Olisikohan Aim Controller se mitä olet vailla? Guide: All PlayStation VR Aim Controller Compatible GamesLöytyykö PS4:lle jotain (VR-)pyssyohjain räiskintäpeliä ja jos löytyy, niin kuinka paljon tuollainen paketti maksaa?
En ole itse noita listalla olevia kokeillut, mutta ainakin Farpoint on saanut paljon kiitosta kriitikoilta.
Mutta tuo on siis vain VR:lle ja sitämyöten hintaa paketille tulee ihan mukavasti. Kannattanee odottaa että Black Friday/joulu tulee niin todennäköisesti löytyy parempia diilejä. Mutta jos ei ole ihan hengenhätä, niin suosittelisin odottamaan vuoden tai pari (PS5 ilmestynee vuonna 2020 viimeisintään) - oli kaverilta PSVR lainassa useamman kuukauden, ja vaikka alustassa on potentiaalia paljonkin (RE7 ja Wipeout oli aivan mahtavia, Rush of Blood menee kanssa popcornviihteenä), kyseessä on selkeästi 1.0-versio aiheesta. Luulen että seuraava versio on se mikä itse tulee hankittua, etenkin kun huhutusti ei tarvitse sitä erillistä ulkoista boksia vaan toiminnot rakennettu konsoliin, sitämyöten vähemmän piuhaviidakkoa (PSVR 2 tulee ehkä myös olemaan langaton, mutta ei nyt odoteta liikaa etukäteen).