Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 738 583
  • 33 995

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Testasin vierekkäin. Aika erimakuisia suomalaisiksi lagereiksi. Eli eri tavaraa Olvi tunkee Pirkka-tölkkeihin. Taisi olla lisäksi jokin ylimääräinen ainesosa Pirkka-lagerissa verrattuna olviin. Miksei ne työnnä vaan sitä Olvia sinne Pirkka-tölkkiin?
Veikkaan että ennemminkin Olvissa on joku makuaines enemmän, kun se kerran on kalliimpaakin. Pirkasta on otettu kaikki sellainen pois, mitä ilmankin sitä voi olueksi kutsua.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Danny deVito on 155cm pitkä, mitäköhän vittua?
Richard Kiel on 218 cm pitkä, mitäköhän vittua?


Avautui liikaa, nyt on hämmentynyt olotila.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Veikkaan että ennemminkin Olvissa on joku makuaines enemmän, kun se kerran on kalliimpaakin. Pirkasta on otettu kaikki sellainen pois, mitä ilmankin sitä voi olueksi kutsua.

Siis meinasin sitä tuoteselostetta. Useissa suomi-lagereissa taitaa lukea vesi, ohramallas, humala. Näin muistaakseni Olvissakin, mutta Pirkka-lagerissa oli lisänä lisäaine X (Exxx). Tai jotain. Makuun vaikuttavat enemmän sitten maltaan laatu, humalan laatu ja määrä sekä itse valmistusprosessi.

Onko paikalla Iisalmelaisia oluenpanijoita?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että Wikipedia listaa yhdeksi Jenni Haukion harrastukseksi antiikin. Mikä siinä, jos vanha kama on lähellä sydäntä, vaikka ainakin stereotyyppisesti sopisi ehkä paremmin vastaleirin CV:in.

Jenmppa näyttäisi harrastavan myös saarien tarkkailua, joka itsestäni kuulostaa vitun tylsältä. Noh, toisaalta kun tarkemmin ajattelee rouvan värikkäitä ja rentoja esiintymisiä tässä vaalien aikana, niin tavallaan tuo ei enää varsinaisesti yllätä.

EDIT:

Eikös se Sale aika antiikkia Jenniin verrattuna ole?

Tätä hienovaraisesti yritin vihjailla...
 
Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Avautui, että Wikipedia listaa yhdeksi Jenni Haukion harrastukseksi antiikin. Mikä siinä, jos vanha kama on lähellä sydäntä, vaikka ainakin stereotyyppisesti sopisi ehkä paremmin vastaleirin CV:in.

Jenmppa näyttäisi harrastavan myös saarien tarkkailua, joka itsestäni kuulostaa vitun tylsältä. Noh, toisaalta kun tarkemmin ajattelee rouvan värikkäitä ja rentoja esiintymisiä tässä vaalien aikana, niin tavallaan tuo ei enää varsinaisesti yllätä.

Eikös se Sale aika antiikkia Jenniin verrattuna ole? Olisiko täällä yhtään saarien tarkkailijaa, joka voisi kertoa miten tuota harrastetaan? Ruotsinlaivoilla tuijotellaan kannella kaikkia mahdollisia lämpäreitä? Ja jätetään Sami Saari rauhaan tästä.
Minulle avautui tänään, että kaverini on melkoisen mulukku mies.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jennistä kun täällä nyt puhutaan, niin kuinka moni on kuullut hänen lukevan omia runojaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jenmppa näyttäisi harrastavan myös saarien tarkkailua
Ettei kyseessä olisi Henry the Great...

Joka tapauksessa. Lintujen tarkkailun sinänsä ymmärrän, kun nehän liikkuvat ja ovat aina välillä eri paikoissa. Saaret taasen pysyvät melko lailla aloillaan pitkiäkin aikoja. Niiden tarkkailun onkin oltava pitkäjänteistä puuhaa.

Katsos Sauli, tuo Kellosaari näyttää olevan ihan samassa paikassa kuin kolme vuotta sitten! Eix oo jännää? Saukki hei? Missä sä olet? Mä ajattelin että oltaisiin käyty vielä Koivusaari tsekkaamassa, kun se on lähellä eikä ole bongattu neljään vuoteen... Saukki! Saukkiiiii...

 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mulla on yksi tuttu nainen, joka on ollut Olvilla labrassa duunissa. Koitan muistaa kysäistä, kun ensi kerran jutussa olen.
Jos unohdat, me tapamme. No mercy.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Danny deVito on 155cm pitkä, mitäköhän vittua?
- - -

Minulle avautui, että Masa Niemen, pituus 152cm, oikea etunimi oli Martti. Olin aina luullut sen olevan Matti, mutta hänen isänsä oli Matti. Muutakin triviaa tarjoilee Wikipedia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Volvon suunnittelijat ovat viime vuosina menneet aika pahasti metsään uusia autoja suunnitellessaan. Tällä hetkellä mallistossa on vain muutama asiallisen näköinen, mutta kauaa ne eivät ehdi mallistoa kaunistaa. Nuo kyseiset mallit ovat C30 (jolle oikeasti sopii tuo nykyinen maski), V50-V70 sekä XC60 ja XC90.
Sedanit, joista oikeastaan pahimpana esimerkkinä on nykyinen S60 on niin ruma ja epäkäytännöllisen näköinen, että melkein pahaa tekee. Ja nyt puhun siis kyseisen mallin takaosasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle avautui, että Masa Niemen, pituus 152cm, oikea etunimi oli Martti. Olin aina luullut sen olevan Matti, mutta hänen isänsä oli Matti. Muutakin triviaa tarjoilee Wikipedia.
Masa oli Suomen ensimmäinen pätkätyöläinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuinka huono se eilinen palstalta poistamasi vitsi oikein oli, kun nämä pääsivät seulan läpi?
Ei nuo ole mitään vitsejä. Jos joku luulee niitä vitseiksi niin sillä on vielä huonompi huumorintaju kuin minulla.
 

Rocco

Jäsen
Myös 90-luvulla on tehty tosi paljon erinomaista musiikkia. Se kunnia ei olekaan yksin 80-luvun oma.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuossa Helsingin yössä avautui, että kaikki jääkiekkoilijat eivät kiinnostukaan misseistä. Bluesissa pelaa eräs, joka viehättyy enemmän nuorista söpöistä pojista.

Selvyyden vuoksi mainittakoon, että minä en ole (enkä halua olla) missi, Bluesin pelaajan kiinnotuksen kohde tai nuori söpö poika.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tuossa Helsingin yössä avautui, että kaikki jääkiekkoilijat eivät kiinnostukaan misseistä. Bluesissa pelaa eräs, joka viehättyy enemmän nuorista söpöistä pojista..

Jaahas, jaahas... Nyt vaan odotellaan jommankumman Iltapaskan lööppejä. "Onko tämä Bluesin pelaaja HOMO? - katso kuvat!"

Mistä vetoo et kuvassa on Camillo Miettinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eurooppatie 4 koostuu suuremmaksi osaksi kolmekaistaisesta tiestä, joka on huonosti valaistu.
 

Wolves

Jäsen
Tuossa Helsingin yössä avautui, että kaikki jääkiekkoilijat eivät kiinnostukaan misseistä. Bluesissa pelaa eräs, joka viehättyy enemmän nuorista söpöistä pojista.

Selvyyden vuoksi mainittakoon, että minä en ole (enkä halua olla) missi, Bluesin pelaajan kiinnotuksen kohde tai nuori söpö poika.

Ettei kyseessä olisi Bluesin naisten joukkueen pelaaja? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös