Sekalaisia kysymyksiä peleistä

  • 32 688
  • 159

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olisikohan kenelläkään myydä järkevään hintaan NHL09-peliä PS2lle? Todella huonosti saatavilla missään!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ei nyt suoranaisesti tämän ketjun asiaa, mutta laitetaan nyt kuitenkin.
Elikkä Xbox360 pamahti paskaksi tuossa jokunen aika sitten. Nyt tiedustelenkin että kannattaako ostaa uusi vai suoraan vaihtaa PS3:seen? Suurempia määriä pelejä ei löydy, uusin on NHL12. Maku kyllä tuohonkin meni jo aikaa sitten, kun boxi ei välillä suostu tallentamaan ja sekoilee muutenkin. Mites tuossa PS3:sessa on niinkuin suurinpiirtein hyvää ja huonoa? Lähinnä se ilmainen live-muoto kiinnostaisi, kun 30e/2kk on jo tuplannut boxin kohdalla konsolin hinnan... Tuohon boxin ohjaimeen on tullut totuttua viimeset 4 vuotta, ja olen joiltakin kuullut että samanlaisen saisi PS3:seenkin, mutta en kuitenkaan sellaista ole missään nähnyt... Pelitkin taitaa olla halvempia Sonyn konsoleilla?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Elikkä Xbox360 pamahti paskaksi tuossa jokunen aika sitten. Nyt tiedustelenkin että kannattaako ostaa uusi vai suoraan vaihtaa PS3:seen? Suurempia määriä pelejä ei löydy, uusin on NHL12. Maku kyllä tuohonkin meni jo aikaa sitten, kun boxi ei välillä suostu tallentamaan ja sekoilee muutenkin. Mites tuossa PS3:sessa on niinkuin suurinpiirtein hyvää ja huonoa? Lähinnä se ilmainen live-muoto kiinnostaisi, kun 30e/2kk on jo tuplannut boxin kohdalla konsolin hinnan... Tuohon boxin ohjaimeen on tullut totuttua viimeset 4 vuotta, ja olen joiltakin kuullut että samanlaisen saisi PS3:seenkin, mutta en kuitenkaan sellaista ole missään nähnyt... Pelitkin taitaa olla halvempia Sonyn konsoleilla?
Kannattaa ostaa Wii. No joo, paha sanoa toisen puolesta mistä tykkää. Oliko Xboxisi uudempaa S(lim)-mallia? Jos ei, niin S on jo huomattavasti luotettavampi kuin vanha malli. Ja usko pois, kyllä Playstationillakin niitä ongelmia on NHL12:n kanssa. Ja Playstationhan ei "pamahda paskaksi" ikinä.

Tuota Live-aikaa nyt kannattaa ostaa jostain muualta kuin 2kk/30e-paikasta. Esim. xboxlivecode.net myi 12+2kk hintaan 41,95e.

Pelit ovat saman hintaisia, mutta kummallekin löytyy yksinoikeuspelejä.

Itseänikin kiinnostaisi kuulla tuosta mahdollisesta ohjaimesta, koska se on suurin asia mikä itseni Xboxilla pitää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Itseänikin kiinnostaisi kuulla tuosta mahdollisesta ohjaimesta, koska se on suurin asia mikä itseni Xboxilla pitää.

Ei kai mitään ihan suoraa kopiota Boksin ohjaimesta ole saatavilla, mutta joitakin malleja, joissa vasen tatti ja ristiohjain ovat vaihtaneet paikkaa, esim. tämä tai tämä. Tässä ohjaimessa tatin ja ristiohjaimen paikkaa voi vaihtaa tarpeen mukaan.

Linkit vievät Verkkiksen tuotteisiin, mutta myyhän noita kaikki alan liikkeet.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko kukaan kokeillut vanhaa kunnon MS Force Feedback-rattia uudemmissa Windowseissa? Ilmeisesti ei toimi Force?
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai mitään ihan suoraa kopiota Boksin ohjaimesta ole saatavilla, mutta joitakin malleja, joissa vasen tatti ja ristiohjain ovat vaihtaneet paikkaa, esim. tämä tai tämä. Tässä ohjaimessa tatin ja ristiohjaimen paikkaa voi vaihtaa tarpeen mukaan.

Linkit vievät Verkkiksen tuotteisiin, mutta myyhän noita kaikki alan liikkeet.

Pro Eliteä (huoh mikä nimi) on kehuttu, omakohtaista kokemusta ei ole, itselleni kelpaa ihan hyvin pleikkarinkin ohjain. Lähes kaikki kopioitu boxin ohjaimesta paitsi olkanapit. Amazonista löytyy: Pro Elite.
 
PS3 tuli taannoin hommattua iltamia varten, että voi pelailla Buzzia ja lauleskella, mutta nyt on vähän mietityttänyt joku peli, jota voisi pelailla, kun aikaa on liiaksi. Mutta ongelmana on, että oon autuaan ulkona tämän hetken tarjonnasta. Ekana tuli mieleen joku uusin NFL - onko mimmonen peli nykysillään ja soveltuuko satunnaiseen pelaamiseen? Mihinkään syväluotaavaan perehtymiseen ja uppoutumiseen en jaksas lähtee. Semmosta sillontällön pelailua.
Tossa selailin yhtä nettikauppaa, niin tuli vastaan Batman: Arkham City. Näytti aika hyvältä, mutta onko minkämoinen peli? Aikanaan PS2:lla tykkäsin jostain Splinter Cellistä ja Metal Gear Solidista (eiks se ollu se Snake Plisskin -peli?), ja jotakin samantapasta vois tulla nytkin kyseeseen.

Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!
 

-RVL-

Jäsen
NHL 2K -sarja haudattu lopullisesti? Kolme vuotta taitaa tulla edellisestä PS3:lle ja XO:lle julkaistusta pelistä. Välivuoden piti olla edessä, kun 2K9:stä ei tainnut tulla suurempaa uudistuksia 2K10:een. Nyt tämä välivuosi on kestänyt jo aika pitkään.

Olen niitä harvoja, jotka eivät voi sietää EA:n NHL-pelejä, vaikka taas tuli sellaistakin väkisin testattua, kun Xboxin kaivoin vähän aikaa sitten taas esiin.

Tekeekö 2K Sports ylipäätään enää urheilupelejä, NBA/NFL? Jos tekee niin luulisi, että jossain välissä vielä jonkun NHL:n tekisivät, josta riittäisi muutamaksi vuodeksi pelattavaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tekeekö 2K Sports ylipäätään enää urheilupelejä, NBA/NFL? Jos tekee niin luulisi, että jossain välissä vielä jonkun NHL:n tekisivät, josta riittäisi muutamaksi vuodeksi pelattavaa.
Tekee, toiseksi viimeisin NBA 2k11 oli sellainen pläjäys pöytään, että EA laittoi puolestaan oman NBA Elite-sarjan "määrittelemättömälle tauolle". Uusin 2k12 on mitä ilmeisemmin vieläkin hiotumpi kokonaisuus. Jos NBA kiinnostaa, suosittelen tarkastamaan miten EA:n kuuluisi lätkä tehdä, tai ehkä suotavammin 2K:n oma lätkänsä. Peli myös sisältää urheilupelihistorian parhaan selostaja/kommentaattorin.

2K Sports tekee myös baseballia ja tennistä, jossa ainakin tenniksessä on myöskin johtavassa asemassa (Top Spin 4).

NFL:ään EA taisi ostaa (varmaan kohtuu muhkealla summalla) yksinoikeudet muinoin itselleen -yllätys yllätys- kilpailijoiden eliminoimiseksi.

2k Sportsin NHL:stä en osaa sanoa mitään, toivottavasti tosiaan ei ole haudattu lopullisesti.
 

trap

Jäsen
Tossa selailin yhtä nettikauppaa, niin tuli vastaan Batman: Arkham City. Näytti aika hyvältä, mutta onko minkämoinen peli? Aikanaan PS2:lla tykkäsin jostain Splinter Cellistä ja Metal Gear Solidista (eiks se ollu se Snake Plisskin -peli?), ja jotakin samantapasta vois tulla nytkin kyseeseen.

Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!

Helvetin hyvä, samoin kuin edeltäjänsä Arkham Asylum. Tuli pitkään ja hartaasti peliä odotettua ja oli kyllä yksi parhaista pelikokemuksista. Jos vielä Batmanista pidät niin varsinkin silloin voi suositella estotta. En ole Splinter Celliä tai MGS:ää juuri pelannut, mutta jonkin verran varmasti samankaltaista hiiviskelyä luvassa. Game of the Year edition tosin tulee joskus syksyllä vasta julki, siinä saisi kai kaikki mm. kaikki DLC:t mukana sisältäen viikko sitten julkaistun Harley Quinns Revengen, joka pidentää pelin tarinaa pari tuntia.

Lainaus englanninkielisestä Wikipediasta kertoo varmaan jotain laadusta:
Batman: Arkham City received critical acclaim and, as of October 29, is the best-reviewed game of 2011 according to review aggregator Metacritic. Aggregating review websites GameRankings and Metacritic gave the PlayStation 3 version 95.94% and 96/100, the Xbox 360 version 94.13% and 94/100 and the PC version 90.69% and 91/100.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Kysytäänpä vaikka täältä. Olen pelailut Elder Scrolls IV Oblivionia ja sitten seuraan lyöttäytyi Gukimir-hahmo, jota ei saa hengiltä enkä pääse siitä millään eroon. Pelaa siinä sitten salamurhaaja- ja varashahmoa, kun yksi pöljä huutaa murhaa ja varkautta aina kun jotain teen.
Voiko siitä hahmosta siis päästä jotenkin eroon?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kysytäänpä vaikka täältä. Olen pelailut Elder Scrolls IV Oblivionia ja sitten seuraan lyöttäytyi Gukimir-hahmo, jota ei saa hengiltä enkä pääse siitä millään eroon. Pelaa siinä sitten salamurhaaja- ja varashahmoa, kun yksi pöljä huutaa murhaa ja varkautta aina kun jotain teen.
Voiko siitä hahmosta siis päästä jotenkin eroon?

Liittyykö se johonkin tehtävään? Muistaakseni Oblivionissa ainakin parissa tehtävässä tulee joku tohelo messiin tehtävän ajaksi, häipyy sitten kun tehtävän on saanut suoritettua. Tuota en kyllä muista, mutta Oblivionin pelailusta onkin jo aikaa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Liittyykö se johonkin tehtävään? Muistaakseni Oblivionissa ainakin parissa tehtävässä tulee joku tohelo messiin tehtävän ajaksi, häipyy sitten kun tehtävän on saanut suoritettua. Tuota en kyllä muista, mutta Oblivionin pelailusta onkin jo aikaa.

Taisi tulla sen Knights of the nine tai vastaavan jälkeen/mukaan. Siitä lähtien heilunut mukana. Pitänee tarkistaa olisiko sitten jokin osio jäänyt vielä avoimeksi.
 
Kesälle kaipailen vähän tekemistä uusien pelien merkeissä. Tarkoitus olisi tilata netistä tyyliin joku FIFA12, mahdollisimman halvalla tietenkin. Eli, mistä kaikkialla pelejä kannattaisi katsella? Itse olen käyttänyt CDON:ia ja VPD pelikauppaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kesälle kaipailen vähän tekemistä uusien pelien merkeissä. Tarkoitus olisi tilata netistä tyyliin joku FIFA12, mahdollisimman halvalla tietenkin. Eli, mistä kaikkialla pelejä kannattaisi katsella? Itse olen käyttänyt CDON:ia ja VPD pelikauppaa.

Kaikista paras paikka halpojen pelien ostamiseen on itselle ollut tilaus briteistä. Sivuista mainittakoon vaikka zavvi.comin ja amazon.co.uk:n. Thehut.com myös ihan hyvä sivusto, vaikken sieltä mitään ole vielä tilannut.

Suomesta jos etsii niin Ahvenanmaalta on paras etsiä. Eli Verkkokauppa, VPD ja Coolshop. Lisäksi CDON.com on varsin hyvä, kuten myös Anttila. Anttilassa kannattaakin melkein käydä vierailemassa liikkeessä, jos suinkin mahdollista.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Tassa harkitsen juuri muutaman (mulle) uuden pelin hankkimista PS3:lle ja ajattelin kysella, etta mitas muut ovat niista ajatelleet:

Killzone 2:

Suhteellisen suosittu pelisarja kyseessa kaiketi, itselle taysin tuntematon. Tiedan etta olemassa on jo Killzone 3, mutta itse tykkaan pelata pelisarjat yleensa alusta alkaen (Killzone 1:sta ei taida edes olla ps3:lle). Lahinna kiinnostaa pelattavuus ja tarina, onko mistaan kotoisin?

Prototype:

Vahan sama juttu, 2 on tullut jo jokunen aika sitten, mutta ykkosen haluan pelata ensin lapi. Ilmeisesti jotain samankaltaisuutta inFAMOUS -pelisarjan tarinan kanssa? Tai etta pelihahmo on jotenkin yliluonnollinen? inFAMOUS 1 ja 2 on tullut koluttua kummatkin 3-5 kertaa lapi, joten samantyyliset pelit maistuisi hyvin.

Uncharted:

Kaverilla joskus 2:sta kokeilin pikaisesti, mutta en muista juuri mitaan siita. Seikkailua, tasohyppelya ja ongelmanratkaisua kenties? Ilmeisesti jotain ammuskeluakin on tarjolla? Taysin ulapalla tasta pelisarjasta olen siis.

Red Dead Redemption:

GTA4 loytyy jo hyllysta, mutta jostain syysta se on kolme kertaa jaanyt kesken. Yleensa syyna ollut jonkun toisen pelin ostaminen ja sen aloittaminen. Kuinka samanlaiset pelit kyseessa? Rockstarin tietaen, ei pelin huono luulisi olevan.

Lego -pelit:

Hyvin skeptinen olen aina ollut naita Lego-peleja kohtaan, mutta yllattavan paljon saavat kehuja joka suunnasta. Itse kun harvemmin onlinessa mitaan pelaan, niin monipelit paasaantoisesti ovat split screenia, joka on mielestani huomattavasti hauskempaa. Jos jollakulla on kokemuksia vaikka Lego Harry Pottereista, etta onko niista iloa "sohvamoninpelina", niin mielellaan kuuntelen.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Red Dead Redemption:

GTA4 loytyy jo hyllysta, mutta jostain syysta se on kolme kertaa jaanyt kesken. Yleensa syyna ollut jonkun toisen pelin ostaminen ja sen aloittaminen. Kuinka samanlaiset pelit kyseessa? Rockstarin tietaen, ei pelin huono luulisi olevan.

Lego -pelit:

Hyvin skeptinen olen aina ollut naita Lego-peleja kohtaan, mutta yllattavan paljon saavat kehuja joka suunnasta. Itse kun harvemmin onlinessa mitaan pelaan, niin monipelit paasaantoisesti ovat split screenia, joka on mielestani huomattavasti hauskempaa. Jos jollakulla on kokemuksia vaikka Lego Harry Pottereista, etta onko niista iloa "sohvamoninpelina", niin mielellaan kuuntelen.

Kyllähän noista 'Rockstarin peleistä' joko tykkää tai sitten ei. Ja samantyylisten tehtävien kierrätys on valitettavasti tuttua tavaraa näissä, joten siksikin kyllästyminen tulee ajoittain helposti. Pelimoottori noilla kahdella taitaa olla ihan sama, pelialue vaan muutettu villiin länteen. Sanoisin että hyvinkin samanlaiset ja aluksi GTA:n jälkeen en meinannut lämmetä RDR:lle, mutta lopulta siitä kuoriutui oikein mukava pläjäys.

Lego-pelit ovat aivan liian simppeleitä ja helppoja jos pelaa "oikeiden pelaajien" kanssa, tyttöystävän tai lapsien kanssa mukavaa viihdettä. Näillä peleillä on myös helppo opettaa joku ei-pelaaja konsolipelien maailmaan. Ns. oikeat pelit ovat sitten erikseen.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Kyllähän noista 'Rockstarin peleistä' joko tykkää tai sitten ei. Ja samantyylisten tehtävien kierrätys on valitettavasti tuttua tavaraa näissä, joten siksikin kyllästyminen tulee ajoittain helposti. Pelimoottori noilla kahdella taitaa olla ihan sama, pelialue vaan muutettu villiin länteen. Sanoisin että hyvinkin samanlaiset ja aluksi GTA:n jälkeen en meinannut lämmetä RDR:lle, mutta lopulta siitä kuoriutui oikein mukava pläjäys.

Lego-pelit ovat aivan liian simppeleitä ja helppoja jos pelaa "oikeiden pelaajien" kanssa, tyttöystävän tai lapsien kanssa mukavaa viihdettä. Näillä peleillä on myös helppo opettaa joku ei-pelaaja konsolipelien maailmaan. Ns. oikeat pelit ovat sitten erikseen.

No, nimenomaan tyttoystavan kanssa pelailuun joku lego-peli mahdollisesti olisi tulossakin. Tosin, Borderlands 2 tulee ostettua heti julkaisupaivana, kun tyttoystavan kanssa ykkosta ollaan pelattua suhteellisen paljon. Samalla myos katseissa LittleBigPlanet 2, kunhan loytyy sopivalla hinnalla, ykkonen oli erittain hyvaa viihdetta split screenina.

Pitanee siis pelata tuo GTA 4 lapi kokonaan, jotta osaa sanoa tarkemmin, etta toimisiko tuo RDR.

Kiitoksia kovasti kommenteista!
 

Komisario Fix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz
Uncharted:

Kaverilla joskus 2:sta kokeilin pikaisesti, mutta en muista juuri mitaan siita. Seikkailua, tasohyppelya ja ongelmanratkaisua kenties? Ilmeisesti jotain ammuskeluakin on tarjolla? Taysin ulapalla tasta pelisarjasta olen siis.
Unchartedeista tullut itse pelattua osa 2 läpi ja osa 1 on parhaillaan menossa. Ongelmanratkontaa löytyy kohtuullisesti, aika paljon sellaista, että pitää etsiä mistä kautta pääsee etenemään. Harmittavan vähän kuitenkin "puzzle -tyyppistä" ongelmanratkontaa, jossa pitää esim. jonkun kuvien perusteella siirrellä patsaita tms. Pelissä voi myös pitää käytössä vihjeitä, joilla peli opastaa mihin suuntaan pitäisi edetä, kun olet riittävän kauan pyörinyt keksimättä oikeaa tapaa.

Ammuskeluakin on yllättävän paljon mukana peleissä. Viholliset eivät varsinaisesti loista tekoälyn puolesta ja ovat vähän turhankin kestäviä, kun välillä saa tyhjentää puolikkaan AK:n lippaan rintaan, ennen kuin vihollinen tippuu.

Itse kuitenkin olen tykännyt Unchartedeista pienistä puutteista huolimatta. Ulkoasultaan pelithän ovat erittäin näyttäviä.

Red Dead Redemption:

GTA4 loytyy jo hyllysta, mutta jostain syysta se on kolme kertaa jaanyt kesken. Yleensa syyna ollut jonkun toisen pelin ostaminen ja sen aloittaminen. Kuinka samanlaiset pelit kyseessa? Rockstarin tietaen, ei pelin huono luulisi olevan.
Red Dead Redemption oli itselleni positiivinen yllätys, kun se joskus tuli hankittua. Komennot ovat GTA:sta tuttuja, mutta villin lännen miljöö tuo uutta mielenkiintoa GTA:han verrattuna. Mielestäni RDR on myös monipuolisempi kuin viimeisin GTA. Minipeleissä kuten pokerissa, hevosenkengän heitossa, valehtelijan nopassa (liar's dice, mikä sitten oikea suomennos lieneekään) jne vierähtää helposti useampikin tovi.

Perinteisen ammuskelun lisäksi pelistä löytyy myös leppoisampia tehtäviä kuten karjan ohjaaminen paikasta toiseen tai villihevosten kesyttäminen.

Mutta peli on taattua Rockstar laatua ja voin kyllä suositella hankkimaan sen tässä seuraavaa GTA:ta odotellessa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Red Dead Redemption oli itselleni positiivinen yllätys, kun se joskus tuli hankittua. Komennot ovat GTA:sta tuttuja, mutta villin lännen miljöö tuo uutta mielenkiintoa GTA:han verrattuna. Mielestäni RDR on myös monipuolisempi kuin viimeisin GTA. Minipeleissä kuten pokerissa, hevosenkengän heitossa, valehtelijan nopassa (liar's dice, mikä sitten oikea suomennos lieneekään) jne vierähtää helposti useampikin tovi.

Perinteisen ammuskelun lisäksi pelistä löytyy myös leppoisampia tehtäviä kuten karjan ohjaaminen paikasta toiseen tai villihevosten kesyttäminen.

Mutta peli on taattua Rockstar laatua ja voin kyllä suositella hankkimaan sen tässä seuraavaa GTA:ta odotellessa.

Perudo.

Niin, noista peleistä suosittelisin ehdottomasti Red Dead Redemptionia. Juoni saattaa olla alkupuolella melko pitkäveteistä ja itseääntoistavaa, mutta loppua kohden juonesta tulee erittäin mielenkiintoinen ja tehtäviä on vain pakko tehdä lisää. Juonen ohella pelissä on aivan järkyttävä määrä erilaista tekemistä, joista ehdoton oma suosikkini on metsästys. Pelissä on siis useita eri eläimiä aina karhuista ja majavista erilaisiin lintuihin, joiden metsästetyt turkit, sarvet ja hampaat voi myydä kauppoihin jne. Jos siis villin lännen teema toimii, niin RDR on pakko-ostos. Pesee mielestäni GTA IV:en täysin.

Killzone 2 on myös hyllyssä, mutta sitä en ole paljoa pelannut. Grafiikat ja juoni on ok-tasoa, mutta pelattavuus on aivan kaameasti toteutettu. Ukko liikkuu kuin 300kg kaveri märissä vaatteissa ja tähtääminenkin on idioottimaisesti toteutettu.

Uncharted 2:en omistan myös ja se onkin täyttä laatua. Tarinan jälkeen pelissä ei ole oikeastaan mitään tekemistä, joten kyllä sanoisin, että noista RDR on ehdottomasti paras ostos.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Luultavasti tämä ketju sopii minun asialleni eli haluaisin ostaa pientä korvausta vastaan jonkun palstaveljen nurkissa pölyttyvän, vähän pelatun EA Sportsin NHL 2001 ja 2002 -pelin, jotka ovat tehty PC-alustalle. En omista Xboxia tahi mitään muutakaan vastaavaa konsolia, joten sellaisia tarjoaville joudun sanomaan nou tänkjuu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Luultavasti tämä ketju sopii minun asialleni eli haluaisin ostaa pientä korvausta vastaan jonkun palstaveljen nurkissa pölyttyvän, vähän pelatun EA Sportsin NHL 2001 ja 2002 -pelin, jotka ovat tehty PC-alustalle. En omista Xboxia tahi mitään muutakaan vastaavaa konsolia, joten sellaisia tarjoaville joudun sanomaan nou tänkjuu.

Haku - NHL 2002 - Huuto.net

Tuolta itse vilkaisisin myös. 2002 lämmitti omaa mieltä enemmän aikanaan, oli korttikeräilyä ja hotcoldia, 2001 oli muistaakseni aika välimalli taannoin. 2000 ja 2002 jääneet parhaiten tuosta kohdasta mieleen.

Toki NHL 2004 edelleen paras PC-änäri mitä tehty. NHL96 vaikuttavin noin muutoksellisesti.

Linkki vie huuto.net-huutokauppasivuston hakuun, jossa voi hakea NHL-pelejä PC:lle.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
2002 oli mielestäni pääosin vedetty pelleilyksi kaikkinen ihme kommentaattorien "hauskoine" vitseineen ja korttihumpuukeineen. Toki nyt jotain parempaakin löytyi. Kyllä se 2001 oli paranneltu versio 2000:sta ja parempi kuin mihin pelisarja sitten eteni siitä.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
"your graphics hardware must support at least shader model 3.0 to run this game"

Eli tarkoittaako tuo suomeksi, että mulla on paskat grafiikat ja kone tarttis päivittää tälle vuosituhannelle? CS:S:a olen pelannut taas vuosien tauon jälkeen ja nyt siihe on tullut jokin uusi versio: Global Offensive jonka latasin illalla, piti kokeilla nyt niin herjaa tuollaista..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös