Jatkoajan kesätyttö 2011

  • 100 689
  • 362

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun noita hylkäämisiä näyttää nyt tulevan, niin jännänä tässä odotan, että joko tässä pian Satu Tuomistoa äänestäneiden äänet hylätään. Eihän sillä naamalla olevaista voi äänestää kuin vitsinä. Ei kelpaisi minun tyttöystäväkseni - kuuluu sarjaan "karsiutuu jo valokuvan perusteella". Siis naaman perusteella, muutenhan tuo on ihan pantava eukko.
 

lefa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Rangers, Real Madrid Cf ja Liverpool Fc
Kaisa Mäkäräinen
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Perkele, että pitääkin olla vaikeeta löytää oikeata vaihtoehtoja. Vaihtoehtoja on lukuisia. Tuo Maria Verchenova oli mulle täysin uusi tuttavuus ja hienotunteisesti voisi muotoilla, että asentaisin. Kotimaisista tulee ensimmäisenä mieleen Satu Tuomisto ja Laura Närhi. Silti en pysty löytämään omalta listaltani edelleenkään Elsan voittajaa. Saas nähä löytyykö muita äänestäjiä. Tuossa pari näytettä tästä ruoskan unelmasta. Ja lisää löytyy googlesta vinot pinot.

http://www.fwallpaper.net/pics/girls/elsa_pataky/elsa_pataky_000.jpg

Elsa Pataky Pictures - Elsa Pataky Presents New Limited Edition at a Charity Event - Zimbio

http://i216.photobucket.com/albums/cc107/bastardlybutta/bastardly-photos/album175/elsa-pataky-06221001.jpg
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yhdyn tähän ja ääni myös.

Voisihan tuon kanssa kolopalloa vähän enemmänkin pelailla joten liityn tähän jonon jatkeeksi ja täältäkin siis ääni Maria Verchenovalle.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eihän sillä naamalla olevaista voi äänestää kuin vitsinä.

Itse asiassa nyt kun mainitsit niin nostin (vissiin ekaa kertaa) katseeni sinne naamaan asti ja PRKL => meillä on firmassa yksi täsmälleen tuon näköinen takuukäsittelijä (miespuolinen parransänkinen ja lievästi ylipainoinen insinööri)...

Lolalle ääni täältä (aina ja iankaiken)!
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Hyvin ollaan vauhdissa ja 114 ääntä nyt annettu.

Tällä hetkellä yli 2 ääntä ovat saaneet seuraavat neidot (satunnaisessa järjestyksessä):

Suvi Teräsniska
Kari Byron
Satu Tuomisto
Kaisa Mäkäräinen
Emilia Clarke
Krista Kosonen
Maria Verchenova
Tina Nordström
Vanessa Hudgens
Pamela Tola
Iina Kuustonen
Lola Wallinkoski

Eli 12 tyttöä on jo saanut ääniä yli "minimimäärän". Hajonta on kuitenkin tässä vaiheessa aika suurta sillä 53 eri tyttöä on saanut ainakin aloitusäänensä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tällä hetkellä yli 2 ääntä ovat saaneet seuraavat ...

Lauren Graham on saanut ainakin 3 ääntä ja ei näy listoilla... ( ja äläkä saivartele, en ole antanut niistä kuin yhden itse.)
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Koitahan poika oppia lukemaan tai käväse edellisellä sivulla.

Tarkoitatko että kerran annettua ääntänsä ei saisi vaihtaa?

ja mikä teitä kaikkia vaivaa, Summer Glau huudettu ja täällä puhutaan jostain tuomistontytöistä ja sikaniskoista...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täällä olisi muutama kandidaatti huudettu, joista olen syystä tai toisesta digannut elämäni aikana:

Tina Nordström
Ei kuulu mielestäni mihinkään Kesätyttö-sarjaan, ehkä enemmänkin MILF-käyttövalioihin eikä vähiten kokkaustaitojensa puolesta - nam...

Suvi Teräsniska
No, täyttää hyvinkin ao. kategorian vaateet, mutta on minulle aivan liian nuori, oman nuorimmaiseni ikäinen (taitaa olla kaverikin), joten ei käy.

Kaisa Mäkäräinen
Nätti, mutta... Tuossa Juhannuksena juttelin juuri Kaisan isän kanssa, joten jotenkin vain tuntuisi suorastaan nololta äänestää häntä.

Juu-ei... Taisi jäädä äänestämättä, kun olen jo tällainen vanha pieru...
Tai olkoon menneeksi:

Krista Kosonen - ääni siis hänelle!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Koitahan poika oppia lukemaan tai käväse edellisellä sivulla.

Sori, mutta meidän perheeseen ei ole tullut Suosikkia tai Sinä & Minää 20-25-vuoteen ja en tunne noita sun hyväksymiä ehdokkaita. Tälläisen vanhan on vähän vaikea katsella tuollaisa lapsia ja vielä pitäis äänestää.

Lauren Graham on saanut äänet minulta, Simonilta ja Herra Käyttäjänimettömältä.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
YLE:n urheilutoimittaja Petra Manner. <3

http://www.youtube.com/watch?v=stxJzPRBRro

Linkki vie Youtubeen ja MM-kisatunnelmiin.

Mä hyppään mukaan tähän bandwagoniin.
Yleensä näissä naapurin tyttö -olemuksen naisissa on vähän lahnamainen sivumaku, mutta jotenkin Petrasta välittyy tiettyä seikkalumielisyyttä. Aistin ns. lasit pöydälle ja peto herää -meininkiä. Me like.

Eli annan ääneni Petra Mannerille.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
29.06.2011, 09:24
Et tiiäkkään, että mikä täällä nousee...

Täysin varauksetta annan kaikki käytössäni olevat 1600 pistettä tälle leidille. Kaikki 1600 alter egoani ovat siis samaa mieltä.

Pitkällisten pohdintojen ja kosteanpaikan leiritysten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että olen jopa valmis luopumaan poikuudestani tälle naiselle. Tosin sillä ehdolla, että Lauren pitää koko aktin ajan päällä IFK:n paitaa ja huutaa mua herra matruusiksi...

Sormiasteikolla lienee siis siinä kymmenen. En siis ole lainkaan epätoivoinen, mutta katkokaa vaan kaikki sormeni, kunhan vaan sais...


30.6.2011 09:55
Kaah, ihme, etten ole aikaisemmin törmännyt tälläiseen kaunottareen. Kuvahaku tuotti aikamoisen mielihyväntunteen ja täytyy myöntää, että kiinnostus heräsi.

Khyyl, kyllä mä nyt annan tälle ääneni.

30.6.2011 17.36
Kahden äänen antamisyritys on suorastaan rikollista, joten "molemmat" äänesi juuri hylättiin.

Lauren Grahamilla (Lorelai Gilmore) on näin ollen kaksi ääntä.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tässä tapauksessahan ei ole kyse tästä, mutta tarkoitan sitäkin - eihän missään äänestyksessä ole tarkoituksenmukaista, että ääniä muutetaan.

No hyvänen aika, tottahan toki tän tyyppisessä ennakkokierroksessa pitää voida ääntänsä muuttaa, kun joku tuokin eteen omaa ehdokastaan paremman kesätytön. Eihän uusien ehdottamisessa muuten olis mieltä, kun pitäisi luottaa että ketjuun tulee uusia lukioita. Muutenhan lopussa esitelty ehdokas, joka jyräisi kaikkien mielestä aikaisemmat, ei kuitenkaan voisi saada kannatusta lainkaan kun satutuomistoa paremman typyn taakse ei voisikaan siirtyä kun on jo satutuomista kannattanut.

top10 kisassa tietty kertalaaki..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
29.06.2011, 09:24

Lauren Grahamilla (Lorelai Gilmore) on näin ollen kaksi ääntä.

Vaikkei sillä nyt tuomarointiin tarvitse olla vaikutusta, niin Jere voisi tulla selittämään, miksi äänesti kahdesti, vai kokiko äänestäneensä tuolla ensimmäisellä viestillä? Rehellisesti mielellään, koska aihe on vakava.

Minulla ei ole mitään äänen muuttamista vastaan, mutta ääntenlaskua sen voisi kuvitella vaikeuttavan.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
No hyvänen aika, tottahan toki tän tyyppisessä ennakkokierroksessa pitää voida ääntänsä muuttaa, kun joku tuokin eteen omaa ehdokastaan paremman kesätytön. Eihän uusien ehdottamisessa muuten olis mieltä, kun pitäisi luottaa että ketjuun tulee uusia lukioita. Muutenhan lopussa esitelty ehdokas, joka jyräisi kaikkien mielestä aikaisemmat, ei kuitenkaan voisi saada kannatusta lainkaan kun satutuomistoa paremman typyn taakse ei voisikaan siirtyä kun on jo satutuomista kannattanut.

top10 kisassa tietty kertalaaki..

Ihan hyvä pointti ja asiasta on taidettu puhua jo aikaisempinakin vuosina, mutta selkeyden vuoksi ns. näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Ihan hyvä pointti ja asiasta on taidettu puhua jo aikaisempinakin vuosina, mutta selkeyden vuoksi ns. näillä mennään.

aloitusviestin säännöissä ei mainita mitään äänen muuttamisesta ennakkokierroksella? Eli ei kielletty = sallittu?

Kyllähän juuri rajan alle jäämässä olevaan tulee voida siirtyä ennen 15.7. klo 12, jos oma masmo ei saa kannatusta (kuten Summrille on käymässä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös