Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 799
  • 2 672

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rangers on tänään linjoilla noin iltakymmenestä eteenpäin, toivottavasti ehdittäisiin pelata ainakin Floridan, Buffalon ja Phoenixin kanssa pelit pois.

Auts. Mä hei varaan sit heti ton klo 22. Mulla on töihin herätys aamulla klo 04.

Mä varaan sitten heti perään. Hyvä että Wicci saa lämmiteltyä Rangersin niin ei tule mitään ihan läpihuutopeliä Phoenixille tuosta.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hyvä että Wicci saa lämmiteltyä Rangersin niin ei tule mitään ihan läpihuutopeliä Phoenixille tuosta.

Juu, lämmitetään. Meillä on tasan yks teema tähän matsiin. Kytätään vastaiskuja kuten viimekskin, toivotaan että Lundqvistilla on hörppy päällä. Ja aina kun Marian menee niin meillä Muse jää, MUSE JÄÄ!
 

Mige

Jäsen
Alunperin mun piti pelata OskariB:tä vastaan 21.30, mutta mulla venyykin aikataulu hieman. Siinä mielessä Oskarilla olisi mun mielestä "paalupaikka", mutta koittakaa sopia keskenään missä järjestyksessä pelaatte. Pystyn joka tapauksessa pelaamaan pelejä myös perjantaina ja lauantaina, joten ei ole mikään katastrofi vaikkei tänään saataisikaan kaikkia pelejä pelattua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Alunperin mun piti pelata OskariB:tä vastaan 21.30, mutta mulla venyykin aikataulu hieman. Siinä mielessä Oskarilla olisi mun mielestä "paalupaikka", mutta koittakaa sopia keskenään missä järjestyksessä pelaatte. Pystyn joka tapauksessa pelaamaan pelejä myös perjantaina ja lauantaina, joten ei ole mikään katastrofi vaikkei tänään saataisikaan kaikkia pelejä pelattua.

Ok. Sit mä jätän suosiolla huomiseen. Jargon saa pelata Oskarin jälkeen jos siltä tuntuu.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Blackhööks onlinessa. Edmonton,Columbus,NY Rangers,Washington ja Dallas kohtaamatta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsin pelit pelattu jaksolta. Kyllä tuossa nyt selvästi näkyy, mitkä ongelmat peleissä allekirjoittaneella on. Häviän aloituksia aivan vitusti liikaa ja tästä tulee nopeille laitureille maalipaikkoja, kuten nyt Chicagoa vastaan Kane teki "vain" 3 maalia.

Lisäksi en osaa tehdä maaleja riittävällä prosentilla, johtuen toki myös siitä ettei joukkueessa ole kuin yksi maalintekijä hyökkäyksessä, kun Ovechkin on poissa.

Kolmantena puolustuspeli. Aivan liian usein jää pakisto seisomaan kuin tikku paskaan, kun ukot luistelee ohi oikealta ja vasemmalta.

Jos ei ensi kaudella parane, allekirjoittanut jättää tämän liigan ja elämä on.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kolmantena puolustuspeli. Aivan liian usein jää pakisto seisomaan kuin tikku paskaan, kun ukot luistelee ohi oikealta ja vasemmalta.

Onko sulla ohjainasetuksissa automaattinen takaperin luistelu päällä? Omalla kohdalla tuo automaattisuus aiheutti omalla sinisellä pelaajien paikalleen pysähtymistä otettaessa pelaaja hallintaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Häviän aloituksia aivan vitusti liikaa ja tästä tulee nopeille laitureille maalipaikkoja, kuten nyt Chicagoa vastaan Kane teki "vain" 3 maalia.

Kolmantena puolustuspeli. Aivan liian usein jää pakisto seisomaan kuin tikku paskaan, kun ukot luistelee ohi oikealta ja vasemmalta.

Samat ongelmat on täälläkin. On muuten todella v*ttumainen ominaisuus pelissä tuo että jos esim. keskialoituksessa vastustaja sitoo aloituksessa ja ottaa laiturilla kiekon, voi sillä polkea hustle pohjassa laidalta (puolittain) läpi kenenkään estämättä kun omat pelaajat ei tee mitään järkevää eikä itse ehdi vaihtaa pakiksi tarpeeksi ajoissa. Ehkä tuohon auttais se syöttönapin pohjassa pito jolloin pitäis vaihtua alin pelaaja ohjattavaksi, ehkä.

Itelläni on automaattinen takaperin luistelu pois päältä, mutta ei se tunnu mitään auttavan tuohon pakkien jäätyilyyn omalla sinisellä / siihen että ne höntyilee keskialueelle "vastaan" kun vastustaja polkee jo toiseen suuntaan kiekon kanssa. Myöhäistä pyllistää kun paska on jo housussa, niihän sitä sanotaan...


Toronto tulee tänään joskus klo16 jälkeen pelaileen, toivottavasti sais ainakin yhen pelin silloin pelattua. Ne jotka tunnistaa että peli on Leafseja vastaan jäljellä, niin tulkaas pellaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko sulla ohjainasetuksissa automaattinen takaperin luistelu päällä? Omalla kohdalla tuo automaattisuus aiheutti omalla sinisellä pelaajien paikalleen pysähtymistä otettaessa pelaaja hallintaan.

On päällä ja se pyöri mielessä Chicago-pelissä nyt viimeistään.

Aion ottaa pois ja kokeila mitä tapahtuu, kiitän neuvosta.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Modeemiongelmat selättänyt Edmonton linjoilla tänään aika pitkälti koko päivän. CHI, VAN ja CBJ jäljellä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kenes kaveri tämä Dallasin GM oli? Wiccin?

Milloin hän on tulossa paikalle?

Nimenomaan, kaveri. Mut en mä sen isä ole. Kannattaa laittaa sille suoraan viestiä ja kysyä miten ehtii pelaan. Sen tiedän että tänäänkin on tulossa pelaan kyllä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronto-Tampa Bay olis jäljellä. Ehtiskös TAmpan GM tänään pelaan tuon pelin pois? Itse olen huomenna kotosalla vain n. klo 14 asti ja sitten seuraavan kerran joskus sunnuntai-iltapäivänä (ja en muista monelta tää jakso jo päättyy).

edit: Pelattu ja Toronton jakso valmis.
 
Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Laitetaan nyt vielä, että Bruins sai eilen jakson pelattua läpi. Taisi tulla yksi voitto, eli seuraavalla jaksolla vastaan tulevat tosi pahasti ärsytetyt karhut...

PS. Ohjaimen vasempaan tattiin on tullut näköjään vähän isompi halkeama. Taidan ottaa pelit vähän liian tosissaan.
 

Mige

Jäsen
Rangersilla vielä jäljellä Tampa Bay, Dallas, Buffalo ja Carolina. Carolinaa vastaan peli sovittu klo 21.00, mites muut, ehdittekö pelata tänään?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangersilla vielä jäljellä Tampa Bay, Dallas, Buffalo ja Carolina. Carolinaa vastaan peli sovittu klo 21.00, mites muut, ehdittekö pelata tänään?

Mä ehdin. Mulla on vaan muksuviikonloppu niin en viitti roikkua linjalla. Mä voin tulla 21.20-21.30 aikaan niin läpsytellään pois?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Penguinsia uupuisi tämä jakso. Kaveri on kyllä käynyt onlinessa, muttei vastaa mihinkään viesteihn. Olen yrittänyt useampaan kertaan udella, että koska sopisi pelata matsi pois.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenixilta puuttuu vielä SJ, Ana ja Philly. Voin koittaa tulla pelaamaan pelin 16-20 ja 22-23 välillä. Laittakaa yv:tä mikä kävisi. Jos ei onnaa, niin menee simuloinniksi.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sharkseilla suuria vaikeuksia päästä pelaamaan nyt. Töitä helvetisti ja sama homma kaverilla. Yritetään parhaamme että saisimme matsit pelattua tässä jaksossa. Saa pelata konetta vastaan jos haluaa :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös