HPK 2012–2013

  • 818 362
  • 2 694

TJ MACKEY

Jäsen
Paljonko muuten tuosta Spangista säästettiin niitä verorahoja? Tätähän täytyy hyödyntää useamminkin.
Toivottavasti ei hyödynnetä jatkossa. Olin siinä ymmärryksessä, että valmentaja olisi halunnut uuden hyökkääjän ja pakin, eilinen Selinin lausunto ei oikein tukenut tätä. Oli syy Spangin myymiselle mikä tahansa, niin tämän kauden Kerho on niin tiivis porukka, että Spangerin lähtö otti koville. Ja jos uutta laadukasta pakkia ei saada tilalle, niin helvetinmoista amatöörien puuhastelua.

Juuso Puustinen ei taida olla tulossa, ainakaan jos miehen omaa Twitteriä on uskominen. Näyttää viihtyvän Milwaukeessa ja muutenkin äijä on juuri nyt lomailemasta vähän kauempana.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toivottavasti ei hyödynnetä jatkossa. Olin siinä ymmärryksessä, että valmentaja olisi halunnut uuden hyökkääjän ja pakin, eilinen Selinin lausunto ei oikein tukenut tätä. Oli syy Spangin myymiselle mikä tahansa, niin tämän kauden Kerho on niin tiivis porukka, että Spangerin lähtö otti koville. Ja jos uutta laadukasta pakkia ei saada tilalle, niin helvetinmoista amatöörien puuhastelua.
Olen vähän siinä käsityksessä, että Spang tosiaan itse halusi lähteä. Tällöin seuran täytyy pelaaja päästää pois. Ei Kerhon ole järkeä pitää motivaation kanssa kamppailevaa pelaajaa, juurikin tuon työteliään asenteen ja jengin tiiviyden tähden.

Jos tästä nyt säästyi huomattavia summia, nyt käytetään niistä valtaosa johonkin paikkaajaan. Vaikeaa, mutta nyt punnitaan sitten Lelu oikein kunnolla.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Toivottavasti ei hyödynnetä jatkossa. Olin siinä ymmärryksessä, että valmentaja olisi halunnut uuden hyökkääjän ja pakin, eilinen Selinin lausunto ei oikein tukenut tätä. Oli syy Spangin myymiselle mikä tahansa, niin tämän kauden Kerho on niin tiivis porukka, että Spangerin lähtö otti koville. Ja jos uutta laadukasta pakkia ei saada tilalle, niin helvetinmoista amatöörien puuhastelua.

Juuso Puustinen ei taida olla tulossa, ainakaan jos miehen omaa Twitteriä on uskominen. Näyttää viihtyvän Milwaukeessa ja muutenkin äijä on juuri nyt lomailemasta vähän kauempana.

Kyllähän asia juuri näin on. Todellista puuhastelua, jos ei valmiina ollut mitään hankintaa jo katsottuna ja asiat hoidettu jo varmaksi. Muuten ei voi kyllä ymmärtää, että näin tajuton riski otettaisiin.

Edit. Jos pelaaja tosiaan itse halusi lähteä eikä täten enää 100% pystynyt/olisi pystynyt joukkueella antamaan, niin oikea ratkaisu tietenkin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Strozykin tietotoimisto kertoo Caldwellin menneen Berliiniin. Se voitaneen siis unohtaa.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Olin siinä ymmärryksessä, että valmentaja olisi halunnut uuden hyökkääjän ja pakin, eilinen Selinin lausunto ei oikein tukenut tätä.

Tuon Selinin lausunnonhan voi ymmärtää vähän toisinkin. Itse ainakin yhdistin tuon siihen hänen edelliseen "kaikkia ei kiinnosta joukkueen etu"-kommenttiin hävityn matsin jälkeen. Eli, "parempi, että jätän sanomatta "hyvä kun lähti" ". Onkohan tää täysin väärä käsitys?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tuon Selinin lausunnonhan voi ymmärtää vähän toisinkin. Itse ainakin yhdistin tuon siihen hänen edelliseen "kaikkia ei kiinnosta joukkueen etu"-kommenttiin hävityn matsin jälkeen. Eli, "parempi, että jätän sanomatta "hyvä kun lähti" ". Onkohan tää täysin väärä käsitys?

Minä ymmärsin taas toisinpäin. Jossainhan oli kerrottu että Atu sanoi tuon jälkeen "minut on hommattu valmentamaan, joten valmennetaan nyt sitten" tjsp. Tuosta minä sain sellaisen käsityksen, että Spangin lähtö ei ainakaan valmennustyötä helpota, eli toisin sanoen ei olisi halunnut Spangin lähtevän. Tilastoja kun katsoo niin Spang on saanut koko ajan tasaisesti reilun 20 minuuttia peliaikaa per peli, jopa viimeaikaisten huonojen pelien aikana. Lisäksi kun otetaan huomioon, että Atu on penkittänyt ja pistänyt äijiä poppariosastolle jos ei peli kulje ja mielestäni Spang ei ole moista kohtelua saanut, niin tuntuu että oli Atun ykkösmies puolustuksessa (huonoista peleistä huolimatta).
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Minä ymmärsin taas toisinpäin. Jossainhan oli kerrottu että Atu sanoi tuon jälkeen "minut on hommattu valmentamaan, joten valmennetaan nyt sitten" tjsp. Tuosta minä sain sellaisen käsityksen, että Spangin lähtö ei ainakaan valmennustyötä helpota, eli toisin sanoen ei olisi halunnut Spangin lähtevän. Tilastoja kun katsoo niin Spang on saanut koko ajan tasaisesti reilun 20 minuuttia peliaikaa per peli, jopa viimeaikaisten huonojen pelien aikana. Lisäksi kun otetaan huomioon, että Atu on penkittänyt ja pistänyt äijiä poppariosastolle jos ei peli kulje ja mielestäni Spang ei ole moista kohtelua saanut, niin tuntuu että oli Atun ykkösmies puolustuksessa (huonoista peleistä huolimatta).

Joo, olet oikeassa. Ei Atu olisi sille noin paljoa peliaikaa antanut. Tuon jatkokommentin olinkin missannut. Asia lienee tätä myöten selvä. Hieman omituista kyllä ettei valmentajan toivetta kunnioitettu, plakkarissa kuitenkin jatkosopimuskin 2015 saakka.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Oli miten oli, mutta sanon vaan että fuck that shit ellei huomiseen klo. 24.00 mennessä tipahda uutta ukkoo rivistöön.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kyllähän asia juuri näin on. Todellista puuhastelua, jos ei valmiina ollut mitään hankintaa jo katsottuna ja asiat hoidettu jo varmaksi. Muuten ei voi kyllä ymmärtää, että näin tajuton riski otettaisiin.

Oli Spangin lähdön syynä sitten miehen oma halukkuus lähteä Ruotsiin, vaimon käsky tai taloudelliset syyt, niin vaikea usko, että lähtö tuli seurajohdolle yllätyksenä.

Siksipä siis uskon, että korvaaja on jo tiedossa. Ja onkin niin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

M10

Jäsen
Ikävänkantaja kirjoitti:
#42 Tom Preissing?

Mahtuisi kyllä, vaikka ei mikään sateentekijä TPS:ssä ole ollutkaan. Rightin pakit on kivoja.

Näinä hetkinä olisi kiva tietää, minkälaisia ehdotuksia lelun faksiin putoilee. Siellä on varmaan ihan kaikkea kivaa taivaan ja shvalevin väliltä.

**

Uskomatonta, jos Luoman siirto Kerhoon kariutuu siihen ettei vaimo viihdy Hämeenlinnassa.

Sent from my RM-821_poltinaho_traffic_circle_using vujtek sticks
 

J.Petke

Jäsen
Uskomatonta, jos Luoman siirto Kerhoon kariutuu siihen ettei vaimo viihdy Hämeenlinnassa.

Kieltämättä, kun on vielä talokin on rakenteilla. On kuulemma hyvät seudut sauvakävelyyn.

Vaikuttaa kyllä tuo Puustinenkin aika epätodennäköiseltä. Mies on ainakin eilen ollut vielä Dominikaanisessa Tasavallassa ja siitä pitäisi sitten matkata päivässä Suomeen. Toivottavasti onnistuisi mutta ei tuo ainakaan minun mielestäni äärimmäisen todennäköiseltä vaikuta.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ihan lepo vaan, kyllä sieltä tulee. Lahja Hämeenlinnalaiselle jääkiekkoilulle.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Puustinen ei ilmeisesti ole tulossa koska palaa Milwaukeeseen ja pelaa kauden loppuun siellä. Ehkä ensikaudella.

Muuten luulen että voi olla yllätyksellisiä pelaajahankintoja tulossa kun ei pahemmin ole kuulunut nimiä, toisin kuin ennen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi olla, että tulee armoton vitutus.

Kaksi pelaajaa huomisiltaan mennessä, saas nähdä.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikuttaa kyllä tuo Puustinenkin aika epätodennäköiseltä. Mies on ainakin eilen ollut vielä Dominikaanisessa Tasavallassa ja siitä pitäisi sitten matkata päivässä Suomeen.

Kyllä kai Dominikaanisesta Tasavallasta päivässä Suomeen pääsee.
Ihmeellistä on vaan lomailun ajankohta. Mitä pekkasia jääkiekkoilijalla on tammikuussa?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Puustinen ei ilmeisesti ole tulossa koska palaa Milwaukeeseen ja pelaa kauden loppuun siellä. Ehkä ensikaudella.

Muuten luulen että voi olla yllätyksellisiä pelaajahankintoja tulossa kun ei pahemmin ole kuulunut nimiä, toisin kuin ennen.

Kyllä sielä eilen pelin aikana aitiossa kova kuhina herrojen Korpela, Laukkanen ja Savolainen välillä oli. Katselin, että Lelu ei kauheasti peliä seurannut vaan roikkui puhelimessa lähes koko pelin ajan ja kävi välillä kuiskimassa jotain Korpelan ja Savolaisen korvaan. Herra Laamanenkin tokaisi eilen, kun joku häneltä tiedusteli uusista pelaajista: "Lelu tehnyt viimeset 4 päivää aika kovaa duunia tuskin on nukkunut ollenkaan, kun puhelin laulaa".

Olisiko pitkästä aikaa takatukkien vuoro ajella poltinahon liikenneympyrällä.. sen aika näyttää. Missäs muuten Vujtekin mailat on??
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi olla, että tulee armoton vitutus.

Kaksi pelaajaa huomisiltaan mennessä, saas nähdä.

Mitä ihmeen vihjailuja täällä nyt on koko ajan! Tietoa tietoa tietoa. Onko pelaajat ulkomaalaisia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös