Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 177 556
  • 7 196

penguin66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä sopii. Saikkua sopivasti, niin voi heräillä miten sattuu. Siinä onkin muijalle selittämistä, miksi kello soi aamulla neljältä ja väijyn IFK:n ketjua.

Tässäpä sopiva viesti lainattavaksi tähän hätään. Nähtävästi olen rekisteröitynyt palstalle vuonna 2001, viimeksi kirjautunut sisään huhtikuussa 2005. Vuosien saatossa on tullut seurattua jatkista päivittäin, mutta nyt oli kyllä pakko muistella käyttäjätunnus ja salasana (ekalla oikein!) ja tulla antamaan tuki hienolle asialle. Omista tämän tiesin ja uskoin, mutta sekä naapurista että muiden joukkueiden faneilta tulleesta tuesta olen yllättynyt. Isosti ja positiivisesti. Kiitos teille! Hienoa huomata, että jääkiekko yhdistää yli seurarajojen. Niin sen pitääkin olla. Eeppinen ketju ja hienoa työtä hyvän asian edistämiseksi.

Fiilistelen tässä samalla Sir Pentin legendaa ja brändin muistoa: Pena ja brändi - YouTube
(linkki vie Penan haastatteluun joutuubissa)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Nostan kyllä hattua HIFK:n kipinävuorolaisille. Takana Eurooppa, edessä Siperia ja vastustajalla kivat piipussa odottamassa U-20 kisojen loppumista. Heikompaa jo hirvittäisi.

Olen toki kantanut korteni kekoon juomalla Helsingin Alkoista grappat loppuun, uutta tavaraa tulee vasta tammikuun puolivälissä ja lisäksi lähetin Apelle vaparit Kaamosjazziin tammikuun loppuviikoille, joten helmikuun alkuun saakka on tilanne hallussa.

Jos noista kahdesta vaaravyöhykkeestä selviätte niin olette jo pari askelta voiton puolella.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Olen hieman tsekkaillut ketjua taaksepäin ja katsellut alueita, jotka meillä on hyvin kartoittetuna. Ikävä kyllä olen ollut löytävinäni myös aukkoja aluepuolustuksessamme: Lauttasaari? Kulosaari? Lehtisaari? Kuusisaari? Vuosaari? Suomenlinna? Katajanokka? Nämä voidaan tehdä liikkuvina väijyinä siten, että lähialueet hoitavat. Voin ottaa itse Lauttasaaren kierrokselleni, tuossahan se on Länärin varrella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Skatta on valvottuna. Siellä on ryhmä lottia, joilla ei vain ole mahdollisuutta kirjoittaa tänne. Faxailevat minulle tietoja sekä havaintoja. Kulosaari on taas lähes minun valvonnassani, asun näet Kallion puolella lähellä siltaa... Silta on varuilta miinoitettuna, ei vain vielä ole tullut tarvetta räjäytykseen.
 

penguin66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen hieman tsekkaillut ketjua taaksepäin ja katsellut alueita, jotka meillä on hyvin kartoittetuna. Ikävä kyllä olen ollut löytävinäni myös aukkoja aluepuolustuksessamme: Lauttasaari? Kulosaari? Lehtisaari? Kuusisaari? Vuosaari? Suomenlinna? Katajanokka? Nämä voidaan tehdä liikkuvina väijyinä siten, että lähialueet hoitavat. Voin ottaa itse Lauttasaaren kierrokselleni, tuossahan se on Länärin varrella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Vuosaari on valvottuna allekirjoittaneen toimesta. Pari päivää sitten ilmestyi rappukäytävään tiedote, mutta pettymyksekseni asiasisältö oli jotensakin vääränlainen: roska-aseman uusi koodi on *****. En tiedä olivatko dinot saaneet edellisen koodin haltuunsa, mutta uusiksi meni kuitenkin. Itse roska-asemalta ei etsinnöistä huolimatta löydetty tiedotetta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen hieman tsekkaillut ketjua taaksepäin ja katsellut alueita, jotka meillä on hyvin kartoittetuna. Ikävä kyllä olen ollut löytävinäni myös aukkoja aluepuolustuksessamme: Lauttasaari? Kulosaari? Lehtisaari? Kuusisaari? Vuosaari? Suomenlinna? Katajanokka? Nämä voidaan tehdä liikkuvina väijyinä siten, että lähialueet hoitavat. Voin ottaa itse Lauttasaaren kierrokselleni, tuossahan se on Länärin varrella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Lauttasaaressa hiljaiseloa, erityisesti meri on sekä kuulo- että näkötarkkailussa. Kiersin äsken myös Otaniemen, eikä sielläkään tuntunut kukaan opettelevan prosenttikiekkoilun saloja.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Aloitellaan jo 6. yön valvontaa. Ei vielä näköpiirissä faksia HIFK:n officelta. Amsterdamin, Las Palmasin, Lontoon ja Milanon koneet ovat laskeutumassa Helsinki-Vantaalle. Lämpötila on sopiva -7 astetta. Kamiina on jo lämpiämässä ja n. 15 minuutin päästä siirryn talomme katolle kiikareiden, faksin, rynkyn ja parin ohjuksen kanssa valvomaan Nordista ja lähiseutua. Nyt aloitetaan viimeinen virittely ja pian on taas täysvalmius The Tiedotteen saapumiselle valmiina. Flightradar24.com - Live flight tracker!

HIFK:n office, laittakaa faksi laulamaan.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kun täällä on jo oraakkeleiltakin alettu kysymään, niin tuli mieleen, että olisiko itse Nostradamus ennustanut tiedotteen. Aika kryptistä shittii on ollu englanniksikin käännettynä, mutta tässä seuraavassa saattaisi olla jotain.

After the idiot ass drivers have been burnt by lime
They will be forced out of their habits and into new clothing
The saturnians are roasted by the millers
Though most of them will not be covered.

Kun meillä kuitenkin aikaisemmin oli kakan syöttäjä, niin voisiko se olla tuossa yhteydessä tuo "ass" ja sillä "ajavat" sitten niitä tahoja, jotka hänen avullaan vei asiaansa eteenpäin? Jos tämän näin voisi tulkita, niin vanhoista tavoista (esim. faneja ei kuunnella) voitaisiin päästä.

Loppuosan tulkinta on vielä vaiheessa, eikä tässä taideta kertoa, että milloin tämä voisi tapahtua....

Edit. haettu Mario Readingin kirjasta the complete prophecies of nostradamus
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
torpeedo astuu ketjuun klo 04.15 ja ratsastaa aukkoja katsellen kunnes seuraava väijykone hänet vastuusta vapauttaa.
Ei mulla muuta, ei tiedoitetta näkynyt, Rööperi vaikenee.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollos huoleton, poikas valveill on...

Lauttasaari on sillan ja ostarin välisen osuuden tiukassa valvonnassa. Lumenauraajien kanssa yhteistyössä olemme hidastaneet kadun liikennettä ja merihenkisenä IT-miehenä voinkin sanoa tämän ilmansuunnan olevan hallinnassa niin maassa, merellä kuin ilmassakin. Vertailen talon katolla Flightradarin kuvaa omiin aistohavaintoihin lähestyvien lentojen autentti...anteeksi aupenttisuuden varmistamiseksi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
No niin, kaikki valmiina. Sumpit nautittuna ja reilun vartin yövahti voi alkaa. Funchalin kone Madeiralta pääsi vähän yllättämään, mutta eiköhän sen voi päästää maihin.

HIFK:n office; Luotan, että The Tiedote lähtee millä hetkellä hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen hieman tsekkaillut ketjua taaksepäin ja katsellut alueita, jotka meillä on hyvin kartoittetuna. Ikävä kyllä olen ollut löytävinäni myös aukkoja aluepuolustuksessamme: Lauttasaari? Kulosaari? Lehtisaari? Kuusisaari? Vuosaari? Suomenlinna? Katajanokka? Nämä voidaan tehdä liikkuvina väijyinä siten, että lähialueet hoitavat. Voin ottaa itse Lauttasaaren kierrokselleni, tuossahan se on Länärin varrella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Mä voin ottaa alueet täältä pohjoisen Helsingin puolelta. Tänään tsekattuna Tapanila, Malmi, Siltamäki ja Tapaninvainio. Ei näkynyt tiedotetta ainakaan Mosan urheilukeskusessa eikä sen enempää Siltiksen Valintatalossa.
Poliisi ajoi tuosta äsken ohitse hitaalla vauhdilla, tiedotetta kenties etsimässä?
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Ollos huoleton, poikas valveil on! Kersantti miikafrans ottaa kipinän vuorostaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
No niin, luovutan pitkän yön seuraavan vahtivuoron miikafransille ja ei vielä The Tiedotetta, mutta pian rävähtää ja faksi runksauttaa tiedon maailmalle.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Yleispäivystyksestä raportoin sen verran, että Tami on poistunut tuulikaapeista ja alkanut kaivaa poteroa itselleen Nordiksen pihamaille. Morsettamalla kysyin, että mitä mies oikein aikoo. Valmistautuu kuulemma ottamaan Turun Palloseuran vastaan.

Onko kenelläkään tietoa, miksi TPS olisi tänään tulossa Helsinkiin? Pelaako Jokerit?
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Hyvää Ramin päivää muuten. Olisiko se The Tiedotteen paikka, että päivänsankari tulee joukkueeseen..?
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Pieni Punavuoren valvonta on taas suoritettu mäyräkoiran tarkka hajuaisti apuvälineenä. Mutta se ei haistanut uutta koutsia, nähtiin vaan lumitöitä tekevä Bobcat. Huomenna voidaan taas tehdä merivalvontakierros, tai oikeastaan jo tänään.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Pieni Punavuoren valvonta on taas suoritettu mäyräkoiran tarkka hajuaisti apuvälineenä. Mutta se ei haistanut uutta koutsia, nähtiin vaan lumitöitä tekevä Bobcat. Huomenna voidaan taas tehdä merivalvontakierros, tai oikeastaan jo tänään.

Ei kai vain Bob of Helsinki? Säästäkää meitä vielä siltäkin...
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Hyvää Ramin päivää muuten. Olisiko se The Tiedotteen paikka, että päivänsankari tulee joukkueeseen..?

Tuollainen vaatisi jo aivan liikaa pelisilmää, ja sitä näyttää IFK:n johdolla olevan hieman, öhöm..., rajallisesti.
 

mr.Zou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota, Florida
05:15-05:30 tänne. Taustatukea pyrin myös antamaan koko yön ajan.
 

Stadista

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kenelläkään tietoa, miksi HIFK Fans sivulla ei ole minkäänlaista kannanottoa ( tai en ainakaan löytänyt ) asiasta? Luulisi, että antaisivat jonkunlaisen "virallisen" lausunnon. Vai onko tuo ihan kuollut yhteisö?
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
05:15-05:30 tänne. Taustatukea pyrin myös antamaan koko yön ajan.

Noni, mahtavaa, enää kaksi vuoroa täyttämättä:

04.30-04.45 ?????
05.00-05.15 ?????


Noille kun löytyisi ottajat, niin saadaan kuudes peräkkäinen yö hoidettua kunnialla läpi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös