio aikalailla nollissa tän liigan suhteen, joten taidanpa antaa Columbuksen jollekkin motivoituneemmalle. Voin kuitenkin pelata tämän jakson vielä loppuun, niin ei tarvi kenenkään pelata konetta vastaan, eikä mene simulointiin pelejä. Columbuksella ihan loistavat asemat pleijaritaistelua ajatellen, joten eiköhän tohon korvaava GM löydy!

Edit. Ja Petro, itse huomasin, että sä koitit jatkuvasti hakea riparimaaleja, eli; ripuliranne patjoihin ja siitä sisään. Ei siinä, mun puolesta saa käyttää, mutta ei se sen "reilumpi" tapa ole maaleja tehdä kuin "bugiranteet" tms.
 
Viimeksi muokattu:

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Itse kannatan tuota alivoimalla päätyyn heittämistä, koska EAn pojat ovat keksineet, että ylivoimalla varsinkin omissa pelaajia ei kiinnosta puolustaminen pätkääkään, vaan _kaikki_ koneen ohjaamat pelaajat tönöttävät markotoivosina odottamassa että alivoimalla olevan joukkueen pelaaja luopuu kiekosta vapaaehtoisesti. Ja tapittavat muuten hamaan tappiin saakka, ellei kiekkoa omille saa. Kuten Dissonanssi tuossa mainitsikin, alaketjujen nopeajalkaiset pelaajat mallia Kobasew (tuli vain pelaajana mieleen, koska oli mukana eräässä treidiehdotuksessa, joten käytän esimerkkinä) ovat aluvoimalla olevan joukkueen puolustajan lätyn jälkeen hyvin usein vähintään puolittaisessa läpiajossa, jonka jälkimainingeista (jos ei tee maalia) kulmissa pyörimällä on helppo tappaa koko alivoima, kun ylivoimalla oleva joukkue yrittää epätoivoisesti sillä yhdellä puolustamaan suostuvalla ohjaamallaan pelaajalla kiekkoa riistää. Autenttista? Think not.

Tosin vaikka täällä sovittaisiinkin, että pelin autenttisuuden vuoksi alivoimalla olevan joukkueen pitäisi heittää kiekkoa päätyyn tai vähintään päättää alivoimahyökkäyksensä siniviivan jälkeen laukaukseen maalia kohti, tultaisiin näitä luultavasti kuitenkin näkemään mikäli joukkue joutuu tiukassa tilanteessa pelin lopulla alivoimalle.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

Ei tuo nyt sinuun viitannut kyllä pelkästään. Ainut viittaus oli tuo säbäranne mistä en kauheasti innostu. Ja joo "hain" riparis 2 kertaa. Ja edelleen, ei ollut koko purnaus suhun kohdistettu.

Itse myös yritän tämän kauden lähinnä pelailla ja yrittää kasvattaa motia ensi kauteen.
 

Navy

Jäsen
Jos Glassjaw lähtee tästä liigasta, niin olisiko mitenkään mahdollista vaihtaa San Jose Columbukseen? Siellä taitaa sentään olla joku alkuperäinen Columbuksen pelaaja vielä jäljellä. Itselle on kuitenki melko tärkeää että niitä alkuperäisiäkin pelaajia olisi. Ymmärrän toki, jos tämä ei onnistu ja jatkan sitten San Josella. Tämä vaihto lisäisi kuitekin motivaatiota ja innostusta tähän liigaan.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tuo nyt sinuun viitannut kyllä pelkästään. Ainut viittaus oli tuo säbäranne mistä en kauheasti innostu. Ja joo "hain" riparis 2 kertaa. Ja edelleen, ei ollut koko purnaus suhun kohdistettu.

Itse myös yritän tämän kauden lähinnä pelailla ja yrittää kasvattaa motia ensi kauteen.

Noh, jos sä 2 kertaa hait niin ei siinä sitten mitään, tuntui vaan että niitä jäännuoliaisia tuli useampia patjoille kulmista. Eipä tullut laskettua ja niinkuin sanoin, ei ne mua häiritse. Itsellä varmaan on alkanut yleistymään nuo etukulmien hakemiset, kun ei millään muulla enää maaleja saa.

Piristävä poikkeus monien muiden(minun mukaanlukien) pelitapaan on Pittsburghin GM. Ihan uskomattomia syöttökuvioita heitteli äsken, yhteys katkesi pittsin johtaessa 3-1, pelataan huomenna loppuun tuo.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Näinhän se menee kuten spädäri yllä kommentoi, että onhan tuo tosiaan epärealistisen helppoa lähteä hyökkäämään alivoimalla. Ei tarvitse kuin hyvä syöttöketju, jossa 1-2 kertaa käyttää kiekon pakin kautta, niin olet varmasti hyökkäysalueella. Eli viivelähtö ja olet alivoimalla hyökkäyspäässä. Hyökkäyspään kulmissa on mielestäni helppo pyöriä ja syöttää aina vapaalle pelaajalle. Kyllähän tämä on tehokkain tapa kuluttaa oma alivoima. Olen huomannut tämän lähinnä online peleissä ja ikäväkseni pari manageria tässä liigassa käyttää kyseistä taktiikkaa. Itsekin tuli tähän nyt sorruttua...

Mä olisin ainakin mukana tossa Spädärin ehdotuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös