TV-sarjaketju

  • 2 227 550
  • 9 850

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On the Beach

2-osainen minisarja joka tuli joskus 10v sitten.

Maailma vetelee viimeisiään ja Australia on viimeinen kolkka jossa on elämää. Tietyntyyppisestä kliseisyydestään huolimatta ihan katsottava draama. Perustuu johonkin tylsään kirjaan
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vilpertti onnistui pistämään kolme nimeä, joista en ole ikinä kuullutkaan.
Perusteluja? Ai niin, Columbo.
breaking bad on television paras sarja, syy miksi televisio ylipäätään keksittiin alkujaan.

Sleeper cell käsittelee muslimiterroristeja ja normaaleja muslimeita sekä yhtä undercover agenttia. Lyhyt mutta väkevä sarja.

Mentalist on ihan mukava etsiväsarja jossa vähän erikoinen kaveri ratkoo murhia...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
breaking bad on television paras sarja, syy miksi televisio ylipäätään keksittiin alkujaan.

Sleeper cell käsittelee muslimiterroristeja ja normaaleja muslimeita sekä yhtä undercover agenttia. Lyhyt mutta väkevä sarja.

Mentalist on ihan mukava etsiväsarja jossa vähän erikoinen kaveri ratkoo murhia...

Makuja on näkiään monia.
Laittaisin itse nuo sarjat kastiin CSI+.

Jos haluat aukoa päätäsi mun mausta niin listasin omat suosikkisarjani tuossa hetkeä aiemmin. Unohdin muuten omasta listastani mainion Ozin.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Laittaisin itse nuo sarjat kastiin CSI+.

Breakin Bad ei kyllä tuohon kategoriaan mene millään. Parantumattomasti syöpään sairastunut kemian maikka lähtee huumebisnekseen.. Loistava sarja, absurdia mustaa huumoria ja juonenkäänteitä... Season4;ää odotellessa

Taivaan pilarit toimi hienosti myös kirjan lukeneelle. Sarjan loppukuvaa pysäytyskuvalla tarkastellessa näyttäs, että jatko-osaa "maailma ilman loppua" ei filmatisoida ;-)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mentalist kuuluu samaan syssyn näiden muiden tusinarikossarjojen kanssa joita tulee televisiosta tälläkin hetkellä useita.

En kyllä suosisittele kenellekkään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Breakin Bad ei kyllä tuohon kategoriaan mene millään. Parantumattomasti syöpään sairastunut kemian maikka lähtee huumebisnekseen.. Loistava sarja, absurdia mustaa huumoria ja juonenkäänteitä... Season4;ää odotellessa

Kyllä. Ja eniten tykkää Breking Badissa (ja myös sons of anarchyssa) siitä että juoni ei ole ennalta-arvattava ja että hahmot eivät "lokeroidu" omiin rooleihinsa. Sarjan kehittyessä hahmot muuttuvat eikä voi suoraan sanoa että onko joku hahmo "hyvis" vai "pahis, mulkku vai symppis, nössö vai kovis, idiootti vai nero jne.
Tämä pitää sarjan mielenkiintoisena verrattuna perinteisempiin sarjoihin
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Taivaan pilarit toimi hienosti myös kirjan lukeneelle. Sarjan loppukuvaa pysäytyskuvalla tarkastellessa näyttäs, että jatko-osaa "maailma ilman loppua" ei filmatisoida ;-)

Tämän boxin ostin tänään, ylläoleva lienee valitettavasti spoileri. Madmenistä ostin kokeeksi season 1:n, kun loputkin saanee helposti.
Wirestä hankin samantien koko lopun helahoidon. Ykköskauden Omar on yksi kovimmista hahmoista siellä kuuluisassa ikinässä missään.

Kiitos vinkeistä kaikille toistaiseksi, aivan ihana uusi harrastus. Hyvä TV-sarja on aivan kaunokirjallisuuden veroista lutuuria. Nyt on kämpässä satojen kirjojen lisäksi hujanhajan DVD-koteloita.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mentalist kuuluu samaan syssyn näiden muiden tusinarikossarjojen kanssa joita tulee televisiosta tälläkin hetkellä useita.

En kyllä suosisittele kenellekkään.
Varmaan ihan erilainen kuin Columbo aikoinaan =D

Molemmat sarjat ovat aika samasta puusta veistettyjä, ainoa isompi ero on se, että Mentalistissa poliisin työtä ei tehdä aivan yksin.
Ykköskauden Omar on yksi kovimmista hahmoista siellä kuuluisassa ikinässä missään.
Toisen tuotantokauden Omar todistajan aitiossa kraka kaulassa on minun suosikkini, tykännet myös kunhan sinne ehdit ;)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Makuja on näkiään monia.
Laittaisin itse nuo sarjat kastiin CSI+.
Ymmärrän tuon hei Mentalistista koska se on viihdesarja eikä yritys tehdä mitään käänteentekevää televisiodraamaa mutta jos kaveri laukoo, että Breaking Bad tai Sleeper Cell on csi+, niin eihän sua enää voi ottaa kukaan tosissaan =D
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ykköskauden Omar on yksi kovimmista hahmoista siellä kuuluisassa ikinässä missään.

Omar on ehkä tv-historian hienoimpia hahmoja, upea suoritus näyttelijältä. Yllätyin iloisesti kun bongasin saman naaman Boardwalk Empiresta.

SoA tuli katseltua läpi (siis tähän mennessä julkaistu) ja tykkäsin kyllä kovasti. Seuraavaksi voisi ehkä tsekata Shieldin, joka jäi aikanaan osittain näkemättä, kun tuli telkkarista aikana ennen tallentavia bokseja.

Tuo Taivaan Pilarit pitää kyllä katsoa, jotenkin mullekin uppoaa kaikki historiallinen setti pirun hyvin.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
.

Tuo Taivaan Pilarit pitää kyllä katsoa, jotenkin mullekin uppoaa kaikki historiallinen setti pirun hyvin.

On hyvä , vahtasin päivässä. Vähän satu, mutta hieno. Tässäkään ei tosin ihan ole jaksettu luottaa tarinaan ja näyttelijöihin, vaan maalaillaan kovasti musiikilla.
K.o syystä en pysty ollenkaan katsomaan hankkimaani Millenium-boxia. Siinä jokaista kaikista rutosalaiselokuvista tutun kulloisenkin näyttelijän joka askelta painottaa pauhaava orkesteri. Välillä puhellaan jotain. Kirjat kyllä kolahti.

Omarista vielä: siis gangsta-julkihomo. Ei voi olla - ja niin vakuuttava. Ryöstökohtaus haulikko kainalossa eläimellisenä mölinöineen on on todella puistattava. Liikkeellä ei todellakaan ole perusafro.


Päätin lisäksi hankkia ainakin Ozin ja Breaking Badin.
Shieldiä taas kokeilin. Tuntuu edelleen kovin teennäiseltä. Ja menin hankkimaan kaikki tuotantokaudet.

SoA:n suosiota en tajua. Olen perehtynyt aiheeseen, kun siellä on useampikin nuoruudesta tuttu pahis kuollut. Ei se riitä uskottavuuteen, että osataan ottaa värit pois autoon mennessä. Aika monesta julkaisusta löytyvät jo jengien perussäännöt. SoA ei ainakaan prosenttijengien koodeista paljoa perusta. Ihan tavallisia rosvoja ja juonet standardituubatehtaalta.Tämä vaan muisteluna, kun aikanaan muutaman jakson kovin odotuksin tsekkasin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taivaan pilarit toimi hienosti myös kirjan lukeneelle. Sarjan loppukuvaa pysäytyskuvalla tarkastellessa näyttäs, että jatko-osaa "maailma ilman loppua" ei filmatisoida ;-)
Itse tykkäsin tuosta sarjasta. Kirjoja en ole lukenut, mutta aihepiiri oli kiehtova, keskiajan ystävä kun olen. Vaikka sitten fiktiivishenkisenkin. Sopivasti yllätyksiä oli seassa.

Tuontapaisia sarjoja saisi tulla vaikka lisää.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Parhaat tv-dramat:

1) The Sopranos - kaunista, melankolista ja tunteita heittelevää tykitystä. Anthony Sopranon hahmo on paras televisioon kirjoitettu kun ei vieläkään tiedä pitääkö hänestä vai vihaako. Ajoittain poskettoman hauska. Huikea loppu.

2) Six Feet Under (suom. Mullan alla) - mustaakin mustempaa huumoria. Tässä tulee häkellyttäviä roolisuorituksia joka tuutista ja ilman tätä sarjaa ei Dexteriä (yliarvostettu mielestäni) olisi koskaan syntynyt. Vetoa myös tunteisiin ja saa ihmeellisiä mielentilan muutoksia aikaan lyhyessäkin ajassa

3) Band of Brothers (suom. Taistelutoverit) - leffamaista, varmaa hollywoodilaissuorittamista. Ei herätä samanlaisia tunteita kuin kaksi edellistä kuitenkaan.

Nämä kolme ovat kirkkaassa kärjessä. Hyviä sarjoja kyllä löytyy, loistavia paljon harvemmin. Esimerkiksi Breaking Badissa on paljon hyvää, pidän sarjan ilmapiiristä ja maailmanloppumeiningistä, mutta ohjaajat ovat ajoittain pihalla kun hakevat mielettömän yliampuvia ratkaisuja näyttelijöiltä. Päähenkilön rooli on myös mielenkiintoinen, samansuuntainen kuin Anthony Soprano (siis haastaa katsojan pohtimaan suhtautumistaan ja "suhdettaan" häneen), mutta ei kolahda yhtä hyvin koska ohjaus, käsikirjoitus ja näytteleminen eivät ole Sopranosin tasolla. The Wirea kaikki vuolaasti kehuvat, en ole vielä katsonut. Joskus aloitin kolmella, neljällä ensimmäisellä jaksolla mutta enpä jäänyt koukkuun. Joskus sitten.

Sitten on esimerkiksi Extras ja The Office, siis brittiversio. Nämä ovat molemmat Ricky Gervaisin ja Stephen Merchantin tuottamia, kirjoittamia ja ohjaamia. Gervais näyttelee pääroolin molemmissa, Merchant myös Extrasissa Gervaisin roolihahmon agenttina. Vaikka nämä varmasti luokitellaan komedioiksi, on molemmissa sarjoissa todella rautaista draamaa ajoittain. Molemmissa sarjoissa pidennetyt jaksot (ns. Christmas Specials) ovat hienoja, The Officessa on kaksi liki puolentoista tunnin jaksoa, Extrasissa yksi joihin molemmat sarjat myös loppuvat. Lisäpisteitä vielä siitä, ettei näillä rahasteta ja ratsasteta niin pitkälle kuin mahdollista, vaan molemmissa on vissiin 12 jaksoa. Sama pätee myös Six Feet Underiin, ja aika pitkälti Sopranosiin, vaikka siinäkin kutoskaudella ajoittain tulee melkoisia täytejaksoja.

Lost oli aika hyvä kolme ensimmäistä kautta. Mitä sitten tapahtui? No vituiksihan se meni, ja lujaa. Kikkailua ja paskaa. En arvosta. Oz sen sijaan on myös erinomainen sarja, siitä nyt on vain niin pitkä aika kun olen sen nähnyt, etten sitä ainakaan tuohon top-listaani sijoittanut. Tuskin menee noiden kolmen edelle muutenkaan.

Viimeisenä jokerikorttina vielä 24. Sanokaa mitä sanotte, mutta on kyllä hieno ja siis todella hauska sarja kyseessä. Sitä pitää katsoa pilke silmäkulmassa ja nauttia kuinka yksi mies voi olla samaan aikaan valtion vihollinen, sankari, äärirepublikaani ja liberaali, huumeiden käyttäjä, isä, poika ja milloin mitäkin. Toimii 100% varmasti paremmin putkeen DVD:ltä/koneelta, kuin kerran viikossa töllöstä (tämä tietenkin pätee kaikkiin sarjoihin, mutta 24:n kohdalla huomasin tämän pitävän erityisesti paikkaansa). Myös jos haluaa vetää lärvit, katsoo pari jaksoa tätä sarjaa ja otta huikan aina kun Pauerin Jaakko sanoo "God damn it!", "son of a bitch", "set up the/a perimeter" tai "excuse me".
 

Cube

Jäsen
Breakin Bad ei kyllä tuohon kategoriaan mene millään. Parantumattomasti syöpään sairastunut kemian maikka lähtee huumebisnekseen.. Loistava sarja, absurdia mustaa huumoria ja juonenkäänteitä...
No joo.. Ihan hyvä sarja, mutta menee mun makuun turhan paljon itsetarkoituksellisen outoilun puolelle. Sama juttu tosin häiritsee aika monen muunkin sarjan kohdalla.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
House. Aikanaan tuli satunnaisesti katottua paria ensimmäistä tuotantokautta ku sen Suomessa sattu pyörimään ja ei jotenki napannu ihan kunnolla. Nyt muijakaveri sai vitoskauden joululahjaksi ja sen katottuani olen ollu ihan koukussa. Kohta on kuudes tuotantokausi kahlattu läpi ja sen jälkeen pitää päättää siirrynkö seitsemäntään vai aloitanko koko sarjan alusta.

Tätä sarjaa ei ehkä kannate kovin paljon katsoa putkeen sillä voi iskeä kyllästyminen kun samat kuviot kuitenki toistuu aika paljon. Onneksi esim. tohon kutoskauteen on saatu ympättyä vähän uusia ympäristöjä ja toisaalta Housen hahmoonki on tullu aivan uusia ulottuvuuksia. No ainaki mulle ne on ollu uusia.

Viimeisenä jokerikorttina vielä 24. Sanokaa mitä sanotte, mutta on kyllä hieno ja siis todella hauska sarja kyseessä. Sitä pitää katsoa pilke silmäkulmassa ja nauttia kuinka yksi mies voi olla samaan aikaan valtion vihollinen, sankari, äärirepublikaani ja liberaali, huumeiden käyttäjä, isä, poika ja milloin mitäkin.

Nimenomaan. Ite oon tainnu paria ensimmäistä lukuunottamatta kattoa kaikki loput suurinpiirtein putkeen (2-3 päivän aikana) ja ihan helvetin hyvä sarja tää oli. Ei tosiaan kannate ihan liian vakavissaan katella tai alkaa keskittyä mihinkään absurdeihin kohtiin.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Historiallisista sarjoista pitäville pari ehdotusta, joita ei vielä ainakaan viime aikoina ole tässä ketjussa mainittu: Rome ja The Tudors. Rome kertoo siis yllättäen Caesarin ja Octaviuksen aikaisesta Roomasta) ja on taattua HBO:n laatua. Lieneekö edelleen tv-historian kallein tuotanto? Tudors puolestaan kertoo Englannin kuninkaan Henry VIII:n tarinaa ja on pitkälti pelkkää draamaa, mutta laadukasta brittituotantoa.

Näiden lisäksi kannattaa toki vielä tsekata HBO:n Deadwood, jos ei sekään ole jo tuttu. Se puolestaan sijoittuu 1870-luvun jenkkeihin eli länkkäridraama kyseessä ja yksi tv-historian parhaimpia hahmoja siinäkin mukana.

Kaikki näistä ovat toki tuttuja Suomenkin tv:stä, mutta mainitaan nyt kuitenkin, jos joku ei ole vielä bongannut.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Parhaat tv-dramat:
Lost oli aika hyvä kolme ensimmäistä kautta. Mitä sitten tapahtui? No vituiksihan se meni, ja lujaa. Kikkailua ja paskaa. En arvosta. Oz sen sijaan on myös erinomainen sarja, siitä nyt on vain niin pitkä aika kun olen sen nähnyt, etten sitä ainakaan tuohon top-listaani sijoittanut. Tuskin menee noiden kolmen edelle muutenkaan.

Mielipiteitähän on monia. Omasta mielestäni taas Lost oli taas ainakin näyttelijäsuorituksien osalta aivan loistava. Terry O' Quinn vetää yhden tv-sarjahistorian parhaista roolisuorituksista John Lockena. Muutenkin sarjan näyttelijärosteri hipoo ihan kirkkainta kärkeä ikinä.

OZ on kyllä todella loistava tekele; hyvät näyttelijäsuoritukset, kaikkia hahmoja käsitellään moniulotteisesti ja jokainen jakso jaksaa pitää otteessaan alusta loppuun asti. Harmi ettei tuota jatkettu.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kyllä täällä on sanottava, että paras tv-sarja joka on koskaan tehty on juurikin OZ - Kylmä Rinki. Mahtava juoni, loistavat näyttelijä suoritukset, hieno juoni, upea tunnelma ja sitten kaikki muutkin ylistyssanat lisää.

Nämä perus Lost ja pako sun muut löytyy kyllä myös täältä, mutta ilmeisesti haet enemmän sarjoilta kuin pelkkä viihtyvyys, joten niitä ei jaksa suositella sen enempää.

The Wire on ykllä myös huikea sarja. Tällä hetkellä kolmostuotantokausi menossa eikä ole menettänyt otettaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Heti kun tapahtuu jotain yliluonnollista niin sarja lentää ns. roskakoriin minun kirjoissani. Lostin mustat savut ja aikasiirtymät olivat saman tien musta lippu.

Kaikki vampyyrishitti, ennustajat ja muut tusinaskeidat eivät kiinnosta yhtään.

Lostissa oli potentiaalia mutta se ryssittiin pahasti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Heti kun tapahtuu jotain yliluonnollista niin sarja lentää ns. roskakoriin minun kirjoissani. Lostin mustat savut ja aikasiirtymät olivat saman tien musta lippu.

Kaikki vampyyrishitti, ennustajat ja muut tusinaskeidat eivät kiinnosta yhtään.

Lostissa oli potentiaalia mutta se ryssittiin pahasti.

Sama käy jostain syystä myös omalla kohdallani. En tiedä mistä johtuu, mutta liiallinen yliluonnollisuus ei putoa sitten pätkääkään.
Noi vampyyrijutut tuntuvat olevan hyvin suosittuja, mutta kai ne uppoavat enemmän teineihin kuin tälläiseen "varhaiskeski-ikäiseen mieheen".

Boston Legalia en malta edelleen olla mainostamatta. Linkissä pätkä kohtauksesta, jossa Denny Crane yritetään ryöstää.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Human Target aka Tulilinjalla. Tulee muuten jälleen kolmoselta vartin päästä. Tästä sarjasta tulee jotenkin mieleen 2000-luvun MacGyver. Viihdyttävä sarja. Suosittelen katsastamaan, 1. kauden alusta kuitenkin.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Wire on ykllä myös huikea sarja. Tällä hetkellä kolmostuotantokausi menossa eikä ole menettänyt otettaan.

Itse katselin jokunen talvi sitten ko. sarjan kaikki tuotantokaudet ja se on aikamoista crackia. Sama koskee Sopranosia, jonka katsoin tämän syksyn ja talven aikana. Ihan v*tun loistava tuotos. Aikanaan ei kyseinen sarja kiinnostanut ja oikeastaan hyvä niin, koska parhaiten tuntuu uppoavan sarjojen osalta katselutyyli, jossa keskitytään yhteen sarjaan DVD:ltä ja koko sarja on jo ajettu ulos.

Edellä on jo mainittu Breaking Bad, joka on myös 2000-luvun eliittisarjoja, jotain missä on sitä omaa. Nykyään on kyllä vaikea pistää sarjoja järjestykseen, mutta tällä hetkellä omaa all-time parhaimmistoa edustaa Wire, Sopranos, Mad Men, Breaking Bad ja näiden takana Dexter. Niin ja tietysti 6 feet under.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Sama käy jostain syystä myös omalla kohdallani. En tiedä mistä johtuu, mutta liiallinen yliluonnollisuus ei putoa sitten pätkääkään.
Noi vampyyrijutut tuntuvat olevan hyvin suosittuja, mutta kai ne uppoavat enemmän teineihin kuin tälläiseen "varhaiskeski-ikäiseen mieheen".

Minun mielestäni taas yliluonnollisuus tuo uuden ulottuvuuden moneen sarjaan. Ikäänkuin haluaa nähdä televisiossa jotain, mitä ei tosielämässä voi nähdä. Pidän kyllä paljonkin monesta sarjasta joissa ei ole tippaakaan yliluonnollista, (mm.House,Oz) mutta ilman yliluonnollisuutta esimerkiksi juuri Lost ei olisi ollut unohtumaton sarja, mitä se minulle oli. Lost ei heittänyt kaikkea katsojan silmille, vaan ikäänkuin antoi katsojan tulkita itse asioita. Siitä pidin.

Itselleni yliluonnollisuus ei ole todellakaan ehto hyvälle sarjalle, mutta ei se haittaakkaan jos muut asiat ovat kunnossa. Todellisuus asettaa tietynasteisia rajoja ja ennalta-arvattavuutta. Kuten aiemmin sanoin, mielipidekysymyksiä.

En itsekkään enää teini ole, joten vampyyrisarjat eivät sentään kolahda.
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse taas kuulun näihin jotka melkeinpä suosii kaikkea yliluonollista. Jos puhutaan ihan vampyyrisarjoista niin Buffy, vampyyrintappaja on melkeinpä kaikista sarjoista mitä olen elämäni aikana seurannut paras. Näyttelijäsuoritukset ovat sen verran hyviä Sarah Michelle Gellar on jotenkin vain niin sympaattinen, että pakko vain katsoa. Lisäksi jaksojen käsikirjoitus oli ihan hyvää tasoa ainakin ensimmäisien kausien aikana. Nyt menossa viimeinen 7 kausi ja ikävä jää tätä sarjaa. Pitänee aloittaa boksien katsominen uudestaan kohta tai ostaa Angel sarja vaikka se tuskin on sama asia ilman Buffyä :)

Muuten kyllä ei vampyyrijutut kiinosta. Walking Dead on tosin asia erikseen jossa on zombeja. Aloitus oli niin mahtava, että jos tuosta vähänkään jatkuu toinen kausi samanlaisena kun eka niin oma suosikkisarja on lopullisesti löytynyt.

Dark Angel oli sen kaksi kautta mitä tehtiin myös jonkinsortin suosikkeja. Kukapa ei katsoisi Jessica Albaa :). Lisäksi saman putiikki on tehnyt esimerkiki Tru Calling ja Dollhouse sarjat jotka olivat loistavia. Harmi vain ettei FOX jatka melkeinpä mitään sarjaa yli 2 kautta. Olen joskus tainutkin sanoa, mutta sanon vielläkin. FOX tv yhtiö pitäisi kyllä kieltää lähettämässä telkkariohjelmia tai ainakin voisivat varoittaa etukäteen ettei tehdä kun kaksi tuotantokautta.. niin monta hyvää sarjaa siellä tehdään niin lyhyenä.. melkein kaikki mun suosikkisarjat ja varsinkin kun kaikki kuuluu noihin yliluonnollisiin juttuihin. Saavat minut juuri lumoutumaan katsomaan sarjaa ja sitten se jo loppuukin
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Heti kun tapahtuu jotain yliluonnollista niin sarja lentää ns. roskakoriin minun kirjoissani. Lostin mustat savut ja aikasiirtymät olivat saman tien musta lippu.

Kaikki vampyyrishitti, ennustajat ja muut tusinaskeidat eivät kiinnosta yhtään.

Lostissa oli potentiaalia mutta se ryssittiin pahasti.

Aivan kuin minun näppäimistöltäni. Jaksoin katsoa Lostia ensimmäisen kauden + muutaman jakson kakkoskautta, mutta sitten alkoi tulla liikaa yliluonnillisuuksia mukaan, joten jätin sarjan katsomisen siihen paikkaan. Niin ja ikinä en ole katsonut yhtään vampyyrileffaa, ala-asteen jälkeen olen pysynyt erossa Batmanista, Robinista, Teräsmiehestä, Spider-Manista ja muista trikoopelleistä.

Muutamia hyviä ulkomaalaisia sarjoja tiedän, mutta ne ovat jo kaikki mainittu täällä, eli OZ on aivan ykkönen, sitten on Band of Brothers ja Pacific, jotka ovat molemmat todella hyviä. Pacificia olen katsellut YLE:n aikataululla ja se taitaa olla nyt kahta jaksoa vaille paketissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös