Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 628 191
  • 13 559

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Saanko kysyä, ketkä ovat suosikkiartistejasi musiikin saralla?

Saat toki. Kuuntelen aika junttimaista musiikkia, myönnetään. Minulla ei ole mitään varsinaista suosikkia, ja aika fiiliksen mukaan kuuntelen musiikkia, genrenä kuitenkin suurimman osan ajasta on suomipop. Välillä lipsahtaa myös räpin puolelle. Artisteista voisin mainita vaikka Lauri Tähkän ja viime aikoina Laura Närhi on kolahtanut aika hyvin.

Miksi tuollainen kysymys?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ärsyttää, kun kannabiskeskusteluun pitää ottaa aina alkoholi mukaan. Ei kai alkoholikaan ole ihmisen elimistölle mitenkään välttämätön polttoaine? Minun puolesta sen voisi ihan hyvin kieltää, ei tuottaisi mitään ongelmia, vaikka en totaaliraitis olekaan, mutta en myöskään elä alkoholia varten.Jos on yhtään mielikuvitusta, niin kukaan ei tarvitse mitään päihteitä. Piste.



Niin, joissain maissa on kielletty kannabis, toisissa alkoholi. Joissakin pureskellaan jonkun kasvin lehtiä. Ja ei alkoholia voi kieltää. Ihminen on jo niin kauan yrittänyt saada päänsä sekaisin, ettei sitä kieltämällä voi lopettaa, edes hillitä. Se on oikeasti tarve mikä hyvin harvoista puuttuu. Syyttää saa evoluutiota. Kieltolaki oli tässäkin maassa ja hieman virtasi alkoholi. Ja kyllähän se vituttaisi, jos ei itse voisi olla jurrissa ja kaikenmaailman linnut ja apinat pääsisivät nauttimaan luonnon tuottamasta alkoholista.

Keskustella voidaan siis alkoholin ja kannabiksen haitoista. Minä en ole koskaan polttanut pilveä. Toisaalta luulen, että suurin osa kovien huumeiden käyttäjistä on aloittanut päihdekokeilunsa alkoholilla eikä kannabiksella.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tartu mikkiin -ohjelmassa lauloi Yön Olli Lindholm Popedaa ja oululainen himajanari Uleåborgir katsoi lähetyksen ja yritteli laulella mukana.

Kiitos näistä vuosista, voitte sulkea ketjun.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Keskustella voidaan siis alkoholin ja kannabiksen haitoista. Minä en ole koskaan polttanut pilveä. Toisaalta luulen, että suurin osa kovien huumeiden käyttäjistä on aloittanut päihdekokeilunsa alkoholilla eikä kannabiksella.

Minäkään en ole koskaan polttanut pilveä, enkä polta. Yksi minulle läheinen ihminen kokeili kannabista ja sen jälkeen hän oli muutaman vuoden erittäin pohjalla, olenkin ajatellut että jyrkkä kantani kannabista kohtaan johtuu nimenomaan tuosta. Ehkä kantani olisi eri ilman tuota tapausta.

EDIT: Niin siis hän alkoi rännittämään kaikkea mahdollista paskaa sisäänsä.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi kukaan ei rikkeitäkään edes tee. On se kertakaikkiaan kauniisti junttimaista koettaa pysytellä siellä norsunluisessa vankilassaan.

Junttimaista on.

Puhuttiin pilvenpoltosta. Asiaa voi jokainen johdatella mihin haluaa ja tikusta vääntää mihin suuntaan haluaa....
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sie voit sen testata menemällä pössyttelemään näkysälle, ainakin riittävän usiasti. Kyllä tuo selviää.
En itse harrastele tuota jaloa lajia, mutta vierestä on tullut seurattua senkin edestä. Rikesakoilla ovat edellisestä vuosituhannesta naapurin narauttamiseen (3kk sitten muistaakseni) saakka selvinneet (ei se naapuri sittenkään kasvattanut, mitä nyt rikkoi taloyhtiön sääntöjä sisällä polttaessaan). En todellakaan väitä lakia tuon asian osalta tietäväni, joten perustinkin tuon kyselyni vain näkemääni.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Allekirjoitan. Mielipiteet on mielipiteitä, mutta lait on on lakeja. En muuta mielipiteitäni asiaan muutaman "hipin" perustelujen takia. 70-luku meni jo.

Aww, taas yksi näistä, joiden mielestä jonkun viranomaisen tai minkä tahansa viskaalin kertoma "totuus" on ainoa tarvittava totuus. Hellyttävää herranpelkoisuutta, lutuisen luterilaista suorastaan.

Kerronpa sinulle salaisuuden: Kannabis on ja varmaan pysyykin kiellettynä tasan siksi, ettei siitä saa nykyisellään kerättyä veroja. Aivan, päihtyminen on siis sallittua ja oikein ainoastaan silloin, jos isoveli saa oman siivunsa. Olisihan se nimittäin kamalaa, jos jengillä olisi kivaa ilman verotettavia, eli laillisia päihteitä. Oletan tässä nyt, että tuomitset myös kotipolttoisen viinan yhtä jyrkästi, kuin muutkin laittomat päihdykkeet? Miten on?

Tässä vaiheessa joku voisi kyseenalaistaa sen, että mikä vidun oikeus valtiolla on yleensä kontrolloida niinkin yksityistä sektoria ihmisten elämässä, kuin että mistä saa päihteensä, mutta sehän toki on liian "hippiä". Kuten varmaan kaikki muukin sellainen, mikä menee yli oman hilseen ja mistä viranomainen, tuo kaikkivoiva entiteetti halvassa harmaassa puvussaan, ei tykkää. Nöyryys ja junttius lyövät kättä saaden hyväksyvät taputukset päihinsä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Poliisi kertoo kyseessä olevan huumausaineen käyttörikos. Sakkoja pilven blaadimisesta voi saada ja saakin.
No jopas. Tähän lienee luottaminen, vaikka yli kymmenen vuotta vanhaa tietoa onkin. Pysyttelen siis väärin muistaneiden karsinassa, vaikka rikesakkoja olenkin tässä männävuosina nähnyt. Oulussa.

Mitvit? Juntteja poliiseja ilmeisesti.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Siksi, että suuri osa maailman laadukkaasta populaarimusiikista on saanut potkua erinäisistä päihteistä. Lauri Tähkän ja Laura Närhen musiikki toki on hyvinkin saatettu tehdä selvinpäin.

Tähkällä on silmät niin kierossa, että epäilen.. ;D

Ja on sekä junttia että pohjalaista samaan aikaan, olipa kivoissa sävellettyä tai ei.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lava on suora, jos Lauri Tähkän naama on vino. Tai lava on vino jos Tähkän naama on suorassa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Naiset jotka tulevat hinkkaan persettä tanssilattialla minua vasten ovat juntteja. Frederik on myös juntti. Juice ei ollut juntti. Juicekin oli juntti. Kirka oli juntti. Hector on juntti. Pipopäät on varsinkin juntteja.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eivätköhän ne kuitenkin ihan tupakalla ole aloittaneet.

Mistä lähiten tupakka on ollut päihde? Ts. ei sillä saa nuppiaan sekaisin.

No siinä mielessä toki päihde, että riippuvuus tasoa Heroiini, mutta ei siitä mitään kiksejä saa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tänne tarvitaan oikeasti joku "Idiootit vauhdissa" -ketju tjsp. tuollaisia tapauksia varten, koska minä ainakin miellän junttimaisten tekojen olevan välillä ehkä epämiellyttäviä, mutta pohjimmiltaan silti melko harmittomia. Renkaiden puhkominen puolestaan on oikeasti vaarallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös